خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

راهنمای جامع لیزر فول بادی

چکیده محتوا

راهنمای جامع لیزر فول بادی

در این مقاله به راهنمای جامع لیزر فول بادی می پردازیم‌. لیزر موهای زائد یک روش موثر و راحت برای از بین بردن موهای زائد کل بدن است. در هر سنی که هستید، فناوری لیزر یک راه موثر تر و آسان تر از تیغ، اپیلاسیون، کرم های موبر و … است.

لیزر فول بادی فواید و مزیت های بسیاری برای کاربران دارد، مهمترین مزیت آن اثر بخشی بالا و انجام آسان و بدون دردسر است. در مقاله راهنمای جامع لیزر فول بادی با ما باشید، تا به طور کامل با این روش حذف موهای زائد بدن آشنا گردید.

آشنایی با لیزر فول بادی

در نخستین بخش از مقاله راهنمای جامع لیزر فول بادی شما را با این روش حذف مو های زائد آشنا می کنیم. لیزر موهای کل بدن یک روش پیشرونده است، که به شما امکان می دهد برای مدت طولانی از شر موهای زائد خلاص شوید.

با انجام این روش پوست شما برای سالهای طولانی صاف و عاری از مو باقی می ماند. اگر بدن شما پر مو است، با انجام لیزر فول بادی دیگر نگرانی بابت مهمانی های ناگهانی، باشگاه رفتن، استخر رفتن و … نخواهید داشت.

لیزر فول بادی شامل حذف موهای ضخیم و زائد بدن در تمام نواحی مانند ساق پا، ران پا، ناحیه بیکینی، ساعد دست، بازو، زیر بغل، کمر، گردن، صورت و چانه می شود.

در این روش، یک پرتو متمرکز از اشعه های نور به فولیکول های مو هدایت می شود. هنگامی که ملانین (رنگدانه رنگ موجود در مو) گرم می شود، فولیکول مو حذف شده و ریشه موها ضعیف و از بین می رود. لیزر موهای زائد در کنار حذف دائمی موها، برای پوست کاملا بی خطر می باشد.

حال که با لیزر موهای زائد و نواحی قابل لیزر آشنا شدید، در ادامه مقاله راهنمای جامع لیزر فول بادی با ما باشید، تا با دیگر جنبه های این روش محبوب آشنا شوید.

آشنایی با لیزر فول بادی

مزایا و معایب لیزر فول بادی

در این بخش از مقاله راهنمای جامع لیزر فول بادی شما را با مزایا و معایب این روش آشنا می شوید. لیزر نیز مانند سایر روش های حذف موهای زائد مزایا و معایب خاص خود را دارد.

۱٫      مزایای لیزر فول بادی

لیزر فول بادی مزایای بسیاری زیادی برای کاربران دارد. با انجام این روش دیگر خبری از موهای زیر پوستی، موهای ضخیم شده، تحریک و قرمزی پوست در محل‌های حذف مو نیست.

مزایای لیزر فول بادی عبارتند از؛

·         بدون خطر

مزیت دیگر لیزر که در مقاله راهنمای جامع لیزر فول بادی به آن اشاره می کنیم، بدون خطر بودن آن است. لیزر به صورت موضعی روی فولیکول مو عمل می کند. آسیب و سوختگی پوست ناشی از لیزر در موارد استثنا رخ می دهد.

بعد از عمل هیچگونه حساسیت پوستی یا موهای زیر پوستی دیده نمی شود. اما ایمنی با لیزر را تنها در صورتی می توان تضمین کرد، که این روش در مرکزی همانند درسا کلینیک با تجهیزات حرفه ای در مرکز لیزر موهای زائد و توسط افراد متخصص انجام شود.

بیشتر بخوانید: لیزر موهای زائد ارزان قیمت

·         مقرون به صرفه بودن

لیزر موهای زائد به شما این امکان را می دهد، که تنها در ۸ تا ۱۲ جلسه با هزینه کم از شر موهای زائد بدن خلاص شوید. اما دیگر روش ها باید هر هفته تکرار شوند، مدام باید تیغ، کرم مو بر، موم و … را خریداری کنید.

·         سریع و بدون درد

مزیت دیگر لیزر که در این بخش از مقاله راهنمای جامع لیزر فول بادی به آن می پردازیم، سریع و بدون درد بودن آن است. نازل دستگاه لیزر دارای ناحیه پوشش دهی زیادی بوده و حتی در نواحی بزرگ به سرعت موهای زائد را از بین می برد. البته حذف موهای زائد باید توسط متخصصین با تجهیزات مدرن حرفه ای انجام گیرد.

مزایا و معایب لیزر فول بادی

۲٫      معایب لیزر موهای زائد

در این بخش از مقاله راهنمای جامع لیزر فول بادی شما را با ایرادهای اين روش آشنا می کنیم. معایب لیزر فول بادی عبارتند از؛

·         ناتوانی در حذف موهای روشن و نازک

اگر موهای روشن یا نازک دارید، هر لیزری نمی تواند به طور موثر با آنها مقابله کند. حذف این موهای زائد باید با مشاوره متخصص و توسط دستگاه های خاص انجام گیرد.

·         محدودیت فصلی

قبل و بعد از لیزر موهای زائد توصیه می شود، که از آفتاب گرفتن اجتناب کنید؛ از این رو برای پیشگیری از عوارض لیزر ناشی از اشعه آفتاب، این فرآیند زیبایی را در فصول پاییز و زمستان انجام دهید.

لیزر فول بادی به چه کسانی توصیه می شود؟

در این بخش از مقاله راهنمای جامع لیزر فول بادی، به این موضوع می پردازیم که این روش حذف موهای زائد برای چه کسانی مناسب است.

لیزر فول بادی نه تنها فرصتی برای داشتن پوستی صاف است، بلکه گاهی اوقات تنها گزینه برای خلاص شدن از شر موهای زائد در نقاط خاصی از بدن است، که دسترسی به آن راحت نیست.

همینطور این روش برای افرادی که به سایر روش های حذف موهای زائد آلرژی دارند، نیز توصیه می گردد.

در کل لیزر فول بادی به افرادی که موهای تیره و خشن روی بازوها، پاها و سایر قسمت های بدن شان دارند توصیه می گردد. لیزر محدودیت سنی ندارد، اما این روش زیبایی به افراد بالای ۱۸ سال توصیه مي گردد.

اگر هیچ گونه بیماری زمینه ای ندارید، این روش برای حذف موهای زائد به شما توصیه می گردد. البته لیزر فول بادی را پس از مشورت با پزشکان زبده و ماهر مانند متخصصین کلینیک زیبایی انجام دهید.

بیشتر بخوانید: فیشال پوست

نکات مهم در زمان لیزر فول بادی

در این بخش از مقاله راهنمای جامع لیزر فول بادی شما را با نکات مهم برای لیزر موهای زائد بدن آشنا می کنیم‌‌‌. برای اینکه جلسه لیزر موهای زائد موفقیت آمیز باشد، توصیه می کنیم در مرحله آماده سازی برای لیزر فول بادی، نکات زیر را رعایت کنید؛

  • ۳ تا ۴ هفته قبل از لیزر، موها را از ریشه اصلاح نکنید.
  • حدود دو هفته قبل از لیزر موهای زائد آفتاب نگیرید و بدن را برنزه نکنید.
  • یک روز قبل از لیزر موهای زائد، تمام موها را با تیغ یا ژیلت اصلاح کنید.
  • تمام مشکلات پوستی و بیماری های زمینه ای خود را با متخصص در میان بگذارید، تا تشخیص دهد، که این روش برای شما عوارضی نداشته باشد.
  • اگر روی بدن خود زخم باز دارید، بهتر است تا بهبود زخم صبر کنید، سپس لیزر فول بادی بدن را انجام دهید.

نکات مهم در زمان لیزر فول بادی

موارد منع لیزر فول بادی

لیزر موهای زائد در کنار تمام فوائدی که دارد، برای گروهی از افراد منع مصرف دارد. اگر از مشکلات زیر رنج می برید، بهتر است روش‌ های دیگری را برای حذف موهای زائد خود به کار ببرید. در ادامه مقاله راهنمای جامع لیزر فول بادی، با ما باشید، تا با موارد منع لیزر آشنا گردید. موارد منع لیزر شامل افراد زیر می شود؛

  • افرادی که دچار بیماری های انکولوژیک هستند.
  • افرادی که درگیر بیماری ها و آسیب های پوستی مانند اگزما، پسوریازیس، زخم ها، سوختگی ها، ساییدگی ها می باشند.
  • برای افراد زیر ۱۸ سال لیزر توصیه نمی شود.
  • زنان باردار و شیرده نباید لیزر انجام دهند.
  • کسانی که مبتلا به واریس هستند.
  • افرادی که تحمل انرژی لیزر را ندارند.
  • کسانی که به عفونت در نواحی مختلف بدن مبتلا هستند‌.
  • ترجیحا لیزر در نواحی تتو شده، انجام نگیرد.

سخن پایانی

در این مقاله از متخصصین زیبایی درسا کلینیک به راهنمای جامع لیزر فول بادی پرداختیم. اگر قصد لیزر موهای زائد خود را با تجهیزات پیشرفته، بدون عوارض و زیر نظر پزشکان حرفه ای دارید، به مرکز زیبایی درسا کلینیک مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »