خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

رعایت فواصل بین هایفوتراپی و بوتاکس

چکیده محتوا

رعایت فواصل بین هایفوتراپی و بوتاکس

رعایت فواصل بین هایفوتراپی و بوتاکس ، موضوع مقاله ما می باشد . در این مقاله علاوه بر صحبت در مورد فاصله زمانی بوتاکس و هایفو تراپی ، در مورد فاصله زمانی هایفو تراپی و تزریق ژل ، چربی نیز حرف خواهیم زد . اگر به این موضوع علاقه مندید، تا انتهای مقاله در کنار ما بمانید .

پس از تزریق فیلر می توان هایفو انجام داد ؟

پیش از اینکه به رعایت فواصل بین هایفوتراپی و بوتاکس ، بپردازیم ، راجع به فاصله زمانی هایفو تراپی و سایر خدمات زیبایی نیز صحبت خواهیم کرد . در این بخش به فاصله زمانی تزریق فیلر و هایفو تراپی می پردازیم .

تا دو هفته پس از تزریق فیلر ، اجازه انجام هایفو تراپی را ندارید و این روش زیبایی نباید در هیچ نقطه ای که تزریق فیلر در آنجا صورت گرفته ، انجام گیرد . پس از طی این مدت زمانی می توان عملیات هایفو تراپی را انجام داد . البته ممکن است با توجه به تصمیم پزشک ، انجام هایفو تراپی در نقاطی که تزریق فیلر انجام نشده ، میسر باشد .

اگر هنوز روی صورت خود تزریق فیلر را انجام نداده اید ، پیشنهاد ما این است که ، نخست هایفو تراپی را انجام دهید ؛ سپس سراغ تزریق فیلر بروید ، در صورتی که تزریق فیلر دارید بهتر است بین دو هفته تا یک ماه سراغ هیچ روش زیبایی دیگری نروید .

البته پیرو این بحث ممکن است یک سوال دیگر نیز برای خوانندگان پیش بیاید و آن این است که ، هایفو تراپی ژل را از بین می برد ؟ بدیهی است که امواج هایفو روی فیلر و ژل اثر دارد و احتمال دارد دوام آن را کم کند . حال به سراغ مبحث بعدی یعنی رعایت فواصل بین هایفوتراپی و بوتاکس برویم ‌.

رعایت فواصل بین هایفوتراپی و بوتاکس-وب سایت درساکیلینیک

پس از بوتاکس می توان هایفو تراپی انجام داد ؟

پیش از اینکه به سوال رعایت فواصل بین هایفوتراپی و بوتاکس ، پاسخ دهیم به این مبحث می پردازیم که آیا پس از بوتاکس امکان انجام هایفو تراپی وجود دارد ؟ باید گفت که پس از تزریق بوتاکس انجام روش های زیبایی مختلف و حتی یک ماساژ ساده ، تا دو هفته ممنوع است .

همانگونه که مطلع اید بوتاکس اغلب در نواحی پر چین و چروک صورت مانند اطراف لب ، پیشانی و پیرامون چشم ، انجام می شود که ، با توجه به حساسیت این نواحی و همچنین برای اثر بخشی و ماندگاری بوتاکس ، تا دو هفته نباید هایفو تراپی انجام داد . البته انجام هایفو تراپی در مناطقی که بوتاکس تزریق نشده ، تحت صلاحدید پزشک امکان پذیر است ‌.

با توجه به اثر گذاری هایفو تراپی روی ماندگاری بوتاکس ، بهتر است که این روش زیبایی در اواخر دوره بوتاکس یعنی حدود شش ماه پس از تزریق بوتاکس ، انجام شود . در صورتی که هنوز هیچ کدام از روش ها را انجام نداده اید ، ترجیحا نخست هایفو تراپی را انجام دهید .

با این توضیحات تا حدی پاسخ رعایت فواصل بین هایفوتراپی و بوتاکس ، برای شما مشخص شده است ، اما برای اینکه به پاسخ کامل تر و جامع تری برسید ، در ادامه مطلب با ما همراه شوید .

آیا پس از هایفو تراپی می توان بوتاکس کرد ؟

در مطالب بالا برای رسیدن به پاسخ ، رعایت فواصل بین هایفوتراپی و بوتاکس ، راجع به مدت زمان انجام هایفو تراپی پس از تزریق فیلر و ژل صحبت کردیم ، اما حال سوال را بر عکس می کنیم . آیا می توان پس از هایفو تراپی ، تزریق بوتاکس انجام داد ؟

هایفو تراپی یک روش زیبایی مدرن ، بدون ریسک و کاملا ایمن است و نیاز به مراقبت و نقاهت ندارد . پس از انجام این فرآیند زیبایی ، به راحتی می توانید به امور روزانه خود بپردازید . در واقع هایفو تراپی ، بر عکس روش های دیگر حتی تورم و کبودی چند ساعته نیز ندارد .

تزریق بوتاکس پس از هایفو هیچ ممانعتی ندارد ، اما ترجیحا چند روز فرصت دهید تا التهابات های پوست شما از بین برود ، سپس اقدام به تزریق بوتاکس کنید .

بسیاری از متخصصان زیبایی در پاسخ به سوال رعایت فواصل بین هایفوتراپی و بوتاکس ، این توصیه را دارند که ، اثر بخشی هایفو تراپی سه ماه بعد از انجام این فرآیند زیبایی آشکار می شود و بهتر است تزریق بوتاکس را به بعد از این زمان موکول کنید .

فاصله هایفو و بوتاکس در اشخاص مختلف

نکته مهمی که برای رعایت فواصل بین هایفوتراپی و بوتاکس ، باید در نظر بگیرید این است که ، آیا این فاصله زمانی از فردی به فرد دیگر متفاوت است ؟ از آن جایی که هر فرد ویژگی های پوستی خود را دارد و مواد استفاده شده و روش به کار رفته در خدمات زیبایی با هم فرق دارند ، ترجیحا با پزشک زیبایی خود مشورت کنید .

فاصله زمانی برای هر شخصی بر اساس روش زیبایی انجام گرفته و ویژگی های پوستی ، ممکن است کمتر یا بیشتر باشد ؛ از این رو به قطعیت نمی توان به این سؤال پاسخ داد . بهترین مشاور در این زمینه پزشک شماست .

تزریق مزوتراپی و چربی پس از هایفو تراپی

برای تکمیل بحث رعایت فواصل بین هایفوتراپی و بوتاکس ، به فاصله زمانی تزریق مزوتراپی و چربی نیز خواهیم پرداخت . همانگونه که در بالا گفته شد ، ممکن است دو تا چند روز پس از هایفو تراپی ، پوست درگیر التهاب شود ، پس باید چند روز به پوست خود استراحت دهید .

برای تزریق چربی نیز از اصل بالا باید پیروی کنید . برای انجام هایفو تراپی پس از تزریق چربی ، بهتر است که دو هفته فرصت دهید ، سپس اقدام به این روش زیبایی نمایید . البته در زمان مشاوره به پزشک حتما راجع به خدمات زیبایی که انجام داده اید و مدت زمانی که از انجام آنها گذشته ، صحبت کنید .

رعایت فواصل بین هایفوتراپی و بوتاکس-وب سایت درساکلینیک

در پایان

مقاله رعایت فواصل بین هایفوتراپی و بوتاکس ، توسط متخصصین زیبایی کلینیک درسا کلینیک نگاشته شده است . اگر شما نیز هر گونه سوالی راجع به این خدمات زیبایی دارید ، با مشاورین مرکز زیبایی درسا کلینیک تماس بگیرید ، تا تمام راهنمایی‌های لازم را به شما دهند .

مقالات پیشنهادی

آموزش مزوتراپی مو در تهران

آموزش لیزر موهای زائد در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »