خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

روش درمانی جدید برای بهبود افتادگی پلک بدون جراحی

چکیده محتوا

روش درمانی جدید برای بهبود افتادگی پلک بدون جراحی

آیا بهبود افتادگی پلک بدون جراحی امکان‌پذیر است ؟ در واقع افتادگی پلک می تواند ، موجب پوشاندن پلک های بالایی گردد ! حال مؤثرترین شیوه برای رفع این مشکل جراحی شناخته شده ، ولی بعضی از بیماران به علت خطرات ، زمان و هزینه‌ های سهمگین جراحی را ترجیح نمی دهند .

پس درمان افتادگی پلک بدون نیاز به جراحی هم ممکن است و در چنین موقعیت هایی جایگزین مطلوبی برای جراحی خواهد بود . درمانی که بدون بیهوشی عمومی ، بدون تهدید برای بینایی ، مدّت زمان بهبودی کم ، هزینه هایی بسیار مناسب ، نتیجه لیفت پلک را برای شما رقم می زند .

بیشتر بخوانید: دوره نقاهت پس از جراحی بزرگ کردن سینه چقدر است؟

 

بهبود افتادگی پلک بدون جراحی امکان‌پذیر خواهد بود ؟

پلک فوقانی ما به ماهیچه هایی کوچک وصل است ، که آن را در جای خود نگاه داشته و به پوست چنین اجازه می دهد ، تا با باز و بسته شدن چَشمان بالا و پایین حرکت نماید . علاوه بر این ها یک ماهیچه دقیقاً زیر ابروهای ما قرار دارد . همین ماهیچه پلک های ما را بالا خواهد برد .

اغلب ذهنیات بهبود افتادگی پلک بدون جراحی با افزایش سن در افراد ایجاد می شود ! پوست و عضلات ما تمایل به ضعف و نهایتاً افتادگی دارند و این شرایط به عنوان پتوز معرفی می گردد . با بزرگتر شدن ما این چَشمان هستند ، که شروع به بروزِ نشانه های پیری و افتادگی می نمایند .

با پیش روی درمان های غیر جراحی ، یکی از پرسش هایی که معمولاً مطرح می شود ، بهبود افتادگی پلک بدون جراحی است . جوابِ پرسش مطروحه کاملاً مثبت می باشد ! نه تنها چنین مسئله ای حقیقت دارد ، بلکه راه هایی بسیار برای درمان افتادگی پلک بدون جراحی وجود دارد .

« ما در ادامه تمامی این روش ها را توضیح خواهیم داد ، لطفاً با ما در امتداد این متن از درسا کلینیک همراه باشید  . »

بهبود افتادگی پلک بدون جراحی امکان‌پذیر خواهد بود ؟

روش های متنوع درمان افتادگی پلک بدون نیاز به جراحی

علاقه روزافزون به بهبود افتادگی پلک بدون جراحی رو به افزایش می باشد . خوشبختانه ، برای این امر گزینه های بسیاری وجود دارد . در ادامه چند روش را بیان خواهیم داشت ؛

  1. درمان افتادگی پلک با استفاده از لیزر

با بیشتر شدن سن و سال ، لایه عمیق تر پوست تغییر می نماید و نهایتاً کلاژن و خاصیت ارتجاعی پوست از دست می رود . چین و چروک ریز اطراف چَشمان و دهان با گذشت زمان بیشتر می شود . خوشبختانه روش هایی برای درمان این مشکلات وجود دارد . یکی از روش های رایج بهبود افتادگی پلک بدون جراحی ، لیزر است .

لایه برداری پوست با لیزر خطوط ریز ، چین و چروک را صاف نموده و لایه های عمیق تر پوست را سفت خواهد کرد . مؤثرترین درمان لایه برداری ، لیزر دی اکسید کربن می باشد . این نوع درمان نه تنها چین های پلک و خطوط پنجه کلاغی را نرم می نماید ، بلکه به تولید کلاژن کمک می کند‌ .

لایه برداری با لیزر اسکار و آکنه را کاهش داده و بافت زیرین پلک ها را سفت تر می نماید . با این وجود ، چنین درمانی چهارچوب هایی دارد . مثلاً نمی تواند پیری بیش از اندازه پلک و ابرو را برطرف کند .

برای این نوع مشکلات پیچیده زیبایی ، جراحان اغلب عمل بلفاروپلاستی و جراحی لیفت پلک را پیشنهاد می نمایند . بهبود افتادگی پلک بدون جراحی و با لیزر نیازمند مدّتی از کارافتادگی و گذران مدّت زمانی کوتاه دوره نقاهت است .

 

لیزر درمانی برای پلک

 

  1. درمان افتادگی پلک با استفاده از بوتاکس

با گذر روزها ، حالات چهره اثراتی را برروی صورت باقی خواهد گذاشت . در واقع انقباضات پی در پی عضلانی منجر به ایجاد چین و چروک در اطراف چَشمان ، میان ابروها ، روی پیشانی می گردد . تا همین روزها هیچ گونه راه کاری برای این موضوعات وجود نداشت . ولی امروزه پزشکان زیبایی از بوتاکس استفاده می نمایند . بوتاکس یکی از ابداعات بشر برای زیبایی و رفع چین و چروک است ، که در زمانی کوتاه خطوط و حفره ها را پر می کند و مانع از تشدید آثار آن ها می گردد .

بوتاکس یک روش بهبود افتادگی پلک بدون جراحی بوده و نتایج آن به طور کلّی میان سه الی پنج ماه طول می کشد . جهتِ حفظ یکپارچگی ، درمان بایستی تکرار بشود ‌. برای بعضی از بیماران ، نتیجه برای مدّت زمانی طولانی یا کوتاه تر باقی می ماند .

گرچه که نتیجه حاصله موقت می باشد ، ولی درمان مطلوب چهره را تا سالیان جوان تر نشان می دهد .

  1. درمان افتادگی پلک با استفاده از فیلر

پُر کننده پوستی با فیلرها محلول پُر کننده پوست قابل تزریق بوده که جهتِ پُر نمودن چین و چروک طراحی گردیده است .

بهبود افتادگی پلک بدون جراحی و با استفاده از این روش سریع و با کوتاه ترین زمان از کار افتادگی می باشد . ولی فیلرها جهتِ حفظ نتیجه هر شش الی هجده ماه یک مرتبه به نگهداری منظم نیازمند است .

 

درمان افتادگی پلک با استفاده از فیلر

 

  1. درمان افتادگی پلک با استفاده از پلاسما

این شیوه یکی از پیشرفته ترین روش های درمان افتادگی پلک بدون نیاز به جراحی است . فناوری پلاسما درمانی می باشد ، که این کار را انجام داده و به جایگزینی مناسب برای جراحی پلک مبدل گردیده است .

این شیوه از بهبود افتادگی پلک بدون جراحی نیازی به بیهوشی عمومی ندارد ! کم خطر بوده و بسیار مقرون به صرفه است .

این درمان دربرگیرنده استفاده از دستگاه شبیه به قلم می باشد ، که انرژی پلاسما را ساطع می نماید . این انرژی نوعی گاز بوده ، که از نوک قلم در یک قوس الکتریکی نامرئی خارج می گردد . زمانی که این نوع انرژی در نقاط بسیار کوچک به پوست برخورد کند ، اساساً پوست تبخیر می شود .

سپس آن را از حالت جامد خارج و مستقیماً به گاز تبدیل می نماید . این روند موجب جمع گردیدن و سفت شدن پوست خواهد شد .

بعد از انجام لیفت پلک با پلاسما ، نتیجه نیمه دائمی خواهد بود . یعنی بهبود افتادگی پلک بدون جراحی تا سالیان ادامه دارد . زیرا پوست تبخیر شده و به حالت پُف نموده باز نخواهد گشت .

  1. درمان افتادگی پلک با استفاده از نخ

استفاده از لیفت با نخ جهتِ تقویت یا بهبودی ناحیه چَشم شما می باشد . نگرانی های بسیاری وجود دارد ، که لیفت با نخ چَشم ها بدان ها کمک خواهد کرد .

لیفت با نخ پلک یکی از روش های رفع افتادگی پلک بدون استفاده از جراحی است . به شما چنین امکان خواهد داد ، تا مشکلات اطراف چَشم های خود را بدون جراحی تهاجمی و دردناک رفع بنمایید . البته شما نتایج فوری را هم در کوتاه ترین زمان ممکن تجربه خواهید کرد .

این نوعِ از بهبود افتادگی پلک بدون جراحی زمانی که توسطِ یک متخصص پزشکی با تجربه صورت گیرد ، یک روش بسیار ایمن خواهد بود . در واقع یک پزشک زیبایی‌ متبحر می تواند ، نخ را با کمترین ضربه و فشار بدین ناحیه از صورت کند .

بهبود افتادگی پلک بدون جراحی

سخن آخر

دوستان عزیز ما در این مطلب از درسا کلینیک سعی نمودیم ،‌ شما را با بهبود افتادگی پلک بدون جراحی آشنا بنماییم . روش های یاد شده می تواند ، در بهبود این مشکل اثرات چَشمگیری داشته و شما را از عوارض حاصل از جراحی نجات دهد .

بیشتر بخوانید: درمان ریزش مو با مزوتراپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »