خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

روش درمان منافذ باز پوست با میکروبیلدینگ

چکیده محتوا

روش درمان منافذ باز پوست با میکروبیلدینگ

همانطور که می دانید یکی از مشکلاتی که اغلب افراد با آن مواجه هستند منافذ باز پوست صورت است. ممکن است عده ای از افراد با خود بپرسند منافذ باز پوست به چه دلیل ایجاد می گردد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم دلایل مختلفی همچون ژنتیک و جوش های سرسیاه باعث ایجاد منافذ باز پوست می شوند.

اما جای هیچ نگرانی نیست، چرا که امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، روش های مناسبی برای از بین بردن این منافذ به وجود آمده است. یکی از مهم ترین و محبوب ترین روش های استفاده از میکروبلیدینگ است. اگر می خواهید با روش درمان منافذ باز پوست با میکروبلیدینگ به طور کامل و جامع آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید و مطالب را با دقت مورد بررسیتان قرار دهید.

علل اصلی ایجاد منافذ باز بر روی پوست صورت

یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که منافذ باز بر روی پوست تمامی افراد وجود دارد و این موضوع امری طبیعی محسوب می شود. چرا که بر روی سطح پوست موهای بسیار ریزی وجود دارند که حتی ممکن است در بعضی از مواقع به چشم ما دیده نشود که همین موهای کوچک باعث ایجاد منافذ باز خواهند شد.

اما ممکن است عده ای از افراد با خود بپرسند چه زمانی منافذ باز پوست غیر نرمال محسوب می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم زمانی که منافذ بیش از اندازه طبیعی شان بزرگ شوند، غیر نرمال تلقی خواهند شد و سریعاً باید به درمان آن ها پرداخت. چرا که در غیر این صورت زیبایی و ظاهر افراد را بسیار ناخوشایند و بد جلوه می دهند. قبل از توضیح روش درمان منافذ باز پوست با میکروبلیدینگ از مهم ترین دلایل اصلی ایجاد منافذ باز بر روی پوست صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

علل اصلی ایجاد منافذ باز بر روی پوست صورت

·         جوش های سرسیاه

همانطور که در ابتدای مطلب روش درمان منافذ باز پوست با میکروبلیدینگ برایتان شرح دادیم، جوش های سرسیاه عامل اصلی منافذ باز پوست صورت هستند. ممکن است بسیاری از شما ندانید که دلیل ایجاد جوش های سرسیاه قرار گرفتن پوست در معرض آلودگی ها است.

بیشتر بخوانید

هنگامی که این آلودگی ها و باکتری ها در سطح جوش های سرسیاه نفوذ می کنند باعث می شوند تا منافذ باز پوست صورت بزرگتر شده و مشکلات جدی را برای فرد به وجود آورد. برای اینکه بتوانید از این مشکل تا حد بسیار زیادی جلوگیری کنید، به شما پیشنهاد می دهیم تا پوست صورت خود را همواره پاکیزه نگه دارید و از جوش های سرسیاه به دور بمانید. چرا که این جوش ها علاوه بر ظاهر ناخوشایندی که دارند مشکلات متعددی را می توانند برای شما به وجود آورند.

·         افزایش سن

یکی از نکاتی که باید در مطلب روش درمان منافذ باز پوست با میکروبیلدینگ برای شما ذکر کنیم، تاثیر افزایش سن بر روی منافذ باز پوست صورت است. هنگامی که سن بانوان و آقایان افزایش می یابد، کلاژن سازی در سطح پوست به ندرت انجام می شود و این موضوع به تنهایی می تواند باعث شود تا منافذ باز اندازه شان بیشتر از قبل شود.

همچنین هنگامی که سن بالا می رود پوست بعضی از نواحی همچون بینی و گوش ضخیم تر می شود و این موضوع علل مهمی در ایجاد منافذ باز پوست صورت محسوب می شود. حال ممکن است عده ای از افراد با خود بپرسند آیا روش درمان منافذ باز پوست با میکروبلیدینگ برای منافذ بازی که در اثر افزایش سن ایجاد شده اند تاثیرگذار است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله، روش میکروبلیدینگ می تواند بر روی منافذ باز پوست تاثیر فوق العاده ای داشته باشد و آن را رفته رفته کمتر از قبل جلوه دهد.

·         ژنتیک

همانگونه که می دانید، ژنتیک یکی از مهم ترین عوامل در ایجاد مشکلات پوستی می باشد. به همین خاطر در بسیاری از مواقع پیش می آید که منافذ باز پوست صورت افراد بر اثر ژنتیک آن ها است. ممکن است عده ای از افراد با خود بپرسند چگونه متوجه شویم که منافذ باز پوست صورتمان در اثر ژنتیک ایجاد شده است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر به طور مکرر و منظم فشیال صورت انجام می دهید، اما باز هم منافذ باز پوست صورتتان درمان نمی شود، احتمال زیاد ژنتیک شما باعث این مشکل شده است که تنها روش برای از بین بردن آن ها استفاده از میکروبلیدینگ است. روش درمان منافذ باز پوست با میکروبیلدینگ می تواند گزینه بسیار مناسبی برای اکثر افراد باشد.

·         پوست چرب

بسیاری از افراد در سطح جهان وجود دارند که پوست آن ها مستعد چربی بیش از اندازه است و گفته می شود پوستشان چرب می باشد. باید توجه داشته باشید هنگامی که پوست چربی بیش از اندازه تولید می کند برای آنکه بتواند آن را از سطح پوست خارج کند، باید منافذ بازتر شوند و به همین خاطر مشکل منافذ باز در پوست صورت ایجاد خواهد شد که برای برطرف کردن آن باید از روش درمان منافذ باز پوست صورت با میکروبلیدینگ استفاده کرد.

اگر بتوانی چربی پوست صورت خود را تحت نظر پزشک معالج کاهش دهید، می توانید منافذ باز صورت تان را کمتر نمایید.

·         آرایش مداوم

یکی دیگر از عواملی که باعث ایجاد بازتر شدن منافذ صورت می شود، آرایش مداوم و سنگین در بانوان است. هنگامی که شما به طور روتین اقدام به آرایش کردن پوست صورتتان می کنید، منافذ رفته رفته بازتر می شوند و جلوه ناخوشایندی را برای صورت شما به وجود می آورد که نیاز به روش درمان منافذ باز پوست با میکروبلیدینگ دارد.

اگر تمایل دارید همواره آرایشی بر روی صورتتان باشد، می توانید از مواد آرایشی فاقد چربی استفاده کنید. این مواد آرایشی کمتر به منافذ پوستتان نفوذ می کند. همچنین توجه داشته باشید اگر منافذ پوست تان به دلیل آرایش مداوم باز شده است، می توانید از روش درمان منافذ باز پوست صورت با میکروبلیدینگ استفاده کنید و منافذتان را به طور کامل کوچک کنید.

میکروبلیدینگ چیست؟

آیا تا به حال فردی را دیده اید که تمایل به داشتن پوستی شاداب و جوان نداشته باشد؟ قطعاً نه! تمامی افراد دوست دارند تا همواره پوستی شاداب و بدون نقص داشته باشند تا بتوانند در میان افراد همچون نگینی بدرخشند.

یکی از جدیدترین روش ها برای ترمیم و بازسازی �ست صورت میکروبلیدینگ می باشد که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. هنگامی که از این روش استفاده می شود تمامی مشکلات پوست همچون منافذ باز از بین می رود و به همین خاطر می توان گفت روش درمان منافذ باز پوست صورت با میکروبلیدینگ بسیار تاثیرگذار است.

باید توجه داشته باشید که در روش میکروبلیدینگ کلاژن به پوست منتقل می شود و همین موضوع باعث می شود تا مشکلات پوستی از بین رفته و افراد دارای پوستی شاداب و جوان باشند.

میکروبلیدینگ و درمان منافذ باز پوست

حال که با روش درمان منافذ باز پوست صورت با میکروبلیدینگ کمی آشنا شده اید، وقت آن است تا این موضوع را به طور کامل و واضح برایتان شرح دهیم تا تمامی سوالاتتان برطرف شود. هنگامی که به استفاده از میکروبلیدینگ می پردازید سوراخ های ریزی بر روی سطح پوست شما با استفاده از سوزن ایجاد می شود.

هنگامی که سطح پوست آسیب می بیند، سیستم ایمنی به طور خودکار اقدام به کلاژن سازی می کند و این موضوع باعث می شود تا کلاژن در سطح پوست شما افزایش یافته و منافذ بازتان در مدت زمان اندکی کوچک شود. همچنین توجه داشته باشید با این اقدام مشکلات دیگر مشکلات پوست همچون چین و چروک و… از بین می روند.

عوارض میکروبلیدینگ

همانطور که می دانید، امروزه روش های مختلفی برای جوانسازی پوست وجود دارند که از کم خطرترین آن ها می توان به روش درمان منافذ باز پوست با میکروبلیدینگ اشاره کرد. به طور کلی می توان گفت این روش نسبت به سایر روش ها از عوارض کمتری برخوردار است و به همین خاطر اکثر پزشک ها و کلینیک های زیبایی آن را به مشتری های خود توصیه می کنند.

باید توجه داشته باشید که اگر میکروبلیدینگ را تحت نظر کلینیک های معتبر به افراد متخصص در این زمینه انجام دهید، کوچکترین عوارضی برای شما نخواهد داشت. اما بالعکس اگر توسط افراد غیر ماهر این اقدام را انجام دهید ممکن است مشکلات و عوارض زیادی به سراغ شما بیاید.

یکی از عوارضی که اکثر افرادی که اقدام به میکروبلیدینگ می کنند با آن مواجه می شوند قرمزی و تورم پوست صورت است که این موضوع بسیار عادی می باشد با کمی صبوری و گذشت چند روز می بینید که این مشکل از بین می رو هیچ جای نگرانی برای شما نخواهد داشت.

 

عوارض میکروبلیدینگ

بررسی قیمت میکروبلیدینگ

روش درمان منافذ باز پوست با میکروبیلدینگ یکی از بهترین روش های موجود در حال حاضر است. اما ممکن است عده ای از افراد با خود بپرسند قیمت میکروبلیدینگ برای از بین بردن منافذ باز پوست چقدر است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم عوامل متعددی در قیمت نهایی روش درمان منافذ باز پوست با میکروبلیدینگ تاثیرگذار هستند و به همین خاطر نمی توان هزینه مشخصی را برای تمامی افراد در نظر گرفت. از مهمترین عواملی که بر روی قیمت میکروبلیدینگ تاثیر مثبتی می گذارند، می توان به میزان منافذ باز پوست، مشکلات پوستی، دستمزد پزشک معالج و… اشاره کرد.

برای آنکه بتوانید مبلغ نهایی را تخمین بزنید به شما پیشنهاد می دهیم تا با مشاوران مجموعه درسا کلینیک تماس حاصل کرده و سوالات خود را در این مورد بپرسید تا مشاوران ما راهنمایی کاملی برای شما ارائه دهند.

سخن پایانی

حال که تا به این قسمت از مقاله متوجه شده اید، روش درمان منافذ باز پوست با میکروبیلدینگ یکی از محبوب ترین روش ها در جامعه ایرانی محسوب می شود. به همین خاطر در این قسمت سعی کردیم تا شما را با صفر تا صد این روش درمانی آشنا کنیم.

امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را نسبت به روش درمان منافذ باز پوست با میکروبلیدینگ برطرف کرده و در صورت تمایل با مجموعه درسا کلینیک برای خدمات زیبایی همکاری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »