خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

سن مناسب برای تزریق چربی

چکیده محتوا

سن مناسب برای تزریق چربی

تزریق چربی یکی از بهترین و مناسب ترین عمل های غیر تهاجمی زیبایی است. در این تکنیک فاکتورهای زیادی از جمله سن مناسب برای تزریق چربی از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که خاصیت ارتجاعی پوست در اثر مرور زمان کاهش می یابد و هنگامی که چربی برداشته می شود ممکن است در این ناحیه پوست جمع نگردد.

در این مقاله به بررسی سن مناسب پیوند چربی و کاندیداهای مناسب برای این تکنیک می پردازیم، ب اما همراه باشید.

تزریق چربی چیست؟

در ابتای مبحث سن مناسب برای تزریق چربی، به تفسیر فرایند تزریق چربی می پردازیم. تزریق چربی روشی برای استفاده از بافت خود بیمار برای تقویت نواحی مختلف صورت و بدن است که نیاز به حجم بیشتری دارند. آیا به دنبال ظاهری جوان تر هستید اما در استفاده از پرکننده های مصنوعی مردد هستید؟

با افزایش سن، پوست صورت ما دچار چین و چروک می شود و حجم و شکل خود را از دست می دهد، اما دریافت محلول های تزریقی مبتنی بر مواد شیمیایی برای همه راحت نیست.

انتقال چربی یک روش ایمن و نوآورانه برای جوانسازی صورت و بدن و همچنین راه حلی ایده آل برای کسانی است که خواهان رویکردی ارگانیک تر برای بهبود ظاهر خود هستند. البته در این راستا، بررسی سن مناسب برای تزریق چربی از اهمیت بالایی برخوردار است.

این روش از مقادیر کمی از چربی بدن شما استفاده می کند که به راحتی در دسترس، طبیعی است و دارای اثرات بازسازی کننده ثابت شده است. چربی گرفته شده از نواحی ناخواسته بدن برای پرکردن نواحی مورد نظر استفاده می شود.

از آنجایی که چربی از بدن شما جمع‌آوری می‌شود، هیچ خطری برای واکنش‌های آلرژیک وجود ندارد و کل فرآیند اثر طبیعی‌تری را ارائه می‌دهد.

تزریق چربی چیست؟

روش انتقال چربی

در ادامه مبحث سن مناسب برای تزریق چربی، روند این تکنیک را مورد بررسی قرار می دهیم. به طور معمول این روش تحت بی حسی موضعی در حدود یک ساعت انجام می شود، اما می توان آن را تحت آرامبخشی با سایر روش های تکمیلی نیز انجام داد. انتقال چربی صورت شامل سه مرحله است:

  • ابتدا، پزشک چربی های ناخواسته را از یک یا چند قسمت از بدن شما پاک می کند. سپس چربی ناخواسته با یک روش ملایم “مینی لیپوساکشن” برداشته می شود که منجر به ظاهری مثبت و لاغرتر در ناحیه اهدا کننده می شود.
  • پس از خارج شدن از ناحیه اهدا کننده، این چربی در یک سانتریفیوژ پردازش و خالص می شود که معمولاً حدود ۱۰-۱۵ دقیقه طول می کشد.

تصفیه چربی حداکثر کارایی را ممکن می‌سازد و سلول‌ها را برای مدت طولانی‌تری زنده نگه می‌دارد، زیرا خون و سایر قطعات سلولی غیرضروری از بین می‌روند. در این مدت، در صورت لزوم، بخیه های قابل حل در نواحی برش شما قرار داده می شود.

  • در نهایت، این چربی خالص توسط پزشک به صورت ماهرانه و دقیق به نقاطی از صورت شما که نیاز به اصلاح دارند تزریق می‌شود و نتایج دلخواه را به شما می‌دهد.

بیشتر بخوانید: فیشال پوست

مزایای تزریق چربی

به عبارت ساده تر، انتقال چربی که به عنوان پرکننده تزریقی استفاده می شود، یکی از مطمئن ترین راه ها برای جوان سازی ظاهر شماست. در این روش در صورتی که سن مناسب برای تزریق چربی رعایت شود، شما از مزایای بیشتری چون حذف چربی از نواحی ناخواسته برای ظاهری لاغرتر و جوان تر برخوردار هستید.

مزایای بیشتر این روش شامل زمان بسیار کم بهبود، عدم خطر واکنش آلرژیک و نتایج طولانی مدت است. انتقال چربی نیز به دلیل خواص احیا کننده موجود در سلول های چربی، که پس از انتقال به صورت، برای تحریک تولید سلول های جدید سالم و تازه کار می کند، محبوب می شود!

سن مناسب انتقال چربی و کانتورینگ صورت

کانتورینگ صورت انتقال چربی یکی از سریع ترین روش های زیبایی است که در حال رشد است و می توان آن را به سادگی توضیح داد. کانتورینگ صورت به معکوس کردن یا کاهش اثر طبیعی پیری روی صورت با استفاده از چربی خود بیمار کمک می کند. در واقع، می تواند پری را افزایش دهد، خطوط را کاهش دهد و ظاهر چین و چروک را نیز کاهش دهد.

معمولاً سن مناسب برای تزریق چربی به شدت اهمیت داشته، که پزشکان آن را ۳۰ سال به بالا می دانند. چرا که صورت در این سن شروع به از دست دادن چربی می کند و در نتیجه جوانی شروع به محو شدن می کند. انتقال چربی حجم صورت را بازیابی می کند و برای افرادی که به دنبال جایگزینی برای درمان های پرکننده پوست هستند ایده آل است.

سن مناسب انتقال چربی و کانتورینگ صورت

سن مناسب انتقال چربی به سینه

انتقال چربی به سینه یک راه طبیعی برای افزایش سایز سینه ارائه می دهد. این روش به از بین بردن عوارض جانبی طولانی مدت پروتز سینه، از جمله عوارض کپسولی، چرخش ایمپلنت و نشت ایمپلنت کمک می کند.

اگر بخواهیم در ارتباط با سن مناسب برای تزریق چربی سینه صحبت کنیم باید بگوییم، کاندیدای ایده آل برای بزرگ کردن سینه با انتقال چربی در محدوده سنی ۱۸ تا ۷۰ سال است.

سن مناسب برای تزریق چربی کدام است؟

سن مناسب برای تزریق چربی به این صورت است که افراد سالم بین ۳۰ تا ۵۵ سال با علائم خفیف تا متوسط پیری، کاندیدای ایده آل برای روش های انتقال چربی می باشند. بیمارانی که به فیلرهای مصنوعی حساسیت دارند نیز ممکن است بخواهند این رویکرد طبیعی را برای جوانسازی صورت در نظر بگیرند.

با این حال، هنگامی که علائم پیری به وضوح پیشرفته تر می شود، ترکیب یک روش انتقال چربی با یک روش جراحی مانند لیفت صورت برای دستیابی به نتایج دلخواه شما ضروری است. بهترین راه برای تعیین اینکه آیا انتقال چربی برای شما مناسب است یا خیر، برنامه ریزی یک مشاوره اولیه با پزشک متخصص است.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز لیفت نخ

سن مناسب برای تزریق چربی کدام است؟

کلام پایانی

به طور کلی، پیوند چربی برای مردان و زنان در هر سنی ایده آل است. در واقع، سن مناسب برای تزریق چربی ۱۸ تا ۷۰ است و این افراد می توانند از درمان های انتقال چربی بهره مند شوند. اگر از سلامت خوبی برخوردار هستید، غیر سیگاری هستید و از شرایط پزشکی که ممکن است توانایی شما را برای بهبودی مناسب محدود کند، رنج نمی برید، کاندیدای خوبی هستید.

برای بهره مندی از این روش عالی برای جوانسازی و اطلاع دقیق از سن مناسب برای تزریق چربی، با مراجعه به وب سایت ما وقت مشاوره خود را رزرو نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »