خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

علت ورم بعد از تزریق مزوژل چیست؟

چکیده محتوا

علت ورم بعد از تزریق مزوژل چیست؟

این روزها به زیبایی صورت و بدون عیب و نقص بودنش، توجه زیادی می شود. به همین خاطر زمانی که خانم ها یا آقایان با شواهدِ مختلف پیری برروی صورت خود رو به رو می شوند، اقدامات لازم برای رفعِ آن ها را انجام می دهند. یکی از بهترین راه کارهایی که برای رفعِ خطوط ریز و درشت صورت وجود دارد، تزریق مزوژل است. ولی علت ورم بعد از تزریق مزوژل چیست‌؟

در واقع یکی از متداول ترین عوارض که بعد از تزریق این ماده گریبان گیر شما می شود، ورم است. ولی دلیل آن چه می باشد؟ چنانچه که قصد شما تزریق مزوژل است و از رویارویی با ورم واهمه دارید، در امتداد این نوشتار از درسا کلینیک همچنان همراه ما باشید.

آیا می دانید، مزوژل چیست؟

اگر که به پوست خود رسیدگی نکنید، به مقدار کافی آب نوش جان نکرده و به مرور سن‌تان افزایش پیدا کند، با چین و چروک هایی برروی صورت خود مواجه خواهید شد. پس اگر که شما به سلامتی و شادابی پوست خود اهمیت بدهید، جهتِ انتخابِ یکی از روش های جوانسازی پوست اقدام خواهید نمود.

به دور از علت ورم بعد از تزریق مزوژل شاید که آن نیز یکی از بهترین راه کارها برای جوانسازی پوستِ صورتِ شما باشد. مزوژل از موادی مختلف تشکیل شده است! ما از جمله آن ها می توانیم، به هیالورونیک اسید یا ویتامین هایی مختلف و… اشاره کنیم. تمامی این مواد موجبِ افزایش آبرسانی به پوست شما و در نتیجه شادابی هرچه بیشتر پوست می شود.

شاید که یکی از علل اصلی به وجود آمدنِ نشانه های پیری در پوستِ شما، دهیدراته شدنِ آن باشد. بنابراین شما می توانید، با استفاده از مزوژل برای باری دیگر زیبایی و نشاط را به پوستِ خود هدیه بدهید. چرا که با گذر روزها و آبرسانی به پوست مقدار منافذ موجود در صورت کمتر شده در نهایت نشانه هایی از طراوت در صورتِ شما دیده می شود.

علاوه بر تمامی این ها و علت ورم بعد از تزریق مزوژل در این ترکیب، مواد معدنی و مغذی بسیار وجود دارد. در نتیجه پوست شما بازسازی شده و مشکلات موجود به خوبی برطرف می گردد. ما در ادامه متن به بررسی مراقبت های لازم و نکات مربوط به قبل از تزریق می پردازیم. پس بهتر است، همچنان در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

درباره مراقبت های قبل از تزریق مزوژل بیشتر بدانید!

به دور از توجه به علت ورم بعد از تزریق مزوژل بهتر است، در ارتباط با نکات و مراقبت های قبل از انجام تزریق بدانید. چرا که این گونه شما می توانید، به بهترین نتیجه ها دست پیدا کنید. مطمئن باشید!

ابتدا در نظر داشته باشید، که شما باید تزریق را درون یک کلینیک معتبر و کاملاً تخصصی انجام بدهید. بعد از انتخاب یک مرکز معتبر، در ارتباط با برند ژل و کیفیت آن از پزشک معالج خود بپرسید. شما باید حدوداً هفت روز قبل از انجام تزریق مصرف برخی دارو ها چون‌؛ رقیق کننده خون را قطع بنمایید. (در صورتی که دارویی خاص مصرف می کنید، حتماً به پزشک این مسئله را اطلاع بدهید.)

این ها برخی از نکاتی است، که به شما در پاسخ به علت ورم بعد از تزریق مزوژل کمک می کند. پس حتماً قبل از اقدام جهتِ انتقال این ماده به پوست خود به نکات گفته شده توجه داشته باشید.

تزریق مزوژل چگونه انجام می شود‌؟

تزریق این ماده برای آنکه شما به بهترین نتیجه دست پیدا کنید، بایست درون یک کلینیک تخصصی انجام بشود. قبل از تزریق لازم است، محل مورد نظر با مواد ضد عفونی کننده تمیز و استریل بشود. علاوه بر تمامی این ها برخی از مراجعه کنندگان در زمان تزریق با درد مواجه می شوند، پس استفاده از کرم بی حس کننده الزامی است.

اوّلین کاری که برای تزریق انجام می شود، بررسی محل مد نظر و میزان چین و چروک هاست. بعد مقدار لازم مزوژل آماده انتقال به پوستِ صورت می شود. پس از تزریق آن، پوستِ صورتِ شما به دقّت و با آرامش ماساژ داده می شود.

تزریق مزوژل چگونه انجام می شود‌؟

آیا تزریق مزوژل موجبِ ورم کردن صورت خواهد شد؟

بلی، یکی از مهم ترین سؤالاتی که شما به دنبال پاسخِ آن هستید ( علت ورم بعد از تزریق مزوژل است! ) درست می باشد؟ ما کم کم به پرسش های شما جواب خواهیم داد. پس همچنان با ما در ادامه این مطلب از خود همراه باشید. به طور کلّی هریک از روش های زیبایی و جوانسازی پوست با برخی از عوارض همراه است. در این بینابین نباید از تزریق مزوژل و عوارض آن چَشم پوشی کرد.

تزریق مزوژل گاهی اوقات چند ساعت و برخی از مواقع تا چندین روز موجب ایجاد ورم در محل درمان می شود. قطعاً شما می دانید، که پوستِ اطراف چَشمان بسیار نازک و ظریف می باشد. به همین خاطر مراجعه کنندگان با دردی کم همراه با ورم هایی نه چندان طولانی مدّت مواجه می شوند.

ولی علت ورم بعد از تزریق مزوژل چیست؟ با ما همراه باشید، چرا که در ادامه مطلب درسا کلینیک به سؤالات شما جواب گوی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس

چرا بعد از تزریق مزوژل صورت ما ورم می کند؟

در کل به وجود آمدنِ ورم بعد از تزریق مزوژل دارای دلایلی مختلف است. مهم ترین این علت ها خودِ روند انتقال ماده به داخل پوستِ شماست. در واقع به هنگام انتقال مزوژل به درون پوست، زخم هایی بسیار کوچک در دور و اطراف پوستِ محل درمان ایجاد می شود. پس شما اکنون به علت ورم بعد از تزریق مزوژل دست پیدا کرده اید.

بنابراین یکی از مهم ترین دلایل ایجاد ورم در اطراف محل تزریق، تخریب بافت پوستِ صورتِ شماست. در این هنگام پوستِ صورت جهتِ ترمیم نمودنِ خود شروع به فعالیت کرده است.

 

چرا بعد از تزریق مزوژل صورت ما ورم می کند؟

ولی بعضی از موارد ورم ناشی از تزریق را تشدید می نماید!

ما در این قسمت از مطلب خود به برخی از نکات بسیار مهم اشاره خواهیم نمود. شاید غیر قابل تصور باشد، امّا رعایت نکردنِ برخی از نکات کوچک علت ورم بعد از تزریق مزوژل را تشدید می کند! پس شما می توانید، با توجه به نکاتی که در ادامه آمده به پوستی شاداب و زیبا دَست پیدا کنید. پس برخی از مهم ترین مواردی که موجبِ تشدید تورم ناشی از تزریق می شود، عبارتند از؛

  • زمانی که غذای فست فودی زیادی میل می کنید.
  • هنگامی که نمک و شکر یا قند زیادی میل می نمایید.
  • اگر که الکل نوشیده یا دخانیات بسیاری استعمال کنید.
  • چنانچه که غذاهایی پُر ادویه یا مملوء از فلفل بخورید.
  • در صورتی که مدّت زمانی طولانی در برابر آلودگی قرار بگیرید.
  • در نهایت زمانی که شما از داروهای رقیق کننده زیادی استفاده کنید.

پس برای پاسخِ به سؤال خود درباره علت ورم بعد از تزریق مزوژل حتماً به نکات گفته شده در قسمت فوقانی توجه داشته باشید. این گونه شما می توانید، دوران درمان بسیار راحتی تر را پشت سَر گذاشته و به بهترین نتیجه ها دست پیدا کنید.

آیا امکانِ کاهشِ ورم ناشی از تزریق مزوژل وجود دارد؟

دوستانِ عزیز ما در قسمت فوقانی متن به این مسئله بسیار مهم اشاره نمودیم، که ورم یکی از عوارض شایع تزریق مزوژل است. بنابراین ورم بعد از انتقال این ماده به زیر پوستِ شما خطرناک و دلهره آور نیست! ولی به دور از علت ورم بعد از تزریق مزوژل راه حل هایی وجود دارد، که میزان عوارض را کاهش می دهد. این راه حل ها عبارتند از؛

  • محل تزریق ماده را بسیار آهسته و آرام بمالید.
  • پیش و پس از تزریق آب میوه آناناس میل کنید.
  • کمی قبل از انتقال مزوژل میوه و سبزیجات فراوان بخورید.
  • بعد از تزریق شما باید از کمپرس سرد استفاده نموده و در محل درمان قرار بدهید.
  • هرچقدر می توانید، آب و آبمیوه بنوشید. اینگونه بدنِ شما برای درمان هیدراته خواهد شد.
  • بعد از انجام تزریق چنانچه که حساسیت خاصی ندارید، امکانِ استفاده از قرص آنتی هیستامین وجود دارد.
  • بهتر است، سَر خود را بالا نگه دارید. چرا که جاذبه زمین موجبِ افزایش میزانِ ورم صورت شما خواهد شد.
  • برای کنترل علت ورم بعد از تزریق مزوژل بهتر است، چند روز بعد از انجام این کار ورزش هایی سنگین انجام ندهید.
  • اگر که شما دارویی خاص مصرف می نمایید، حتماً قبل از شروع درمان در ارتباط با داروی خود با پزشک صحبت کنید.
  • اگر که شما از داروی رقیق کننده خون استفاده می نمایید، حتماً دو هفته پیش از تزریق آن را قطع بنمایید. چرا که میزان تورم ناشی از انتقال مزوژل به زیر پوستِ شما افزایش می یابد.
  • توصیه ما به شما این است، که تا هفت روز بعد از عمل در مقابل نور مستقیم خورشید قرار نگیرید. اگر هم بیرون می روید، از کلاه نقاب دار و عینک آفتابی کمک بگیرید.
  • دوستان عزیز برای پاسخ به علت ورم بعد از تزریق مزوژل باید به نخاریدن محل درمان هم اشاره کنیم. چرا که این کار منجر به توزیع مواد در زیر پوست شما خواهد شد. در نهایت علاوه از گسترش تورم صورت موجب عدم دستیابی شما به نتیجه مورد نظرتان می شود.

آیا امکانِ کاهشِ ورم ناشی از تزریق مزوژل وجود دارد؟

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طول این مطلب از خود به بررسی علت ورم بعد از تزریق مزوژل پرداختیم. همانطور که خواندید، تورم بعد از تزریق امری عادی است. زیرا در حین انتقال مواد به زیر پوستِ شما خراش هایی بسیار کوچک در سطحِ پوستِ شما ایجاد می شود.

ولی راه کارهایی را بیان داشتیم، که به شما در کاهشِ سطح تورم کمک می نماید. امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طول این مطلب از درسا کلینیک برای شما مفید و موثر بوده باشد. البته شما می توانید، در صورت وجودِ سؤالات بیشتر با متخصصان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »