خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

علت ورم و کبودی چشم بعد از کاشت ابرو چیست؟

چکیده محتوا

علت ورم و کبودی چشم بعد از کاشت ابرو چیست؟

آیا ‌شما هم دچار ورم و کبودی چشم بعد از کاشت ابرو شده اید! آیا می دانید، که علت این ورم و کبودی ها چیست؟ چگونه برطرف می شود! یا برای ما خطرآفرین است؟ برای پاسخ به تمامی این سؤالات خود در امتداد این مطلب از درسا کلینیک با ما همراه باشید. ما به شما کمک خواهیم کرد، تا تمامی این عوارض را برطرف نموده و به حالت عادی خود بازگردید. البته شما می توانید، در صورت وجودِ سؤالات بیشتر در این رابطه با متخصصان ما تماس بگیرید.

چرا چشمان ما بعد از کاشت ابرو ورم می کند؟

ما در این قسمت به شما خواهیم گفت؛ که چرا نواحی کاشت ابرو بعد از فرآیند کاشت دچار تورم می شود.

چرا چشمان ما بعد از کاشت ابرو ورم می کند؟

·         بافت این ناحیه در زمانِ کاشت دستکاری می شود!

به این نکته توجه داشته باشید، که به هنگام کاشت ابرو تعداد بسیاری شکاف در نواحی رشد ابرو به وجود می آید. هدف از به وجود آمدن این شکاف ها بسیار جالب است! با این کار فولیکول استخراج شده از سَر شما در نواحی مورد نظر کاشته خواهد شد. نهایتاً با انجام چنین کاری بافت مورد نظر دستکاری می شود.

در نتيجه چنین موضوعی ورم و کبودی چشم بعد از کاشت ابرو رُخ می دهد و شاید که برای شما اذیت کننده باشد!

·         بروز عفونت در نواحی ابروها و چشمان!

گاهی اوقات شما دوستان عزیز علاوه بر ورم دچار تب، احساسِ درد بسیار و ترشحات رنگی می شوید. در چنین حالاتی در زمانِ کاشت ابرو شما دچار عفونت شده اید! این نوع از عفونت ها پنج روز الی چهارده روز بعد از عملیات کاشت خود را نشان می دهد. پس اگر که شما دقیقاً بعد از کاشت با قرمزی رو به رو شدید، نشان دهنده عفونت نخواهد بود.

·         از ابروهای خود به خوبی مراقبت نکرده اید!

تنها برای عدم ابتلا به ورم و کبودی چشم بعد از کاشت ابرو نه، بلکه برای پیش گیری از ابتلا به دیگر علائم شما باید از ابروهای خود به خوبی مراقبت بنمایید. ما در این قسمت به برخی از نکات برای مراقبت هرچه بهتر از ابروهای خود بعد از کاشت اشاره خواهیم کرد.

شما باید مقدار رطوبتی که با ابروهای شما در تماس می باشد، را به خوبی تنظیم بنمایید. هیچ گونه فشاری به نواحی ابرو وارد ننموده و تارهای کاشته شده را نَکَنید. شما باید برای پیش گیری از ورم و کبودی چشم بعد از کاشت ابرو داروهای خود را سَر موقع بخورید.

·         روش کاشت ابروها

گاهی اوقات در کاشت ابروها از تجهیزات بسیار ضعیف و مواد مصرفی غیر بهداشتی استفاده می شود. از سویی دیگر روش های قدیمی مربوط به کاشت ابرو بسیار ریسک پذیر است. مثلاً روش تک واحدی نیاز به مراقبت هایی طولانی مدّت تر دارد! از سویی احتمال ورم و کبودی چشم بعد از کاشت ابرو افزایش پیدا می کند. پس حتماً در کاشت ابرو از متخصص بخواهید، از روش های جدید و پیشرفته استفاده کند.

مقاله پیشنهادی: آموزش تزریق بوتاکس صورت

·         سایر موارد

گاهاً شما به مواردی چون؛ بی حسی از خود حساسیت نشان می دهید! یا دارای بیماری های زمینه ای و خاص می باشید. گاهی اوقات هم دارای شرایط جسمی و روحی خوبی برای انجام چنین کاری نمی باشید. پس شما باید برای پیش گیری از ابتلا به ورم و کبودی چشم بعد از کاشت ابرو به موارد بالا توجه داشته باشید.

البته یک نکته بسیار مهم وجود دارد. آنهم این است، که شما باید عملیات کاشت را در مرکزی معتبر و متخصص انجام بدهید. در ارتباط با شرایط جسمی و روحی خود با پزشک صحبت کرده و اجازه بدهید، شما را به خوبی معاینه کند. در رابطه با مراقبت های بعد از کاشت سهل انگاری نکنید و به خوبی از خودتان برای دستیابی به بهترین نتیجه ها مراقبت نمایید.

چرا چشمان ما بعد از کاشت ابرو می سوزد؟

اگر که چشمان شما بعد از کاشت ابرو شروع به سوختن می کند، نگران نباشید. چرا که این موضوع کاملاً طبیعی بوده و خطری برای شما به همراه نخواهد داشت. سوزش در چشمان شما به علت بریدگی هایی می باشد، که برای کاشت ابرو در نزدیکی های چشمان شما به وجود می آید. ولی اگر که به دور از ورم و کبودی چشم بعد از کاشت ابرو سوزش چشمان برای مدّت زمانی طولانی ادامه یابد، علت هایی دیگر دارد.

شاید که به دلیل استفاده از روش هایی قدیمی برای فرآيند کاشت باشد. گاهی اوقات هم شما عملیات کاشت را در کلینیک هایی غیر بهداشتی انجام داده اید و این خود موجبِ به وجود آمدن عوارضی متعدد در شما می شود. در صورت تجربه سوزش چشمان در مدّت زمانی طولانی حتماً به پزشک متخصص مراجعه نموده و خواستار معاینه خود بشوید.

چرا چشمان ما بعد از کاشت ابرو می سوزد؟

با نشانه های عفونت بعد از کاشت ابرو آشنا بشوید!

اگر که شما نشانه هایی چون؛ ورم، قرمزی یا التهاب را در نواحی چشمان یا ابروی خود دارید، یعنی به عفونت پوستی مبتلا شده اید. البته برای تشخیص درست، تنها نباید به نشانه های نام برده شده اکتفاء نمایید. هریک از این علائم نام برده شده باید همراه با تب، ترشحات آبکی، درد شدید در شما ظاهر بشود. علاوه بر این ها به دور از ورم و کبودی چشم بعد از کاشت ابرو عفونت بعد از گذر سه روز خود را نشان خواهد داد.

پس اگر که شما از همان دقایق اوّل کاشت التهاب داشتید، معمولاً ربطی به عفونت ابرو ندارد. ولی اگر که احساس کردید، دچار عفونت شده اید، حتماً به پزشک برای معاینه این قسمت مراجعه نموده و خواستار درمان خود بشوید.

ورم و کبودی چشم بعد از کاشت ابرو چقدر زمان می برد، تا خوب شود!

نگران نشوید، اگر که بلافاصه بعد از انجام کاشت ابرو ناحیه چشم و یا دیگر قسمت های صورت شما دچار ورم شد. شاید که تورم به وجود آمده در جای جای صورت شما تا دو روز دیگر به بالاترین سطح خود برسد. ولی تا پنج روز دیگر ورم صورت شما به پایین ترین حد خود خواهد رسید.

ولی به این نکته توجه داشته باشید، که تعداد روزها در افرادی با پوست هایی مختلف و شرایط زندگی متفاوت کم یا زیاد می شود. امّا در کل به یاد داشته باشید، که ورم و کبودی چشم بعد از کاشت ابرو طبیعی بوده و طی مدّت زمانی کوتاه از بین خواهد رفت.

چگونه ورم و کبودی چشم بعد از کاشت را از بین ببریم؟

همانطور که گفتیم، چه بخواهید و چه نه! شما ورم و کبودی چشم بعد از کاشت ابرو را تجربه خواهید کرد. ولی اگر که فرآیند کاشت ابروی شما به واسطه ی یک فرد متخصص صورت بگیرد، بعد از مدّت زمانی کوتاه از بین خواهد رفت. برای آنکه شما هر چه سریع تر از شَر این عوارض خلاص شوید، امکانِ استفاده از تکه های یخ را دارید.

در واقع با استفاده از تکه های یخ رگ های اطراف چشمان منقبض شده در نتیجه خون درون این رگ ها کمتر جاری می شود. اگر که یک روز بعد از عملیات ورم و کبودی چشمان‌تان شما را آزار داد، از گرما استفاده کرده و درد خود را تسکین ببخشید.

ولی شما در تسکین ورم و کبودی چشم بعد از کاشت ابرو باید توجه داشته باشید، که نباید سرما و گرما با ابروی شما برخورد کند. زیرا امکان دارد، در رشد تارهای ابرو برخی از اختلالات را به وجود آورد. از داروهای رقیق کننده خون به هیچ عنوان استفاده نکنید. چرا که این قبیل از داروها به جریان بیشتر خون در رگ های اطراف چشمان کمک می کند و ورم و کبودی چشم بعد از کاشت ابروها را تشدید می نماید.

حال برخی از پزشکان عزیز پس از کاشت ابرو داروهایی استروئیدی را تجویز نموده و از شما می خواهند، حدوداً پنج روز آنها را مصرف کنید. شما می توانید، برای بهبود حال خود از میوه آناناس استفاده نمایید. آناناس تازه برروی کیفیت حال شما در کوتاه مدّت تأثیر می گذارد.

 

چگونه ورم و کبودی چشم بعد از کاشت را از بین ببریم؟

سخن آخر

دوستان عزیز امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طول این مطلب از درسا کلینیک برای شما مفید بوده باشد. همانطور که خواندید، ورم و کبودی چشم بعد از کاشت ابرو امری طبیعی بوده و این عارضه به دلیل ایجاد بریدگی هایی در ابروهای شما ایجاد می شود. اگر که شما تا چند روز بعد از کاشت شاهد از بین رفتن تورم نبودید، باید به یک پزشک متخصص مراجعه بنمایید.

البته راه کارهایی هم برای کاهش هرچه بیشتر این التهاب ها در قسمت پایانی متن آورده شده است. امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طول این مطلب از ما برای شما مفید بوده باشد. البته شما دوستان عزیز می توانید، در صورت وجودِ سؤالات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »