خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

عمل لیفت سینه وهر آنچه که در مورد آن باید بدانید

چکیده محتوا

عمل لیفت سینه وهر آنچه که در مورد آن باید بدانید

ماستوپکسی یا عمل لیفت سینه ، یک اصطلاح پزشکی است ، که توسط پزشکان جراح انجام می گیرد . این عمل جراحی به منظور بازگرداندن جوانی و زیبایی سینه در بانوان انجام می شود . این عمل جراحی دارای مانند همه روش های پزشکی ، دارای مزایا و معایت خاص خود می باشند .

در ادامه قصد داریم به بررسی مواردی ، مختلفی در رابطه با جراحی لیفت سینه بپردازیم . افرادی که به هر دلیلی دچار افتادگی سینه ها می شوند ، می توانند از این عمل جراحی استفاده کنند .

بیشتر بخوانید: خطرات لیفت برزیلی باسن BBL کدامند ؟

عمل لیفت سینه چیست ؟

زمانی که بافت پستان یا سینه ها بنا به هر دلایلی ، خاصیت کشسانی و ارتجاعی خود را از دست می دهند . این شرایط بر اثر بارداری ، افزایش سن ، تغییرات وزنی و ….. انجام می شود ، عمل لیفت سینه با هدف تغییر فرم ، سفت کردن و بالا کشیدن پستان ها توسط متخصصان صورت می گیرد .

پزشکان با استفاده از جراحی لیفت پستان ، تغییرات مختلفی را بر روی بدن افراد اعمال می کنند در ادامه به برخی از این موارد اشاره می کنیم .

  • با استفاده از عمل لیفت سینه ، عضو مورد نظر را بالاتر می برند ، آن را در مطلوب ترین حالت ممکن بر روی قفسه سینه قرار می دهند .
  • این عمل باعث می شود که شکل ، فاصله ، فرم سینه ها تنظیم شود .
  • در صورتی که سینه ها حالت افتاده داشته باشند یا هاله سینه بسیار بزرگ باشد ، می توانند آن را به صورت سربالا جراحی کرده ، هاله را کوچک تر نمایید .
  • با استفاده از عمل لیفت ، می توانید پوست هایی ، که حالت ارتجاعی خود را از دست داده ، به شکل اضافه و آویزان می باشند را حذف کنید .
  • مهمترین ویژگی این نوع جراحی فرم بخشیدن و گرد کردن سینه ها است .
  • با استفاده از عمل ، بافت سینه ها را در بهترین حالت ممکن قرار داده ، همچنین نوک آن را سفت کنید .

عمل لیفت سینه چیست ؟

آیا در جراحی لیفت سینه، سایز سینه ها تغییر می کند ؟

جالب است بدانید ، که عمل لیفت سینه به تنهایی نمی تواند تغییری در سایز سینه ها ایجاد کند . اغلب این نوع جراحی را به شکل همزمان ، همراه با عمل های جراحی بزرگ کننده و کوچک کننده سینه انجام می دهند .

افرادی که قصد دارند ، در کنار لیفت سینه سایز آن را افزایش دهند ، می توانند از تزریق چربی یا پروتز سینه استفاده کنند . در صورتی که تمایل دارید ، سایز سینه های خود را کاهش دهید ، می توانید از عمل ماموپلاستی کاهش دهنده استفاده نمایید . انجام این عمل در کنار جراحی لیفت باعث می شود نتایج بهتری ، را دریافت کنید .

آیا در جراحی لیفت سینه، سایز سینه ها تغییر می کند ؟

مهم ترین مزایای جراحی لیفت سینه

عمل لیفت سینه دارای مزایای مختلفی است ، که پس از انجام آن می توانید ، نتایج شگفت انگیزی را مشاهده کنید . در ادامه به اختصار به برخی از مزیت ها اشاره خواهیم کرد .

  • ایستادگی و بالا رفتن پستان ها
  • می توانید با استفاده از این جراحی ، شل شدگی بافت سینه را رفع نمایید .
  • زیبا کردن نمای سینه ها
  • می توانید سینه ها را به حالت گرد و خوش فرم در بیاورید .
  • در صورتی که عمل لیفت سینه ، در شرایط مناسب انجام شود ، بانوان هیچ دردی را حس نخواهند کرد .
  • مهمترین مزیت جراحی لیفت سینه ، افزایش جذابیت جنسی و اعتمالد به نفس در بانوان می باشد .

آیا عمل لیفت سینه عوارض دارد ؟

افرادی که تاکنون عمل لیفت سینه را انجام داده اند ، عوارض خاصی را گزارش نکرده اند ، معمولا از مزایای آن سخن می گویند . اما در حالت کلی جراحی لیفت صورت ، مانند هر عمل دیگری به صورت نسبی دارای عوارض موقتی می باشد . معمولا بانوانی که این عمل جراحی را ، انجام داده اند تورم و کبودی را تجربه می کنند .

تجربه درد پس از عمل جراحی ، یک امر طبیعی به شمار می رود . می توانید برای از بین بردن عوارض عمل لیفت سینه ، از قرص های مسکن ، کمپرس یخ استفاده کنید ، تا هر چه سریعتر درد ، تورم ، کبودی را از بین ببرید . بعد از انجام این جراحی ، بهتر است به پزشک خود مراجعه کرده و برنامه همه مراقبت ها را دریافت کنید .

برخی از عوارض کمیاب برای عمل لیفت مخصوص سینه

  • ممکن است با مشکل عدم تفارن و تفاوت در سینه ها مواجه شوید .
  • امکان لخته شدن خون یا خونریزی
  • امکان بی حسی در نوک و هاله ی سینه ها ، یک عارضه ی دیگر اینکه امکان دارد حس سینه ها ، از چپ به راست تفاوت داشته باشد .
  • استفاده از داروی بیهوشی در حین عمل می تواند ، برای برخی از افراد عوارضی مانند حالت تهوع ، اختلال در هوشیاری ، استفراغ به دنبال داشته باشد .
  • ایجاد خون مردگی یا هماتوم در زیر پوست
  • عفونت
  • تغییرات رنگ رد پوست سینه ها

در برخی موارد عمل لیفت سینه ، به شکل نامناسب باعث می شود ، که نیاز به جراحی های دیگر ایجاد شود . برای از بین بردن عوارض جراحی ، لازم است به پزشکان متخصص مراجعه نمایید .

آیا عمل لیفت سینه عوارض دارد ؟

روند جراحی لیفت سینه

عمل لیفت سینه با استفاده از بیهوشی عمومی انجام می گیرد . برای انجام این جراحی در نخستین گام لازم است ، بر روی سینه نشانه گذاری های انجام گرفته ، سپس برش هایی بر روی نشانه ها ایجاد شود . نواحی علامت گذاری شده شامل : زیر نوک سینه ، هاله سینه ، چین هایی که در زیر بافت وجود دارد می شود . پس از ایجاد این برش ها ، بافت ها و پوست های اضافه را برداشته ، سپس سینه را بالا می کشند .

در برخی موارد با تشخیص متخصصان جراحی ، ممکن است برای ایجاد حالت بهتر ، جراحی های دیگری هم انجام شود .

بیشتر بخوانید: تزریق فیلر

مراقبت های پس از جراحی لیفت سینه

پس از عمل لیفت سینه ، باید مراقبت هایی را انجام دهید ، تا دوران نقاهت را سریعتر طی کرده ، روند بهبود را بگذرانید . در زیر به مهمترین مراقبت هایی ، که پس از انجام جراحی لیفت سینه می گیرد ، اشاره کنیم .

  • لازم است در زمان معین داروهایی ، را که جراح تجویز کرده است ، را مصرف نمایید .
  • برای کاهش التهاب ، تورم ، درد ناشی از جراحی ، لازم است تا ۴۸ ساعت بعد از عمل لیفت سینه از داروهای مخصوص در محل جراحی استفاده کنید .
  • برای افزایش تورم و التهاب ، لازم است در زمان استراحت ، قسمت بالا تنه را در شیب مناسبی قرار دهید .
  • تا زمان بهبودی کامل ، باید از انجام فعالیت های سنگین ورزشی خودداری نمایید .

مراقبت های پس از جراحی سینه

سخن پایانی

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم ، عمل لیفت سینه یک روش جراحی زیبایی است ، که باعث افزایش زیبایی و اعتماد به نفس می شود . یکی از مهمترین موارد که بر نتیجه نهایی عمل جراحی تاثیر می گذارد ، انتخاب کلینیک و مرکز معتبر می باشد .

کلینیک درسا به عنوان یک مرکز تخصصی معتبر می باشد ، که با استفاده از متد های روز دنیا ، تجهیزات استاندارد عمل لیفت را در بهترین شرایط ، برای مراجعه کنندگان انجام می دهد .

بیشتر بخوانید: تزریق بوتاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »