خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

عوارض تزریق ژل خط خنده

چکیده محتوا

عوارض تزریق ژل خط خنده

در مقابل آینه ایستاده و لبخند بزنید . در دو طرف لب های شما ، یک خط وجود دارد که به آن خط خنده می گویند . با بیشتر شدن سن و کاهش توان سلول پوستی در تولید کلاژن ، قدرت ترمیم خط خنده کم می شود و این شکاف روز به روز عمیق تر می شود . افرادی که دائماً می خندند و خنده رو هستند در سنین پایین تر این خط را برروی صورت خود مشاهده خواهند کرد . به هر حال هر چین و چروک و خطوطی که در چهره افراد ایجاد می شود ، سن او را بالا خواهد برد . ولی جایی برای نگرانی شما نیست ! در دنیای پزشکی روش های مختلفی در راستای از بین بردن این خط ناخوشایند وجود دارد که به عنوان نمونه می توانیم به تزریق ژل خط خنده اشاره کنیم . ما در این نوشتار از خود تصمیم گرفته ایم علاوه بر توضیحی جامع نسبت به این موضوع، عوارض تزریق ژل خط خنده را بررسی کنیم . بنابراین بهتر است با ما در این مطلب همراه باشید .

مراحل و فرآیند تزریق ژل به خط خنده ؛

به شما دوستان توصیه می کنیم پیش از این که هر نوع عمل زیبایی انجام بدهید ، از شیوه اجرای آن هم اطلاعات کسب کنید . این موضوع حتی از بررسی عوارض تزریق ژل خط خنده نیز مهم تر است .

  • در ابتدا بایستی آزمایشاتی را انجام بدهید و نتیجه تست به واسطه ی متخصص در جلسه مشاوره بررسی بشود . چنانچه که از سلامت عمومی برخوردار می باشید ، می توانید تزریق فیلر خط خنده را انجام بدهید . ولی در صورت ابتلا به بیماری هایی خاص ، وجودِ حساسیت دارویی و یا حساسیت به مواد بی حسی ، حتماً به پزشک معالج خود اطلاع بدهید .
  • گرچه در ژل هایی که جهتِ تزریق استفاده می شوند میزانی ماده بی حسی وجود دارد ، با این حال پزشک به ناحیه خط خنده ، ماده بی حسی تزریق می نماید تا دردی احساس نکنید .
  • تزریق فیلر با سرنگ بسیار ظریف به خط خنده صورت می پذیرد . این فرآیند بسیار حساس است و به دقّت بالایی نیاز خواهد داشت .
  • بعد از آن از کمپرس یخ برروی پوست استفاده خواهد شد تا التهاب و ورم رفع بشود .

 

 

مراحل و فرآیند تزریق ژل به خط خنده ؛

آیا تزریق ژل خنده درد خواهد داشت !

شاید که شما جزئی از افرادی باشید که دوست دارید خط خنده عمیق برروی صورت خود را با تزریق فیلر برطرف بنمایید . ولی می ترسید که عوارض تزریق ژل خط خنده بسیار بوده و در کنار آن درد داشته باشید ! هراس نداشته باشید ، به هنگام تزریق ژل دکتر از مواد بی حسی استفاده خواهد کرد . از این جهت جایی برای نگرانی باقی نخواهد ماند . ممکن است که در حین کار درد بسیار کمی احساس کنید ولی قطعاً قابلیت تحمل خواهد داشت .

مهم ترین عوارض تزریق ژل خط خنده ؛

درست است ، هر نوع عمل زیبایی امکان دارد برخی از عوارض را با خود به همراه داشته باشد . اطلاع از این عوارض منجر می شود که از یک طرف در انتخاب دکتر دقّت نموده و از جانبی دیگر به مراقبت پیش و بعد از تزریق فیلر بیشتر اهمیت بدهید ؛

  • ورم ، التهاب و بروز کبودی پوست در محل تزریق ، موضوعی کاملاً طبیعی می باشد . به عبارتی یک عارضه موقتی می باشد که پس از چند روز برطرف خواهد شد .
  • متأسفانه این روزها در بازار شاهد وجود ژل های تقلبی هستیم که بعضی از کلینیک ها از آن ها بهره می گیرند . این مواد یکی از مهم ترین عوارض تزریق ژل خط خنده بوده و ممکن است موجب آسیب پوستی و حتی عوارض خطرناک شود .
  • شما بایستی به منظور تزریق فیلر خط خنده به سراغ بهترین دکتر تزریق ژل روید . زیرا چنانچه که متخصص ظرافت و مهارت لازم را نداشته باشد ، هنگامی که سرنگ وارد پوست شما می شود ، امکان دارد منجر به پارگی عروق خونی گردد .
  • جهتِ تزریق ژل در هر ناحیه از صورت ، بایستی دوز معینی استفاده کنید . اگر که دوز زیاد به خط خنده تزریق بشود ، قابلیت تولید کلاژن سلول پوستی صدمه دیده و پوست این بخش خشک و پوسته پوسته می شود .
  • استریل نکردن تجهیزات و محیط کار و رعایت ننمودن و عدم مراقبت پس از تزریق فیلر ، منجر به بروز عفونت پوستی خواهد شد .

مراقبت های پیش از فیلر خط خنده ؛

درست است که شیوه ی عملکرد متخصص و نوع ژل مورد استفاده از عوارض تزریق ژل خط خنده می کاهد امّا شما بایستی چند نکته را پیش و بعد از تزریق رعایت بنمایید . این‌ گونه قطعاً به نتیجه مطلوبی دست پیدا خواهید کرد ؛

  • روزی که مایل هستید تزریق فیلر را انجام بدهید به هیچ عنوان آرایش نکنید .
  • در صورتی که عادت به مصرف مشروبات الکلی و دخانیات دارید ، چند روز پیش از تزریق ژل این عادت را ترک نمایید .
  • با آن که پزشک در زمان تزریق از بی حسی استفاده می نماید ولی با این وجود اگر از درد هراس دارید ، می توانید پیش از انجام کار مسکن بخورید .
  • اگر که شما از دارو رقیق کننده و منعقد کننده خون و ویتامین E استفاده می نمایید ، دو هفته پیش از شروع کار ، مصرف را کنار گذارید .

مراقبت های پیش از فیلر خط خنده ؛

مراقبت های پس از تزریق ژل خنده ؛

رعایت نکات ذیل جهتِ مراقبت های پس از تزریق ژل خط خنده بسیار الزامی است و از عوارض تزریق ژل خط خنده می کاهد ؛

  • صورت خود را نخارید و به هیچ عنوان ماساژ ندهید .
  • چنانچه که پس از تزریق فیلر احساس درد داشتید ، می توانید مسکن مصرف کنید .
  • داروهایی که از طرف پزشک تــجویز شده است را به طور کامل مصــرف نمایید .
  • به هیچ وجه نباید به صورت خود فشار وارد کنید‌ ، پس به هنگام خوابیدن جوانب احتیاط را رعایت نمایید .
  • بازهم نباید مدّت زمانی به سراغ مشروبات الکلی و دخانیات بروید ، چرا که نتیجه کار از بین خواهد رفت .
  • برای مدّت زمانی جهتِ شستشوی صورت خود باید از مواد شوینده مناسب استفاده کنید . این گونه تمامی آلاینده پوستی از بین رفته و دچار عفونت نخواهد شد .
  • در محل خط خنده ، پس از تزریق ژل التهاب و کبودی وجود خواهد داشت . این عوارض تزریق ژل خط خنده موقتی بوده و پس از چند روز از میان خواهد رفت . حال شما می توانید برای برطرف گردیدن این عارضه به زودی زود از کمپرس یخ استفاده کنید .

قیمت تزریق ژل خط خنده ؛

پیش از تزریق فیلر خط خنده لازم است شما با پزشک منتخب خود یک جلسه مشاوره برگزار نمایید تا شرایط و صلاحیت شما جهتِ انجام این کار بررسی بشود . یکی از مسائلی که در این جلسه لازم است مورد بررسی قرار گیرد ، هزینه تزریق ژل خط خنده خواهد بود . قیمت این کار بنابر برند ژل مورد استفاده ، مقدار نیاز بدان ، هزینه پایه کلینیک و حق‌الزحمه متخصص و.‌.‌. محاسبه می گردد . پس ما نمی توانیم با قطعیت در این زمینه اظهار نظر کنیم .

صحبت آخر

قطعاً با مطالعه این مطلب از ما متوجه شده اید که فیلر چیست ! عوارض تزریق ژل خط خنده به چه عواملی بستگی دارد و چگونه می توان آن را به پایین ترین حد رساند ! قیمت تزریق ژل خط خنده به چه عواملی وابسته است ؟ این ها همه مواردی بودند که مورد بررسی قرار دادیم . البته بهتر است بگوییم که شما عزیزان می توانید در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با متخصصان ما در کلینیک درسا تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »