خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

عوارض لیزر بیکینی برای دختر چیست؟

چکیده محتوا

عوارض لیزر بیکینی برای دختر چیست؟

لیزر بیکینی یکی از انتخاب های اصلی بانوان برای خلاص شدنِ از شَر موهای زائد است. ولی شاید که شما درباره عوارض لیزر بیکینی برای دختر چیزهایی شنیده باشید. درست است، که نتیجه برجای مانده از لیزر موهای زائد اندام تناسلی طولانی مدت می باشد! ولی این اقدام عوارضی هم به دنبال دارد.

بعضی از مهم ترین عوارض برجای مانده از این عمل؛ احساس درد و سوزش در حین لیزر، تورم و قرمزی پوست بعد از عمل است! گاهی اوقات هم پوست رنگ خود را از دست داده و تیره می شود، یا عفونت و اسکار رُخ می دهد.

اگر که شما داروی خاصی مصرف می کنید، حتماً با پزشک خود در جریان بگذارید. قطعاً این گونه از بی ضرر بودن لیزر اطمینان کسب خواهید کرد. همچنین شما مؤظف خواهید بود، که دستورالعمل پزشک معالج را رعایت کنید. این گونه با عوارض کمتری طی درمان مواجه خواهید شد.

با لیزر بیکینی بیشتر آشنا شوید!

لیزر بیکینی یکی از انتخاب های رایج بانوان برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی خود است. در این شیوه پرتو لیزری که ملانین موجود در فولیکول موها را تحت تاثیر قرار می دهد، با تابش خود موها را گرم می نماید. نهایتاً موی اندام تناسلی شما از میان می رود. به دور از عوارض لیزر بیکینی برای دختر این روش نسبت به دیگر شیوه های سنتی ماندگاری بیشتری دارد!

لیزر باید توسط یک فرد متخصص که دارای مجوز است، در یک فضای بالینی انجام شود. برای رسیدن به نتیجه مد نظر شما باید چند جلسه ای را به انجام این کار بپردازید. قبل از انجام چنین کاری حتماً درباره تاریخچه پزشکی خود با متخصص صحبت کنید. پس از انجام عمل هم به دستورالعمل های پزشک معالج خود گوش فرا دهید! پس برای پیش گیری از عوارض لیزر بیکینی برای دختر از قرار گرفتن در برابر نور خورشید اجتناب ورزید.

با لیزر بیکینی بیشتر آشنا شوید!

ارتباط بین لیزر اندام تناسلی و سرطان

ممکن است، در صورت انجام لیزر اندام تناسلی با عوارضی چون سرطان رو به رو شوید! این یک تفکر کاملاً اشتباه است. در واقع هیچ گونه سند و مدرکی وجود ندارد، که لیزر موی زائد بیکینی خطراتی چون ابتلا به سرطان دارد! به عبارتی از لیزر برای هدف قرار دادنِ فولیکول مو استفاده می شود. پس به یافت اطراف یا اندام داخلی بدن شما آسیبی وارد نمی شود.

ولی برای پیش گیری از ابتلا به عوارض لیزر بیکینی برای دختر بهتر است، پیش از انجام آن با پزشک متخصص زیبایی مشورت کنید. علاوه بر این ها لازم است، شما قبل و بعد از انجام لیزر از قرار گرفتن در برابر نور خورشید اجتناب ورزید. بهتر است، شما عزیزان پیش از انجام چنین کاری تحقیقات لازم را انجام بدهید.

پس برای آن که بدانید، انجام لیزر بیکینی برای شما خوب است، یا نه! با یک پزشک متخصص مشورت نمایید.

ارتباط بین لیزر اندام تناسلی و سرطان

ارتباط بین لیزر بیکینی و ناباوری

یکی دیگر از عوارض لیزر بیکینی برای دختر که می تواند، ذهن شما را به خود درگیر سازد، بروز ناباروری است! ولی هیچ گونه سند و مدرکی در این باره وجود ندارد! به عبارتی در این روش فولیکول موهای زائد و شرمگاهی شما هدف دستگاه لیزر است. پس در لیزر به عمق پوست یا اندام تولید مثل شما نفوذ نمی شود.

ولی توصیه ما در این هنگام برای اطمینان خاطر بیشتر مشورت با پزشک متخصص است. از سویی شما باید جهتِ پیش گیری از ابتلا به عوارض لیزر بیکینی برای دختر باید به دستورالعمل پزشک توجه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: لیزر موهای زائد بانوان

ارتباط بین لیزر بیکینی و دختر مجرد

آن دخترهای مجرد که قصد استفاده از لیزر موهای زائد اندام تناسلی را دارند، باید اقداماتی را برای به حداقل رساندن عوارض لیزر بیکینی برای دختر انجام بدهند. مثلاً شما باید به دستورالعمل پزشک خود توجه کرده و از قرار گرفتن در زیر نور سوزان خورشید پیش گیری کنید. از سویی از انجام اپیلاسیون یا اصلاح برای مدت زمانی جلوگیری نمایید.

علاوه بر تمامی این ها لازم است، شما برای لیزر موهای زائد اندام تناسلی به پزشک متخصص و ماهر مراجعه بنمایید. چنانچه که عوارضی از انجام این کار گریبان گیر دختران شود، راه حل هايی برای درمان وجود دارد. مثلاً ‌شما می توانید، از مسکن های بدون نسخه استفاده کنید یا این که پمادهای ضد سوزش و موضعی را در محل عمل مورد استفاده قرار بدهید.

چنانچه که عوارض لیزر بیکینی برای دختر تورم یا درد شدید بود، باید سریعاً به پز‌شک متخصص مراجعه بنماید.

ارتباط بین لیزر بیکینی و دختر مجرد
آیا لیزر اندام تناسلی برای ما دختران ضرر دارد!

لیزر اندام تناسلی برای دختران و زنان ایمن بوده و محدودیتی برای آن ها در نظر گرفته نشده است. همانطور که خواندید، در این روش فولیکول مو هدف دستگاه بوده و چندان به بدن شما نفوذ نمی کند. با این وجود این عمل هم چون دیگر عمل های زیبایی عوارض و خطرات خاص خود را دارد، که باید بدانید!

رایج ترین عوارض لیزر بیکینی برای دختر احساس درد، سوزش و تورم گاهاً عفونت و تغییر رنگ پوست شماست. حتماً پیش از انجام لیزر با پزشک خود درباره محدودیت ها و مراقبت های پزشکی سخن بگویید. همچنین حد الامکان از قرار گرفتن در برابر نور سوزان خورشید پیش گیری کنید! ولی در حالت کلی و جامع لیزر اندام تناسلی ضرر و عوارض خاصی ندارد. شما می توانید، برای اطمینان بیشتر با ما در درسا کلینیک تماس بگیرید.

اشعه لیزر هیچ ضرری برای دختران مجرد ندارد!

اشعه لیزر اندام تناسلی زمانی که به واسطه ی یک فرد متخصص و با تجربه انجام شود، هیچ گونه ضرری نخواهد داشت. همانطور که در قسمت فوقانی متن گفتیم، در این روش زیبایی فولیکول مو است، که مورد هدف می باشد. سپس با تابش گرما موهای زائد حذف خواهد شد. پس اشعه به عمق پوست و اندام تولید مثل شما نفوذ نمی کند.

بنابراین عوارض لیزر بیکینی برای دختر تنها به مراقبت های شما بستگی دارد! آیا در برابر نور خورشید قرار می گیرید؟ این مورد را هم به خاطر داشته باشید، که باید در زمان عمل لیزر از عینک محافظ چشم استفاده کنید. این چنین می توانید، به راحتی از چشم و پوست خود محافظت نموده و در طول عمل بهترین ها را تجربه کنید.

آیا انجام لیزر برای موهای زائد دختران توصیه می شود؟

بلی، انجام لیزر بیکینی برای شما دختر عزیز مناسب است! با این وجود شما باید پیش انجام هر عمل زیبایی در ارتباط با مزایا و معایب آن تحقیق و تفحص کنید. عواملی که در انجام لیزر اندام تناسلی مورد بررسی قرار می گیرد؛ رنگ پوست، جنس، شرایط پزشکی شما و… است.

در صورت نگرانی از عوارض لیزر بیکینی برای دختر حتماً با پزشک معالج خود تماس حاصل فرمایید. این گونه قطعاً اطمینان خاطر بیشتری کسب خواهید کرد. البته شما باید برای انجام لیزر یک پزشک ماهر را انتخاب بنمایید.

آیا انجام لیزر برای موهای زائد دختران توصیه می شود؟

سخن آخر

شما دوست عزیز که این مطلب را تا به این قسمت مطالعه کردید، قطعاً به خوبی با عوارض لیزر بیکینی برای دختر آشنا شدید. متوجه شدید، که انجام لیزر اندام تناسلی هیچ گونه ضرری برای شما نداشته و با اطمینان خاطر می توانید، انجام بدهید.

حال آن که برخی از دختران از ورد آسیب به اندام تولید مثل یا اندام و بافت های داخلی نگران هستند! در این هنگام شما می توانید، برای اطمینان خاطر بیشتر با یک پزشک متخصص مشورت کنید. ما در اینجا یعنی درسا کلینیک در کنارتان هستیم. به تمامی سؤالات شما می توانیم، پاسخ بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »