خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

عوارض لیفت صورت با نخ

چکیده محتوا

عوارض لیفت صورت با نخ

شاید واهمه شما از بروز احتمالی عوارض لیفت صورت با نخ و چالش کشیده شدنتان است که تا امروز مانع از برخورداری از مزیت‌های متعدد آن گشته است.

اما ما امروز تصمیم داریم تا در این مقاله هر بعد یا زاویه مرتبط با این روند را به صورت تمام و کمال اما مختصر و مفید مورد کنکاش و بررسی قرار بدهیم تا در پایان بدون کمترین ابهامی، خودتان نتیجه نهایی را اتخاذ نمایید.

لیفت با نخ شیوه‌‌ای محسوب می‌گردد که در طی اجرایی گشتن آن، نخ‌های موقت بکار گرفته خواهد شد تا در قالبی کاملاً نامحسوس نوعی لیفت با قابلیت دید و بهینه در پوست ايجاد گردد.

در طی این پروسه درمانی_زیبایی به جای اینکه پوست اضافی شل شده به واسطه جراحی از بدن مجزا گردد، پزشک متخصص به سهولت و به واسطه ایجاد دوخت یا لیفت در نواحی متعدد پوست، این مشکل یا نقص را رفع می‌سازد.

بدین ترتیب در طی عمل پوست کشیده خواهد شد تا کاملا صفت شود و دیگر خبری از چین و چروک‌ هایی که قسمت‌های متعدد پوست را پوشانده است، نخواهد بود. کافیست تا یک فرد برای یکبار این شیوه را امتحان و شاهد بهبود و ارتقا کیفیت سلامت پوست به سبب صعودی گشتن میزان کلاژن‌سازی باشید.

تا زمانی که نخ‌ها همچنان در نواحی مدنظر باقی هستند، ویژگی احیای بدن همچنان به قوت خود باقی خواهد بود. چراکه دائما بدن در تلاش برا احیا نواحی دوخته و دفع نخ‌های مورد استفاده می‌باشد. در این مبحث با نام بردن از تمامی عوارض لیفت صورت با نخ و بررسی هر یک به شکل مجزا، شما را به جهت تصمیم‌گیری در شرایط به دور از ابهام قرار خواهیم داد.

عوارض جانبی لیفت با نخ

عوارض لیفت صورت با نخ در دو گروه عوارض جانبی و انواع بالقوه تقسیم بندی خواهند گشت که ما در این میان به تعریف نوع اول آن خواهیم پرداخت. البته که انجام هر نوع پروسه درمانی_زیبایی عوارض متعددی را به همراه دارد، اما در برخی موارد احتمال عدم بروز آن و یا مخاطره برانگیز نبودنش، از اهمیت بیان آن می‌کاهد.

اما ما در این مبحث در بیان هیچ یک از موارد احتمالی کوتاهی نخواهیم نمود و با شفافیت به توضیح تمام زوایای مرتبط به عوارض لیفت صورت با نخ خواهیم پرداخت: و اما عوارض نخ لیفت شایع به شرح زیر هستند:

  • متورم گشتن توام با اندکی کبودی در ناحیه تحت درمان استمرار یافتن خونریزی در بعد زمانی طولانی
  • ایجاد عفونت
  • اختصاص بعد زمانی طولانی برای حاصل شدن بهبود کامل و باز ایستادن فعالیت‌های روزمره
  • عدم تقارن در صورت به سبب حرکت نخ‌ها، وابسته به عدم مهارت کافی پزشک معالج
  • شکل‌گیری زخم‌‌های متعدد با قابلیت دید
  • بروز حساسیت در لمس
  • و همینطور بی‌حسی

چنانچه پزشک متخصص از مهارت کافی در حوزه کاری خود برخوردار باشد و بتواند تمامی نخ‌ها در جای خود مستقر نماید، احتمال بروز این موارد به حداقل و در برخی موارد به صفر خواهد رسید.

عوارض بالقوه‌ی لیفت با نخ

و اما برخی از عوارض لیفت صورت با نخ در گروه انواع بالقوه قرار خواهد گرفت که می‌تواند آن را در جایگاه یک شیوه تهاجمی‌ غیر مطلوب قرار بدهد. شاید عوارضی که قرار است در این قسمت بدان‌ها بپردازیم به ندرت و با احتمال بسیار بسیار پایین رخ بدهد اما؛ این حق طبیعی شماست که پیش از کشیدن پوست با نخ به تمامی آن‌ها واقف گردید.

 

عوارض لیفت صورت با نخ

واکنش آلرژیک به مواد بی‌حس‌کننده

عوارض لیفت صورت با نخ یک مورد جدی یعنی داشتن آلرژی به بی‌حسی موضعی را تحت پوشش قرار می‌دهد. این امکان وجود خواهد داشت که شما به سبب تجربه این چنین در گذشته، احتمال بروز آن را مدیریت نمایید. توجه داشته باشید که میزان شدت واکنش‌های آلرژیک به داروی بی‌حسی تا میزان قابل توجهي برای هر فرد و در هر زمانی متغیر خواهد بود.

اکستروژن یا پس زدن

مورد برجسته دیگر در معقوله عوارض لیفت صورت با نخ عدم پذیرش از سوی بدن فرد است. زمانی که بدن انسان با چیزی بدور از تعلقات خودش مواجه می‌گردد، می‌تواند در یک بعد زمانی کوتاه واکنش نشان بدهد.

در ارتباط با لیفت صورت با نخ، جسم فرد در برخی از مواقع، آن را نوعی شی خارجی می خواند که با پس زدن آن موجب، تلاش برای خروجش از طریق پوست می‌گردد.

عفونت لیفت با نخ

عفونت، مشکلی بالقوه در ارتباط با هر موردی که وارد پوست گشته، و سبب کاهش قدرت آن در مواجهه با باکتری شده است، به شمار می‌رود‌. از همین‌ رو رعایت بهداشت و احترام به قانون استریله نمودن در روند کشش پوست صورت به واسطه نخ بسیار حائز اهمیت تلقی می‌گردد.

نیازی به گوشزد ندارد چرا که تمامی کلینیک‌های زیبایی مطرح و صاحب اعتبار، تمامی نخ‌ها و سوزن‌ها را پیش از استفاده به طور کامل استریل و عاری از آلودگی خواهند کرد. از طرف دیگر برای کاستن از میزان عوارض لیفت صورت با نخ پوست فرد باید کاملاً تمیز و بدور از وجود کمترین باکتری‌ در سطح آن باشد.

دندانه‌های صورت

همینطور احتمال می‌رود که دندانه‌هایی با قابلیت دید، بعد از پایان پروسه کشش پوست به واسطه نخ روی صورت فرد ظاهر گردد. باید بگوییم که ریشه بروز چنین شرایطی عموماً به دلیل جذب بیش از از حد نرمال خارهای نخ‌ها در یک ناحیه موضعی در درون بافت‌ها خواهد بود.

این مورد بدان معناست که پوست به آن نقطه‌ی خاص با استحکام بیشتری قلاب گشته و اثری طولانی مدت از چین و چروک‌ها ظاهر خواهد گشت. اما بارها معجزه ماساژ ناحیه‌ مدنظر به واسطه جراح توانسته تا این اثر را دفع سازد.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره لیفت نخ با کارشناسان ما در ارتباط باشید

عدم لیفت صورت

عدم لیفت صورت یکی دیگر از موارد زیر سلطه عوارض لیفت صورت با نخ محسوب می‌شود که در طی آن روند کشیدن پوست به کمک نخ به موفقیت منتهی نگشته و نخ‌ها صاحب قدرت کافی برای نگهداشت پوست در نواحی متعدد و مدنظر را ندارد بدین ترتیب باید منتظر بروز افتادگی پوست باشید.

بروز چنین شرایطی وابسته به دلایل متعددی رخ خواهد داد، که مهمترین آن عدم وجود چربی کافی در قسمت زیرین پوست و تجربه و تخصص کافی پزشک در انجام لیفت صورت با نخ می‌باشد.

اصلاح چنین شرایطی وابسته به دلایل عدم موفقیت در چنین شرایطی خواهد داشت اما عموما به واسطه یک لیفت دیگر با نخ اصلاح خواهد گشت‌.

آسیب عصبی

آسیب عصبی یکی از بدترین موارد یاد شده در عوارض لیفت صورت با نخ بشمار می‌رود. شاید این عارضه بسیار بسیار نادر باشد ولی در صورت وقوع قدرت جبران را برای همیشه از شما خواهد گرفت. چنانچه در طول انجام لیفت با نخ، جراح به سبب بی‌تجربگی که داراست، سبب بروز آسیب‌ به یکی از شاخه‌ی عصبی گردد؛ فرد باید تا پایان عمر با فلج دائم و یا افتادگی صورت دست و پنجه نرم نماید.

این آسیب برجسته از عوارض لیفت صورت، بسیاری از احساسات فرد اعم از، بالا بردن و حرکت ابروها، لبخند زدن و همینطور باز و بسته کردن چشم‌ها را تحت تاثیر قرار بدهد.

مزایای لیفتینگ با نخ

حال زمان آن است تا با قرار گیری عوارض لیفت صورت با نخ در مقابل مزیت‌ های آن؛ شما را برای تصمیم گیری صحیح و بدور از ابهام در شرایط بهتری قرار بدهیم. تمام این مزیت‌ها دست به دست هم داده‌اند تا رویای هر فرد را برای بازگشت به دوران جوانی و شادابی پوست محقق سازند. این مزیت‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • تحقق نتایج نسبتاً طولانی مدت و حفظ ظاهر طبیعی یا نچرال بودن
  • معجزه کاهش و رفع کامل تمامی چروک و خطوط ریز ایجاد شده، به واسطه تولید کلاژن
  • بهبود و ممانعت از افتادگی پوست به واسطه صعودی گشتن نمودار تولید کلاژن
  • جذب عاری از خطر نخ‌ها درون بافت پوست
  • برآورد هزینه پایین‌تر و بسیار مقرون به صرفه‌تر تمام شدن آن در قیاس با لیفت صورت در قالب جراحی و یا تهاجمی
  • عدم جایگذاری نشانه‌هایی از برش و زخم در سطح پوست
  • عموماً وابسته به میزان مهارت بالای پزشک، نخ‌ها قابلیت مشاهده و لمس نخواهند داشت
  • نیازمند ریکاوری با کوتاه‌ترین بعد زمانی در قالب چند ساعته
  • آشکار گشتن نتیجه بلافاصله بعد از پایان کار

انواع نخ لیفت صورت

بعد از تکامل شرح موضوع عوارض لیفت صورت با نخ نیاز است بدانید که انواع متعددی از نخ‌ها در این حوزه بکار گرفته می‌شود که تفاوت‌های حاکم در میان آن‌ها، سبب طبقه بندیشان در گروه‌های متعدد می‌گردد:

 

انواع نخ لیفت صورت

نخ کاگ

نخ کاگ یکی از مواد ابتدایی مورد استفاده در لیفتینگ صورت می‌باشد. در این شیوه کمترین ردی از نخ باقی نخواهد ماند و قابلیت نشخیص از سوی مخاطب شما را نخواهد داشت. عوارض لیفت صورت با نخ به واسطه بکارگیری این نوع متریال، به حداقل خواهد رسید و بعد زمانی محدودی را به جهت بهبودی کامل از آن خود خواهد ساخت و تاثیراتش بلافاصله بعد از انجام عمل، نمایان خواهد گشت.

نخ pdo

نخ pdo از سایر نخ‌های موثر در این پروسه درمانی_زیبایی به حساب می‌آید. با ورود نخ pdo به نواحی زیر پوست، سبب تجمع و همینطور رشد موثر سلول‌های فیبروبلاست خواهد گشت‌. ناحیه ویژه به جهت استقرار این نخ‌ها، لایه‌ی درم و نیام عضلات زیر جلدی محسوب می‌گردد.

نخ سلوئیت

سومین نوع نخ با دارا بودن ویژگی بی‌ نظیر ایجاد زیبایی منحصر به فرد در شخص، نخ بخیه‌ای مخروطی یا نوع سلوئیت می‌باشد. این نوع مورد استفاده در بافت و اجزاء صورت و همینطور گردن خواهد بود و به سبب کاربرد کمرنگ بودن عوارض لیفت صورت با نخ در این حوزه، از کاربرد ویژه‌ای در زمینه پزشکی برخوردار است.

کلام پایانی

این مبحث را با عنوان عوارض لیفت صورت با نخ آغاز نمودیم و با بررسی و شرح تک تک آن‌ها شما را در شرایطی برای تصمیم‌گیری صحیح و بدور از هر شبهه‌ای قرار دادیم. انجام لیفت صورت به واسطه نخ، صاحب کارآیی قابل توجه و چشمگیری به سبب تحریک روند تولید کلاژن و رفع تمامی خطوط ایجاد شده به سبب کهولت سن است.

البته که نوع اجرای تکنیک‌های مراقبتی بعد از عمل، در کیفیت نتیجه حاصل گشته از آن و بعد زمان ماندگاریش نقش اساسی را ایفا می‌کند اما؛چارچوب اصلی آن به سبب ایجاد نتیجه مثبت و مطابق به انتظارات فرد زیباجو، وابسته به میزان مهارت و تجربه پزشک شکل خواهد گرفت.

شک نکنید با مراجعه به کلینیک زیبایی مطرح و مجرب در این حوزه می‌توانید عوارض لیفت صورت با نخ را به حداقل و یا حتی صفر برسانید. درسا کلینیک سال‌ هاست که به سبب پرسنل متخصص و برجسته‌ای که در این حوزه داراست‌، همراه خوبی برای تحقق رویای بازگشت مجدد زیبایی و شادابی پوستتان همچون دوران جوانی، محسوب می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »