خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

عوارض هایفو برای دندان

چکیده محتوا

عوارض هایفو برای دندان

در این مقاله به بررسی عوارض هایفو برای دندان می پردازیم . برخی معتقدند که بعد از انجام متد زیبایی هایفو تراپی دچار دندان درد شده اند و برخی این احساس را غیر واقعی می پندارند . در این مقاله با ما باشید ، تا بر اساس دیدگاه متخصصین زیبایی درسا کلینیک این موضوع را به صورت تخصصی و علمی بررسی کنیم .

بیشتر بخوانید: تزریق چربی به صورت لاغر و استخوانی

 عوارض هایفو برای دندان

هایفو تراپی یکی از روش های جوان سازی و زیبا سازی صورت می باشد ، که این روزها مورد توجه زیبا جویان قرار گرفته است ، اما یک نگرانی برای این روش درمانی وجود دارد و آن عوارض هایفو برای دندان است .

اگر برای انجام این روش نزد متخصصین زیبایی مراجعه کنید ، این واقعیت را به شما خواهند گفت که ، انجام این فرآیند زیبایی برای افرادی با دندان روکش شده و ایمپلنت ، غیر مجاز است . البته می توان با روش های مراقبتی خطرات هایفو را برای دندان از بین برد .

در صورتی که به یک مرکز زیبایی با پزشکان مجرب و ماهر برای هایفو تراپی مراجعه نمایید ، متخصصین برای کاهش موج اشعه هایفو از کارتریج های مخصوصی در این منطقه استفاده خواهند کرد . گاهی اوقات نیز پزشکان با تجربه از چوب معاینه پزشکی ، به عنوان لایه محافظ یا کاور روی دندان استفاده می کنند ، تا اشعه به دندان ها اصابت نکند .

در صورتی که دندان روکش ، پر شده و ایمپلنت دارید ، برای در امان ماندن از عوارض هایفو برای دندان ، حتما به درمانگر خود اطلاع دهید ، تا بعدها مشکلی برای شما پیش نیاید و این روش موثر را با خیال راحت انجام دهید .

 

 عوارض هایفو برای دندان

دندان درد بعد از هایفو

یکی از عوارض هایفو برای دندان ، دندان درد است ، در صورتی که شما نیز از دندان درد بعد از هایفو گلایه دارید ، فورا درمانگر خود را از این وضعیت با خبر سازید و پس از مشورت با او داروی مسکن مصرف کنید . بسیاری از پزشکان داروهای ضد التهابی مانند ایپو بروفن را برای تسکین درد دندان پس از هایفو موثر می دانند .

البته دندان درد پس از هایفو در ناحیه استخوان فک ، یک عارضه نادر است ، اما نمی توان احتمال آن را برای تمام افراد رد کرد ، با این حال جای نگرانی نیست و این درد پس از چند روز خود به خود بر طرف می شود .

تا به اینجای مطلب به طور کامل در مورد عوارض هایفو برای دندان از شایعه تا واقعیت صحبت کرده ایم ، در ادامه مقاله با ما همراه شوید ، تا با دیگر جنبه های مهم این متد زیبایی مدرن و پر طرفدار آشنا شویم .

آیا هایفو مضر است ؟

به طور قاطع باید به این سوال پاسخ داد ، که هایفو هیچ ضرری برای بدن ندارد و عوارض هایفو برای دندان فقط یک شایعه است ! در واقع هایفو تراپی یک روش جوان سازی غیر جراحی با ایمنی و ماندگاری بالاست .

البته در صورتی این روش زیبایی بدون خطر و عارضه است ، که توسط پزشکان مجرب و حرفه ای انجام شود . اگر هایفو تراپی را نزد متخصصین پوست و زیبایی با تجربه انجام دهید ، بدون کوچک ترین عارضه ای می توانید به فعالیت های روزمره خود بپردازید .

 

آیا هایفو مضر است ؟

نحوه انتخاب مرکز معتبر برای هایفو

همانگونه که در مطالب بالا متوجه شدید ، برای در امان ماندن از عوارض هایفو برای دندان و دیگر نقاط بدن باید این فرآیند را در یک مرکز زیبایی تخصصی و حرفه ای انجام دهید ؛ از این رو در این بخش به شما در یافتن یک مرکز معتبر هایفو تراپی کمک خواهیم کرد . در زمان مراجعه به مرکز زیبایی این عوامل را بررسی کنید ؛

  • دستگاه ها و تجهیزات هایفو ، ابزار یک بار مصرف را بررسی نمایید .
  • دستورالعمل های اجرایی مانند مجوز انجام هایفو تراپی توسط سازمان بهداشت را از مرکز مربوطه بخواهید .
  • به مدرک و سابقه کاری تیم درمانی نیز توجه کنید .

همانگونه که تا به اینجای مقاله متوجه شدید ، اگر هایفو را نزد یک متخصص مجرب و در یک مرکز پزشکی معتبر انجام دهید ، دیگر از هیچ گونه عارضه ای خبری نیست . پس با مراجعه به یک مرکز معتبر بدون اضطراب و استرس چین و چروک های صورت خود را رفع کنید و از پوست صاف و عاری از چروک خود نهایت لذت را ببرید .

تحت هیچ گونه شرایطی ، فریب تبلیغات هایفو تراپی را در مراکز غیر معتبری که این فرآیند زیبایی را با دستگاه های هایفو خانگی با قیمت ارزان انجام می دهند ، را نخورید !

بهترین مارک دستگاه هایفو تراپی که توسط مراکز زیبایی معتبر استفاده می ‌شود ، برند دابلو محصول کشور کره جنوبی است . استفاده از این دستگاه توسط پزشک ماهر و کار بلد ، بهترین اثر بخشی و حداقل عارضه را در پی دارد .

 

نحوه انتخاب مرکز معتبر برای هایفو

سخن پایانی

در این مقاله از متخصصین زیبایی مرکز درسا کلینیک شما را با واقعیات عوارض هایفو برای دندان آشنا نمودیم . هایفو تراپی در مرکز زیبایی درسا کلینیک توسط تجهیزات پیشرفته و مدرن از برند دابلو و زیر نظر پزشکان ماهر و حرفه ای انجام می شود . برای اخذ نوبت هایفو تراپی به سایت درسا کلینیک مراجعه نمایید .

بیشتر بخوانید: آموزش فیشیال پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »