خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

عوارض هایفو چه می باشد ؟

چکیده محتوا

عوارض هایفو چه می باشد ؟

عوارض هایفو چه می باشد ؟ این سوال افرادی است که قصد انجام این فرآیند زیبایی را برای جوان سازی پوست یا لاغری دارند . یکی از فواید هایفو این است ، که عوارض بسیار کمی دارد . با این حال عوارض احتمالی آن را نمی توان نادیده گرفت. در این مقاله با ما باشید تا متوجه شوید که ، عوارض هایفو چه می باشد ؟

فناوری هایفو چیست ؟

پیش از اینکه بدانیم عوارض هایفو چه می باشد ؟ بهتر است با این فناوری مدرن و کم خطر آشنا شویم ‌. هایفو فناوری است که ، از امواج فرا صوت متمرکز با شدت بالا برای رفتن به عمق بافت‌ها و ساختارهای داخلی پوست ، برای جوان‌سازی صورت ، لیفت عضلات و جلوگیری از افتادگی استفاده می‌کند .

امواج اولتراسونیک هایفو با دمای بالا از ۶۰ تا ۷۰ درجه سانتیگراد سلول های پوست را برای تولید کلاژن و الاستین تحریک و پیوندهای شکسته پوست را بازیابی می کنند ، تا پوست سفت تر شود و خاصیت ارتجاعی آن دوباره به دست آید .

برخلاف لیزرهایی که مستقیماً روی سطح پوست عمل می کنند ، فناوری هایفو لایه سطحی را کنار می زند و به عمق آن می رود ؛ بنابراین انرژی گرمایی مستقیماً باعث سوزش یا قرمزی پوست نمی شود . شاید با خواندن این توضیحات به پرسش عوارض هایفو چه می باشد ؟ عجولانه پاسخ دهید که هیچ عوارضی ندارد ، اما صبور باشید !

عوارض هایفو چه می باشد ؟

 مکانیسم عملکرد فناوری هایفو

بهتر است برای رسیدن به پاسخ عوارض هایفو چه می باشد ؟ از نحوه کارکرد آن آگاه شویم . مکانیسم عمل فناوری لیفت صورت هایفو استفاده از امواج اولتراسوند متمرکز با شدت بالا در فرکانس ۳٫۲ مگاهرتز برای اثرگذاری بر روی هزاران نقطه کوچک ( به ویژه در اپیدرم عضلانی واقع در زیر پوست با عمق ۳٫۰ تا ۴٫۵ میلی متر ) است .

دمای ۶۰ تا ۷۰ درجه سانتیگراد باعث گرم شدن لایه عضلانی زیر پوست می شود ، این دمای برای ایجاد بالاترین اثر جوان کننده و در عین حال ایمن نگه داشتن پوست ،مناسب است .

این دما کمک می کند تا پوست شل و چاق سفت شود ، چربی چانه و چین و چروک های مضاعف را از بین می برد ، روند تشکیل چین و چروک را متوقف می کند ، عضلات را لیفت و کشیده می کند تا صورت باریک تر و کشیده تر شود . بنابراین تا به اینجای مطلب نیز در پاسخ به پرسش عوارض هایفو چه می باشد ؟ خواهید گفت که هیچ عوارضی ندارد !

مزایای فناوری هایفو

فناوری هایفو به عنوان انقلابی در صنعت زیبایی به ویژه در زمینه جوانسازی پوست شناخته می شود . این روش بهبود و ارتقای فناوری های پیشرفته قبلی است . پیش از اینکه به عوارض هایفو چه می باشد ؟ پاسخ دهیم ، بهتر است با مزیت های این فناوری محبوب آشنا شوید .

  • جوانسازی پوست با فناوری هایفو غیر تهاجمی ، غیر جراحی و بدون بیهوشی است ؛ بنابراین برای سلامتی بی خطر است .
  • این روش خاصیت لیفت کردن ماهیچه ها ، سفت کردن پوست و از بین بردن چربی ها را در قسمت چانه و غبغب دارد .
  • روش هایفو برای انواع پوست از جمله پوست های حساس ، قابل استفاده است .
  • اثر بخشی جوانسازی ، این فناوری از سایر روش های زیبایی بیشتر است و علائم پیری پوست را کاهش می دهد ‌.
  • فن آوری هایفو غیر تهاجمی است ، آسیبی به پوست وارد نمی کند و پس از عمل نیازی به نقاهت ندارد .
  • این فناوری موجب افزایش کلاژن و الاستین در پوست می شود و به سفت شدن پوست و رسیدن مواد مغذی طبیعی به پوست ، کمک می کند .
  • فناوری هایفو مورد تایید FDA می باشد و یک روش ایمن و موثر برای جوان سازی پوست است .

با توجه به این مزایای بی شمار ، به سختی می توان پرسش عوارض هایفو چه می باشد ؟ را پاسخ داد ، با ما باشید تا در ادامه مطلب به عوارض آن بپردازیم .

فناوری هایفو به چه افرادی توصیه می شود ؟

اگر می خواهیم بدانیم که عوارض هایفو چه می باشد ؟ باید این مورد را نیز بررسی کنیم ، که این فناوری برای چه افرادی مناسب است . همانگونه که متوجه شدید ، این فناوری بدون جراحی ، علائم پیری پوست و چاقی صورت را از بین می برد و بدون عوارض جانبی به بهبود و زیبایی صورت کمک می کند .

اما در پاسخ چه افرادی باید از این فناوری استفاده کنند ؟ باید گفت که هایفو برای اشخاص زیر مناسب است :

  • مردان و زنان بالای ۳۰ سال ، که نیاز به زیبایی و جوانسازی دارند و می خواهند پوست خود را محکم نگه دارند .
  • افرادی که پوست پیری دارند یا افرادی که از بدو تولد پوست شل و افتاده دارند .
  • افرادی که در اطراف چشم ، گونه ها و پیشانی چین و چروک دارند .
  • افرادی که چین و چروک های عمیقی بین بینی و دهان دارند ، که صورت را پیر نشان می دهد .

عوارض هایفو

حال زمان آن رسیده است که به سوال عوارض هایفو چه می باشد؟ پاسخ دهیم . در پاسخ به این سوال باید گفت که هایفو عوارض پر خطری و زیادی ندارد . از عوارض این فناوری زیبایی می توان به التهاب پوست اشاره کرد ، که در طی چند روز خود به خود رفع می شود .‌

بعضی از افراد نیز پس از هایفو با عوارضی مانند ورم ، سوزش و حساسیت به لمس مواجه می شوند . در این فرآیند زیبایی به ندرت با کبودی یا بی حسی در نواحی تحت درمان طرف هستیم .

عوارض هایفو چه می باشد ؟

در پایان

مقاله عوارض هایفو چه می باشد ؟ توسط متخصصین زیبایی ، درسا کلینیک گردآوری گردیده است تا شما را با تمام جوانب این روش زیبایی آشنا کند . مرکز و آکادمی زیبایی درسا کلینیک از مراکز معتبر برای انجام خدمات زیبایی و آموزش روش هاس مختلف زیبایی مانند تزریق بوتاکس ، فیلر ، مزوتراپی ، فیشیال و … می باشد .

اگر قصد شرکت در دوره های آموزشی این مرکز زیبایی را دارید یا مایل به انجام عمل های زیبایی توسط پزشکان حرفه ای این مرکز هستید ، با تیم پشتیبانی سایت درسا کلینیک تماس بگیرید .

مقالات پیشنهادی

آموزش مزوتراپی مو در تهران

آموزش لیزر موهای زائد در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »