خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

عوارض کربوکسی تراپی

چکیده محتوا

عوارض کربوکسی تراپی

فوبیا در باب عوارض کربوکسی تراپی از مواردیست که موجب می‌گردد، افراد بسیاری برای انجام آن امتناع بورزند. این شیوه در قالب تزریق صورت گرفته و ترمیم بافت‌های آسیب دیده را به دنبال دارد.

از همین‌ رو بیان می‌داریم این شیوه شایسته آن است تا در جایگاه بهترین و بی‌ نظیر‌ترین روش‌ها به سبب نابودی چین و چروک‌های پوستی قرار گیرد. از طرف دیگر یک تکنیک بی‌نظیر به سبب کاهش و پنهان ساختن پیری پوست در ناحیه زیر چشم، بشمار می‌رود.

اما شاید به سبب عدم آگاهی کافی در باب مزیت‌های بی‌نظیر و زمان پیدایش این شیوه است که ابهامات زیادی را برای زیبارویان در زمان تزریق رقم می‌زند و پزشک تنها مرجع بدون اشتباه برای رفع آن‌ها است.

باید بگوییم که ریشه پیدایش این شیوه، نزدیک به ۷۰ سال پیش بازمی‌گردد و در حال حاضر از پر طرفدارترین شیوه‌های اجرایی به سبب جوانسازی پوست در کشورهای اروپایی می‌باشد.

در این مبحث قرار است مضاعف بر پرداختن به عوارض کربوکسی تراپی که سبب فاصله گرفتن و محروم گشتن شما از مزیت‌های بی‌نظیر آن گشته است؛ شما را با تمامی ابعاد مرتبط بدان آشنا خواهیم ساخت.

کربوکسی تراپی چیست؟

البته که هدف ما از آغاز این مبحث بررسی عوارض کربوکسی تراپی و رفع تمامی ابهامات شما در این باب است. اما پیش از پرداختن بدان، باید با ماهیت نوع اجرای این شیوه آشناییت یابید. بدور از انتظار نیست که با پیشرفت روز افزون علم، درمان‌های زیبایی مسیر پیشرفت و تحول چشمگیری را بپیماید و همینطور در پی یافتن شیوه‌هایی به سبب بهبود باشد.

اگر شما زیباجو عزیز نیز، در پی یافتن مسیری به سبب بهبود، ارتقا و همینطور جوانسازی ظاهر خود بدون دخالت لیزر و یا شیوه‌های تهاجمی سنگین زیبایی هستید؛ به جرئت میتوان کربوکسی تراپی را به عنوان بهترین گزینه ممکن معرفی داشت.

مضاعف بر اعتراف به احتمال رخداد عوارض نادر درکربوکسی تراپی به صورت خفیف و گاهی پیش پا افتاده، باید آن را نوعی درمان زیبایی حدودا غیرتهاجمی بخوانیم که با انجام تزریق دی اکسید کربن، تلاش چشمگیری را برای بهبود قابل توجه شرایط ارتجاعی پوست، کاستن از میزان ترک‌های پوستی، سلولیت، سلول‌های چربی و حلقه‌های تیره دور چشم خواهند گشت.

زمانی که در باب عوارض کربوکسی تراپی سخن به میان می‌آید، داشتن کمترین واهمه‌ای از سوی فرد در این حیطه کاملا بی‌معنی و نگران کننده نخواهد بود.

کربوکسی تراپی چیست؟

نحوه انجام کربوکسی تراپی

بی شک آشنایی با نوع انجام پذیرفتن این شیوه، نگرانی شما در در باب عوارض کربوکسی تراپی به حداقل خواهد رساند. در طی انجام این شیوه یک کپسول گاز دی اکسید کربن مورد استفاده قرار خواهد گرفت که به کمک نوعی لوله‌ی پلاستیکی به یک دستگاه تنظیم کننده‌ی جریان گاز اتصال خواهد یافت.

پزشک به کمک این سیستم، با بکارگیری دقت بسیار بالا مقدار یا اندازه وارد شدن میزان گاز به بدن را کنترل خواهد نمود. دی اکسید کربن ابتدا از کپسول به دستگاه تنظیم‌کننده و بعد از آن به یک لوله‌ی استریل ورود پیدا خواهد کرد که در منتهای آن، نوعی فیلتر قرار داده شده است.

این فیلتر همه ناخالصی‌های باقی مانده را جذب خواهد ساخت و مانع از ورود کمترین مقداری از آن به درون بدن خواهد گشت. اینجاست که گاز از مرز فیلتر عبور و به یک سوزن بسیار ریز و کاملا عاری از دید کافی ورود خواهد کرد.

این تخصص پزشک است که معین کننده طی شدن روند موفقیت‌ آمیزی از طریق این سوزن، برای ارسال گاز دی اکسید کربن به زیر پوست فرد زیباجو می‌باشد. در ادامه با تمامی کاربرد‌های این شیوه بی‌نظیر و همینطور احتمال وقوع همه عوارض کربوکسی تراپی آشناییت خواهیم یافت.

موارد استفاده از کربوکسی تراپی

یک گام پیش از معرفی عوارض کربوکسی تراپی با موارد استفاده و فواید بی نظیر آن برای تحقق انتظارات فرد زیباجو آشناییت خواهیم یافت. توجه داشته باشید که این پروسه بقدری سبب فایده‌رسانی به بدن می‌گردد که میتوان از معقوله زیبایی آفرینی آن خارج گشت و از آن به عنوان روشی درمانی نام برد.

این روش به واسطه اکسیژن‌ رسانی و صعودی گشتن روند افزایش گردش خون، موجب تولید گشتن گلبول‌های قرمز نو در ناحیه تحت درمان و در پی آن تحریک گشتن پوست به سبب ترمیم یافتن زخم و جوان‌سازی آن خواهد گشت.

زمانی که روند گردش خون مسیر مطلوبی را طی می‌سازد، به مرور موجب خارج گشتن مایعات لنفاوی قدیمی و البته خون راکد گشته در ناحیه مدنظر خواهد گشت.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق بوتاکس با کارشناسان ما در ارتباط باشید

حال چگونه می‌توان عوارض کربوکسی تراپی را جدی گرفت و از احتمال وقوع آن ابراز نگرانی کرد وقتی که کاملاً کارآمد بوده و موجب سالم‌تر و جوان‌تر به نظر رسیدن پوست می‌گردد. مواردی که با تکیه بر این شیوه بی‌نظیر معجزه می‌آفرینند به شرح زیر هستند:

  • رفع کامل تیرگی ایجاد گشته در دور چشم به واسطه درمان یافتن شبکه مویرگی پلک قسمت پایین و صعودی گشتن میزان جریان خون
  • رفع کامل ترک‌های پوستی ایجاد گشته به واسطه افزایش میزان کلاژن تولید شده
  • رفع هر نوع سلولیت
  • گامی بی‌نظیر در درمان عارضه رنجش‌ زا ریزش مو
  • بهبود کامل جای زخم در بدن
  • بهبود کامل هر نوع مشکل مرتبط به اختلالات عروقی چون به چالش کشیده شدن با عارضه عدم نعوظ
  • بهبود تمامی بیماری های التهابی درگیر کننده پوست اعم از پسوریازیس و اگزما
  • درمان فرورفتگی‌های ایجاد گشته به سبب بروز آکنه در سطح پوست
  • خداحافظی با تمامی چین و چروک‌های یادگار کهولت سن
  • کاسته شدن از میزان دردهای کهن جسمی
  • کاهش میزان سلولیت و همینطور چربی‌های موضعی
  • ناپدید ساختن استرچ مارک یا همان ترک‌های پوستی بعد از دوران بارداری و یا یک چاقی دوره‌ای، که زیبایی پوست بدن یک بانو را به مخاطره می‌‌اندازد

تمام این موارد، معجزات مورد انتظار از این شیوه هستند که با قرار گیری در مقابل عوارض کربوکسی تراپی احتمال وقوع آن را بیش از پیش کمرنگ‌تر می‌سازد.

موارد استفاده از کربوکسی تراپی

عوارض کربوکسی تراپی

در این قسمت بدون تعارف به معرفی عوارض کربوکسی تراپی خواهیم پرداخت که دستخوش میزان مهارت پزشک و پرسنل متخصص یک کلینیک مطرح دستخوش تغییر می‌گردد:

پف کردن پوست زیر چشم

اولین مورد شایعی که آن را در قالب عوارض کربوکسی تراپی معرف حضورتان هستیم؛ پف کردن پوست در ناحیه زیر چشم است. در طی این شیوه، ورود گاز دی اکسید کربن، صعودی گشتن میزان جریان خون و اکسیژن به ناحیه آماده برای درمان، به واسطه تزریق وارد خواهد گشت.

این روند سبب بروز روند طبیعی ایجاد پف و تورم موقت در قسمت تزریق، بالاخص در ناحیه زیر چشم، خواهد گشت. اما با طی گشتن یک بعد زمانی کوتاه و جذب گاز دی اکسید کربن از سوی بدن، به مرور از میزان این پف کاسته و کاملا بهبود میابد.

تورم و کبودی

تورم و کبودی از متداول‌ ترین عوارض ای روند درمانی محسوب می‌گردد که در مقالات دیگر، مفصلا بدان پرداختیم. در طی این شیوه، به واسطه ورود دی اکسید کربن به قسمتی از بدن یا صورت، جریان خون سرعت یافته و این احتمال می‌رود که به بروز تورم و کبودی منتهی گردد.

این عارضه کاملاً موقتی بوده و بدور از باقی گذاشتن کمترین جای نگرانی، تنها با صبوری در یک بعد زمانی چند روزه بدون نیاز به استفاده از دارو خاص و به صورت طبیعی به طور کامل بهبود خواهد یافت.

صدای خش خش در پوست

احساس صدای خش خش در پوست یا گرما، دست و پنجه نرم کردن با حس خارش یا سوزش در ناحیه مدنظر بعد از پایان جلسات، از معمول‌ ترین روش‌ های عوارض کربوکسی تراپی محسوب می‌گردد. زمانی که گاز دی اکسید کربن برای تزریق به پوست انتخاب می‌گردد،

به اکسیژناسیون در قسمت تزریق اطلاق خواهد گشت. چنین شرایطی ممکن است که سبب شکل‌ گیری حس گرما، خارش و سوزش در پوست فرد گردد. برای رفع کامل عوارض کربوکسی تراپی باید یک بعد زمانی ۲۴ ساعته را به خودتان زمان بدهید.

درد و قرمزی

از عوارض احتمالی کربوکسی تراپی باید به درد و قرمزی احتمالی در این ناحیه نیز اشاره داشته باشیم. بدور از حیرت نیست که با ورود دی اکسید کربن به ناحیه مد‌نظر و عدم ورود و جذب آن از سوی بدن، نشانه‌هایی چون تورم و قرمزی نمایان گردد.

با اطمینان و همینطور خیالی آسوده از این مورد که تمامی این عوارض از مرز معقولی عبور نخواهند کرد و به طور کامل بهبود می‌یابند، به کمک تسکین دهنده‌های متعدد چون یخ یا داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی می‌توانید آن را مدیریت و از پیشرفتش جلوگیری کنید.

احساس گرما در ناحیه تزریق

در آخرین مورد از عوارض احتمالی کربوکسی تراپی از تجربه احساس گرما در این ناحیه نام خواهیم برد که با افزایش گردش خون و افزایش دما در این ناحیه از بدن ایجاد می‌گردد. تمامی‌ این علائم کاملاً موقتی و بدور از ماندگاری خواهد بود و در یک بعد زمانی چند روزه به شرایط طبیعی خود باز می‌گردد.

کلام پایانی

این مبحث را با عنوان عوارض کربوکسی تراپی آغاز نمودیم و خیال شما را آسوده نمودیم که هر نوع عارضه احتمالی به مرور بهبود و کمترین حالت مخاطره آمیزی را بدنبال نخواهد داشت. باید بگوییم که برآورد هزینه کربوکسی تراپی وابسته به محل انجام تزریق و بعد زمانی یا تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام آن تا رسیدن به نتیجه نهایی صورت می‌پذیرد.

اما به اسرار تاکید می‌ورزیم که باید کربوکسی تراپی در نزد یکی از بهترین کلینیک‌ها و متخصصین پوست،مو و زیبایی صورت پذیرد. بدین‌ترتیب مضاعف‌بر دریافت نتیجه‌ای مطلوب، وقوع هر کدام از عوارض احتمالی را به حداقل خواهید رساند.

شما زیباجویان عزیز این امکان را خواهید داشت تا مراجعه به درسا کلینیک یکی از مطرح‌ترین مجموعه‌های زیبایی_درمانی و دریافت مشاوره در باب عوارض کربوکسی تراپی بدور از کمترین شبهه‌‌ای، بهترین تصمیم و بدور از پشیمانی را در این حوزه دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »