خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

عواملی که باعث می شوند کاندید مناسبی برای لیپوساکشن نباشید

چکیده محتوا

عواملی که باعث می شوند کاندید مناسبی برای لیپوساکشن نباشید

شاید که شما بخواهید ، جراحی زیبایی انجام بدهید ! از سویی هم هزینه های مربوطه را برای آن داشته باشید . حال چه مواردی باعث می شود ، که شما کاندید مناسبی برای لیپوساکشن نباشید ؟ بسیاری از افراد تصور می کنند ، این روش یک راه کاری ساده و سریع جهتِ خلاصی از تمامی چربی های اضافی بدن است . ولی چنین نیست !

در این مسیر بایستی خواسته های شما ، نوعِ پوست ، درمان و دارو و بسیاری از موارد دیگر بررسی بشود . ما اینجا هستیم ، تا شما را با این مسئله بسیار مهم آشنا بنماییم . پس بهتر است ، در امتداد متن ما را در درسا کلینیک همراهی کنید .

 

  1. شما شاخص توده بدنی معینی را ندارید !

بسیاری از پزشکان زبردست چنین نظراتی دارند ، که شاخص توده بدنی تکنیک چندان جذابی برای بررسی وزن فردِ مدّنظر نمی باشد . چرا که میان مقدار چربی های بدن و توده عضلانی تفاوتی در نظر نمی گیرند . ولی بازهم شاخص توده بدنی نقش بسیار مهمی را در این زمینه دارد .

معمولاً پزشکان مراجعه کنندگان خود را تا به سی الی سی و پنج درصد شاخص توده بدنی محدود می نمایند . هرچه که این عدد رو به فزونی رود ، احتمالاً کاندید مناسبی برای لیپوساکشن نباشید !

گزارشات صورت گرفته از جانب پزشکان نشان می دهد ، که کاندیدای مناسب برای انجام چنین جراحی بایستی شاخص توده بدنی کمتر از سی داشته باشد . میزان عوارض حاصله در اشخاصی که چاق هستند ، با شاخص توده بدنی بیشتر از سی و پنج ۳٫۶٪ بوده حال در اشخاص حاوی وزن طبیعی ۱٫۸٪ می باشد .

ولی بیش از اندازه چاق بودن مشکل ساز نبوده و لاغری زیاد هم می تواند ، شما را به کاندید نامناسبی تبدیل کند ‌. به عبارتی اگر که شما نواحی از بدنتان کمتر از سه سانت ضخامت داشته باشد ، احتمالاً کاندید مناسبی برای لیپوساکشن نباشید !

شما شاخص توده بدنی معینی را ندارید !

  1. شمایی که می خواهید ، چربی بدن خود را از دست بدهید !

در واقع این روش برای متعادل سازی بدن انجام می شود ، نه در راستای کاهش وزن و لاغری ! علل بسیاری جهتِ محدودیت در ارتباط با مقدار سلول چربی که متخصصان می تواند ، از میان ببرد دیده می شود ‌.

از آن سوی که این روش حدوداً پنجاه سال می باشد ، رشد نموده از شیوه هایی قدیمی گرفته تا جدید ، از بین بردن چربی بسیاری را برای جراحان ممکن ساخته است . غالباً تمامی افراد می خواهند ، که قسمت های بسیاری بهبود پیدا کند .

در واقع این روش از یک درمان موضعی و نواحی بسیار جزئی به یک درمانی سخت و پیچیده تبدیل شده است ! این جا خواهد بود ، که احتمالاً شما کاندید مناسبی برای لیپوساکشن نباشید !

هنگامی که چربی بدن شما گرفته شود ، خون و مایعات از میان خواهد رفت . این را بدانید ، که نبود چربی موجب فشار خون پایین و از سویی شوک هیپوولمی می شود .

در واقع این شیوه ، برای از میان بردن چربی های سخت و محکم مطلوب بوده امّا نباید شما برای دستیابی به وزن مناسب به این روش اکتفاء کنید .

شمایی که می خواهید ، چربی بدن خود را از دست بدهید !

  1. پزشک شما را برای این کار مجاز نداند !

به عبارتی پزشک مدّنظر شما را باید کاندید مناسبی برای انجام این کار بداند . چنانچه که از نظر پزشک شما کاندید مناسبی برای لیپوساکشن نباشید ! حتماً این مسئله به صلاح شما خواهد بود . غالباً پزشکان متخصص تنها افراد سالم را جهتِ انجام این کار ترغیب می کند . ولی افرادی که سیگار کشیده ولی از سلامت کامل برخوردار هستند ، می توانند این فرآیند را در پیش گیرند .

حال افرادی که احساسِ درد در قسمت قفسه سینه ، چندی پیش سکته مغزی تجربه کرده یا به آسم و دیابت مبتلا هستند ، به هیچ عنوان کاندید مناسبی برای انجام لیپوساکشن نخواهند بود .

امّا چرا می گوییم ، که این دست از افراد قطعاً نمی توانند ، کاندید مناسبی برای لیپوساکشن نباشید ، این است ، که در معرض خطرات بیشتری واقع خواهند شد . پس به هیچ عنوان با سلامتی و جان خود برای انجام عمل زیبایی بازی نکنید .

  1. چنانچه که به کشسانی حساس پوست یا سابقه زخم کلوئید مبتلا می باشید !

نکته جالب توجه این که ، خارج گردیدنِ چربی از بدن اشخاصی که به سلولیت یا کشسانی حساس پوست مبتلا می باشند ، موجب درمان نخواهد شد . شمایی برای انجام لیپوساکشن مناسب خواهید بود ، که پوست ارتجاعی داشته باشید .

چرا که اگر پوست شما شُل و اُفتاده باشد ، نتیجه خوبی هم به دست نخواهید آورد . پس شما باید انتظارات معقول و منطقی داشته باشید و در صورت چنین مواردی احتمالاً شما کاندید مناسبی برای لیپوساکشن نباشید !

حال شما می دانید ، که زخم کلوئید چیست ؟ در واقع این زخم ها به صورت برآمده بوده و پس از درمان پوست از صدمه دیدگی رُخ می دهد . معمولاً اشخاصی که به این زخم ها مبتلا می شوند ، استعداد ژنتیکی دارند .

بیشتر بخوانید: عوارض بوتاکس در بارداری

هزینه مربوط به لیپوساکشن

اکنون که شما متوجه شده اید ، آیا گزینه مناسبی برای این عمل یا کاندید مناسبی برای آن نیستید ، هزینه مربوط بدان را بررسی می کنیم . آیا لیپوساکشن هزینه های بسیاری به همراه دارد ؟ جالب است ، بدانید که این عمل و هزینه های مربوط بدان تحت تأثیر عوامل گوناگونی است .

این که شما کاندید مناسبی برای لیپوساکشن نباشید ؟ یا باشید ، به کنار ! هزینه های مربوط به این موضوع مربوط به کلینیک انتخابی ، مهارت پزشک و … دارد ! پس شما باید برای تعیین هزینه ها با ما در درسا کلینیک تماس بگیرید .

 

هزینه مربوط به لیپوساکشن

سخن آخر

دوستان عزیز ما در این مطلب بررسی کردیم ، که کاندید مناسبی برای لیپوساکشن نباشید ؟ چه باید بکنید ! بنابراین شما باید موضوعات گوناگونی را بررسی و در این راستا گام بگذارید . چرا که در صورت سهل انگاری ممکن است ، حوادث جبران ناپذیری رُخ بدهد .

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بوده باشد . حال شما می توانید ، در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید .

بیشتر بخوانید: آیا نتایج ام اسکالپت دائمی است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »