خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

فرق ژل و فیلر خط خنده

چکیده محتوا

فرق ژل و فیلر خط خنده

اگر شما هم جزئی از آن دسته افرادی هستید که تصمیم گرفته اید عیوب خط خنده خود را برطرف کنید ، می توانید با تزریق ژل و فیلر به هدف خود برسید . البته ژل و فیلر خط خنده با یک دیگر تفاوت هایی دارند و هریک به علّت خصوصیات و ویژگی ‌هایی که دارند برای مواقع خاصی مورد استفاده قرار می گیرند . به همین دلیل ما در طول این نوشتار از خود تصمیم گرفته ایم ضمن تعریفی کوتاه از فیلر و ژل ، فرق ژل و فیلر خط خنده را بررسی کنیم . این گونه شما می توانید با توجه به خواسته ای که دارید بهترین انتخاب را داشته باشید .

فیلر چیست ؟

برای آن که متوجه فرق ژل و فیلر خط خنده شوید ، لازم است در ابتدا به بررسی و تحلیل هریک از این موارد بپردازیم ‌ . در ارتباط با تعریف فیلر باید بگوییم که فیلترها در پزشکی زیبایی کارآیی بالایی را دارند و از آن ها در راستای برطرف نمودن نشانه های پیری و جوانسازی چهره بهره گیری می شود . البته از فیلرها در دنیای پزشکی برای تغییر شکل نواحی گوناگون چون خط خنده نیز استفاده می شود .

متخصصین پوست و زیبایی جهتِ تزریق فیلرها از سرنگ مخصوص استفاده می کنند . این قبیل از سرنگ ها دارای سوزن های ظریف و باریک هستند و متخصص فیلر داخل آن‌ ها را به بافت زیر جلدی خط خنده تزریق می نماید . بایستی به این مسئله اشاره کنیم که تزریق فیلر کار سختی نمی باشد و برای انجام آن نیازی به بیهوشی شخص مورد نظر نخواهد بود . البته مهارت و تجربه پزشک برای انجام تزریق فیلر خط خنده بسیار حائز اهمیت است و شما بایستی این کار را به یک متخصص و فردی مجرب بسپارید .

فیلرها دارای انواع متفاوتی می باشند !

نکته دیگری که باید در ارتباط با فیلر خط خنده بدان اشاره کنیم این است که فیلرها دارای انواع متنوعی هستند . پس بایستی با توجه به اهداف شما از فیلر مناسبی استفاده بشود . البته فیلرها به گونه ای کلّی به سه دسته متفاوت قسم بندی می شوند که این دسته دربرگیرنده موارد ذیل است ؛

فیلرها دارای انواع متفاوتی می باشند !

  • فیلر قابل جذب یا بیولوژیکی

این قبیل از فیلر خط خنده دارای اثر موقت است و از آن ها به عنوان پر کننده سطحی استفاده می کنند . این قبیل از فیلرها غالباً به خوبی جذب پوست می شوند و نتیجه مطلوبی را با خود به همراه دارد . بیمار با تزریق فیلر خط خنده از این نوع ، می تواند به فعالیت روزانه خود ادامه بدهد ‌‌. ماندگاری نتیجه تزریق فیلرهای قابل جذب اغلب میان سه ماه الی ده ماه می باشد و طریقه زندگی و عادت هایی که دارید می تواند برروی این مدت ماندگاری اثرگذار باشد ‌.

  • فیلر مصنوعی یا دائمی

فیلر دائمی می تواند عمیق ترین پرکنندگی را داشته باشد . ولی در این بینابین یک نکته بسیار مهم وجود دارد آن هم این است که ؛ این فیلر به هیچ عنوان جذب پوست شما نمی شود و اثرات آن ها برای مدت زمانی طولانی برروی پوست باقی خواهد ماند . پس اگر که شیار چین و چروک شما برروی خط خنده بالا باشد ، متخصص تزریق فیلر خط خنده از این نوع را انتخاب می کند . این گونه نتیجه رضایت بخشی حاصل خواهد شد .

  • فیلر نیمه مصنوعی یا نیمه دائمی

فیلر نیمه دائمی برای از میان بردن چین و چروک عمقی استفاده می شود . پزشک از این نوع فیلر در راستای حجیم سازی لب ها، چانه و گونه استفاده می کند . بهتر است بگوییم که مدت ماندگاری آن هم به مدت زمان سه سال است . البته این مدت ماندگاری ممکن است کمتر و یا بیشتر بشود . نکته دیگری که بایستی در رابطه با این نوع فیلر بیان داریم این می باشد که این فیلرها چون فیلرهای بیولوژیکی جذب پوست خواهند شد . حال روند جذب آن ها کندتر و طولانی تر است .

ژل چیست ؟

تا به این جا به تعریف فیلر و تزریق فیلر خط خنده پرداختیم . ولی برای بررسی تفاوت ژل و فیلر خط خنده لازم است که با تعریف ژل هم آشنا بشوید . به عبارتی باید بگوییم که ژل ها نوعی ماده مصنوعی می باشند که جهت از میان بردن شیارهای عمیق پوستی مورد استفاده واقع می شود . بایستی متذکر بشویم که مصنوعی بودن ژل اصلی ترین و مهم ترین تفاوت ژل و فیلر خط خنده محسوب می شود .

پس هنگامی که متخصص جهتِ برطرف نمودن مشکلات پوستی از ژل بهره می گیرد ، نتیجه در کوتاه ترین زمان ممکن مشخص می گردد . همچنین امکان کم یا زیاد شدن ژل پس از تزریق نیز وجود دارد . پس شما می توانید در صورت عدم رضایت مشکل را به پزشک اطلاع داده تا تغییرات مورد نظر را اعمال کند .

 

ژل چیست ؟

تفاوت ژل و فیلر

هم‌ اکنون شما با تعریف های مربوط به ژل و فیلر آشنا شده اید و می دانید که مصنوعی بودن ژل اصلی‌ ترین تفاوت موجود میان این دو شیوه است . البته فرق ژل و فیلر بیشتر از این مورد می باشد ، به گونه ای که بایستی گفت از فیلر غالباً برای برطرف نمودن شیار نیمه عمیق چون زیر چشم ، اسکار برروی پوست استفاده می نمایند . این در حالی می باشد که ژل برای شیار عمیق مورد استفاده واقع می شود و متخصص می تواند با بهره گیری از آن عیوب و چین و چروک عمیق صورت را برطرف بنماید .

عوارض یکی دیگر از تفاوت ژل و فیلر محسوب می شود . به گونه‌ ای که می توانیم بگوییم فیلرها در مقایسه با ژل از عوارض کمتری برخوردار هستند . البته چنانچه که تزریق ژل و فیلر به واسطه ی یک متخصص باتجربه صورت پذیرد ، احتمال بروز عوارض به حداقل ترین حالت می رسد ‌. در ارتباط با گروه سنی مناسب برای تزریق ژل و فیلر بایستی بگوییم که تفاوت خاصی وجود ندارد . ولی متخصصان توصیه می نمایند که افراد پیش از سن بلوغ چنین تزریقاتی را انجام ندهند . چرا که در سن بلوغ تغییرات گوناگونی برای چهره رخ می دهد و همین مسئله منجر می شود که نتیجه ی تزریق ژل و فیلر مطلوب نشود .

صحبت آخر

همانطور که در طول متن مطالعه نمودید ، در این نوشتار به بررسی فرق ژل و فیلر پرداختیم . ما هرآنچه که لازم بود شما بدانید را بیان داشتیم . ولی اگر که بازهم نمی دانید کدام شیوه جهتِ درمان و زیبایی شما مناسب تر است ، می توانید با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بهترین تصمیم برای شما گرفته شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »