خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

فرم ژل لب مدل هالیوودی

چکیده محتوا

فرم ژل لب مدل هالیوودی

فرم ژل لب مدل هالیوودی

زیبایی دوستی همیشه در وجود همه افراد نهادینه بوده و هست اما حالات آن، در دوره‌های متعدد تاریخ با تغییراتی توام گشته است. این روزها تزریق ژل در نواحی متعدد صورت، تمایل گروه زیادی را برای بهره‌مندی از این مزیت برانگیخته است.

در این میان، لب‌ها زیباترین عنصر در چهره افراد محسوب می‌گردد. وابسته به مدل‌های متعدد به جهت فرم‌پذیری لب، انجام هر یک از این شیوه‌ها، دوچندان گشتن زیبایی چهره افراد را به دنبال دارد. البته این پروسه در افراد مختلف، متفاوت است و وابسته به فرم صورت هر فرد، باید مدل مناسبی، برگزیده و اجرا گردد.

اما باید به جرئت بیان داشت که، فرم ژل لب مدل هالیوودی صاحب طرفداران بیشتری در قیاس با سایر مدل‌ها در گروهای سنی متفاوت است. همانگونه که از نام و شهرت این مدل برمی‌آید، قابل مشاهده در بازیگران معروف فیلم‌های هالیوودی است.

پس چنانچه تمایل دارید که چهره خود را ستارگان زن سینما نزدیک کنید، ژل لب مدل هالیوودی را برگزینید. توجه داشته باشید که در این مدل، به حجم لب بالا و پایین به یک میزان افزوده می‌شود.

توصیه های مهم قبل از تزریق ژل لب مدل هالیوودی

پیش از اقدام فرم ژل لب مدل هالیوودی ، مطلوب است تا حتما از طریق پزشک متخصص مشاوره لازم را دریافت نمایید و برای بیان انتظارات خود بعد از پروسه تزریق، دست بکار شوید. یکی از دلایل مهم به جهت انجام پذیرفتن مشاوره، به حداقل رساندن عوارضیست که ممکن است فرد را با خود درگیر سازد.

از طرف دیگر، در طی جلسه مشاوره بهترین و مناسب‌ترین فرم لب به فرد پیشنهاد می‌شود. چنانچه فردی صاحب صورت بزرگ‌نمایی نباشد، لب‌های او میزان کمتری ژل دریافت خواهند کرد که البته پیشروی صحیح آن، وابسته به میزان تجربه و مهارت پزشک مرتبط است.

چنانچه رعایت این میزان از تناسب از سوی پزشک به شکل صحیح اجرایی نگردد، سبب ایجاد یک ظاهر غیر طبیعی  در چهره فرد خواهد شد. در شرایط نرمال، تزریق باید به گونه‌ای صورت پذیرد که لب بالا کمی عقب تر از لب پایین قرار گیرد. البته که قرینگی در دو طرف لب نیز، یک اصل مهم محسوب می‌گردد.

برای اینکه فرم ژل لب مدل هالیوودی در یک حالت کاملا قرینه انجام پذیرد، که وابسته به کلینیک منتخب شما برای انجام این پروسه است. نوع و دوز ژل جهت تزریق از سوی کلینیک انتخاب، و تعیین کننده ماندگاری و سلامت عضو پذیرنده تزریق است.

برای مثال بدونه هیچ شبهه‌ای به سبب هماهنگی بهتر با بدن، عوارض کمتری را به بار خواهد آورد و بدین ترتیب بهترین گزینه برای انجام تزریق ژل است. البته میزان تبحر پزشک در روند برآورد انتظار فرد به جهت اجرای فرم ژل لب مدل هالیوودی اساسی‌ترین نقش ممکن را ایفا می‌نماید.

 

توصیه های مهم قبل از تزریق ژل لب مدل هالیوودی

میزان ماندگاری ژل لب مدل هالیوودی

در زمان اقدام به جهت فرم ژل لب مدل هالیوودی ، عوامل متعددی بر بعد زمانی ماندگاری ژل موثر است که به شرح زیر می‌باشند:

·         مارک و برند ژل

تعداد کثیری از شرکت‌ها در حوزه  تولید ژل فعالیت می‌نمایند ک تنوع قابل توجهی از این محصولات را روانه بازار می‌کنند. در رقابت تنگاتنگی که میان محصولات تولیدی این شرکت‌ها وجود دارد، برخی از لحاظ کیفی در رتبه بهتری قرار می‌گیرند.

زمانی که برای فرم ژل لب مدل هالیوودی، از مواد مطرحی استفاده شود، خیال فرد زیباجو از دریافت نتیجه‌ای مطلوب و ماندگار آسوده خواهد بود.

·         نوع ژل

در همه ژل‌های مصرفی، عناصر متعددی مورد مصرف است. توجه داشته باشید که اگر ژل مورد استفاده از نوع اورجینال استفاده شود، دارای ماندگاری با بعد زمانی ۶ تا ۹ ماهه، همانند روز اول خواهد بود‌. در این میان باید از برخی ژل‌ها نام ببریم که دارای حالت نیمه دائمی بوده و زیباجو تا دوسال نیاز به اقدام به جهت ترمیم مجدد نخواهند داشت.

اما باید بیان داشت به هر میزان که ماندگاری ژل بعد زمانی بیشتری را به خود اختصاص بدهد، برآورد هزینه بالاتری هم با خود، به دنبال خواهد داشت.

·         میزان تزریق ژل

در صورتی که برای اجرای فرم ژل لب مدل هالیوودی ، مقداری محدودی از ژل تزریق گردد، فرد در کوتاه‌ترین زمان باید به کلینیک مدنظر برای ترمیم مجدد آن اقدام نماید. بدین ترتیب که چنانچه مقدار ژل تزریقی، بیشتر باشد، پروسه طولانی‌تری را به جهت جذب کامل به خود اختصاص می‌دهد‌‌. با این تفاسیر تا گذشت چندین ماه نیاز به ترمیم و یا تجدید مجدد لب نیست.

بیشتر بخوانید

البته هر کدام از نگرانی و ابهاماتتان پیش از انجام این پروسه طبیعی بوده و کلینیک مدنظرتان موظف است تا به طور تمام و کمال، آن‌ها را رفع سازند.

·         شرایط بدنی فرد

لازم بذکر است هر شخص در مقابل تزریق ژل وابسته به شرایط بدنی که داراست، واکنش متفاوتی را خواهد داشت. بدین‌ترتیب که در برخی از افراد، مقدار سوخت و ساز بدن در روند صعودی قرار گرفته و به همین سبب، ژل با سرعت بالاتری جذب می‌گردد.

در چنین شرایط حاکمی، زیباجو می‌بایست برای انجام مجدد آن اقدام نماید. در مقابل، اشخاص دیگری به سبب متابولیسم پایین، ماندگاری بالای ژل تزریق گشته، بهره‌مند می‌گردند.

آیا تزریق ژل لب مدل هالیوودی پروسه‌ای خطرزا محسوب می‌گردد؟

چنانچه برای اجرای فرم ژل لب مدل هالیوودی ، این پروسه از طریق تزریق مواد مطرح، کادر متخصص و در نهایت کلینیک مجاز انجام پذیرد، کمترین عارضه‌ای از خود به جا نخواهد گذاشت. در حال حاضر، شاهده مجموعه‌های بسیاری به جهت برآورد انتظار زیباجویان هستیم.

اما؛ هیچ یک دارای تاییدیه پزشکی نبوده و باید به جرئت بیان داشت که بهترین متخصص انجام تزریق فیلر لب متخصص پوست و جراح پلاستیک می‌باشد. فیلر های تولید گشته از اسید هیالورونیک دارای قابلیت خنثی شدن هستند.

بدین ترتیب که اگر فرد بعد از اجرای فرم ژل لب مدل هالیوودی ، پشیمان گشت، امکان بازگرداندن آن به حالت ابتدایی از طریق تزریق آنزیم را داراست.

البته توصیه ما بر آن است تا پیش از انجام  تزریق بررسی لازم را انجام داده و به کمک دریافت مشاوره پزشک مربوط، مدل مناسب صورت و نزدیک به انتظاراتتان را برگزینید. بدین ترتیب مجبور به تزریق آنزیم نخواهید گشت.

 

آیا تزریق ژل لب مدل هالیوودی پروسه‌ای خطرزا محسوب می‌گردد؟

کلام پایانی

در صورتی که فرد برای اجرای فرم ژل لب مدل هالیوودی ، یک کلینیک غیر بهداشتی و یا غیر مجاز را برگزیند، باید منتظر به دوش کشیدن عوارض متعدد و خطرناکی چون بروز عفونت، حساسیت و یا بد فرمی لب باشد. در هر پروسه درمانی_ زیبایی، این میزان تخصص پرسنل مجموعه مدنظر است که رضایتمندی افراد را بعد از تزریق فیلر، رقم می‌زند.

البته همانطور که بیان داشتیم نوع و برند ژل مورد استفاده نیز، نقش مهره اصلی را در این روند داراست. البته که علاوه‌بر شکل‌گیری زیبایی مدنظر در پایان، زمان ماندگاری و عدم تجدید در بعد زمانی کوتاه نیز از مزیت‌های آشکار تزریق بهترین ژل موجود در بازار در فرم ژل لب مدل هالیوودی  است.

درسا کلینیک، سال‌های مدیدیست که، در حوزه زیبایی پوست و مو با تکیه بر کادری تخصصی، استفاده از سیستم‌های به روز و مواد اورجینال رتبه‌دار تحقق انتظارات در زیباجویان است‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »