خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

فیلر بینی چقدر ماندگاری دارد؟

چکیده محتوا

فیلر بینی چقدر ماندگاری دارد؟

با توجه به میزان بالای جراحی بینی،‌ بدیهی است بسیاری از افراد به دنبال اصلاح فرم بینی خود می باشند. اما خبر خوب اینکه فیلر بینی بدون هیچگونه جراحی و خطرات مزتبط با آن می تواند فرم بینی شما را اصلاح نماید. اما سوال اینجاست،‌ فیلر بینی چقدر ماندگاری دارد؟ آیا می توان با استفاده از این روش ایمن فرم بینی را بهبود بخشید؟

ما در این محتوا به تمامی سوالاتتان،‌ در مورد فیلر بینی و ماندگاری آن پاسخ خواهیم داد،‌ با ما همراه باشید.

فیلر بینی

امروزه بسیاری از افراد به دنبال اصلاح فرم بینی خود هستند ولی تمایل به انجام جراحی ندارند. همچنین برخی از بیمارانی که بینی خود را جراحی کرده اند،‌ باز هم از فرم بینی خود راضی نیستند. روش ایمنی که به این بیماران پیشنهاد می شود فیلر بینی برای بهبود عیوب بینی است.

فیلر بینی روشی ایمن، کم خطر و غیر تهاجمی است که می توان با استفاده از آن تمامی عیوب بینی از جمله عدم تقارن، ‌فرو رفتگی و یا بد فرمی را اصلاح نمود. اما اینکه فیلر بینی چقدر ماندگاری دارد، موضوعی است که در ادامه به آن می پردازیم.

این روش در مدت زمان خیلی کوتاه و بدون دوران نقاهت می تواند فرم بینی شما را متحول نماید.

 

فیلر بینی

آیا فیلر بینی می تواند شکل بینی من را تغییر دهد؟

اگر برای یک عمل جراحی کامل بینی آماده نیستید یا نمی خواهید تحت عمل جراحی قرار بگیرید، فیلر بینی به شما این امکان را می دهد که بدون انجام عمل جراحی ببینید وقتی شکل بینی خود تغییر می کند چگونه ظاهر می شود.

در شروع مبحث فیلر بینی چقدر ماندگاری دارد،‌ به بررسی تغییراتی که می توان به واسطه فیلر بینی ایجاد نمود می پردازیم. فیلر بینی می تواند تفاوت چشمگیری در ظاهر کلی بینی شما ایجاد کند و به ویژه برای افرادی که بینی خمیده یا قلابی دارند و کسانی که بر روی پل بینی برآمدگی دارند موثر است.

علاوه بر این، در صورتی که نتیجه مطلوب نباشد و یا اگر بینی برای جراحی بعدی ظریف باشد، می توان از فیلر بعد از جراحی بینی استفاده کرد.

اگر تمایل دارید شکل یا زاویه نوک بینی خود را تنظیم کنید، پرکننده بینی موثر است. در کلینیک زیبایی درسا، حتی می ‌توانیم نوک بینی شما را که اغلب با ظاهری جوان‌ تر همراه است، بلند کنیم.

در ادامه موضوع فیلر بینی چقدر ماندگاری دارد، خاطر نشان می کنیم که،‌ نتایج حاصل از فیلر بینی می تواند بسیار متفاوت باشد و انتخاب پزشک مناسب برای انجام این عمل بسیار مهم است. قبل از عمل فیلر بینی، متخصصین ما آناتومی صورت شما را بررسی کرده و نتایج مورد نظر شما را به تفصیل تحلیل می نماید.

تکنیک های مناسب بخش مهمی از ایجاد یک نتیجه بهینه است و در طول مشاوره خود، از نتایجی که می توانید انتظار داشته باشید کاملا آگاه خواهید بود.

این کار نه تنها به شما اطمینان می دهد که این درمانی بهترین نتایج را برای شما ایجاد می کند و همچنین به شما درک روشنی از آنچه از این روش انتظار دارید می دهد.

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس در کرج و تهران

مزایای فیلر بینی

در ادامه موضوع فیلر بینی چقدر ماندگاری دارد، به بررسی مزایای این روش می پردازیم. اگرچه متخصصین ما از رویکرد “یک اندازه مناسب برای همه” استفاده نمی کنند، در اینجا برخی از روش هایی که فیلر بینی شکل و ظاهر بینی شما را تغییر دهد آورده شده است:

  • اصلاح بینی کج یا قلابی
  • اصلاح برآمدگی های بینی
  • افزایش ارتفاع بینی
  • بهبود فرورفتگی بینی
  • پهن یا کشیده تر کردن نوک بینی

مزایای فیلر بینی

فیلر بینی چگونه کار می کند؟

در ادلمه مبحث فیلر بینی چقدر ماندگاری دارد، به چگونگی انجام فیلر بینی می پردازیم. در روش فیلر بینی، معمولاً پرکننده اسید هیالورونیک (HA) مورد استفاده قرار می گیرد. نتایج آنی را می ‌توان تقریباً بدون هیچ دوران نقاهتی به دست آورد. در این روش، فیلر پوستی به سادگی در ناحیه مورد نظر تزریق می ‌شود تا به شکل دلخواه برسد.

در کلینیک درسا، همه ژل های پوستی با استفاده از پرکننده ‌های پوستی HA انجام می ‌شوند که به طور گسترده ای امن‌ ترین موجود در صنعت آرایشی محسوب می ‌شوند. HA به طور طبیعی در بدن ایجاد می شود، عملکرد ساختاری مهمی دارد و در صورت ناراضی بودن از نتیجه کاملاً قابل حل است.

برای درک اینکه فیلر بینی چقدر ماندگاری دارد، باید بدانید که بسته به قسمتی از بینی که می خواهید تغییر دهید و میزان پرکننده مورد نیاز، می توان با استفاده از پرکننده های HA به یک تغییر ظریف یا چشمگیر دست یافت. به طور کلی، چندین تزریق فیلر در مناطق استراتژیک خاصی از بینی خود دریافت خواهید کرد تا شکل مورد نظر خود را ایجاد کنید.

ماندگاری پرکننده های بینی چقدر است؟

در پاسخ به اینکه فیلر بینی چقدر ماندگاری دارد، می توان گفت، در تغییر شکل بینی بدون جراحی، ماندگاری نتایج بین افراد بسته به سن، سلامت عمومی، نوع پرکننده ها و سبک زندگی متفاوت است.

فیلر بینی با پرکننده HA معمولاً بین ۱۲ تا ۱۸ ماه طول می‌کشد، پس از آن ممکن است برای حفظ شکل و نیمرخ بینی اصلاح ‌شده به درمان ‌های تکراری نیاز باشد.

انواع دیگر پرکننده های پوستی ممکن است عمر بیشتری داشته باشند. با این حال، آنها قابل انحلال نیستند و میزان خطرات مرتبط بیشتری دارند.

فیلر بینی در مقابل جراحی زیبایی بینی

در ادامه موضوع فیلر بینی چقدر ماندگاری دارد، مقایسه کوتاهی بین فیلر بینی و جراحی بینی خواهیم داشت. فیلر بینی ممکن است مناسب ترین گزینه برای همه نباشد. گاهی اوقات، جراحی بینی، به نام رینوپلاستی، ممکن است برای پایین آوردن پل بینی، باریک تر کردن آن یا اگر برآمدگی قابل توجهی دارید، لازم باشد.

اما در بیشتر موارد، پرکننده های بینی می توانند شکل بینی را بدون جراحی اصلاح کنند. رضایت شما اولویت ما است و اگر دکتر تان فکر نمی کند که بتواند با پرکننده های پوست به نتایج مورد نظر شما دست یابد، همیشه با شما صریح خواهد بود.

فیلر بینی در مقابل جراحی زیبایی بینی

آیا فیلر بینی درد دارد؟

بررسی تمام جوانب فیلر بینی نیز در موضوع فیلر بینی چقدر ماندگاری دارد، با اهمیت است. درمان پرکننده بینی نسبتا بدون درد است. کرم بی‌حس‌کننده اعمال می ‌شود و پرکننده HA با یک سوزن نازک تزریق می‌شود. این احساس را می ‌توان با نیش‌ های کوچک یا گاز گرفتن مقایسه کرد.

همچنین عمل فیلر بینی سریع است و معمولاً بین ۳۰ دقیقه تا یک ساعت بسته به مقدار پرکننده استفاده شده و نواحی درمان، زمان می برد،. شما می توانید بلافاصله به فعالیت های روزانه خود بازگردید، زیرا این روش نیازی به زمان استراحت یا بازیابی ندارد.

کلام پایانی

فیلر بینی روشی موثر و ایمن در بهبود و کانتور کردن فرم بینی می باشد که مورد استقبال بسیاری از زیباجویانی است که به دنبال زیباتر شدن هستند ولی تمایل به انجام جراحی را ندارند. همچنین بسیاری از افرادی که جراحی بینی انجام داده اند، باز هم نیاز به اصلاح فرم بینی خود دارند.

ما در این موضوع به بررسی چگونگی انجام فیلر بینی، مزایای آن و اینکه فیلر بینی چقدر ماندگاری دارد، پرداخته ایم. برای بهره مندی از این روش ایمن با مراجعه به وب سایت درسا و تکمیل اطلاعات فردی خود،‌ وقت مشاوره خود را تنظیم نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »