خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

لاغری با دستگاه بهتر است یا جراحی؟

چکیده محتوا

لاغری با دستگاه بهتر است یا جراحی؟

لاغری با دستگاه بهتر است یا جراحی؟ این پرسش توسط افراد بسیاری که از اضافه وزن رنج می برند، پرسیده می شود. هر دو روش لاغری با جراحی و دستگاه فرد را نسبت به ورزش و رژیم غذايي زودتر به وزن متناسب می رسانند. این دو روش برای افرادی که اضافه وزن بسیار زیادی دارند، توصیه می شود.‌

هر یک از این دو متد نسبت به دیگری نقص ها و برتری هایی دارد؛ از این رو به طور قاطع نمی توان گفت که، کدام روش برتر از دیگری است. در این مقاله با ما باشید، تا با مقایسه این دو متد لاغری پاسخ این پرسش برای شما روشن گردد.

آشنایی با لاغری با دستگاه

برای اینکه پاسخ پرسش لاغری با دستگاه بهتر است یا جراحی؟ برای شما روشن شود، نخست در مورد روش لاغری با دستگاه صحبت می کنیم.

یکی از روش های جدید لاغری و کاهش وزن که این روزها بسیار محبوب شده است، لاغری توسط دستگاه های گوناگون است. البته هر شخصی باید با توجه به نوع چاقی، شرایط بدنی و جسمانی خود یک دستگاه را برای لاغری برگزیند. بهتر است با مشورت پزشک نوع دستگاه را برای رسیدن به هدف خود انتخاب کنید، تا از آسیب ها به دور بمانید.

دستگاه های لاغری دارای غلتک هایی هستند، که با ایجاد فشار فیزیکی به نواحی دارای اضافه وزن، گردش خون را در بدن بالا می برند، از سوی دیگر با بهره گیری از مکنده های خاص، چربی ها را به یک سمت بدن جمع می کنند، در نهایت چربی ها با روش های طبیعی مثل تعریق یا ادرار از بدن بیرون می برند.

مزیت این روش در مقایسه با جراحی این است، که کم درد بوده، نیاز به دوره نقاهت طولانی ندارد، اما برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید چندین جلسه تحت درمان با دستگاه قرار گیرید.

آشنایی با لاغری با دستگاه

معرفی روش لاغری با جراحی

در این بخش نیز برای رسیدن به پاسخ لاغری با دستگاه بهتر است یا جراحی؟ شما را با روش جراحی برای لاغری آشنا می کنیم. این روش طرفداران و منتقدان خاص خود را دارد، اما بزرگترین مزیت آن این است که اثر بخشی آن صد در صد می باشد.

روش لاغری با جراحی باید حتما توسط یک پزشک حاذق و متخصص انجام‌ بگیرید. عمل جراحی برای لاغری تنوع بسیار بالایی دارد، پس از طی چند ساعت بدن شما کاملا متناسب و فاقد چربی می شود.

اما سخت ترین بخش این روش، نقاهت پس از عمل است، که فرد طی حداقل دو هفته قادر به بازگشت به کارهای روزمره خود نیست و باید به خوبی از خود مراقبت کند.

روش جراحی خود تنوع بسیار بالایی دارد و شامل روش هایی مانند اسلیو معده، لیپوساکشن، بای پس معده، باندینگ شکمی، پیکر تراشی و … می شود، که هر شخصی متناسب با اندام خود و تحت توصیه پزشک متخصص باید یک روش را برگزیند.

تا به اینجای مقاله لاغری با دستگاه بهتر است یا جراحی؟ به طور مختصر و مفید با این دو روش آشنا شدید، شاید یک روش را برتر از دیگری فرض کرده اید. در ادامه مطالب با ما باشید تا به بررسی تفاوت ها و مقایسه این دو روش لاغری بپردازیم.‌

بیشتر بخوانید: درمان ورم زیر چشم بعد از تزریق چربی

مقایسه لاغری با دستگاه و جراحی چاقی

در این بخش از مقاله با مقایسه این دو متد لاغری، پاسخ پرسش لاغری با دستگاه بهتر است یا جراحی؟ برای شما روشن می گردد. پیش از صحبت در مورد تفاوت های این دو روش یادآوری این نکته اهمیت دارد، که در نهایت انتخاب این دو روش را به پزشک متخصص خود واگذار کنید.

مقایسه لاغری با دستگاه و جراحی چاقی

·         شرایط جسمانی فرد

بدیهی است افرادی که به دنبال لاغری با دستگاه یا جراحی هستند، به چاقی و اضافه وزن بیش از حد دچارند. در کل جراحی لاغری به اشخاصی پیشنهاد می شود، که با این روش و دوره نقاهت پس از آن آشنا هستند و تصمیم به تغییر سبک زندگی خود پس از عمل را داشته باشند.‌ این روش به افرادی که توانایی انجام فعالیت های ورزشی یا با دستگاه را ندارند، توصیه می گردد.

لاغری با جراحی برای افراد مبتلا به بیماری دیابت نوع دو نیز پیشنهاد می شود. اما این روش برای همه افراد مناسب نیست. افرادی که سنی کمی دارند، نمی توانند تحت عمل جراحی لاغر شوند. البته در صورت داشتن اضافا وزن بسیار بالا و سن بالای ۱۸ سال جراحی تحت تشخیص پزشک انجام می گیرد.

لاغری با دستگاه برای افرادی که شاخص توده بدنی آنها از ۴۰ فراتر رفته، بدنی کاملا سالم برای انجام حرکات فیزیکی دارند و اشخاصی که هیچ گونه بیماری زمینه ای ندارند، مناسب است. پس ویژگی های شخصی تعیین می کند که، لاغری با دستگاه بهتر است یا جراحی؟

·         دوره نقاهت

دوره نقاهت برای بسیاری از افرادی که به دنبال لاغری هستند، یک مسئله مهم می باشد. اگر این مسئله برایتان اهمیت دارد و نمی توانید از کارهای روزمره خود برای مدت زیادی دور بمانید، در پاسخ به سوال لاغری با دستگاه بهتر است یا جراحی؟ ما لاغری با دستگاه را به شما پیشنهاد می دهیم؛ زیرا دوره نقاهت کوتاه تری دارد.

دوره نقاهت لاغری پس از دستگاه فقط چند روز است، سپس به جریان زندگی باز می گردید، اما لاغری با جراحی نیاز به دوره نقاهت طولانی دارد و حتما باید یک شخص از شما مراقبت کند.

·         نتایج لاغری

یکی از مهمترین مواردی که برای شفاف سازی پاسخ لاغری با دستگاه بهتر است یا جراحی؟ باید آن را بررسی کنیم. نتایج حاصل از این دو روش لاغری است. در واقع جراحی با دستگاه در طول چندین جلسه پیاپی حاصل می شود، اما لاغری با جراحی به چند ساعت زمان نیاز دارد، از اتاق عمل که بیرون می آیید، خبری از چربی های اضافه نیست!

برای لاغری با دستگاه باید صبوری زیادی به خرج دهید، تا به نتیجه ایده آل خود برسید، در میانه راه نا امید نشوید و جلسات را رها نکنید! اگر برای لاغر شدن عجله ای ندارید، بدن شما کاملا سالم است، به دنبال یک روش ارزان تر با نقاهت کوتاه تر هستید، در پاسخ سوال لاغری با دستگاه بهتر است یا جراحی؟ ما روش دستگاه را پیشنهاد می دهیم‌.

نتایج لاغری

سخن پایانی

مقاله لاغری با دستگاه بهتر است یا جراحی؟ توسط پزشکان درسا کلینیک برای آشنایی شما با این دو روش پرطرفدار لاغری نگاشته شد است.

اگر از اضافه وزن رنج می برید و به دنبال یک روش موثر برای کاهش وزن هستید، از طریق سایت درسا کلینیک نزد متخصصین مجرب این کلینیک مشاوره شوید، تا با بررسی شرایط بدنی شما، انجام معاینات و آزمایشات لازم بهترین پیشنهاد را به شما دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »