خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

لاغری بدون جراحی

چکیده محتوا

لاغری بدون جراحی

گروه کثیری از افراد هستند که تمایل دارند بدور از تجربه هر شیوه تهاجمی به تناسب اندام دلخواهشان برسند. برای تحقق لاغری ، شیوه‌های متعددی؛ بدون دخالت تیغ جراحی چون پیکر تراشی وجود دارد که می‌توان با تکیه بر آن از وزن بالا و اندام نامناسب رهایی یافت.

اما به آن دسته از افرادی که این شیوه‌ها را برمی‌گزینند، به جد یادآور می‌گردیم که، طبق یک برنامه ریزی صحیح پیش رفته و و در آن ۳ قانون منظم پیش رفتن، خارج نشدن از برنامه غذایی طراحی گشته و از همه مهمتر صبوری را از یاد نبریم. البته که برنامه‌های طبیعی اعم از ورزش و رژیم غذایی سالم، بیش از هر شیوه دیگری با عوارض کمرنگی همراه است.

اما با پیشرفت تکنولوژی و تلاش متخصصین این حوزه، شیوه‌های متعدد دیگر ابداع و در حال اجراست که در این مبحث با عنوان لاغری بدون جراحی، بدان‌ها خواهیم پراخت.

 می توان بدون ورزش رژیم غذایی و جراحی لاغری به لاغری موضعی رسید؟

بی‌شک که مطلوب‌ترین و نتیجه‌بخش‌ترین شیوه برای تحقق روند کاهش وزن و لاغری بدون جراحی، پیگیری دو شیوه رژیم و ورزش است. البته که میتوان از شیوه‌های مکمل دیگر نیز برای سرعت یافتن نتیجه نهایی به عنوان مکمل کمک گرفت.

شیوه‌های تحقق کاهش وزن به دو نوع جراحی تهاجمی و غیر تهاجمی تقسیم می‌گردد. به هر حال چنانچه فرد، روند معمول زندگی خود را بدون پیروی رژیم مناسب و تحرک پیش ببرد، مجدد به شرایط سابق بازخواهد گشت.

بدین ترتیب فرد برای کاهش وزن ، در هر حال باید، اقدام به تغییر در سبک زندگی خود نماید و در طی این مسیر از شیوه های نوین کمک بگیرند. در قسمت بعد با انواع این شیوه‌ها آشنا خواهیم شد.

انواع روش های لاغری بدون جراحی

همانطور که بیان نمودیم؛ به جهت انجام پیکرتراشی بدن مضاعف‌بر شیوه‌های تهاجمی، روش‌های دیگر چون لیپوماتیک، لیپوساکشن، لیپولیز لیزری و… در دسترس است که وابسته به طی گشتن یک پروسه ساده و عدم نیاز به گرفتن بیهوشی در قالب لاغری بدون جراحی صورت می‌پذیرد.

 

انواع روش های لاغری بدون جراحی

روش RF

پیکرتراشی با هدف رسیدن به تناسب اندام به واسطه RF مضاعف بر اینکه، از وزن حال حاضر فرد می‌کاهد سبب جوانسازی و لیفت پوست نیز می‌گردد به همین سبب در ناحیه صورت نیز کارآمد خواهد بود.

سیستم RF به کمک امواج رادیو فرکانسی، چربی‌های بدن را تحت تاثیر قرار داده و در انتها به نابودی کامل آن‌ها منتهی می‌گردد. چربی‌های مورد شکست در پی به کارگیری دستگاه RF به دو صورت جذب در خون و دفع بدور از کمترین دردی حذف خواهند شد.

  • مزیت‌ها
  • با عدم درد همراه است
  • سبب کاهش چین و چروک و جوانسازی پوست می‌گردد
  • در چهره فرد نیز بسیار اثر گذار و کارآمد است
  • تا میزان قابل توجهی می‌تواند احتمال افتادگی پوست را به حداقل ممکن برساند
  • موجب کلاژن سازی در قسمت عمل خواهد گشت
  • انجام این شیوه با محدودیت برای افراد خاصی، همراه نیست
  • عوارض
  • بروز تورم در روزهای ابتدایی
  • ایجاد قرمزی در پوست در چند روز نخستین
  • احتمال فرورفتگی در پوست
  • ممکن است با کمترین احتمال ممکن در برخی افراد سبب بروز تاول یا کبودی گردد
  • اما لازم بذکر است تمامی احتمالا نام برده در صورت وقوع، در محدودترین بعد زمانی ممکن رفع می‌گردد

مقاله پیشنهادی: مزوتراپی مو

کویتیشن

شیوه کویتیشن هم یکی دیگر از راه‌حل‌های لاغری بدون جراحی به سبب افزایش زیبایی و رهایی کامل و همیشگی از همه چربی‌های بدن است. در این سسیتم امواج ماوراء صوت با رفتن به چنگ چربی‌ها،با احتمال صدرد صد شکست آن‌ها ساطع می‌شود. در این روند، چربی‌ها ذوب شده و به کمک سیستم لنفاوی و ادرار از بدن خروج می‌کنند. به جرئت میتوان استفاده‌ از کویتیشن یکی از بهترین شیوه‌ها در حوزه لاغری بدون جراحی برشمرد.

چه کسانی میتوانند لاغری بدون جراحی انجام دهند؟

گروه زیادی از افراد هستند که به سبب دارا بودن وزن بالا به کلی از لاغر شدن و رسیدن به تناسب اندام نا‌امیدم گشته‌اند. اما باید به آنان نوید بدهیم که این شانس را دارند تا به واسطه لاغری بدون جراحی برای همیشه از چربی‌های انباشته شده در بدنشان رهایی یابند.

باید بیان داشت که بکارگیری این شیوه، دارای محدودیت جنسیتی و سنی نیست. تنها کسانی که مجاز به انجام این کار نیستند، دخترخانم‌ها و آقا پسران در حال رشد می‌باشند.

از سوی دیگر افرادی که سن‌شان مرز ۵۰ سالگی را شکسته، باید برای نتیجه گیری از این شیوه، در سلامت عمومی کامل به سر ببرند. در پایان چند گروه دیگر را به جهت محرومیت از دستگاه‌های نام برده به جهت تحقق لاغری بدون جراحی نام خواهیم برد که به عبارت زیر هستند:

  • افراد که با بیماری‌های مزمن دست‌ و پنجه نرم می‌کنند
  • بیماران قلبی
  • زنان باردار و ماردان شیرده
  • بیمارانی که از سرطان‌ رنج می‌برند
  • افرادی ابتلا به دیابت و قند خون بالا
  • مصرف کنندگان دارو‌های رقیق‌کننده خون
  • عوارض عمل‌های جراحی لاغری

 

چرا به تحقق کاهش وزن و لاغری بدون عمل جراحی اسرار می‌ورزیم؟

وابسته به عوارضی که ممکن است بعد از جراحی لاغری، فرد را به چالش بکشاند، اسرار ما بر انتخاب شیوه‌های غیرتهاجمی به سبب رسیدن به تناسب اندام است. اما اگر از نوع و میزان این عوارض بی‌‌اطلاع هستید، متن پایین را به دقت مطالعه بفرمایید.

 

چرا به تحقق کاهش وزن و لاغری بدون عمل جراحی اسرار می‌ورزیم؟

·         بروز مشکلات قلبی عروقی

وابسته به اینکه در طی هر عمل جراحی،  بیمار حجم زیادی از خون بدن خود را از دست می‌دهد، پلاکت‌‌های خون با روند فعال‌تری همراه می‌گردند. وابسته به نوع و میزان فعالیت پلاکت‌ها، احتمال می‌رود که بیمار دچار بحران انعقاد خون و در پایان مورد تهدید خطر آمبولی قرار گیرد. البته که دچار گشتن به ضربان نامنظم هم خطر و تهدیدی جدی و شایع محسوب می‌گردد.

·         عفونت کردن جای زخم‌ها

یکی دیگر از دلایل محکم به جهت تاکید بر لاغری بدون جراحی، بروز عفونت بعد از طی گشتن پروسه عمل جراحی است. چراکه در این زمان زخم‌ها، کاملا باز هستند و به طور کامل، شرایط برای ورود توام با سهولت میکروارگانیسم‌ها آماده است.

·         دچار شدن تنگی نفس

در طی عمل جراحی به سبب از دست دادن خون و همینطور احساس درد رنج‌آور، پروسه نفس کشیدن را برای بیمار با دشواری همراه می‌سازد. از سوی دیگر عفونت خون نیز می‌تواند به عفونت ریه اطلاق گردد. بروز تمام این اتفاقات می‌تواند برای همیشه شما را با مشکلات ریوی درگیر کند.

·         افت انرژی بدن

کاسته شدن از خون بدن، سیستم ایمنی بدن را مجبور به برای مبارزه با میکروارگانیسم‌های بیرونی و همینطور عفونت‌های داخلی می‌کند. بنابراین، کاسته شدن از انرژی بدن و توام با خستگی در چنین شرایطی کاملا طبیعی است. وابسته به همین موضوع به جرئت می‌توان لاغری بدون جراحی را شیوه‌‌ای مطمئن‌تر خواند.

کلام پایانی

همان‌‌گونه که در طی این مبحث بیان داشتیم، در روند لاغری بدون جراحی با شیوه‌ی های نوین و توام با رژیم غذایی مناسب و فعالیت‌های ورزشی، سلول‌های چربی به طور کامل تخریب و بنابراین، از بدن خارج می‌شوند.

در صورتی که خودتان نیز همت به خرج داده و سبک زندگیات را تغییر دهید تا با پیروی از قانون لاغری بدون جراحی به وزن و اندام ایده آلتان برسید. البته نباید از اهمیت این شیوه‌ها غافل شد و باید به حساسیت بالای انجام شکل آن نیز دقت ویژه‌ای نمود.

در درسا کلینیک به عنوان یکی از مجموعه‌های زیبایی مطرح، کادر پزشکی سعی دارند تا به کمک بهترین و بروزترین دستگا‌ه‌های موجود با ایجاد تناسب اندام و همینطور فراری دادن دائمی چربی‌ های انباشت شده، رویای شما را به جهت لاغری بدون جراحی محقق، و اعتماد بنفستان را به شما بازگرداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »