خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

لاغری به کمک دستگاه

چکیده محتوا

لاغری به کمک دستگاه

تعداد بسیاری از ما به سبب سبک زندگی ناصحیح و همینطور عدم تحرک کافی در طول روز، در حال دست و پنجه نرم کردن با چالش اضافه وزنمان هستیم که مدت‌های مدیدیست، اعتماد بنفس ما را ربوده است. لاغری به کمک دستگاه را در ادامه شرح خواهیم داد.

اما جای بسی امید، که دیگر شرایط همانند سابق نیست و شیوه‌های متعددی به جهت تحقق آمال و رویای ارتقا ظاهریمان در دنیای امروز داریم، بدون اینکه نیاز به سپردن انداممان به تیغ جراحی باشد.

در عصر حاضر به سبب پیشرفت علم و فناوری، شیوه‌های متعددی به جهت رهایی از چربی‌های انباشت شده وجود دارد که دستگاه یکی از کاربردی ترین آن‌ها به حساب می‌آید.

البته شما زمانی می‌توانید در ضمن شیوه لاغری با دستگاه به نتیجه مطلوب دست یابید که تمام آگاهی‌های مورد نیاز را در اختیار داشته باشید و اطمینان حاصل نمایید که این سیستم می‌تواند تمامی انتظارات شما را به بهترین نحو پاسخ دهد.

لاغری موضعی با دستگاه

اگر مدت‌هاست در چالش کاهش وزن و گلایه از اندام نامناسب گیر افتاده‌اید، حتما بارها با پیشنهاد لاغری با دستگاه مواجه شده و از محبیوبیت آن نسبت به سایر شیوه‌ها آگاهی دارید. منظور از لاغری موضعی، آب کردن چربی‌های انباشت شده در قسمت‌های متعدد بدن بدون نیاز به تیغ جراجی، رژیم سخت غذایی و اختصاص تایم زیاد به فعالیت بدنی است.

ما تجربه شانس رسیدن به تناسب اندام را مدیون لطف تکنولوژی‌های نوین هستیم، که بدون دخالت تیغ جراحی، بر جای ماندن جای زخم و عاری از طی شدن دوره نقاهت، به کمک دستگاه، شاهد نابودی چربی‌ها در بعد زمانی کوتاهی می‌باشیم.

لاغری به کمک دستگاه در سدر درمان‌های غیرتهاجمی برای کاهش وزن بوده که وابسته به انتخاب خود شخص، اقدام به تجزیه نمودن سلول‌های چربی در نواحی خاص می‌نمایند. با تکیه بر این شیوه به مرور از میزان توده‌های چربی که در قسمت فوقانی عضلات و در زیر پوست متراکم گشته، کم می‌شود.

 

لاغری موضعی با دستگاه

لاغری شکم با دستگاه چه مزیت‌هایی دارد؟

لاغری شکم به کمک دستگاه صاحب مزیت‌های بی‌نظیر زیادی است. به همین سبب گروه کثیری از افراد، این شیوه را جایگزین هر روش تهاجمی دیگر چون لیپوساکشن، می‌کنند. البته که مزیت‌های مورد اشاره شامل موارد متعددی می‌گردد اما در این قسمت تنها به برجسته‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم نمود:

  • شیوه‌ای غیرتهاجمی و عدم احساس درد
  • مقرون بصرفه تمام شدن آن در قیاس با دیگر شیوه‌های جراحی برای لاغری
  • بالارفتن گردش خون در همه قسمت‌های بدن و در پایان ارتقا سلامتی فرد
  • نابودی کامل سلولیت و خارج گشتن هرگونه مواد زائد زیر پوست از بدن
  • ایجاد تغییر چشمگیر در ظاهر فرد و بالارفتن اعتماد به نفس در او
  • افزایش چند درجه‌ای شفافیت پوست
  • سفت‌تر شدن پوست در روند لاغری به کمک دستگاه
  • بدون دوران نقاهت و تلاش برای از بر جای نماندن زخم ناشی از عمل جراحی

مقاله پیشنهادی: مزوتراپی مو

مراحل درمانی لاغری موضعی

برای لاغری به کمک دستگاه می‌بایست که در ابتدا، پزشکتان را در جریان علت تصمیم‌گیرتان و یا چرایی انتخاب این شیوه قرار بدهید. در گام بعدی، ناحیه یا نواحی مدنظرتان از بعد توده های چربی و و همینطور مقدار میزان متابولیسم مورد آنالیز قرار خواهد گرفت. پزشک گزارشی را در این حوزه آماده می‌کند که شامل مطلوب ‌ترین برنامه غذایی، فرد مدنظر است. بیمار در کنار رعایت این رژیم غذایی صحیح و با حضور منظم در جلسات تعیین گشته برای لاغری به کمک دستگاه در مجموعه حاضر می‌شود و بدون هیچ مشقتی، با وزن کردن خود بعد از مدتی، با دیدن ارقام صفحه ترازو حیرت زده خواهد شد.

 

مراحل درمانی لاغری موضعی

روش‌های لاغری موضعی با دستگاه

این روزها همه ما این شانس را داریم که با تکیه بر شیوه لاغری به کمک دستگاه، گام بزرگی در جهت کاهش وزن با روندی کاملا علمی و نتیجه‌بخش برداریم. اما برای انجام این روش نیز محدود به روند خاصی نبوده و می‌توانید در باب نوع آن خودتان نیز تصمیم‌گیری نمایید:

·         لاغری موضعی با دستگاه RF

زمانی که در حوزه لاغری به کمک دستگاه از طریق لیپولیز با فرکانس رادیویی سخن به میان می‌آوریم، به شیوه‌ای اشاره داریم که روند گرما بخشی به چربی را وابسته به فرکانس رادیویی انجام می‌دهد. البته ناگفته نماند که در طی این روند، پوست بدن تماس هیچ ابزاری را حس نخواهد کرد و اپلیکاتور کارش را از از فاصله یک سانتی‌متری از پوست انجام می‌دهد.

·         نور قرمز درمانی (Ultra Slim)

نور قرمز نوین‌ترین فناوری‌ حال حاضر به جهت کاهش چربی‌ها بشمار می‌رود. نور قرمز با ورود به زیر پوست و کاستن از میزان حجم سلول‌های چربی زیر جلدی وارد عمل می‌گردد.

بدین ترتیب که به جای نابودی کامل سلول‌های چربی انباشته شده، لیپولیز فوتونیک یا «درمان نور قرمز»، به کمک یک لامپ ویژه، طول موج‌ ویژه‌ای از نور را به واسطه‌ی پوست انتقال می‌دهد.‌

این نور وظیفه دارد تا سلول‌های چربی منتخب را مورد تحریک قرار داده و برای شکل گیری منافذ کوچک، جهت آزادسازی حجم معینی چربی وارد عمل گردد تا اینکه سلول‌های چربی تا میزان قابل توجهی به سایز کوچکتری مبدل گردند.

·         انجام روش سونوگرافی

در طی کاستن مقدار چربی انباشت شده به واسطه‌ی اولتراسوند، از امواج صوتی متمرکز به جهت ایجاد شکست در دیواره‌های سلول چربی در قسمتی که هدف درمان قرار گرفته، استفاده می‌گردد. در این شیوه قانون اصلی، آزاد سازی و متابولیزه آن به واسطه بدن است. با پایان رسیدن روند لاغری به کمک دستگاه سونوگرافی، از میزان رسوب چربی کاسته می‌شود بدون اینکه بافت‌های اطراف دچار آسیب گردند.

 

 

      انجام روش سونوگرافی

·         درمان‌های لیزری

با هدف تحقق کاهش وزن و لاغری به کمک دستگاه، درمان‌های لیزری با نابودی چربی‌های زیر پوست از طریق حرارت کنترل شده؛ یکی دیگر از شیوه‌های نتیجه‌ بخش است. در این شیوه، یک طول موج لیزر مخصوص به واسطه پوست ارسال و سبب گرم شدن بافت‌های چربی تا زمان تجزیه ‌آن‌ها می‌گردد.

·         کرایولیپولیز (Cryolipolysis)

کرایولیپولیز نیز نوعی فناوری غیرتهاجمی محسوب می‌گردد. بدین ترتیب که در طی روندی کاملا متفاوت در حوزه لاغری به کمک دستگاه، حجم زیادی از سرما را برای کاهش توده‌های انباشته شده چربی به‌ کار می‌گیرد.

روند کار چربی زدایی در این شیوه، بدین ترتیب است که دستگاه پنل‌دار یا فنجانی، در قسمت فوقانی پوست و در ناحیه‌ی مد نظر قرار گرفته می‌شود. دمای پایین ساطع شده سبب انجماد سلول‌های چربی و در نهایت نابودی آن‌ها می‌گردند.

وابسته به اینکه پوست، ماهیچه و بافت‌های عصبی برای یخ زدن به دمای پایین‌تری نیاز دارند، متوجه کمترین آسیبی نخواهند گشت.

کلام پایانی

در مجموع تمامی شیوه‌های کاهش وزن و رسيدن به تناسب اندام، چه نوع تهاجمی و چه غیرتهاجمی باید با نظارت کامل پزشک متخصص این حوزه صورت پذیرد. متاسفانه بارها دیده شده است که در شیوه لاغری به کمک دستگاه به نحو کاملا غیراصولی، و عدم مهارت کافی پزشک متخصص، فرد زیباجو نه تنها به نتایج خوبی دست نمیابد.

بلکه، شاهد عوارض قابل توجهی بوده است. از همین‌رو، این مورد بسیار حائز اهمیت است که تمام مراحل تحت نظر پزشک و همینطور با احاطه مراقبت های لازم بهداشتی صورت پذیرد.

آری! بازهم تاکید می‌ورزیم که بدون شک لاغری به کمک دستگاه، از بهترین روش‌های لاغری موضعی محسوب می‌گردد که فرد را به سبب درگیری با عوارض متعدد به چالش نمی‌کشاند. سال‌های زیادیست که درسا کلینیک، با رفع تمامی انتظارات شما زیباجویان عزیز، در اولویت انتخاب شما در این حوزه می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »