خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

لیزر در دوران پریودی ضرر دارد؟

چکیده محتوا

لیزر در دوران پریودی ضرر دارد؟

عنوان لیزر در دوران پریودی ضرر دارد؟ یک سوال برجسته و صاحب ابهام بالاییست که، شاید هنوز هم پاسخ معتبر و قانع کننده‌ای برای آن نیافته باشید.

در دنیای امروز به واسطه دستگاه‌های معجزه‌گری که به سبب رهایی از موهای زائد همیشه مزاحم و چالش برانگیز، بسیار از ما رویای خود را تحقق بخشیده و دیگر داشتن پوستی دارای شفافیت و عاری از مو، یک آرزو محسوب نمی‌گردد.

لیزر موهای زائد یکی از شیوه‌های دائمی نابودی موهای زائد مخسوب می‌گردد که صاحب عملکرد برجسته و متفاوت‌تری در قیاس با سایر شیوه‌های رایج است. اما زمانی به نتیجه‌ی مطلوب و مورد انتظار منتهی خواهد گشت که نکات و قوانین قالب در آن به خوبی رعایت گردد.

اما ابهامی که در این میان برای بسیاری از بانوان به شکل برجسته مطرح می‌گردد این است که لیزر در دوران پریودی ضرر دارد؟ در این مبحث قرار است علاوه‌بر ارائه پاسخی تکاملی در این باب تمامی ابعاد مرتبط به آن را مورد بررسی قرار دهیم.

لیزر بیکینی در زمان پریودی امکان پذیر است؟

در پاسخ به لیزر در دوران پریودی ضرر دارد؟ می‌توان به صراحت پاسخ خیر داد اما توصیه جد می‌گردد که انجام نپذیرد. عموماً لیزر بیکینی در زمان قاعدگی در بانوان توسط مراکز زیبایی انجام نمی‌شود که تکیه بر چند دلیل محکم و مستبط به شرح زیر دارد:

  • حساسیت بیشتر:

در دوران قاعدگی، ناحیه تناسلی به سبب صعودی گشتن روند جریان خون، با حساسیت بالاتری همراه گشته و دور از انتظار نیست که سبب دردناک‌تر گشتن پروسه لیزر گردد.

 

لیزر بیکینی در زمان پریودی امکان پذیر است؟

·         افزایش احتمال خونریزی:

امکان دارد که لیزر بتواند موجب تحریک گشتن و در نتیجه بروز خونریزی جزئی در ناحیه تناسلی بانوان شود. در دوران قاعدگی، این احتمال با درصد بیشتری همراه بوده و رخداد آن و توام گشتنش با زمان پریودی اصلا خوشایند محسوب نمی‌گردد‌.

·         عدم تمیزی:

اما محکم‌ترین دلیلی که می‌توان در پاسخ به اینکه آیا لیزر در دوران پریودی ضرر دارد؟ این مورد است که وجود خون قاعدگی سبب دشوارتر گشتن انجام پروسه لیزر و مشقت‌بار شدن تمیز کردن این ناحیه خواهد گشت.

آیا لیزر باعث عقب افتادن پریود میشود؟

در تکامل پاسخ به سوال لیزر در دوران پریودی ضرر دارد؟ باید بیان داریم که شرایط نظم تاریخی در این دوران چه تاثیراتی را می‌پذیرد؟

تا به امروز هیچ مدرک علمی و یا فرضیه اثبات شده‌ای در باب تغییر در تاریخ و یا عقب افتادن پریودی وجود ندارد. در این پروسه، رگ‌های خونی یا لک‌های پوستی مورد هدف قرار گرفته و کمترین تاثیری بر هورمون‌های بدن و یا چرخه قاعدگی نخواهد داشت.

تاثیر لیزر بیکینی بر پریود شدن خانم ها چیست؟

در تکامل تشریح پاسخ اینکه آیا لیزر در دوران پریودی ضرر دارد؟ باید بگوییم این امکان وجود دارد که بعد از انجام لیزر بیکینی، در روند قاعدگی یک بانو عدم نظم و ثبات و یا عقب افتادگی در آن برقرار گردد. ولی ریشه آن را باید در موارد دیگری اعم از استرس، رژیم غذایی یا ورزش جستجو نمود که در مان قطعی آن در دستان توانگر یک پزشک متخصص زنان است. اما بهتر است توصیه‌های زیر را نیز جدی بگیرید:

  • داشتن رژیم غذایی سالم و متعادل
  • انجام تمرینات ورزشی به نظم و قاعده
  • داشتن خواب کافی در طول روز
  • مدیریت عوامل استرس‌‌زا و دخیل در زندگی

تاثیر لیزر بیکینی بر پریود شدن خانم ها چیست؟

آیا لیزر در دوران پریود منجر به درد می شود؟

لیزر در دوران پریودی ضرر دارد؟ و باعث بروز درد در فرد می‌شود؟ گزارشات حضوری و غیر حضوری بسیاری در باب اینکه لیزر موهای زائد درست پیش از شروع دوران قاعدگی یا در دوران پریودی با درد مضاعفی توام می‌گردد در دست است که می‌تواند وابسته به نوع شیوه انتخابی از سوی شما یا متخصص مرکز زیبایی صورت پذیرد.

بدین ترتیب می‌توان یک شیوه لیزر و منتهی به در اندک را برگزید. در برخی از مواقع متوجه این موضوع گشته‌ایم که پوست در دوران قاعدگی از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و عوارض جانبی اما خفیف بعد از انجام این پروسه مثل قرمزی و تورم فولیکول‌ها، با بعد زمانی طولانی‌تری همراه گردد.

چگونه برای لیزر مو در دوران پریود آماده شوم؟

امید داریم که تا به این قسمت این مبحث پاسخی تمام و کمال به جهت رفع ابهامتان در باب لیزر در دوران پریودی ضرر دارد؟ یا خیر؟ دریافت نموده باشید.

بیشتر بخوانید

حال زمان آن است متوجه این موضوع شویم که آیا پیش از انجام لیزر موهای زائد در دوران پریودی برای سایر قسمت‌های بدن به غیر از بیکینی نیازمند داشتن آمادگی مضاعف در قیاس با سایر زمان‌ها و شیوه‌های دیگر هستیم، به ویژه اگر هدف اصلی لیزر کامل پاها یا زیر بغل فرد باشد.

حتی اگر هدف بیکینی باشد، باید بیان داریم که چرخه قاعدگی تنها بر درمان پروسه ناحیه بیکینی تاثیر خواهد گذاشت. طبق روال سابق، روز قبل قسمت مدنظر را اصلاح نمایید و به پوستتان فرصت اندکی ببخشید تا که کاملاً بعد از اصلاح بهبود یابد. بهتر است تا پوستتان را کاملاً تمیز نمایید و از کرم ها یا لوسیون بهره‌مند گردید.

در تکامل پاسخ به سوال باب لیزر در دوران پریودی ضرر دارد؟ باید بیان داریم که چنانچه پریود هستید، از تامپون کمک بگیرید. در همین حد کافیست و گام دشوار دیگری نیاز نیست. بعد از پایان یافتن جلسات لیزر، ۲۴ ساعت صبر و سپس یک فعالیت ورزشی سبک و ساده داشته و در نهایت دوش آب گرم بگیرید.

بهتر است لباس تنگ به تن نکنید. از یاد نبرید که ناحیه بیکینی در طول سیکل قاعدگی شما از حساسیت بیشتری نسبت به سایر دوران‌ها برخوردار بوده و احتمال می‌رود که با اندکی از حس درد همراه گردد.

 

چگونه برای لیزر مو در دوران پریود آماده شوم؟

کلام پایانی

در این مبحث تمام سعیمان بر آن بود که کمترین ابهامی در باب اینکه لیزر در دوران پریودی ضرر دارد؟ یا خیر؟ باقی نماند. اما باید این مورد را نیز یادآور گردیم که در مجموع لیزر مو در دوران قاعدگی به نازایی ختم نمی‌گردد. ولی همانطور که تاکید نمودیم، احتمال میرود که پوست در دوران قاعدگی، با حساسیت و تجربه آسیب بیشتری همراه شود.

از همین‌رو به دور از انتظار نیست که لیزر مو در این دوران سبب برجسته‌تر گشتن عوارض متعددی گردد. در مجموع، امکان دارد که استفاده از لیزر در زمان قاعدگی برای هر فردی با تفاوت و تغییرات متفاوتی همراه شود.

اما در هر شرایطی پروسه لیزر موهای زاید بدور از بروز کمترین عوارض احتمالی همراه خواهد گشت که در یک کلینیک مجهز به بروز ترین دستگاه‌ها و با کنترل گروهی از متخصص‌ترین پرسنل مجرب در این حوزه انجام پذیرد. سال‌های مدیدیست که درسا کلینیک مفتخر است به پاس رضايت پی در پی شما مراجعان عزیز، به فعالیت خود بیش از پیش مانور داشته باشد.

حال مشاوران این مجموعه در هر ساعتی از روز آماده هستند تا شما را بروز جلسات لیزر آماده و ابهاماتتان را در باب سوال لیزر در دوران پریودی ضرر دارد؟ و هر آنچه در این مبحث ناگفته مانده است را رفع سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »