خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

لیزر موهای زائد صورت آقایان

چکیده محتوا

لیزر موهای زائد صورت آقایان

اگر در جایگاه یک آقا قرار گرفته‌اید و در حال مطالعه این مقاله هستید، حتما درک می‌کنید که یکی از دغدغه‌های مهم در مردان مرتب نمودن ریش، سبیل و شکل دادن به خط ریش است. ناگفته نماند که گروهی از مردان نیز به سبب انباشت مو در قسمت‌های صورت و گردن به چالش افتاده و به رنجش خاطرشان اطلاق می‌گردد‌.

یکی از این شیوه‌ها دائمی و نتیجه‌ بخش برای رهایی از دردسر رشد این موهای مزاحم و ناخواسته، انجام لیزر است. بدین ترتیب چنانچه دوست دارید که یکبار برای همیشه از بدست گرفتن تیغ و ماشین ریش تراش خلاص شوید در این مقاله در کنار ما باشید.

در این مقاله سعی داریم تمام ابعاد لیزر موهای زائد صورت آقایان را مورد بررسی قرار داده و ابهاماتتان را تا گرفتن یک تصمیم درست رفع می‌نماییم.

مزایای لیزر صورت آقایان

لیزر موهای زائد صورت آقایان ، می‌تواند شرایط مطلوبی را برای آن‌ها به سبب ارتقا و بهبود پرستیژشان فراهم آورد و همینطور در وقت و هزینه صرفه‌جویی نماید. در ادامه با برجسته‌ترین مزایای لیزر موهای زائد صورت آقایان، آشناییت خواهیم یافت که به ترتیب زیر است:

در زمان انجام لیزر، در قسمت‌های تحت درمان صورت، موهای روییده در زیر پوست کاملا رفع و دیگر نیازی به اختصاص بعد زمانی هر روزه و هر هفته برای اصلاح مداوم آن نیست. چراکه؛ رویش موها روند بسیار کندی را در پیش می‌گیرند.

این شیوه توام با درد ناچیزی بوده و حتی مردانی که صاحب آستانه تحمل درد پایینی هستند، می‌توانند این پروسه را به سهولت پشت‌سر بگذارند.

مزییت دیگر لیزر موهای زائد صورت ، بعد زمانی کوتاه دوره درمان است. با این وجود که با اختصاص زمانی کوتاه نتیجه قابل توجهی به جهت حذف موهای مزاحم بدست خواهد آمد.

دقیق بودن این شیوه بقدری صاحب قدرت است که حتی می‌توان در نواحی کوچک همچون بین دو ابرو، روی گوش، قسمت فوقانی لب و … از کاربرد آن بهره برد.

یکی دیگر از مزایای برجسته در این شیوه، امکان شکل‌گیری فرم ریش به جهت افزایش پرستیژ و دوچندان گشتن زیبایی چهره فرد و همینطور رهایی از اصلاح اطراف ریش که تمایل به وجود مو در آن‌جا از طرف هر شخصی صفر است.

این شیوه صاحب دوام و ماندگاری، بالا بوده و متناقض با استفاده از تیغ‌های یکبار مصرف و وکس، سبب افزایش روند رویش موها و افزایش ضخامت آن‌ها نمی‌گردد. در طی هر جلسه بعد از لیزر موهای زائد صورت آقایان از میزان رشد موها به شدت کاسته و با طی شدن جلسات متعدد، حالت نازک و کرکی خواهند یافت.

مزایای لیزر صورت آقایان

آیا لیزر موهای زائد صورت فقط برای خانم‌ها انجام می‌شود؟

اغلب آقایان باور دارند که لیزر موهای زائد شیوه درمانی و زیبایی اختصاصی بانوان است، گمان می‌رود علت شکل‌گیری چنین باوری اختصاص اکثریت تبلیغات در این حوزه به نفع بانوان است.

با این اوصاف، به جرئت میتوان بیان داشت که لیزر موهای زائد به همان میزان که برای خانم‌ها مفید بالفایده تلقی می‌گردد، برای آقایان نیز می‌تواند همچون معجزه‌ای برای پایان چالش با موهای زائد و مزاحمشان باشد.

مقاله پیشنهادی: مزوتراپی مو

آیا لیزر درمانی روی ریش تمامی مردان نتیجه بخش است؟

در روند لیزر موهای زائد صورت آقایان ، نور لیزری متمرکز، به‌ جهت کاسته شدن از روند رویش مجدد فولیکول‌های مو هدایت می‌گردند. لیزر این قدرت را داراست تا روی هر نوع پوست و با هر طیف رنگی تاثیرگزار واقع شود. از همین رو چناچه، صاحب پوستی تیره و روشن هستید به این شیوه کاملا امیداوار باشید.

متفاوت از شرایط حاکم در شیوه اپیلاسیون، لیزر موهای زائد روند درمانی توام با درد تلقی نخواهد شد و پوست متحمل آسیب نخواهد گشت. امکان دارد که پوست بدن بعد از انجام لیزر به قرمزی بگرود و فرد حالاتی چون آفتاب سوختگی را تجربه نماید اما با یک فرصت چند ساعته، به طور کامل برطرف خواهد گشت.

مضاعف برای تمامی موارد بیان گشته، توصیه می‌کنیم که بعد از انجام لیزر موهای زائد صورت آقایان ، از انجام هر نوع فعالیتی همانند سونا، اتاق بخار و ورزش که سبب گرم شدن شما می‌‌شود، امتناع ورزید. در پایان، به جهت مراقبت از پوست صورتتان به سبب حساسیت بالا در مقابل لیزر، از SPF با درصد بالاتر کمک بگیرید.

 

آیا لیزر درمانی روی ریش تمامی مردان نتیجه بخش است؟

آیا لیزر موهای زائد برای مردان دردناک است؟

اما در اینجا این ابهام مطرح می‌گردد که آیا لیزر موهای زائد صورت آقایان برایشان دردناک است با خیر؟ البته که آقایان در قیاس با خانم‌ها صاحب تارهای مو ضخیم‌تری هستند.

از همین رو امکان دارد که در روند انجام لیزر با تجربه احساس گزگز شدن، با حس ناخوشایندی دست و پنجه نرم کنند. اما ناگفته نماند که میزان و نوع این درد تا قسمت عمده‌ای تحت مدیریت پزشک معالج و همینطور دستگاه مورد استفاده است.

از همین رو، انتخاب یک کلینیک قابل اعتماد و دارای پرسنل مجرب و متخصص را گامی مهم و حیاطی در روند لیزر موهای زائد صورت آقایان تلقی می‌کنیم.

دلایل برتری لیزر نسبت به اصلاح چیست؟

اما چرا لیزر موهای زائد صورت آقایان نسب به اصلاح از ارجعیت برخوردار است؟ در این قسمت به شمارش ویژگی‌های بی‌نظیر و برجسته پرتو لیزر، از این ابهام پرده برمیداریم:

دلایل برتری لیزر نسبت به اصلاح چیست؟

·         کاهش دائمی موها

اشعه لیزر به طرز عجیب و ناباورانه‌ای، از روند رویش تارهای مو ناخواسته آقایان به میزان قابل توجهی می‌کاهد و تا زمانی جلسات ادامه خواهند یافت که دیگر صورتتان بی‌نیاز از اصلاح و هر شیوه دیگری باشد. توجه داشته باشید که رویش مجدد از هورمون‌ها و دیگر عوامل بیولوژیکی تاثیر می‌پذیر و در همه افراد کاملا متفاوت است.

·         درمان سریع کارآمد

روند لیزر موهای زائد با ویژگی برجسته درمان سریع همراه می‌گردد که اغلب فعالیت‌‌های معمول را ممکن می‌‌سازد.

·         موهای روییده را کاهش می‌دهد

در روند لیزر موهای زائد صورت آقایان رویش اکثر موهای زیرپوستی با انجام دائم اپیلاسیون، اصلاح یا فعالیت بدنی تعریق بالا و یا ترشح مو رخ می‌دهد. چنین شرایطی با ایجاد شکست ناهموار در قسمت نوک مو و همینطور ایجاد خشکی پوست به مرور روند رویش مو از فولیکول‌ها را متوقف می‌سازد.

کلام پایانی

در هوای گرم آقایونی که با شغل‌های خاص و حضور در فعالیت‌های ورزشی متعدد، به سبب حجم بالای موهای زائد صورت، آزرده خاطر گشته و تلاش برای تجربه حس بهتری را دارند.

اینجاست که روند انجام لیزر موهای زائد صورت آقایان با مزیت‌هایی که در خود جای داده می‌تواند، برای همیشه از این شرایط رهایی یابد اما بدان شرط که در یک کلینیک مطرح با پرسنلی متبحر گام نهد و از تحقق انتظاراتش اطمینان کامل داشته باشد.

درسا کلینیک یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه زیباییست که به سبب خدمات بی نظیری که در روند لیزر موهای زائد صورت ارائه نموده، هر روز مجددا بیش از پیش زیباجویان متعددی به خود جلب می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »