خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

لیزر موهای زائد صورت زنان

چکیده محتوا

لیزر موهای زائد صورت زنان

لیزر موهای زائد صورت زنان

لیزر موهای زائد صورت زنان، نوعی شیوه غیرتهاجمی تلقی می‌گردد که با بالا بردن میزان دمای فولیکول مو سبب نابودی کامل تار‌ها در لایه درم موهای زائد می‌گردد. لیزر این تار موهای مزاحم در آن دسته از افرادی که دارای پوستی با طیف روشن و اما موهایی با صورت تیره هستند، می‌تواند بدون بروز کمترین عارضه‌ای معجزه بیافریند.

بی شک این لطف فناوری نوین به سبب لیزر موهای زائد ، می‌تواند حتی انتظار خانم‌هایی با پوست تیره و تارهایی با طیف روشن را نیز به بهترین شکل ممکن پاسخ بدهد.

بالاخص اگر این پروسه به دستان پرتوان پرسنل مجرب یک کلینیک مطرح سپرده شود. در ادامه علاوه‌بر معرفی یک کلینیک مطرح و متخصص در این حوزه تمام ابعاد مرتبط بدان را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

آیا لیزر موهای زائد زنان شیوه‌ای دائمی می‌باشد؟

توجه داشته باشید در صورتی پروسه لیزر موهای زائد صورت زنان، در چارچوب بعد زمانی معین گشته صورت پذیرد، بدون شبهه نتایج حاصل شده، پایدار خواهند ماند. عدم حضور در یکی از جلسات برنامه ریزی شده برای انجام لیزر موجب می‌گردد تا تار موهای شما بدون توقف، مرز چرخه رشد را بشکنند.

بدین منظور که دیگر همانند جلسات سابق، نسبت به درمان واکنش مثبتی نشان نخواهد داد. با هدف حذف موهای لیزر با خروج نمودن طول‌موج‌های حرارت در رنگدانه یافت‌شده که ریشه مو مورد هدف است، فعالیت خود را پیش می‌برد.

این روند در پایان، به نابودی فولیکول مو بدور از بروز آسیب به پوست، و رقم‌ خوردن پوستی صاف و بدون عیب اطلاق می‌گردد. چنانچه حتی بعد از تکامل تمامی دوره درمان، متوجه رشد مو شدید، کلینیک موظف است تا امکان برگزاری جلسه یا جلسات مجددی را بدون نیاز به پرداخت هزینه، فراهم نماید.

آیا لیزر موهای زائد زنان شیوه‌ای دائمی می‌باشد؟

 لیزر موهای زائد صورت در مردان

اما ابهامی که در این قسمت سعی در رفع آن داریم، این موضوع است که آیا لیزر موهای زائد صورت زنان ، تنها خدمات ارائه گشته در این حوزه می‌باشد؟ یا اینکه آقایان نیز می‌توانند از این امکان برخوردار گردند؟ تیغ، وکس، ماشین ریش تراش و… تجهیزاتی می‌باشند که می‌توان به واسطه‌ی آن‌ها، موهای زائد آقایان را شیو نمود.

البته که تمامی این شیوه‌ها برای آقایان موقتی بوده و مجدد ریش‌ها رشد خود را از سر می‌گیرند. استفاه از لیزر و بهره‌مندی از مزیت‌های آن تنها مختص خانم‌ها نبوده و آقایان نیز فرصت برخورداری از آن را دارا هستند‌.

این شیوه بی‌نظیر می‌تواند برای هر شخصی، سبب کاسته شدن از تراکم و حجم موها، ارتقا بهداشت و سلامت پوست، شکل دهی و فرم پذیری بهتر خط ریش، و همینطور اصلاح توام با سهولت برای آقایان گردد.

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای لیزر صورت نیستند؟

لیزر موهای زائد صورت زنان گرینه‌ای بی‌نظیر بوده که از لحاظ جنسیتی و گروه سنی به سینه هیچ فردی دست رد نمی‌زند. اما باید بیان داریم که، محدودیت‌هایی در این میان مطرح می‌گردد که به شرح زیر می‌باشند:

  • افرادی که در حال مصرف خانواده‌ دارو‌های دارای مانیوکسیدیل و طلا می‌باشند.
  • آن دسته از افرادی که با چالش اگزما دست‌وپنجه نرم می‌کنند و شرایط مناسبی را به جهت لیزر صورت دارا نیستند
  • عدم وجود جوش فعال، تاول و…. در صورت زیباجو
  • افرادی که با ابتلا به لوپوس یا پسوریازیس به چالش کشیده شده‌اند
  • خانم‌های باردار و شیرده
  • عدم مجوز استفاده دستگاه سولاریوم یا حمام آفتاب، پیش از انجام لیزر موهای زائد صورت زنان

پیش از انجام لیزر موهای زائد صورت چه کارهایی باید انجام داد؟

توصیه می‌‌نماییم که پیش از انجام لیزر موهای زائد صورت زنان با هدف کمرنگ‌تر گشتن بروز علائم عوارض، موارد زیر را مدنظر قرار بدهید:

  • خودداری نمودن از قرار گرفتن در معرض تهدید نور مستقیم خورشید، به ویژه در روزهای قبل از انجام لیزر درمانی
  • خودداری نمودن از مصرف گروه لایه بردارها و همینطور داروهای شیمیایی که موجب افزایش روند آلرژی در پوست می‌گردد
  • پوستتان باید به طور کامل از هر نوع مواد آرایشی بهداشتی چون مرطوب کننده و … به سبب بروز عوارض متعدد، پیش از لیزر به طور کامل پاک و رفع گردد.
  • مطلوب است که پیش از لیزر موهای زائد صورت زنان، هیچ فعالیت و ورزش سنگینی نداشته باشید، بدین ترتیب که حتی بلافاصله بعد از طی کردن مسیر طولانی به صورت پیاده‌روی و یا بالا و پایین رفتن پله‌ها، در معرض لیزر قرار نگیرید.
  • چنانچه داروهایی چون آسپرین یا پلاویکس یا دیگر انواع رقیق کننده‌های خون را مصرف می‌نمایید، باید پزشکتان را مطلع سازيد. بدین ترتیب او دوز دارو را تا مدتی برای شما کم می‌کند تا از بروز مشکلاتی چون خون‌ریزی‌های زیرپوستی و کبودی تا میزان قابل توجهی بکاهد.

پیش از انجام لیزر موهای زائد صورت چه کارهایی باید انجام داد؟

مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد صورت شامل چه مواردی می‌شود؟

اولین توصیه جدی بعد از انجام لیزر موهای زائد صورت زنان، این است که تا یک بعد زمانی ۲۴ ساعته، از گرفتن دوش امتناع ورزید. اما چنانچه اسرار به انجام اینکار داشتید، فراموش نکنید که از آب ولرم توام با شوینده‌های ضعیف استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید

از یاد نبرید که قرارگرفتن در معرض نور خورشید، می‌تواند بزرگترین تهدید بعد از انجام لیزر موهای زائد صورت زنان تلقی گردد. پس به کمک کرم‌های ضد آفتاب یا کلاه‌های لبه‌دار، از عوارض احتمالی آن ممانعت نمایید.

کلام پایانی

در این مبحث سعیمان بر آن بود تا تمام ابعاد مرتبط به لیزر موهای زائد صورت زنان را مورد بحث و بررسی قرار بدهیم، بی‌شک که سلامت و درخشندگی پوست صورت، مهمترین عامل در هر چه زیباتر گشتن چهره هر فرد می‌باشد. به ویژه اگر پای ظرافت زنانه در میان باشد.

شاید از نظر برخی افراد پروسه لیزر موهای زائد ، امری توام با سهولت باشد و فقط وابسته یه استفاده از یک دستگاه بروز و اثر بخش است. اما باید بدانید زمانی این پروسه از سوی یک کلینیک معتبر با بروز کمترین عارضه‌ای توام خواهد گشت که مضاعف بر تجهیزات بروز، کادر پزشکی مجربی را در اختیار داشته باشد.

سال‌های زیادیست که درسا کلینیک به سبب موفقیت و رضایتمندی مراجعان متعدد، توانسته است با قدرت در این حوزه حرفی برای گفتن داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »