خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

لیزر موهای زائد صورت و گردن

چکیده محتوا

لیزر موهای زائد صورت و گردن

حذف موهای صورت و گردن وابسته به شیوه لیزر این نواحی، سبب رهایی شما از موهای روییده شده بر لب بلا، قسمت چانه، خط ریش‌ها، اطراف ابروها و گردن می‌گردد.

شاید گمان ببرید مزیت‌های این شیوه تنها سبب بهره‌مندی خانم‌ها می‌گردد در حالی که آقایون نیز، می‌توانند از مزیت‌های وابسته به این شیوه بی‌نظیر برای رهایی از موهای زبر و کلفت که سبب رنجششان گشته، رهایی یابند. به جرئت میتوان موهای زائد اطراف گردن و صورت را یک مزاحم همیشگی و البته بسیار تاثیر گزار در زیبایی و پرستیژ فردی خواند.

به همین سبب به سراغ یک راه حل دائمی و نتیجه‌ بخش یعنی لیزر موهای زائد صورت و گردن رفته و این مقاله تمامی ابعاد مرتبط بدان را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

لیزر موهای زائد صورت در قالب درمان ساده

زمانی که در باب لیزر صورت سخن به میان می‌آوریم، نواحی اطراف چون گردن را دسته این اجزا قرار می‌دهیم. لیزر موهای زائد صورت و گردن یک شیوه ساده و بدور از چالش بشمار می‌آید و با آسیب به فولیکول های مو، تنها در یک بعد زمانی کوتاه اقدام به تخریب آن ها می‌کند.

این روند توسط اشعه لیزر مدیریت می‌گردد. بدین ترتیب که این اشعه با قدرت فولیکول‌های مو را تحت تاثیر قرار داده و از طریق رنگدانه های مو شروع به جذب می‌کنند. در چنین شرایطی فولیکول‌ها، دیگر قدرت سابق خود را نداشته و رویش مجدد آن امکان پذیر نمی‌باشد.

با انتخاب شیوه مناسب به جهت لیزر موهای زائد صورت و گردن، مضاعف بر برآورد هزینه در زمان صرف شده هر روزه و هر هفته برای حذف موهای زائد صرفه جویی خواهیم کرد. بدین ترتیب در تمام عمر خود، دیگر به سراغ شیوه‌های سنتی اعم از بند ، اصلاح با تیغ یا ریش تراش نخواهید رفت و هر بار هزینه و زمان زیادی را ر آرایشگاه‌ها به خرج نمی‌دهید.

 

لیزر موهای زائد صورت در قالب درمان ساده

لیزر نواحی مختلف صورت

همانگونه که بیان داشتیم، لیزر صورت نواحی مختلفی را شامل می‌گردد بدین ترتیب میتوان برای یک جمع‌بندی از عبارات لیزر موهای زائد صورت و گردن سخن به میان آوریم که در گروه بندی زیر تقسیم می‌گردند:

لیزر موهای تمام صورت

با اشاره به لیزر موهای تمام صورت، از قسمت‌های مختلفی چون قسمت فوقانی لب ، چانه ، گونه ها ، پیشانی ، موی زائد اطراف گوش ها ، بینی ، فک و… به صورت پنهان نام می‌بریم. رهایی از موهای نازیبا و زائد این قسمت‌ها تنها یک بعد زمانی ۶ الی ۱۲ دقیقه را به خود اختصاص می‌دهد و در طی ۴ تا ۶ هفته برای اجرای کامل به طول می‌انجامد.

لیزر موهای زائد صورت و گردن

این مورد مضاعف بر تمامی قسمت‌ها که جزء به جزء از آن نام بردیم، ناحیه گردن را نیز شامل می‌گردد. در این روند به مرور برای همیشه از موهای زائد اطراف گردن نیز خداحافظی کنید. چنانچه تصمیمتان بر لیزر تمام این قسمت‌ها قطعی باشد، می‌بایست حدود ۶ الی ۱۵ دقیقه تایم روزانتان را برای انجام آن اختصاص بدهید.

لیزر قسمت‌هایی از صورت

در برخی از مواقع افراد زیبا جو تنها برای رهایی از موهای زائد یک قسمت یا چند بخش از صورت را برای لیزر پیشنهاد می‌دهند. بعد زمانی این فرآیند وابسته به مساحت ناحیه مدنظر است که از ۵ تا ۶ دقیقه، متغیر است.

مقاله پیشنهادی: مزوتراپی مو

آیا لیزر روی موهای زائد گردن نیز تاثیر گزار است؟

آری! لیزر موهای زائد صورت و گردن را میتوان، موثرترین درمان زیبایی توام با نتایج ماندگار خواند. روند رشد مجدد موهای گردن اغلب مراجعه کنندگان، بعد از طی گشتن چند جلسه لیزردرمانی کاهش و رشدشان به طور کلی متوقف می‌گردد.

البته لیزر برای موهای زائد گردن را نمی‌توان دائمی خواند اما میتوان آن را به سبب مدت زمان ماندگاری چند گام جلوتر از سایر شیوه ها اعم اصلاح یا اپیلاسیون و … دانست.

البته ناگفته نماند که میزان تاثیرگزاری در روند لیزر موهای زائد صورت و گردن تا میزان قابل توجهی وابسته به میزان تجربه و سطح مهارت تکنسین کلینیک زیبایی و از همه مهمتر میزان کیفیت و قدرت دستگاه لیزر دارد. چناچه موهای زائد روی گردن شما، سیاه و ضخیم می‌باشند، منتظر دریافت نتیجه بهتر، ماندگارتر و عوارض محدودتری در پایان کار باشید.

جلسات محدودی نیاز هست تا در این قسمت متوجه دوچندان گشتن لطافت و شادابی در آن گردید و در هر حال فردی تمیز، مرتب و صاحب پرستیژ بالا به نظر برسید.

روشن تر بودن پوست به معنای محدود بودن درصد ملانین در آن است که همین موضوع سبب تشخیص بهتر رنگدانه‌ پوست از سوی دستگاه و سوزاندن فولیکول‌ها بدون آسیب به پوست می‌گردد. بنابراین آن دسته از افرادی که دارای پوستی روشن می‌باشند در طی این روند لیزر موهای زائد صورت و گردن نتیجه بهتری را خواهند گرفت.

 

آیا لیزر روی موهای زائد گردن نیز تاثیر گزار است؟

لیزر موهای زائد پشت گردن برای آقایان هم قابل انجام است؟

البته که موضوع لیزر موهای زائد صورت و گردن، تنها مختص جنسیت خاصی نبوده و آقایان نیز امکان بهره‌مندی از مزیت‌های این شیوه را دارا هستند. همانطور که بیان داشتیم با دارا بودن تار مو ضخیم و سیاه از این پروسه نتیجه مطلوب‌تری را دریافت خواهیم کرد.

از همین رو بی شک آقایان در نوع نتیجه‌گیری در لیزر موهای زائد در اولویت هستند. گروهی از آقایان به سبب رشد بیش از اندازه موی زائد به چالش رنج‌آوری کشیده می‌شوند و باید دائما با مراجعه به آرایشگاه‌ها یا حتی به شکل شخصی موهای این ناحیه را بتراشند. اما از یاد نبریم که انجام دائم این کار آزاردهنده و البته هزینه بر و وقت گیر است.

از همین‌رو آقایان با انتخاب شیوه لیزر موهای زائد پشت گردن اما در یک کلینیک مجرب و دارای پرسنلی متخصص در حوزه لیزر موهای زائد صورت و گردن ، موفق خواهند گشت تا درصد رویش مو در این قسمت از بدنشان در پایین‌ترین حالت نمودار رشد قرار داده و یا اینکه آن را کاملا متوقف سازد.

 

لیزر موهای زائد پشت گردن برای آقایان هم قابل انجام است؟

آیا لیزر موهای زائد در صورت دردناک است؟

در حال حاضر اصلاح، تنها گزینه به جهت حذف کامل موهای زائد که دارای رویشی ناخواسته می‌باشند، به شمار می‌رود. شما در یک بعد زمانی طولانی با انجام لیزر موهای زائد صورت و گردن بدون اینکه بخواهید در حال پس‌انداز قابل توجهی هستید.

فراموش نکنید که تیغ‌های یکبار مصرف در کنار سایر مضرات دیگر پول‌های شما را بهدر می‌دهند. اما اگر در باب دردناک بودن آن دچار ابهام و ترس و دلهره هستید، باید با یک پاسخ خیر به هیچ وجه! خیال شما را آسوده نماییم.

کلام پایانی

در این مبحث تمام تعاریف مرتبط با لیزر موهای زائد صورت و گردن را مورد بررسی و تایید قرار دادیم. البته که نمیتوان ماهیت این شیوه را تمام و کمال خوب و بدور از نقص خواند. البته که در هر روند درمانی و زیبایی برخی عوارض و مضرات نیز پنهان گشته است اما با یک انتخاب هوشمندانه میتوان آن را به حداقل یا گاهی صفر رساند.

درسا کلینیک نام آشنا در حوزه ارائه خدمات زیباییست که سال‌های مدیدیست با جلب رضایت شما زیباجویان با تکیه بر یاری پرسنل متخصص و تجهیزات بروز و وارداتی توانسته در جایگاه اولین مجموعه‌های فعال در حوزه زیبایی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »