خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

لیزر موهای زائد فواید و مضرات

چکیده محتوا

لیزر موهای زائد فواید و مضرات

در این مبحث سعی داریم تا به شکل جامع، کارامد اما مختصر و مفید مبحث لیزر موهای زائد فواید و مضرات حاکم را به چالش بکشانیم. منظور از لیزر موهای زائد، قرارگیری پوست در معرض نور و همینطور پالس های لیزر برای حذف دائمی موهاییست که ناخواسته رشد کرده‌اند.

تمام اسرار افراد و تمایل بالای آن‌ها برای رهایی یافتن از این موها، مورد تهدید قرار گرفتن زیبایی و البته پرستیژ عمومی و خصوصیشان است. تابش این اشعه‌ها با هدف قرار دادن فولیکول‌ها اقدام به حذف کامل ریشه موهای زائد می‌کنند.

ناگفته نماند که مبحث لیزر موهای زائد فواید و مضرات این شیوه کاملا غیر تهاجمی بوده و با نابودی پیاز مو، از رویش مجدد آن کاسته و به مرور رشد آن را متوقف می‌‌سازد.

فواید لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد فواید و مضرات ، مبحثی کارآمد به جهت رفع تمامی ابهامات شما برای یک تصمیم‌گیری گیری صحیح در این مسیر است.

خدمات مربوط به این روند، تنها محدود به قسمت خاصی از بدن فرد نبوده و می‌تواند در هر قسمت یا تمام صورت، ساق پا، چانه، پشت، بازوها، زیر بغل، همینطور خط بیکینی و تمامی نواحی دیگر در جایگاه یک شیوه کارآمد با اثراتی طولانی مدت ایفای نقش کند. در مجموع این موارد عبارتند از:

 

فواید لیزر موهای زائد

·         دقت بالا

شاید ندانید که به کمک لیزر این امکان را خواهید داشت، که با میل خودتان هدف اصلی را موهای تیره و درش و بدون بروز کمترین آسیبی به پوست، قرار بدهید.

·         سرعت عملکرد بالا

در مبحث لیزر موهای زائد فواید و مضرات، این موضوع صاحب اهمیت اس که حتی به بعد زمانی یک ثانیه هم نخواهد رسید که موها با هر پالس لیزر از بین بروند. تا گاهاً به یکباره از حجم بالایی از آن‌ها رهایی یابید. شیو به صورت مربع یک مربع یک در یک در هر ثانیه از دیگر قابلیت‌های این دستگاه به حساب می‌آید. بدین ترتیب اصلاح قسمت‌های کوچک و ظریف مثل بالای لب، زیر یک دقیقه خاتمه می‌‌یابد.

·         نتیجه‌بخشی

اغلب افرادی که این شیوه را برای رهایی همیشگی از موهای زائد برمی‌گزینند، به طور تقریبی بعد از طی ۳ الی ۷ جلسه‌‌ی درمانی، متوجه حذف کامل موهای قسمت لیزر درمانی شده و عدم رویش مجدد آن می‌گردند.

·         حاکمیت عدم محدودیت عملکردی

در مبحث حذف موهای زائد فواید و مضرات، عدم محدودیت عملکردی به عنوان یک مزیت چندبار شمرده خواهد شد. طیف وسیعی از دستگاه‌های لیزر متعدد و درمان‌های گسترده، می‌ توانند با قدرت برای حذف موهای زائد در هر نقطه‌ای، وارد عمل شوند‌.

عوارض لیزر موهای زائد

در باب پرداختن به مبحث لیزر موهای زائد فواید و مضرات به طور کامل فواید آن را مورد شمارش و اثبات قرار دادیم. حال از عوارضی نام خواهیم برد که با پایین‌ترین احتمال ممکن، امکان دارد که شما را به چالش بکشاند.

برای حذف موهای رنگ شده باید توام با لیزر از شیوه دیگری نیز کمک بگیریم زیرا این سیستم قدرت بالایی در حذف تارهای سیاه دارد.

بعد زمانی به جهت نتیجه بخشی در افراد مختلف، متفاوت است. بدین‌ترتیب که بعضی از افراد موفق به تکمیل دوره درمانی خود گردند، گاه باید بیش از ۱۰ ماه به خودشان فرصت بدهند.

نوع پوست فرد نیز یکی دیگر از گزینه‌های مهم به جهت بررسی میزان و زمان نتیجه بخشی لیزر موهای زائد فواید و مضرات آن است.. طبیعتا برخی از افراد صاحب پوست حساسی می‌باشند که بعد از لیزر سبب التهاب خفیف شده و رفع شدن در کوتاه مدت، می‌گردد.

یکی دیگر از موضوعات پراهمیت در مبحث حذف موهای زائد فواید و مضرات، کلینیک زیبایی منتخب شما، و انجام لیزر به واسطه یک تکنسین حرفه ای و کاربلد می‌باشد. بدین ترتیب به جرئت میتوان گفت که عوارض احتمال به حداقل خواهند رسید.

 

عوارض لیزر موهای زائد

آیا لیزر موهای زائد بدن در دوران بارداری ضرر دارد؟

بعد دیگری که در لیزر موهای زائد فواید و مضرات، به عنوان یک چالش مطرح می‌گردد، انجام لیزر در دوران بارداری می‌باشد.

وابسته به تحقیقات اخیری که در دست هست، خانم باردار در صورت انجام پروسه لیزر، تحت تاثیر خطر بلند مدتی قرار نخواهد گرفت. اما کم نیستند تعداد متخصصین بهداشتی که به شدت توصیه می‌ورزند که برای رهایی از موهای زائد در دوران بارداری دست نگه دارید و خود را در معرض تجربه هر ریسکی حتی خفیف‌ترینش قرار ندهید.

البته که در مبحث لیزر موهای زائد فواید و مضرات آن اشاره به اینکه شیوه‌ای غیرتهاجمی و کاملا عاری از خطر تلقی می‌گردد، مهم و حیاطی است. ولی هم اکنون هیچ تحقیق طولانی مدتی در دست نیست که نوع و میزان تاثیرات مخرب آن بر روی جنین را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل کامل قرار داده باشد.

در مقابل به هیچ وجه نمی‌توان تلاشتان برای رهایی از موهای زائد را امری خطر آفرین تلقی نمود. حتی در دوران شیردهی نیز به جهت انجام این شیوه، نظرات متعددی ارائه گشته است. برای مثال برخی هیچ ایرادی بر انجام آن وارد نمی‌سازند و برخی دیگر توصیه دارند که در این دوران انجام لیزر موهای زائد سینه را فعلا متوقف نمایید.

آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟

با پرداختن به مبحث لیزر موهای زائد فواید و مضرات، هر بعد و احتمالی را مورد بررسی قرار دادیم. اما باید بر این موضوع نیز صحه بگذاریم که آیا لیزر به جهت رفع موهای زائد، می‌تواند به شکل گیری بیماری‌های سرطانی در بدن فرد اطلاق گردد یا خیر؟ بی شک و به جرئت میتوان این ادعا را رد کرد و با نظرات پزشکی مرتبط بر آن صحه گذاشت.

دستگاه‌های لیزر به ترتیبی تولید و ارائه خدمات می‌دهند که تنها فولیکول مو را هدف و دستخوش تغییرات می‌سازند. از همین رو ورود به لایه های عمقی پوست به طور کامل رد می‌شود. شما زیباجو گرامی نباید هیچ نگرانی در باب مرتکب گشتن بدنتان به ضرر و زیان داشته باشید اما باید تحت نظر یک پزشک حاذق مدت زمان دریافت اشعه لیزر را مدیریت نمایید.

مقاله پیشنهادی: مزوتراپی مو

آیا بعد از لیزر نیاز به مراقبت خاصی هست؟

حال بعد از رفع ابهامتتان و آشناییت با ماهیت لیزر موهای زائد فواید و مضرات، آشناییت و آگاهی کافی را در اختیار دارید، بهتر است به سراغ انواع مراقبت‌های مورد نیاز بعد از انجام این شیوه کارآمد برویم.

وابسته به این موضوع که در روند لیزر موهای زائد، تنها آسیب‌های وارده، فولیکول­‌ها را مورد هدف قرار می‌دهند، اما بسیار حائز اهمیت است که مراقبت‌های کافی را تا اعمال نتیجه مورد انتظار انجام بدهیم و از ورود کمترین آسیبی بدان ممانعت نماییم. برجسته‌ترین این مراقبت‌ها عبارتند از:

  • عدم استفاده از محصولات معطر و دارای الکل برای قسمت‌هایی از پوست که لیزر موهای زائد بر روی آن انجام شده است
  • انجام برخی امور آرایشی و زیبایی اعم از تتو و عکس و لایه برداری و غیره
  • جلوگیری از افزایش دمای سطح پوست، همانند قرارگیری در معرض نورخوشید، دوش آب گرم و…
  • عدم مجوز شنا و رفتن به استخر تا یک بعد زمانی ۴۸ ساعته
  • بر تن کردن لباس­‌های گشاد و سبک
  • نوشیدن آب فراوان و همینطور استفاده از لوسیون و ژل بعد از انجام لیزر

آیا بعد از لیزر نیاز به مراقبت خاصی هست؟

کلام پایانی

در این مبحث به طور تمام و کمال در باب لیزر موهای زائد فواید و مضرات سخن به میان آورده و هر ابهام دخیل در این موضوع را به خوبی پاسخ دادیم. اما به این مورد نیز اشاره کردیم که مضرات این شیوه زمانی تحقق خواهد یافت که روند لیزر، تحت نظر پزشکی حاذق و پرسنلی مجرب در یک کلینیک زیبایی مطرح؛ انجام نپذیرد.

بررسی سوابق کلینیک مدنظر و همینطور اعتراف مراجعه کنندگان سابقشان، یک شیوه مطلوب به جهت ممانعت از انتخاب اشتباه است. درسا کلینیک سال‌های مدیدیست در این حوزه و در رقابت با سایر مراکز زیبایی، به قدرت حرفی برای گفتن دارد و در هر ساعتی آماده پاسخگویی به ابهامات شما در باب لیزر موهای زائد فواید و مضرات هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »