خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

لیزر مو با دستگاه الکساندرایت

چکیده محتوا

لیزر مو با دستگاه الکساندرایت

لیزر مو با دستگاه الکساندرایت، از مطلوب‌ترین و نتیجه‌ بخش‌ترین شیوه‌ها به جهت رهایی از موهای زائد برای همیشه می‌باشد. این روش به سبب به یدک کشیدن ویژگی‌هایی اعم از ایمنی بالا، تاثیرپذیری و دائمی بودن از تمام شیو‌های سابق چون اپیلاسیون، تراشیدن، اصلاح و الکترولیز پیشی گرفته است.

البته انجام لیزر موهای زائد تنها برای گروهی از افراد با نتیجه مثبت همراه می‌گردد که دارای پوست روشن و موهای ضخیم و تیره هستند. نه تنها در این روند بلکه در هر عمل زیبایی دیگری، برخی افراد موفق به دریافت نتیجه مطلوب نخواهند گشت.

حتی اگر لیزر مو با دستگاه الکساندرایت، ، شیوه‌ای کاربردی و بی‌نقص به حساب آید، اما بررسی نوع پوست و تناسبش با انجام این شیوه حیاتی و به میزان تخصص کلینیک مدنظر باز می‌گردد.

دستگاه لیزر الکساندرایت چیست؟

لیزر مو با دستگاه الکساندرایت، ، به سبب به کارگیری بهترین دستگاه برای حذف موهای زائد با طول موج ۷۵۵nm و به شکل کاملا غیر تماسی، در قیاس با سایر شیوه‌ها در اولویت قرار می‌گیرد.

دستگاه مورد اشاره با هدف ایجاد تغییراتی در فولیکول مو، نیازمند ایجاد تماس کامل با پوست را نداشته و جای کمترین نگرانی به جهت منتقل گشتن هر نوع بیماری پوستی باقی نخواهد ماند. بدین ترتیب جای حیرت نیست که در میان تعداد انبوهی از مراجعه کنندگان به کلینیک‌های زیبایی، اکثریت از این شیوه استقبال می‌نمایند.

گاهاً برخی از مراجعه کنندگان از توام گشتن لیزر موهای زائد با درد نارضایتی داشته‌اند. اما به جرئت میتوان گفت این دستگاه به سبب شکستن موج نور در ۸ بخش و کاستن از شدت آن بر روی پوست، در این روند میزان درد را به حداقل می‌رساند.

مزایای حذف موهای زائد با لیزر الکساندرایت

لیزر مو با دستگاه الکساندرایت، ، از روش‌های مرسوم حال حاضر به جهت حذف کامل موهای زائد بدن می‌باشد. به اصطلاح میتوان گفت که این شیوه در امتحانش بالاترین نمره را گرفته و در قیاس با شیوه‌های دیگری چون اپیلاسیون، واکس و … برتری‌های زیادی را به رخ می‌کشد که عبارتند از:

 

مزایای حذف موهای زائد با لیزر الکساندرایت

دارا بودن عملکرد دقیق و صاحب قابلیت کنترل

دستگاه لیزر الکساندرایت با بکارگیری نور قابل تنظیم، این قدرت را داراست که فقط سلول‌های مو یا همان فولیکول‌های مو را مورد آسیب قرار بدهند و در روند رویش آن اختلال و از رویش مجدد آن جلوگیری کنند‌.

عدم بروز درد و تحریک‌پذیری

همانگونه که بیان داشتیم، پرتو نور منعکس گشته از این سیستم، ارتباط فیزیکی با بدن نداشته و به سبب قدرت برخورد ضعیف، کمترین خراشی را روی سطح پوست ایجاد نکرده و متقابلا از میزان درد و تحریک پوست تا میزان قابل توجهی می‌کاهد.

نتیجه دائمی

بی شک بیهترین شیوه در هر اقدام درمانی و زیبایی، نوع دائمی است که سبب حفظ هزینه مادی و همینطور زمان صرف شده‌تان خواهد گشت. لیزر مو با دستگاه الکساندرایت، ، همان شیوه دائمی به جهت، رهایی از موهای زائد به شکل همیشگی است.

 سرعت

قابلیت و قدرت لیزر الکساندرایت به میزانیست که می‌تواند تنها در یک جلسه موفق به حذف دائمی تعداد بسیاری از موهای زائد گردد. بدین ترتیب، برای هر قسمت از بدن حتی با تراکم بالای مو تنها چند جلسه کفایت می‌کند.

مقاله پیشنهادی: مزوتراپی مو

 عدم ایجاد عوارض جانبی

با انتخاب لیزر الکساندرایت، پوست شما متوجه هیچ عارضه‌ای نخواهد گشت و با انتخاب یک کلینیک زیبایی مطرح، تحت نظر یک پزشک حاذق و اپراتور باتجربه درمان کاملا ایمنی را تجربه خواهید کرد.

متناسب با همه‌ی پوست‌ها

هر نوع پوستی؛ حساس یا تیره و… با دریافت نور مناسب از این دستگاه، از پوشش دهی سطح خود، به واسطه موهای زائد رهایی می‌یابند.

دوره بازیابی محدود اما کاربردی وسیع

در صورت انتخاب لیزر مو با دستگاه الکساندرایت، ، بر خلاف طی نمودن دوره بازیابی کوتاه و بازگشت به فعالیت‌های روزمره و معمول، امکان بهره‌مندی از آن در تمام قسمت های بدن و صورت اعم از بینی، گردن، قسمت بالایی لب، زیر بغل، پاها، باسن، سینه و …. را خواهید داشت.

آیا لیزر الکساندرایت برای موهای پرزی و نازک هم مناسب است؟

از مهم­ترین فوبیاهای بیان شده از سوی زیباجویان، پارادوکسیکال هایپرتریکوزیس می‌باشد. اما این شهرت علمی به بیان عامیانه به ایجاد پرپشتی در موهای کرکی اطلاق می‌گرد که به سبب بروز اختلال در روند تنظیمات پارامتر­های لیزر شکل می‌گیرند.

چنانچه موهای زائد فرد در روند لیزر مو با دستگاه الکساندرایت، ، به واسطه پارامتر­های صحیح لیزر گردد، از عدم رویش مجدد آن، ما را مطمئن می‌سازد. ولی در صورتی که اپراتور از مهارت اندکی در این حوزه برخوردار باشد، درصد احتمال پرپشتی موهای نازک و کرکی صعودی خواهد گشت.

 

آیا لیزر الکساندرایت برای موهای پرزی و نازک هم مناسب است؟

در کدام قسمت از بدن میتوان لیزر انجام داد؟

ارئه خدمات در لیزر مو با دستگاه الکساندرایت، را نمی‌توان محدود به نقطه خاصی از بدن به جهت حذف موهای زائد دانست ولی عموما به جهت حذف دائمی بخش‌هایی که موهای زائد قابلیت رویش مجدد دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برخی از نقاط معمول به ترتیب زیر هستند:

قسمتی و یا تمام صورت و گردن:

این لیزر موثرترین شیوه پیشنهادی به جهت حذف دائمی موهای زائد از روی پوست گردن و صورت به حساب می‌آید.

قسمت‌های برجسته بدن:

گاهاً وجود مو در قسمت‌های از بدن اعم از پشت، شکم، شانه و بازو، برای ما آزار دهنده و آرزوی حذف دائمیشان را داریم. پیشنهاد ما اکتفا به شیوه ایمن لیزر مو با دستگاه الکساندرایت، است.

پا و دست:

حذف موهای زائد از پا و دست نیز در گرو استفاده از سیستم الکساندرایت، این شیوه نتیجه بخش تلقی می‌گردد.

زیر بغل‌ها:

حذف موهای زائد در قیاس با سایر قسمت‌ها برای هر شخصی در اولویت قرار دارد.

بیکینی لاين و سایر مناطق حساس:

حذف موهای زائد در قسمت‌های حساس بدن چون بیکینی لاین، تناسلی و شکم نیازمند یاری گرفتن از شیوه‌ای بدون درد، نتیجه‌بخش و البته با کمترین عوارض ممکن است که با انتخاب این شیوه تحقق میابد.

بعد از انجام لیزر الکساندرایت چه مراقبت‌هایی نیاز است؟

  • لیزر مو با دستگاه الکساندرایت، سبب می شود بدون کمترین اتلاف وقت و سریعا بعد از درمان از کیسه یخ به جهت تسکین ناحیه درمان یافته، کمک بگیرید.
  • تا طی گشتن یک دوره درمان چند روزه از مالش دادن و یا مصرف اسکراب‌ها یا هر نوع پاک کننده‌ سایشی روی پوست ممانعت نمایید.
  • این احتمال می‌رود که پوست برای پیشگیری از بروز کمترین ساییدگی، مورد پانسمان قرار گیرد.
  • فرد موظف است تا در طی دوره درمانی از پوست خود در مقابل تابش نور آفتاب محافظت نماید و درصد احتمال ایجاد تغییر در رنگدانه‌ پوست را به صفر برساند.

بعد از انجام لیزر الکساندرایت چه مراقبت‌هایی نیاز است؟

کلام پایانی

عموم مراجعه کنندگان باید وقتشان را برای حضور در یک بازه زمانی ۱۲ ماهه یعنی گذارندان ۴ تا ۶ جلسه اختصاص بدهند تا موفق به دریافت نتیجه‌ای مطلوب و دائمی گردند. البته این امری انکار ناپذیر است که یرخی از زیباجویان تمایل دارند تا حتی بعد از یک سال، مجدد پروسه درمان را تکرار نمایند تا نتیجه به قوت خود باقی بماند.

هزینه لیزر مو با دستگاه الکساندرایت، وابسته به طول موج الکس، نوع ستگاه مورد استفاده و البته شرکت و کشور تولید کننده آن می‌باشند. به همین سبب برآورد هزینه لیزر در مراکز متعدد، وابسته به بکارگیری دستگاه های موجود متفاوت است.

درسا کلینیک سعی دارد تا به پاس اعتماد شما و با بکارگیری بهترین و بروزترین سیستم لیزر و کارشناسی کامل پوستتان پیش از هر اقدامی، به تمام نگرانیتان برای حذف موهای زائد بدن و صورتتان بدون بروز کمترین عارضه و دردی، خاتمه ببخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »