خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

لیزر و زگیل تناسلی چه تاثیری بر روی هم دارند؟

چکیده محتوا

لیزر و زگیل تناسلی چه تاثیری بر روی هم دارند؟

امروز لیزر تبدیل به یک تکنیک محبوب و پرطرفدار جهت رفع موهای زائد بدن شده است فراوان و غیر قابل شمارش این تکنیک افراد زیادی را خواهان استفاده از این خدمات نموده است یکی از ویژه‌ترین و بهترین مزایای لیزر توسط دستگاه نیاز شدن افراد از روش‌های سنتی حذف موهای زائد است. ممکن است در این میان، افراد هنگام انجام لیزر نگرانی‌هایی پیدا کنند. نگرانی‌های از قبیل همه‌گیری برخی بیماری‌ها و انتقال آنها از طریق دستگاه لیزر است. برای مثال، لیزر و زگیل تناسلی چه تاثیری بر روی هم دارند؟ همراه ما باشید تا، به پاسخ این سوال مهم دست یابید.

آیا لیزر موی زائد باعث درگیر شدن به بیماری اچ پی وی می شود؟

در ابتدای مبحث لیزر و زگیل تناسلی چه تاثیری بر روی هم دارند؟ به یک سوال مهم پاسخ خواهیم داد. در پاسخ به این سوال بسیار مهم باید گفت که لیزر به هیچ عنوان باعث ایجاد بیماری hpv نمی‌شود اچ پی وی نام دیگر بیماری زگیل تناسلی است.

این بیماری ناشی از یک نوع ویروس است پس به یاد داشته باشید که در طول فرایند درمان به وسیله لیزر ممکن است خطر انتقال این بیماری وجود داشته باشد. انتقال این بیماری توسط دستگاه لیزر را اینگونه می‌توان بیان نمود که، جلسات لیزر ممکن است ناخواسته بلولش‌های کوچک و یا بر روی بافت بدن به وجود بیاید.

بنابراین، ویروس می‌تواند از این طریق به بدن سایر افراد انتقال پیدا کند. روند عملکرد لیزر موی زائد مبنی بر ایجاد دسترسی پرتوهای لیزر بر روی فولیکول مو است. در این میان احتمال ایجاد ساییدگی هایی بر روی پوست وجود دارد. در صورت ابتلا به ویروس اچ پی وی، این ویروس قادر به نفوذ از طریق همین ساییدگی ها باشد.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که، احتمال این امر، به دلیل رعایت اصول بهداشتی بسیار کم و ناچیز است. در صورت ابتلا به هر گونه بیماری پیش از انجام لیزر، پزشک خود را، در جریان قرار دهید. در ادامه مبحث لیزر و زگیل تناسلی چه تاثیری بر روی هم دارند؟ راه های انتقال این بیماری را، بررسی می نماییم.

روش های انتقال بیماری اچ پی وی

در این بخش از مبحث لیزر و زگیل تناسلی چه تاثیری بر روی هم دارند؟ راه ها و روش های انتقال این بیماری تناسلی را، بررسی خواهیم نمود. این بیماری بر اثر ابتلا به یک ویروس به نام پاپیلوی انسانی به وجود می آید و از جمله بیماری های مقاربتی دسته بندی می گردد.

ویروس بیماری اچ پی وی از طریق برخی راه ها مانند داشتن رابطه غیر کنترل شده به وجود بیاید. همچنین، در اثر استفاده از وسایل مشترک مانند حوله و لباس نیز، فرد به این بیماری مبتلا می گردد. از دیگر روش های ابتلا به این ویروس، انتقال آن در حین زایمان از مادر به فرزند است.

در پاسخ به سوال لیزر و زگیل تناسلی چه تاثیری بر روی هم دارند؟ باید گفت که، این دو دارای ارتباط مستقیم با یکدیگر نمی باشند. ولیکن، احتمال انتقال ویروس این بیماری در حین لیزر به مقدار کم وجود دارد. به همین دلیل، افراد مبتلا به این بیماری تا، انتهای درمان از انجام لیزر خودداری نمایند.

روش های انتقال بیماری اچ پی وی

روش های درمان بیماری اچ پی وی

در این بخش از مطلب لیزر و زگیل تناسلی چه تاثیری بر روی هم دارند؟ راه ها و روش های درمان این بیماری را، باهم مرور خواهیم کرد. در ابتدا باید ذکر نمود که، این بیماری روش درمان قطعی و واحدی ندارد. با این حال، پزشکان برخی روش های درمانی را، تجویز می نمایند.

روش درمان این بیماری به شدت آن، محل بیماری و همچنین، سلامت و میزان قوی بودن سیستم ایمنی بدن فرد بستگی دارد. استفاده از کرم‌ های موضعی ایمیکی مود توسط پزشک متخصص و همچنین، برخی روش‌ های مراقبتی دیگر جزو راه‌ های درمانی این بیماری به شمار می‌ روند.

با درمان این بیماری تنها اثر ظاهری آن از بین می رود و ویروس همچنان در بدن فرد باقی می ماند و ممکن است باعث بروز مجدد بیماری شود. از جمله دیگر روش های درمان این بیماری انجماد و یا کرایوتراپی است. همچنین، ممکن است پزشک روش الکتروکوتر یا سوزندان توسط لیزر را، پیشنهاد دهد.

انجام روش های مانند تقویت سیستم ایمنی بدن از جمله ورزش و پیروی از یک رژیم غذایی مناسب و اصولی، دوری از استرس و استراحت کافی می تواند تا، حدودی به درمان این بیماری کمک شایانی نماید. واکسیناسیون برای پیشگیری از اچ پی وی نیز از دیگر روش های موثر شناخته شده است.

در بخش های بعدی از مطلب لیزر و زگیل تناسلی چه تاثیری بر روی هم دارند؟ راه های درمان این بیماری و همچنین، تاثیر دستگاه لیزر بر روی درمان ویروس اچ پی وی را، مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: لیزر موهای زائد با دستگاه های پیشرفته

روش درمان بیماری اچ پی وی به وسیله لیزر

در ادامه مطلب لیزر و زگیل تناسلی چه تاثیری بر روی هم دارند؟ درمان این بیماری توسط دستگاه لیزر را، توضیح می دهیم. پزشک متخصص در کلینیک های بالینی اقدام به تاباندن پرتوهای لیزر بر روی ناحیه مورد نظر می نماید. لیزر بافت عفونی را، از بین می برد.

هر چند انجام این عمل یک روش سر پایی و بدون نیاز به بستری است، ولیکن بایستی در محیطی کاملا استریل و بهداشتی و به دست یک متخصص انجام شود. درمان این بیماری به وسیله لیزر یک روش کاملا دقیق به شمار می رود. زیرا، در این متد درمانی لیزر تنها به بخش آسیب دیده تابانده می شود.

به این ترتیب، از ایجاد زخم و یا اسکار در سایر بخش های بدن پیشگیری می گردد. در بخش بعدی از مبحث لیزر و زگیل تناسلی چه تاثیری بر روی هم دارند؟ به ذکر نکات مهم جهت پیشگیری از انتقال این بیماری در حین لیزر خواهیم پرداخت.

نکات مهم جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس اچ پی وی حین انجام لیزر موی زائد

در این بخش از مطلب لیزر و زگیل تناسلی چه تاثیری بر روی هم دارند؟ به ذکر برخی از نکات مهم در رابطه با این موضوع می پردازیم. تا، انتهای این مطلب همراه ما بمانید و با به کار گرفتن این نکات سلامت خود را، در حین جلسات لیزر موی زائد حفظ کنید.

برای انجام لیزر موی زائد از دستگاه های لیزری استفاده ماید که دارای سری گاید مختص هر فرد باشد. از دستگاه‌های لیزر موی زائد دارای هندپیس هستند که این هندپیس مستقیماً بر روی پوست افراد قرار می گیرد و با آن در تماس است. برخی دیگر از دستگاه های لیزر متفاوت عمل می نمایند.

این در حالی است که، برخی دیگر از دستگاه‌ های لیزر موی زائد وجود دارند که، دارای سری گاید جداگانه هستند. این سری گاید ها قطعات کوچکی هستند و قابلیت وصل شدن به سر لوله دستگاه لیزر را، دارا هستند. برخی کلینیک های مجهز به این نوع دستگاه ها سری گاید مختص هر فرد را، قبل از جلسه در اختیار وی قرار می دهند.

با دست یافتن به پاسخ سوال لیزر و زگیل تناسلی چه تاثیری بر روی هم دارند؟ می توان به یک نکته اساسی دست یافت. جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری های واگیر دار، مراجعه به کلینیک لیزر بهداشتی و تمیز از مهم ترین نکات انجام لیزر موی زائد است.

 

نکات مهم جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس اچ پی وی حین انجام لیزر موی زائد

کلام پایانی

در مبحث لیزر و زگیل تناسلی چه تاثیری بر روی هم دارند؟ به ارتباط این دو مقوله بر روی یکدیگر پرداختیم. نکته کلیدی و اساسی در انجام لیزر موی زائد مراجعه به کلینیک‌ های معتبر مطرح و بهداشتی است تا، فرد از ابتلا به بیماری‌ های واگیردار در این اماکن در امان بماند.

کلینیک درسا، از جمله کلینیک‌ های معتبر است که، دارای دستگاه‌ های پیشرفته و مدرن است. علاوه بر این، موضوع بهداشت یک مقوله بسیار مهم در این کلینیک به شمار می‌ رود. کلینیک درسا، جهت لیزر موی زائد یکی از بی نظیر ترین انتخاب های شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »