خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

لیفت ابرو با نخ

چکیده محتوا

لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ ، زیبایی از دست رفته شما را به شکل شگفت‌ انگیزی بازسازی می کند . بر خلاف فرآیند های مثل هاشور و تتو ، این فرآیند شکل طبیعی ابرو شما را از بین نمی برد .

این فرآیند درمانی بیش از یک ساعت طول نمی کشد . بلافاصله پس از لیفت ابرو ، متقاضی می تواند بدون کمک از دیگری به انجام کار های روزمره خود بپردازد . افراد بسیاری برای دستیابی به زیبایی بیشتر با کمک از این فرآیند ، نقوص ابرو خود را برطرف می کنند .

در ادامه مبحث درباره شرایط لیفت ابرو با نخ توضیح می دهیم ، با ما همراه شوید .

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس

مراحل لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ یک روش غیر جراحی است ، که برای بهبود شکل و مدل ابرو ها استفاده می‌ شود . نخ ها در این فرآیند به عنوان نیرو های پشتیبان عمل می کنند . با کشیدن این مواد در خلاف جهت اقباض پوست ها ، می توان شکل و مدل ابرو ها زا تغییر داد .

این درمان علاوه بر بالا بردن خط ابرو باعث حذف چین و چروک در اطراف چشم می شود . بسیاری از افراد با باره گیری از این فرآیند توانستند عیوب چهره خود را برطرف سازند .

لیفت ابرو با نخ ، ریسک کمی دارد . برخلاف جراحی های پلاستیک که عوارض جبران ناپذیری برای شخص به دنبال دارد ، این فرآیند کاملا بی خطر است . با انجام این فرآیند ، دیگر اثری از چین و چروک بر چهره شما باقی نخواهد ماند .

آگاهی از مراحل لیفت نخ ابرو بر کاهش استرس شما نقش به سزایی دارد . تمامی انسان ها نسبت به مسائل ناشناخته بیم و ترس دارند . اگر این عامل شما را محدود به انجام این فرآیند می کند ، مطالب بعدی را از دست ندهید .

مراحل لیفت ابرو با نخ علاوه بر آماده سازی فرد ، شرایط انجام این فرآیند را شرح می دهد . از جمله مراحل اجرایی این فرآیند می توان به :

  • مشاوره :

قبل از انجام هر اقدامی جهت تغییر شکل ابرو با مشاوره با پزشک مختصص در این زمینه مشورت کنید .

  • آماده سازی :

طبق توصیه های پزشک مرتبط عمل کنید ‌. از مصرف دارو های ضد التهاب جلوگیری نمایید .

  • موضع ‌گیری نخ‌ ها :

پزشک با استفاده از سوزن‌ های نازک ، نخ ‌ها را در لایه ‌های زیرین پوست ابروها جای می ‌دهد . بدین وسیله نخ ها به بافت پوستی متصل می‌ شود .

  • کشیدن و جمع کردن نخ‌ ها :

پس از قرار دادن نخ‌ ها ، پزشک با کشیدن و جمع کردن آن‌ ها، بافت پوست را بالا می ‌برد .

  • پایان فرآیند :

بعد از شکل دهی مناسب ، نخ‌ ها به جای خود باقی می ‌مانند و فرآیند لیفت ابرو به پایان می رسد .

  • مراقبت پس از فرآیند :

شما باید در مورد مراقبت‌ های بعد از فرآیند آموزش ببینید . این شامل استفاده از قطره‌ های ضد عفونی کننده و رعایت دستورات خاص در مورد شستشو و آرایش ابرو ها می باشد .

 

مراحل لیفت ابرو با نخ

مزایای لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ یک روش زیبایی و آرایشی است ، که برای بهبود شکل و جمال ابروها استفاده می ‌شود . این روش با استفاده از نخ های بهداشتی بسیار نازک انجام می گیرد . پزشکان با قرار دادن این مواد در سلول های پوستی از افتادگی ابرو ها جلوگیری می کنند . بهره گیری از این روش درمانی ، سلامت شما را به ثبات می رسانند .

این فرآیند درمانی ، مزایای بسیاری برای شخص به همراه دارد . عدم نیاز به جراحی ، بزرگترین مزیت لیفت ابرو با نخ است . در حین انجام این روش ، نخ‌ های نازک در پوست قرار می ‌گیرد . با کمک این عامل ، فرم ابرو ها را تغییر می دهند .

در این فرآیند ، خبری از برش یا زخم های عمیق نیست . به همین خاطر به نسبت جراحی های پلاستیک ، متقاضی در مدت زمان کوتاه تری بهبود پیدا می کند . لیفت ابرو با نخ نتایجی طبیعی و فراز و نشیب ‌های مناسب را به ابرو ها می ‌بخشد . با تنظیم شکل ابروها و بالا بردن آنها ، چهره شما جوان‌ تر به نظر می رسد .

با تغییر شکل ابرو ها ، چهره شما کاملاً تغییر می ‌کند . همانطور که در مطالب پیش نیز اشاره شد ، با کمک از این فرآیند می توان ضعف های ابرو ها را برطرف کرد .

لیفت ابرو ها با نخ مراحل بهبودی سریعی دارد . معمولا عوارض جانبی متقاضیان این فرآیند تنها مختص چند روز اول بود . در برخی از موارد موقتاً تورم ، قرمزی یا خارش در ابرو ها رخ می داد ، که پس از گذر سه روز خاتمه پیدا می کرد .

مزایای لیفت ابرو با نخ

 

لیفت ابرو ها با نخ برای چه پوست هایی مناسب است ؟

لیفت ابرو با نخ یک روش غیر جراحی برای بهبود شکل ابرو ها هست . این روش معمولاً برای افرادی که ابرو هایشان افتاده یا کم است ، گزینه مناسبی می باشد . این فرآیند ، زیبایی دوران جوانی شما را بازیابی می کند . به طوری که حتی اثری از چین و چروک ها نیز باقی نمی ماند .

تحت شرایط ذیل ، لیفت ابرو با نخ مفید است :

  • پوستی که کمی لاغر و خسته به نظر می ‌رسد :

اگر پوست ابرو های شما کمی شل و خسته به نظر می‌ رسد ، با بهره گیری از این فرایند به شخص آن بهبود ببخشید .

  • ابرو هایی که شکل آنها تغییر کرده باشد :

در صورتی که شکل ابرو های شما به دلیل عواملی مانند پیری ، کاهش تولید کلاژن و الاستین یا عوامل دیگر تغییر کرده است ، این درمان شکل قبلی و طبیعی ابرو ها را برمی گرداند .

  • ابرو های کم‌ :

به سبب افتادگی و رشد کم ، حجم ابرو ها تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می کند . در این چنین حالتی می توانید با کمک از این فرآیند ، زیبایی را به چهره خود برگردانید .

  • برطرف کردن تغییراتی که ساختار ابرو را تحت تأثیر قرار می دهد :

اگر در نتیجه عواملی مانند صدمات ، جراحی یا شکستگی‌ های قدیمی ، ساختار ابرو های شما دگرگون شده است ، با کمک از لیفت ابرو با نخ ، فرم آن را بهبود ببخشید .

 

هزینه لیفت ها ابرو با نخ

هزینه لیفت ابرو با نخ بسته به منطقه جغرافیایی و کلینیک های زیبایی متفاوت است. سطح تجربه و شهرت پزشک نیز بر هزینه این فرآیند می افزاید . هیچ گاه در دو شهر نمی توان با تقبل هزینه ای یکسان این لیفت ابرو را انجام داد . عوامل دیگری همچون ؛ جنس و کیفیت مواد استفاده شده در روش لیفت ابرو بر هزینه های پرداختی تأثیر دارد .

به طور کلی ، هزینه لیفت ابرو ها با نخ معمولاً در مقایسه با روش ‌های دیگر لیفت صورت مانند جراحی پلاستیک کمتر است . برای اطلاع از نرخ دقیق لیفت ابرو ، با کارشناسان ما در درسا کلینیک تماس حاصل فرمایید .

هزینه لیفت ها ابرو با نخ

 

سخن پایانی

درسا کلینیک از بزرگ ترین موسسات خدماتی در زمینه سلامت پوست و مو است . این شرکت خدمات اینترنتی نظیر مشاوره در اختیار مردم قرار می دهد . با مراجعه به وب سایت ما می توانید به صورت غیرحضوری نوبت بگیرید .

بیشتر بخوانید: کدام لیزر برای بهبود منافذ باز و کشسانی پوست مناسب است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »