خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

لیفت صورت با نخ

چکیده محتوا

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ ، فواید بی شماری برای شخص به دنبال دارد . این روش درمانی نه تنها زیبایی شما را تضمین می کند ، بلکه در تولید کلاژن نیز موثر است .

کلاژن از هورمون های مهم در تولید سلول های پوستی به شمار می آید . با پا گذاشتن در دوره میانسالی و پیری تولید این هورمون تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می کند .

شما می توانید با کمک از این پرسه درمانی ، گامی بر خلاف روند طبیعی بدن خود بپردازید ‌. در ادامه مبحث به صورت مختصر درباره این فرآیند درمانی توضیح داده ایم ، با ما همراه باشید .

معرفی لیفت صورت با نخ

در ادامه مبحث لیفت صورت با نخ به معرفی این فرآیند درمانی می پردازیم . جوانی و شادابی صورت ، دو فاکتور مهم برای افراد به خصوص بانوان به حساب می آید ، که در گذر زمان آن را از دست می دهند .

زیبایی پایدار در عمر آدمی معنایی ندارد . برخی از فرآیند ها مثل لیفت نخ به فرد کمک می کند ، که بر خلاف روند طبیعی بدن در دوران میانسالی و پیری ، چهره او از چین و چروک زدوده شود .

این پروسه درمانی همانند جراحی های پلاستیک ، سخت یا غیر قابل تحمل نیست . به طوری که فرد می تواند پس از انجام لیفت ، شخصا بدون کمک از دیگران به کار های روزمره خود بپردازد .

بعد از لیفت صورت با نخ نیاز به استراحت طولانی مدت ندارید ، تنها بایستی تابع اصول باشید . علم پزشکی ارتقاء پیدا کرده است . امروزه برای داشتن فیس خوب و اندام ایده آل تنها گزینه پیش روی افراد ، جراحی پلاستیک نیست .

در عصر حاضر مردم درمان های سریع با بازخورد بالا را می پسندند . لیفت نخ نیز یکی از موثر ترین شیوه های درمانی برای جلوگیری از روند پیری در افراد است .

درصد موفقیت این فرآیند صد برابر بیشتر از جراحی های پلاستیک می باشد . در لیفت درمانی برخلاف بوتاکس و فیلر ، ماده شیمیایی خاصی به پوست تزریق نمی کنند ، بلکه تنها به واسطه نخ های مخصوصی ، سلول های آسیب دیده را در جهات مختلف می کشند .

بدست ترتیب افتادگی پوست برطرف می گردند و سلول های پوستی نیز نسبت به تولید کلاژن تحریک می شوند . لیفت صورت با نخ مناسب برای تمامی مردم مناسب است .

در ابن روش ، مواد شیمیایی مضر نقشی ندارند . پس از انجام این پروسه درمانی ، چیزی سلامت شما را تهدید نمی کند ، بلکه به زیبایی و جذابیت ایده آل خود نیز می رسید .

اگر نمی توانید عوارض و ضررات حراجی های پلاستیک را بپذیرید ، لیفت نخ بهترین گزینه است . این فرآیند درمانی با ساختار و ژنتیک افراد سازگار می باشد ‌.

ابن پروسه درمانی حتی برای افرادی با پوست های حساس نیز مناسب است . از فواید و مزایای این درمان غافل نشوید . با استفاده از این فرآیند با پرداخت کمترین هزینه ای می توانید جوانی و شادابی دوران جوانی خود را به دست آورید .

معرفی لیفت صورت با نخ

فواید لیفت صورت با نخ

صنعت پزشکی از بزرگ ترین و محبوب ترین کسب و کار ها در جهان است . در این حرفه ، سلامت و ایمنی مردم حرف اول را می زند . از این رو تحقیقات کارشناسان اکثرا مرتبط با جوانسازی افراد می‌ باشد .

جوانی ، بهترین دوره برای افراد به حساب می آید . در این دوره زیبایی و جذابیت افراد فوق العاده می باشد ، اما این دو ویژگی در گذر زمان از آنان گرفته می شود .

لیفت صورت با نخ از بهترین راه حل هایی است ، که می تواند سلامت شما را تا حد قابل توجهی به ثبات برسانید . این پروسه درمانی بر ظاهر شما تاثیر به سزایی دارد .

بخوانید: آموزش تزریق فیلر در تهران

با بهره گیری از این علم ، حداقل به صورت موقت به زیبایی های جوانی خود می رسید . بر خلاف سایر شیوه های درمانی که از انقباض سلول های پوستی جلوگیری می کند در تحریک اندام ها جهت تولید کلاژن موثر است .

اگر پوست شما توانایی خود را در تولید کلاژن از دست داده باشد ، این پروسه به بازیابی انرژی سلول های پوستی کمک می کند . بدین ترتیب در ماه های بعد ، حتی اندام های آسیب دیده نیز در تولید کلاژن فعالیت دارند .

لیفت صورت با نخ فواید بی شماری برای فرد به دنبال دارد‌ . از مهم ترین فواید این درمان می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • بازیابی انرژی دوباره سیستم پوستی :

شاید در نظر بسیاری از افراد ، هورمون ها در میانسالی قابل کنترل نباشد . امروزه در صنعت پزشکی با کمک از لیفت نخ می توانید میزان تولید کلاژن در پوست را تنظیم و کنترل کنید .

  • جوانسازی پوست :

شادابی و طراوت پوست همیشگی نیست . از آن جایی که در میانسالی ، سلول های پوستی ضعیف می شوند ، چین و چروک ها زیبایی افراد را تهدید می کنند .

این پروسه درمانی به شنا کمک می کند ، تا با پرداخت هزینه ای معقول ، زیبایی و جذابیت از دست رفته خود را بازسازی نمایید .

  • بهبود سلامت افراد :

با استفاده از لیفت صورت با نخ از نظر سلامت جسمانی نیز به ثبات می رسید . در این پروسه جهت درمان افتادگی و چین و چروک صورت با استفاده از نخ های مخصوص پوست را در جهت های مختلف می کشند .

از آن جایی که به پوست هیچ ماده شیمیایی اضافه نمی شود ، غالبا این درمان برای بیشتر مردم جواب داده است . در لیفت نخ ، فعالیت هورمون ها نیز کنترل می شود .

  • و …

فواید لیفت صورت با نخ

هزینه لیفت نخ صورت

هزینه لیفت صورت با نخ مناسب تر از شیوه های درمانی مثل منوتراپی ، فیلر و بوتاکس است . بر همین خاطر در بین مردم نیز متقاضیان بیشتری دارند .

با کمک از این پروسه درمانی ، زیبایی و جوانی تان بازسازی می شود . لیفت نخ علاوه بر این که منجر به کشیده شدن پوست می شود ، به کمک سلول ها در تولید کلاژن نیز می آید .

بنابراین به جای جراحی های پلاستیک و شیوه های درمانی مثل بوتاکس ، تزریق فیلر و … این فرآیند را برگزینید . این فرآیند نه تنها در مدت زمان محدودی انجام می شود ، بلکه هزینه آن معقول است .

هزینه لیفت نخ صورت

سخن پایانی

درسا کلینیک از بزرگ ترین و باسابقه ترین موسسات درمانی در حوزه سلامت و زیبایی پوست و مو است . با مراجعه به وب سایت این موسسه علاوه بر ثبت نوبت می توانید از خدماتی مثل مشاوره نیز بهره ببرید .

بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »