خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

لیفت صورت یا فیلر ؟

چکیده محتوا

لیفت صورت یا فیلر ؟

لیفت صورت یا فیلر ؟ این پرسشی است که ذهن و آرامش بیشتر متقاضیان درمان را مختل می کند . در طول زمان ، مشکلات جسمانی متعددی گریبان گیر مردم می شود . زیبایی و جذابیت شما به سلامت جسمانی شما بستگی دارد .

هیچ یک از افراد به خصوص بانوان توانایی تحمل مشکلات پیری را ندارند . در این دوره ، چین و چروک های متعددی در پوست شما پدیدار پی گردد . با کمک از این دو پروسه درمانی می ‌توانید شادابی و طراوت پوست خود را بازسازی کنید .

در ادامه مقاله به صورت کلی درباره شرایط و فواید لیفت صورت و تزریق فیلر توضیح می دهیم ، با ما همراه شوید .

بخوانید: سفید شدن پوست صورت در سه روز با ماسک خانگی

معرفی لیفت صورت

در ادامه مطلب لیفت صورت یا فیلر ؟ به صورت جداگانه در مورد هر یک از این پروسه های درمانی بحث می کنیم . لیفت نخ ، فرآیندی خاص با درصد. بهبودی بالا است .

در این درمان برای رفع افتادگی های صورت از نخ های استفاده می کنند . کارشناسان نخ ها را در خلاف جهت شل شدگی پوست قرار می دهند .

بر همین سبب ، نرون و سلول های آسیب دیده تحریک می شوند . همچنین به کلاژن سازی پوست نیز کمک می کند . تا آخر عمر فرد ، سلول های پوستی توانایی تولید کلاژن را دارند اما در مرور زمان با پیر شدن فرد ، سلول ها ناتوان و ضعیف می شوند .

لیفت صورت یا فیلر ؟ باید به صورت علمی مورد بررسی قرار گیرند . هدف از انجام این دو پروسه درمانی ، حذف چین و چروک ها و بازیابی طراوت و شادابی پوست است .

در هر یک از درمان ها ، شیوه های مختلفی‌ به کار گرفته می شود . لیفت در لغت به معنای ( کشیدن ) است ‌. در علم پزشکی ‌کارشناسان هم برای حذف عارضه های پوستی از این کشیدن سلول ها در جهات مختلف بهره می برند .

نخ های استفاده شده در این فرآیند جذب پوست می شوند . تمامی مراحل این درمان با بی حسی های موضعی انجام می گیرد . بنابراین نیازی به تحمل درد های طاقت فرسا نیست .

معرفی لیفت صورت

معرفی تزریق فیلر

لیفت صورت یا فیلر ؟ در پاسخ به این پرسش و برای ارزیابی آن ها باید گفت که فیلر ، فرآیندی تزریقی است ، اما در لیفت نخ چین و چروک ها با اضافه کردن نخ های جذبی به پوست رفع می شوند .

تزریق فیلر نیز همانند تمامی دوره های درمانی ، فوایدی برای بدن به دنبال دارد . در این شیوه ، تمامی امور در جهت از بین بردن چین و چروک و شل شدگی پوست انجام می شود .

فیلر با پرکردن چین و چروک ها ، صافی و شفافیت را به پوست شما بر می گردانند . البته در تغییر استخوان بندی صورت ها نیز نقش دارد .

با کمک از فیلر می توانید فرورفتگی های صورت خود را پر کنید . این پروسه علاوه بر حل چین و چروک های صورت ، یک تغییر اساسی در چهره شما به وجود می آورد .

بحث اصلی پرسش لیفت صورت یا فیلر ؟ درباره تفاوت ها و خصوصیات این دو فرآیند است . روش های غیر تهاجمی بهتر از جراحی های پلاستیک هستند .

با تزریق فیلر به سلول های آسیب دیده علاوه بر بهبود چین چروک ها ، حجم دهی نیز اتفاق می افتد . اگر گونه های کشیده و پوستی صاف دوست دارید ، با کمک از این روش ، توازن و زیبایی را به پوست خود اهداء نمایید .

معرفی تزریق فیلر

تفاوت های لیفت صورت با فیلر

در ادامه مقاله لیفت صورت یا فیلر ؟ ، به توضیح تفاوت های این دو فرآیند می پردازیم . در گذر عمر ، پوست آسیب می بیند و سلول ها نمی توانند آنطور که باید در برابر آلودگی های هوا و آلاینده های شیمیایی مقاومت کنند .

پوست با بروز چین چروک ، مشکلات خود را بروز می دهد . در عصر حاضر ، تنها راه مقابله با عارضه های پوستی ، جراحی پلاستیک نیست .

علم پزشکی در اواخر دهه ۹۰ پیشرفت های چشمگیری داشته است . شیوه های درمانی نظیر لیفت نخ و تزریق فیلر از جمله درمان هایی بودند ، که سلامت و زیبایی را برای پوست شما به همراه دارند .

همانطور که در مطالب پیش نیز اشاره شد ، مهم ترین تفاوت این دو فرآیند در چگونگی بهبود مشکلات پوستی است . ساز و کار لیفت صورت یا فیلر ؟ اصلا قابل قیاس نیست .

در فیلتر با تزریق ماده ای شیمیایی به پوست از انقباض سلول ها جلوگیری می کنند ، اما لیفت نخ مربوط به کشیدن سلول ها است . پوست تحت تاثیر مواد و کشش تغییر حالت می دهد .

در ادامه مطلب لیفت صورت یا فیلر ؟ درباره خصوصیات ساختاری این فرآیند توضیح می دهیم . فیلر جزو مواد پرکننده صورت است .

از این رو برای مقابله با چین و چروک ها از دو روش متفاوت بهره می گیرند . در فرآیند لیفت ، مواد با پر کردن منافذ و در لیفت ، نخ های جذبی با کشیدن سلول ها در جهات مختلف از انقباض آن ها جلوگیری می کنند .

شباهت اصلی این دو فرآیند حذف چین و چروک ها می باشد ، اما وجه تمایز لیفت صورت و تزریق فیلر ، در چگونگی برخورد آن ها با مشکلات پوستی است .

مسئولیت این دو فرآیند تنها به حذف چین و چروک ختم نمی شود . برای به زیبایی مطلق پوست باید حداقل برای یک پروسه شش ماهه بهینه گردد .

لیفت نخ با تحریک سلول ها و فیلر با پر کردن منافذ پوستی این آماده سازی را برعهده می گیرند . برای داشتن پوستی شفاف تنها راه حل های سخت را انتخاب نکنید .

پرسش لیفت صورت یا فیلر ؟ ذهن اکثر متقاضیان درمان را درگیر می کند . برای این که پاسخی به درگیری های ذهنی خود بدهید ، بایستی این دو شیوه را از نظر ساختمان ، قدرت ، ماندگاری و … مقایسه نمایید .

از این رو انتخاب برای شما راحت می شود . اگر نمی توانید برای جوانسازی و سلامت پوست خود تصمیم بگیرید ، به وب سایت دریا کلینیک رجوع کنید . در این موسسه ، کارشناسان متناسب با آسیب دیدگی پوست افراد ، بهترین درمان را پیش روی متقاضیان قرار می دهند .

تفاوت های لیفت صورت با فیلر

سخن آخر

درسا کلینیک از معتبرترین موسسات زیبایی در ایران است که به عنوان مشاور پوست نیز در فضای مجازی فعالیت می کند . با مراجعه به وب سایت موسسه می توانید از خدمات غیرحضوری ما بهره ببرید .

بخوانید: ماندگاری هایفوتراپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »