خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

مدت زمان تاثیر مزوتراپی مو

چکیده محتوا

مدت زمان تاثیر مزوتراپی مو

این روزها روش زندگی همگان تغییر کرده است! خوابی ناکافی و نوشِ جان کردنِ غذاهایی ناسالم تنها دو نمونه از الگوی زندگی امروزیست! به همین خاطر جوانان با مشکل ریزش موهای خود رو به رو شده اند. البته این مسئله خطرناک و دلهره آور بیشتر در افرادی که به مشکلات ارثی و ژنتیکی دچار هستند، به چَشم می خورد. به همین خاطر است، که افراد به دنبال پاسخ مدت زمان تاثیر مزوتراپی مو هستند!

زیرا آنها به دنبال روش هایی درمانی برای رهایی از ریزش تارهای با ارزش خود می باشند. ولی چرا شما مزوتراپی را انتخاب کرده اید؟ بلی، قطعاً به کیفیت این روش برای درمانِ مشکل خود پی برده اید. این روش توسطِ متخصصان ما در درسا کلینیک به لطف حضور متخصصان زبردست انجام می شود.

پس برای آنکه تمامی ابهامات شما در این زمینه برطرف بشود، در ادامه این مطلب همراه ما باشید. ما به تمامی سؤالات شما پاسخ خواهیم داد.

اصلاً شما چیزی درباره مزوتراپی مو می دانید!

دوستانِ عزیز پیش از بررسی مدت زمان تاثیر مزوتراپی مو بهتر است، در ارتباط با چیستی این روش با هم صحبت کنیم. اگر که به بدن آدمی در یک نگاه کلّی گوشه چشمی داشته باشیم، با سه لایه رو به رو خواهیم شد. یکی از این لایه ها اپیدرم بوده دیگری درم و آخری هیپودرم است.

در مزوتراپی مو پزشک پوست و مو با لایه میانی پوست شما یعنی همان درم سَر و کار خواهد داشت. در واقع ساختار اصلی موی انسان چون؛ فولیکول مو و پیازچه آن در این لایه شکل می گیرد. یعنی در پیاز مو آدمی است، که تارِ مو تشکیل و بعد از آن رشد می نماید. نهایتاً از پوست کفِ سَر خارج شده و بلند می شود. حال بنابر هر علّتی اگر که ساختار موها یا ریشه آنها دچار ضعف شده باشد، شما با مشکل ریزش مو مواجه خواهید بود.

در این هنگام است، که به دنبال پاسخ برای سؤال مدت زمان تاثیر مزوتراپی مو می روید. در این روش از درمان ریزش مو با استفاده از سوزن هایی بسیار ریز و باریک، مواد مغذی چون‌؛ اسید آمینه یا ویتامین ها و مواد معدنی به لایه میانی پوست تزریق می شود. البته باید به نوعِ ریزش موهای مردان و زنان توجه شده و بنابر الگوی ریزش مواد مورد نیاز انتخاب و به لایه درم پوست انتقال پیدا کند.

دوستانِ عزیز بهتر است، قبل از بررسی مدت زمان تاثیر مزوتراپی مو با همدیگر در ارتباط با مواد مورد نیاز برای تزریق صحبت کنیم. لطفاً در ادامه متن همچنان با ما همراه باشید.

از چه موادی در مزوتراپی مو استفاده می شود!

قطعاً شما هم می دانید، برای رشدِ درست و مرتب موها باید مواد مغذی و ویتامین ها به قدر کافی در بدنِ شما وجود داشته باشد. افراد در طول روز این مواد را با میلِ غذاهایی مختلف به بدنِ خود می رسانند. با این حال برخی از افراد بنابر دلایلی گوناگون بدنشان محروم از این مواد مغذی است. به هر حال با انتخاب مزوتراپی مو می توانید، خیال خود را آسوده کرده و هرآنچه موهای شما برای رشد بدان نیاز دارد، را تأمین کنید.

پس شما اوّلین کاری که باید انجام بدهید، مراجعه به یک کلینیک معتبر و تخصصی است. با پزشک صحبت کرده و درباره مدت زمان تاثیر مزوتراپی مو بپرسید. این که آیا این روش درمانی برای شما دردی غیر قابل تحمل به همراه خواهد داشت، یا خیر! به هر حال بعد از بررسی کفِ سَر شما مشخص می شود، که کدامیک از مواد مغذی بیشتر نیاز است! ولی برخی از مهم ترین موادی که در تمامی مزوتراپی موها وجود دارد، عبارتند از؛

  • پروتئین
  • کوآنزیم
  • ویتامین ها
  • نوکلئیک اسید
  • مواد معدنی ها
  • آمینه اسیدهای مختلف

از چه موادی در مزوتراپی مو استفاده می شود!

انجام مزوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

ما روزانه حدوداً ریزش صد تارِ مو را تجربه می کنیم. زمانی ریزش موها برای ما خطرآفرین خواهد بود، که از این تعداد فراتر برود! اغلب زنان بیش از مردان در خطرِ ریزش موها قرار دارند. دلایل این مسئله هم می تواند، عوامل بسیاری را دربرگیرد.

گاهاً ریزش موها دائمی بوده و منجر به بروز طاسی موقت یا ارثی در شما می شود. در این هنگام قطعاً بدنِ شما با مشکلاتی چون؛ کمبود آهن، مشکلات وزنی، بروز مشکل در غده تیروئید، و… مواجه شده است. در چنین مواقعی موهای شما علاوه بر ریزش با سختی هایی چون شکنندگی رو به رو خواهد شد. بدین هنگام است، که مزوی مو و مدت زمان تاثیر مزوتراپی مو معنا پیدا می کند.

این گونه موهای شما تحت تاثیر قرار گرفته و می تواند، برای باری دیگر جوان شده و رشد پیدا کند. قطعاً سلامتی مو برای شما هم مهم است، مگر نه!

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس

تعداد جلسات لازم برای مزوتراپی مو!

تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام مزوی مو به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه دلیل ریزش موها چه بوده یا چه مقدار موهای شما می ریزد؟ جنس موهایتان چگونه است! آیا شما مرد یا زن هستید؟ به عبارتی تعداد جلسات لازم با توجه به شرایط کفِ سَر بیمار و هدف وی از این روش درمانی مشخص خواهد شد.

ولی ما در یک نگاه کلّی به یک موضوع بسیار مهم اشاره می کنیم. هرچقدر که تعداد جلسات شما بیشتر باشد، قطعاً مدت زمان تاثیر مزوتراپی مو را بیشتر احساس می کنید. البته پزشک است، که به شما در این زمینه مشاوره های لازم را ارائه خواهد نمود.

تعداد جلسات مورد نیاز برای این روش درمانی معمولاً از هشت الی پانزده جلسه است. باید رشد موهای شما افزایش یافته و ریزش آنها کاهش یابد، تا به پزشک مراجعه نکنید. از سویی بین هریک از جلسات باید یک هفته یا بیشتر از این مدت زمان فاصله باشد.

 

تعداد جلسات لازم برای مزوتراپی مو!

مدت زمان تاثیر مزوتراپی مو چقدر است؟

ابتدا خاطر نشان شویم، که مدت زمان تاثیر مزوتراپی مو برای زمانی خواهد بود، که شما به صورت مرتب در جلسات درمانی خود شرکت کرده باشید. در غیر از این حالت شما با نتیجه مطلوبی دست پیدا نمی کنید! ماندگاری این روش درمانی بیش از هرچیزی به دلیل ریزش موی شما باز می گردد! این که ریزش موهای شما تابع دلایل ارثی می باشد! یا به دلیل بارداری رُخ داده است؟ گاهاً هم امکان دارد، به دلیل آلودگی هوا باشد.

ولی معمولاً مدت زمان تاثیر این روش درمانی شش ماه بوده و شما باید بعد از این مدت زمان در جلسات درمانی دیگری شرکت کنید. در این بازه زمانی شما می توانید، از قرص های ضد ریزش مو استفاده کرده و خود را تقویت کنید. این چنین مدت زمان تاثیر مزوتراپی مو افزایش پیدا کرده و موهای شما هم تقویت خواهد شد.

تاثیر مزوتراپی مو بعد از چه مدت زمان خود را نشان می دهد؟

یکی از سؤالات بسیار مهم شما کاربران عزیز این است، که تاثیر مزوتراپی مو بعد از چه مدت زمان خود را نشان می دهد! آیا بعد از یک جلسه درمان ما تاثیر مثبت را برروی موهای خود مشاهده خواهیم کرد؟ یا باید تمامی جلسات درمانی سپری شود!

اغلب افراد به دور از مدت زمان تاثیر مزوتراپی مو نتایج مثبت آن را بعد از جلسه چهارم مشاهده می نمایند. به گونه ای که ریزش موهای آنها قطع شده و هیجان زده می شوند. برخی از افراد مزوی مو را برای کاهش درصد چربی کفِ سَر خود انتخاب نموده اند! شما هم معمولا بعد از جلسه سوّم متوجه تغییراتی در پوستِ سَر خود می شوید.

این مسئله بسیار مهم که تاثیر مزوتراپی مو پس از چه مدّت زمان خود را نشان می دهد، به عوامل بسیاری بستگی دارد! این که هدف شما از درمان چه بوده و شرایط بدنی شما چگونه است؟ یا اینکه واکنش بدنِ شما به داروهای استفاده شده به چه حالت می باشد! اغلب افرادی که سن کمتری دارند، هم نتایج را زودتر مشاهده کرده و هم مدت زمان تاثیر مزوتراپی مو برای آنها بیشتر است.

 

تاثیر مزوتراپی مو بعد از چه مدت زمان خود را نشان می دهد؟

بین مزوتراپی مو و کاشت مو چه ارتباطی وجود دارد؟

اگر که شما به دنبال تاثیر بهتر کاشت مو هستید، حتماً مزوی مو را انجام بدهید. چرا که با چنین کاری نتایج بهتری را تجربه خواهید کرد. این دو روش را شما می توانید، در کنار یکدیگر انجام داده و نتیجه ای بسیار بهتر دریافت کنید.

به گونه ای که مزوی مو را قبل از کاشت جهتِ بهبود جریان خون در کفِ سَر خود انجام بدهید. سپس بلافاصله پس از کاشت برای کاهش ورم های کفِ سَر خود این روش درمانی را انتخاب بنمایید. اینگونه نه تنها مدت زمان تاثیر مزوتراپی مو افزایش یافته بلکه شما می توانید، در آینده ای نه چندان دور به موهایی زیبا در سَر خود دست یابید.

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طول این مطلب از خود در درسا کلینیک به بررسی مدت زمان تاثیر مزوتراپی مو پرداختیم. همانطور که خواندید، این مدت زمان در شش ماه خلاصه می شود و شما باید برای باری دیگر به پزشک مراجعه کنید. البته علاوه بر این موضوع به بررسی موضوعاتی دیگر نیز مبادرت ورزیدیم. مثل اینکه چه تعداد جلسات لازم است! یا اینکه از چه موادی باید در مزوی مو استفاده بشود.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طول این مطلب از ما برای شما مفید و موثر بوده باشد. البته شما می توانید، در صورت وجودِ سؤالات دیگر در این زمینه با ما تماس بگیرید. متخصصان ما می توانند، حامی شما در این زمینه باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »