خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

مدت ماندگاری فیلر خط خنده

چکیده محتوا

مدت ماندگاری فیلر خط خنده

قطعاً برای شما هم رخ داده است که وقتی در مقابل آینه ایستاده و لبخند می زنید یا به عکس های در حین لبخند خود خیره می شوید ، از عمیق تر شدن خط خنده احساس نگرانی می کنید ! البته این نگرانی کاملاً معقول است ، زیرا نواحی خط خنده اثر کلیدی در زیبایی صورت شما دارد .‌ بنابراین اگر که شما به دنبال راه درمانی تأثیرگذار برای گودی خط خنده می باشید در این مطلب از کلینیک درسا با ما همراه باشید . ما در این متن از خود علاوه بر بررسی جهات گوناگون این موضوع با شما درباره مدت ماندگاری فیلر خط خنده نیز سخن خواهیم گفت .

اصلاً می دانید فیلر خط خنده چیست !

خط خنده به نواحی اطراف لب می گویند که بر اثر خندیدن به صورت دو خط عمودی در کناره لب به چشم می خورد . ناحیه ی خط خنده بسیار زود ، تحت تأثیر عواملی چون ؛ کاهش وزن ، افزایش سن ، بیخوابی ، استرس محیطی دچار افتادگی و گودی خواهد شد . یکی از بهترین راه ها جهتِ درمان گودی این نواحی تزریق فیلر است که با استفاده از متریال مرغوب و باکیفیت انجام می شود . حال مدت ماندگاری فیلر خط خنده چقدر است ؟ عجله نکنید و در ادامه ی متن با ما همراه باشید ، به پرسش شما پاسخ خواهیم داد ‌‌.

علت افتادگی خط خنده چه می باشد !

عوامل گوناگونی منجر به افتادگی خط خنده می شود که برخی از این علل اجتناب ناپذیر می باشند . به گونه ای کلّی بر اثر افزایش سن ، کاهش وزن شدید ، استرس‌ و بیخوابی نواحی بین بینی و گوشه لب که خط خنده می گویند گودی پیدا می کند . پر نمودن این قسمت ها با استفاده از فیلر هم چهره ما را شاداب تر خواهد کرد و هم گوشه لب را بالا می برد . پس مهم ترین علل افتادگی خط خنده عبارت اند از ؛

  • لاغری
  • استرس‌
  • بیخوابی
  • افزایش سن

علت افتادگی خط خنده چه می باشد !

تزریق فیلر خط خنده چه تأثیری برروی چهره ما می گذارد !

تزریق فیلر خط خنده اثرات بسیاری در رفع خستگی چهره دارد . فیلر خط خنده اگر که بسیار دقیق و ظریف تزریق گردد ، در لیفت نواحی میانی چهره تأثیر بسیاری خواهد داشت .

چند سی سی ژل جهت خط خنده مورد نیاز است ؟

نوع ، غلظت و حجم فیلر با توجه به مقدار گودی و شکل خط خنده انتخاب خواهد شد . به گونه ای که برای هر یک از مراجعه کنندگان متفاوت است .‌

بسیار حائز اهمیت است که فیلر خط خنده و لب با توجه به سن و موقعیت آناتومی چهره تزریق بشود .‌ معنی زیبایی اختصاصی برای شما یعنی همین ! بدین معنا که ایجاد تغییر در چهره صرفاً باید برای شادابی پوست باشد و شکل اصلی صورت تغییر پیدا نکند . غالباً افرادی که خواستار انجام این اقدامات می باشند ، اصلاً نمی خواهند چهره آن ها به فرد دیگری تبدیل بشود . تنها دوست دارند پنج تا ده سال جوان تر و شاداب‌ تر به نظر رسند .

مدت ماندگاری فیلر خط خنده

مدت ماندگاری فیلر خط خنده اغلب شش ماه به طول می انجامد . ولی از آن سوی که فیلترها کلاژن سازی و بافت سازی را در نواحی مورد فیلر بسیار تحریک می نماید ، اثر لیفت آن ها تا به یک سال باقی می ماند .

در صورتی که یک طرف خط خنده گود است‌ !

اغلب در هر دو طرف گودی وجود دارد و امکان دارد یک طرف صورت شما شدیدتر باشد . در چنین مواقعی نیاز به قرینه سازی است و برای قسمت گودتر فیلر بیشتری تزریق خواهد شد .

فیلر خط خنده برروی برجستگی لب هم تأثیر دارد ؟

اکنون که به پرسش شما در زمینه مدت ماندگاری فیلر خط خنده پاسخگو بوده ایم ، بهتر است به یکی دیگر از سؤالات پرتکرار شما نیز پاسخ بدهیم . زمانی که خط خنده گود و خالی به نظر می رسد ، برروی برجستگی لب ها اثر معکوس خواهد داشت . حال هنگامی که خط خنده پر و لیفت می شود ، هم لب ها برجسته تر دیده خواهد شد و هم پره های بینی جمع و جورتر . به عبارتی چون که خط خنده در بخش میانی و مرکز صورت قرار گرفته است ، از نظر زیبایی شناسی ، در حالت و طراوت چهره تأثیر بسیاری برجای می گذارد .

 

فیلر خط خنده برروی برجستگی لب هم تأثیر دارد ؟

بیشتر بدانید:آموزش تزریق فیلر و ژل در کرج

اصلاح خط خنده در زیر سایه اصلاح دیگر نواحی صورت !

بسیاری از ما هنگامی که گودی و افتادگی خط خنده را در چهره خود می بینیم ، تصور می کنیم برای اصلاح آن نیازمند تزریق فیلر مستقیماً در ناحیه خط خنده می باشیم . این مسئله در افراد بسیار جوان یا افرادی که قوام پوست آن ها خوب است ، امکان دارد درست باشد . ولی در برخی از ما کاهش قوام گونه یا ناحیه خط اشکی ، عامل اصلی گودی و افتادگی خط خنده محسوب می شود . پس پر نمودن خط خنده به تنهایی تأثیرگذار نخواهد بود و بدون اصلاح گونه و خط اشکی نه تنها درست نخواهد شد بلکه منجر به ایجاد حالت افتادگی بیشتر در ناحیه پایینی صورت می شود . به عبارتی ناحیه گونه و خط اشکی به عنوان نگه دارنده و پایه برای ناحیه خط خنده در صورت عمل می کند ‌. بنابراین اگر که پزشک شما جهت بهبود گودی خط خنده شما ، پر نمودن خط اشکی و یا گونه را در قدم اول یا به عنوان کامل کننده مطرح نمود ، تعجب نکنید ! به هیچ عنوان هم نگران مدت ماندگاری فیلر خط خنده و خطر اشکی نیز گونه نباشید .

صحبت آخر

همانطور که مطالعه نمودید ما در طول این مطلب از خود ضمن توضیحی کوتاه از تزریق فیلر ، مدت ماندگاری فیلر خط خنده را هم بررسی کردیم . با توجه به آنچه که بیان کردیم دیگر نیاز نیست شما به مدت زمان شش ماه نگران گودی خط خنده خود باشید . زیبایی مهم تر از آن است که شما در ذهن دارید ! بهتر است در همه حال خود را فراموش نکنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »