خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

مراحل انجام لیزر موهای زائد از شروع تا پایان

چکیده محتوا

مراحل انجام لیزر موهای زائد از شروع تا پایان

لیزر موهای زائد به یک پدیده بسیار پر طرفدار و محبوب جهت حذف موهای زائد تبدیل شده است. علت این امر عملکرد بسیار قوی لیزر برای حذف دائمی موهای زائد بدن افراد است که، افراد را، از سایر روش های سنتی حذف موی زائد بی نیاز کرده است. مراحل انجام لیزر موهای زائد طی چندین جلسه صورت می گیرد تا، از حذف دائمی و همیشگی مو اطمینان کافی حاصل گردد. در نظر داریم تا، در این مبحث به بررسی صفر تا صد مراحل لیزر مو توسط دستگاه های لیزر بپردازیم. همراه ما باشید.

انواع دستگاه های لیزر موی زائد

مراحل انجام لیزر موهای زائد از یک دستگاه تا دستگاه دیگر متفاوت نمی باشند. به عبارتی می توان گفت که، روتین انجام لیزر موهای زائد یکسان و دارای مراحل مشابهی می باشد. در حال حاضر حدود سه مدل مختلف دستگاه لیزر وجود دارد که، دارای طول موج و قدرت متفاوتی هستند.

عملکرد این دستگاه ها بر روی نوع پوست، و ضخامت موهای مختلف کاملا متفاوت عمل می نماید. به همین دلیل، برای پوست های مختلف و موهای با ضخامت متفاوت باید از دستگاه های مختلف لیزر استفاده نمود. در ادامه با دستگاه های لیزر مو آشنا می شویم.

 

دستگاه لیزر موی زائد الکساندرایت

مراحل انجام لیزر موهای زائد در دستگاه الکساندرایت همانند سایر دستگاه ها می باشد. بهترین کاندیدا برای انجام لیزر موی زائد به وسیله دستگاه لیزر الکساندرایت، افراد با موی تیره و پوست روشن هستند. در صورتی که، پوست بدن شما روشن است ولی موهای نازک و روشن دارید نیز قادر به استفاده از این دستگاه هستید.

در این حالت، مشروط بر افزایش تعداد جلسات می توانید از دستگاه لیزر الکساندرایت برای لیزر موهای زائد خود استفاده نمایید. افزایش تعداد جلسات لیزر تا، ١٢ جلسه نیز در این حالت ممکن خواهد بود. ولی برای بانوان با پوست روشن و موهای زائد تیره تنها با ٨ الی ١٠ جلسه موهای زائد خود را، از دست خواهند داد.

لازم به ذکر است که، دستگاه لیزر الکساندرایت علاوه بر، سرعت در مراحل انجام لیزر موهای زائد، دارای مزیت دیگری نیز می باشد. در این دستگاه می توان قدرت و طول موج را، تغییر داد تا، مناسب پوست های تیره تر نیز باشد. بنابراین، برای لیزر موهای زائد بیکینی و کشاله های تیره ران مناسب خواهد بود.

 

دستگاه لیزر موی زائد دایود

این دستگاه از لحاظ عملکرد قدرتی بالاتر از دستگاه لیزر الکساندرایت دارد. دستگاه لیزر دایود مختص افرادی است که، دارای پوست های تیره و تا حدودی گندمی می باشند. مراحل انجام لیزر موهای زائد به وسیله دستگاه لیزر دایود حدود هشت الی ده جلسه است.

این دستگاه مناسب حذف موهای زائد نازک و زیر پوستی است. در صورت داشتن پوست بسیار تیره تر از حد معمول، این احتمال وجود دارد که، به وسیله دستگاه لیزر دایود نتیجه مطلوبی دریافت نکنید و باید تعداد جلسات لیزر خود را، به بیش از ده جلسه برسانید.

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس در تهران و کرج

مراحل مختلف لیزر موهای زائد

مراحل انجام لیزر موهای زائد با انتخاب یک کلینیک معتبر و تخصصی برای لیزر موهای زائد شروع می شود. داشتن مجوز بهداشت، بهره مندی از پزشک متخصص و مجرب و همچنین، داشتن دستگاه های لیزر پیشرفته و مجهز از جمله خصوصیات یک کلینیک معتبر است.

مرحله بعدی مربوط به انتخاب پزشک و مشورت با وی می باشد. در صورت داشتن هر گونه بیماری پیش زمینه ای و یا مصرف هر گونه داروی خاص حتما موارد را، به پزشک خود اطلاع دهید و از وی برای بهترین روش و دستگاه لیزر موی زائد مشورت کسب نمایید.

مرحله بعدی مربوط به شیو کردن موهای زائد است. قبل از مراجعه به کلینیک موهای زائد خود را، شیو نمایید. بعد از جلسه پیشنهاد می شود از شیوه نمودن بی رویه موهای زائد خود خودداری کنید. پس از اتمام جلسه اول شاهد کند شدن رویش موی زائد خواهید بود.

پس از گذشت دو هفته از لیزر موهای زائد توسط دستگاه لیزر، شاهد ریزش مو خواهید بود. در مرحله بعدی از مراحل انجام لیزر موهای زائد باید برای جلسات دوم و سوم لیزر آماده شوید. ما بین این جلسات شاهد ریزش بیشتر موی زائد خواهید بود و شاید یک بار دیگر نیاز به شیو مجدد باشد.

فاصله بین جلسه چهارم و پنجم از جلسات لیزر موهای زائد، ممکن است برای باری دیگر شاهد رشد مجدد موهای زائد خواهید شد. این امر یک اتفاق کاملا طبیعی است و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. با تکرار و ادامه جلسات لیزر رشد این موها به طور کامل متوقف خواهد شد.

حد فاصل بین جلسه های ششم و هفتم کاهش و توقف رشد موهای زائد بدن را، مشاهده خواهید کرد. ولی، رشد موهای بیکینی همچنان ادامه دارد خواهد بود. ایجاد تغییرات مثبت در پوست، روشن تر شدن و صافی پوست را، در بین این جلسات مشاهده خواهید کرد.

به یاد داشته باشید که، مراجعه برای جلسات بعدی در این مرحله از مراحل انجام لیزر موهای زائد بسیار حایز اهمیت است. تنها در این صورت است که، عدم رشد مجدد موهای زائد بدن خود را، تضمین خواهید نمود.

مراحل مختلف لیزر موهای زائد

 

جلسات انتهایی لیزر موهای زائد

انجام جلسات انتهایی از مراحل لیزر، بسیار مهم و ضروری می باشد و به حذف کامل موهای زائد بدن کمک فراوانی می کند. در جلسه نهم از لیزر موهای زائد شاهد رشد مجدد موها بر روی سطح پوست بدن نمی باشید. تنها مراجعه شما به کلینیک برای لیزر موهای بیکینی خواهد بود.

در صورت عدم مشاهده موهای زائد بر روی ناحیه بیکینی، ممکن است اپراتور جلسه بعدی لیزر شما را، با فاصله دو ماه از این جلسه تنظیم نماید. به این ترتیب، موهای زائد بیکینی که، اکنون در فاز استراحت قرار دارند، با گذشت این مدت از فاز استراحت خارج شده و به وسیله لیزر از بین می روند.

از جلسه دهم به بعد شما هیچ گونه موی زائدی را، بر روی سطح پوست خود نخواهید دید و جلسات لیزر شما با موفقیت به اتمام رسیده است. مراحل انجام لیزر موهای زائد از جلسات بعد از جلسه دهم به عنوان جلسات شارژ لیزر انجام می شوند تا، از رشد هر گونه موی زائد دیگری پیشگیری به عمل آید.

 

نکات مهم مراقبتی در حین جلسات لیزر

مراحل انجام لیزر موهای زائد به شرط رعایت برخی از نکات مراقبتی به بهترین شکل ممکن صورت می گیرند. در طی این مراحل و در حد فاصل بین جلسات لیزر درمانی، از انجام روش های مانند موم، وکس و اپیلاسیون جدا خودداری کنید.

شیو کردن موهای زائد قبل از مراجعه به کلینیک، از حدود ٢۴ الی ۴٨ ساعت پیش از جلسه ضروری است. از آفتاب گرفتن، برنزه نمودن و مراجعه به ساحل و سولاریوم نیز بپرهیزید. از قرار گرفتن زیر نور خورشید جدا بپرهیزید تا، دچار سوزش بیشتری نشوید.

نکات مهم مراقبتی در حین جلسات لیزر

کلام پایانی

مراحل انجام لیزر موهای زائد با رعایت برخی از نکات مراقبتی و اصول بهداشتی به کم ترین حد ممکن می رسند. این امر به کمک دستگاه های پیشرفته لیزر نیز امکان پذیر می باشد. در کلینیک های لیزر درمانی معتبر، این کار با کمک دستگاه های پیشرفته و اپراتورهای حرفه ای صورت می گیرد.

کلینیک درسا از جمله کلینیک های معتبر و مجهز جهت انجام لیزر درمانی موهای زائد است که، انجام لیزر در محیط کاملا بهداشتی و استریل توسط اپراتور های مجرب و متخصص صورت می گیرد تا، رشد موهای زائد به طور کلی متوقف شود و فرد به پوستی کاملا بدون مو برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »