خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

مراقبتهای بعد از فیلر خط خنده

چکیده محتوا

مراقبتهای بعد از فیلر خط خنده

پس از اینکه فرایند تزریق فیلر به خط لبخند انجام گرفت لازم است برای دریلفت نتیجه بهتر مراقبت هایی انجام بگیرد. در ادامه قصد داریم به مراقبتهای بعد از فیلر خط خنده اشاره کنیم. یکی از خدمات پوستی بسیار پرطرفدار که با بالا رفتن سن افراد بسیار مورد توجه قرار می گیرد تزریق فیلر به خط لبخند می باشد. این روش درمانی به عنوان یک روش غیر تهاجمی شناخته می شود. در ادامه قصد داریم به برخی از این موارد اشاره کنیم.

مهمترین مراقبتهای بعد از فیلر خط خنده چیست؟

مراقبتهای بعد از فیلر خط خنده به عنوان فاکتورهایی هستند که تاثیر زیادی در اثربخشی فیلر دارند. با استفاده از تزریق فیلر پوستی می توانید بخش های برو رفته ی پوست را از درون پر کنید.

این امر باعث می شود خطوط لبخند از نظر ظاهری نرم شود. مهمترین هدف از انجام این درمان از بین بردن و صاف کردن خطوط لبخند است که باعث می شود صورت افراد شاداب تر و زیباتر به نظر برسد. پس از اینکه عمل تزریق فیلر به خطوط لبخند انجام شد لازم است مراقبت هایی انجام بگیرد. در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

مهمترین مراقبتهای بعد از فیلر خط خنده چیست؟

از لمس محل تزریق خودداری کنید

در روزهای ابتدایی بعد از تزریق فیلر خط خنده باید دقت داشته باشید که موضع را لمس نکنید. به این دلیل که انجام این کار ممکن است موجب انتقال میکروب و باکتری به قسمتی که تزریق انجام گرفته است شود. همین امر باعث می شود که موضع دچار عفونت گردد.

استفاده از یخ

یکی دیگر از مراقبتهای بعد از فیلر خط خنده استفاده از یخ می باشد. برای اینکه تورم و دردی را که در ناحیه تزریق وجود دارد را کاهش دهید می توانید به شکل مداوم از یک کیسه یخ کمک بگیرید. این روش موجب می شود که سریعتر التهابات ناشی از تزریق از بین بروند.

استفاده از داروهای ضد التهابی

پس از انجام تزریق با اجازه ی پزشک معالج خود می توانید به مصرف داروهای ضد التهابی بپردازید. این داروها شامل نمونه هایی ملنند ایپوبرفن ها می شوند. استفاده از این داروها موجب می شود تا التهابی که بر روی چهره ی افراد تاثیر گذاشته به مقدار زیادی کاهش پیدا کند.

انجام ندادن ورزش های شدید و فعالیت های سنگین

در ادامه آشنایی با مراقبتهای بعد از فیلر خط خنده لازم است به این نکته توجه داشته باشید. در صورتی که ورزش های سنگین انجام می دهید، لازم است مدت زمانی را که پزشک توصیه کرده است از انجام دادن این فعالیت ها پرهیز کنید. این امر امکان دارد التهاب و تورم را در منطقه ی تزریق افزایش دهد و باعث تحریک آن شود.

دستورات پزشکی را رعایت کنید

بعد ارز انجام تزریق فیلر ممکن است پزشک معالج شما برای تسریع بهبودی داروهای ضد ویروسی آنتی باکتری را برای شما تجویز کند. لازم است که در مصرف این داروها دقت لازم را داشته باشید.

مراقبت از پوست

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در زمینه مراقبتهای بعد از فیلر خط خنده رسیدگی و نگهداری از پوست می باشد. لازم است از محصولات آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنید. علاوه بر این افراد می توانند برای مراقبت از پوست خود از محصولاتی مانند انواع ماسک، روغن و آبرسان استفاده کنید.

ملاحظات غذایی

نکته ی دیگری که در این زمینه توصیه می شود و باید به آن توجه داشته باشید رعایت رژیم غذایی مناسب می باشد. بعد از اینکه عمل تزریق خط خنده را انجام دادید مقدار زیادی پروتئین در رژیم غذایی خود بگنجانید. از مصرف مواد غذایی سرشار از ویتامین ث غافل نشوید. استفاده از این مواد غذایی می تواند به مقدار زیادی در بهبود و ترمیم بافت هایی که تزریق بر روی آن ها انجام گرفته است کمک کند.

در مقابل تابش آفتاب قرار نگیرید

یکی دیگر از گزینه های مربوط به مراقبتهای بعد از فیلر خط خنده عدم استفاده از سولاریم و در معرض نور شدید آفتاب قرار گرفتن است. برای پوشش دادن منطقه ی تزریق از کرم های ضد آفتاب مناسب استفاده کنید. برخورد اشعه آفتاب با پوست در این مواقع می تواند باعث بروز تیرگی هایی در پوست شود.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق فیلر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

مراقبت های قبل از فیلر خط خنده

حال که آشنایی با مراقبتهای بعد از فیلر خط خنده به وجود آمد ممکن است این پرسش مطرح شود که آیا برای پیش از انجام این روش درمانی نیز مراقبت هایی وجود دارد. در حقیقت برای انجام فیلر خط لبخند مراقبت های خاصی پیش از تزریق وجود ندارد.

البته معمولا توصیه هایی هم وجود دارد اینکه به افراد می گویند پیش از انجام فرایند تزریق و درمان به مدت یک هفته از مصرف داروهایی نظیر آسپیرین، ایپوبورفن خودداری کنید. به این دلیل که این داروها از خاصیت رقیق کنندگی خون برخوردار هستند و احتمال ایجاد کبودی را دارند. نکته ی دیگری که برای تزریق فیلر خط لبخند حائز اهمیت است، دسترسی به مشاوره پزشکی تا دو هفته بعد از انجام فیلر می باشد.

در ادامه مراقبتهای بعد از فیلر خط خنده باید به موضوع مهم دیگری نیز اشاره کنیم. ممکن است این سوال برای شما هم پیش بیاید چه کسانی برای تزریق فیلر خط لبخند مناسب هستند؟ در پاسخ باید بگوییم بزرگسالانی که در سلامت کلی خود مشکلی ندارند می توانند از این روش درمانی استفاده کنند.

افرادی که در اطراف لب ها و پایین صورت خود دچار چین و چروک شده اند می توانند از این روش درمانی استفاده کنند، از برجسته شدن چین و چروک ها جلوگیری کنند.

مراقبت های قبل از فیلر خط خنده

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم به موارد مهم در زمینه مراقبتهای بعد از فیلر خط خنده بپردازیم. یکی از موارد مهم در این زمینه که حتی بیشتر از مراقبت ها حائز اهمیت است، انتخاب متخصص و کلینیک معتبر می باشد. در غیر این صورت ممکن است نتایج منفی دریافت کنید. کلینیک درسا به عنوان یکی از مراکز معتبر در زمینه ارائه انواع خدمات زیبایی می باشد.

این مرکز با استفاده از بهترین مواد و در اختیار داشتن افراد متخصص فرایند درمان را به بهترین وجه ممکن انجام می دهد. بهتر است قبل از انجام تزریق از مشاوره های لازم بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »