خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

مراقبت‌های بعد از لیفت با نخ

چکیده محتوا

مراقبت‌های بعد از لیفت با نخ

مراقبت‌های بعد از لیفت با نخ بقدری از اهمیت برخوردار هستند که تمام نتایج حاصله از این پروسه درمانی_زیبایی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.

توجه داشته باشید که چنانچه لیفت صورت با نخ به واسطه متخصص حرفه‌ای انجام می‌پذیرد، پروسه‌ای بی‌نظیر به سبب تولید کلاژن با هدف بازیابی حجم صورت و صاف نمودن تمامی خطوط و چین و چروک‌های ایجاد شده، می‌باشد که در عمق پوست نفوذ کرده‌اند.

در طی این روش درمانی هیچ فردی با هیچ جنسیت و رده سنی در محدودیت بهره‌مندی از این شیوه قرار نخواهد گرفت و میتوان بدان لقب معجزه شادابی و جوانسازی چهره با نمایان گشتن علائم پیری را بخشید.

آری این شیوه تمامی انتظارات یک بانو و آقا را جامه عمل خواهد پوشاند و تاثیر دوجانبه منحصر بفردی را چون لیفت آنی و بازتولید کلاژن بل بعد زمانی طولانی را به همراه خواهد داشت.

چنانچه تصمیمتان بر آن است تا به کمک لیفت صورت با نخ، شادابی و جوانی گذشتتان را بازگردانید؛ بهتر است تا معقوله مراقبت‌های بعد از لیفت با نخ را کاملاً جدی بگیرید و با بی‌توجهی بدان، موجب تناقض در بروز نتایج مطلوب و مورد انتظارتان نگردید.

مزایای لیفت صورت با نخ چیست؟

و اما تاکید ورزیدن ما بر معقوله مراقبت‌های بعد از لیفت با نخ به چه علت است. شک نکنید که لیفت صورت با نخ این قدرت را داراست تا بسیاری از دغدغه‌های پوستی چالش‌ برانگیز را درمان و نگرانی‌ های شما را بر رفع موارد زیر به سرعت پایان ببخشد:

گونه های فرو رفته

رفع حجم طبیعی که گونه‌ها دارا هستند، چراغ هشداری برای آگاه ساختن شما به سبب کهولت سن، محسوب می‌گردند. ولی لیفت با نخ این قدرت را داراست تا روند تولید کلاژن را تحریک سازد و گونه‌های فرو رفته را برآمده نماید. اما بدان شرط که تمامی تکنیک‌های حاکم در مراقبت‌های بعد از لیفت با نخ به خوبی اجرا گردد.

فک ها

با صعودی گشتن نمودار سن و تاثیر بی‌نظیر بر نیروی جاذبه، در قسمت فک پوست اضافه‌ای بوجود خواهد آمد، که بی‌شک بهترین راه رفع آن لیفت نخ صورت خواهد بود.

گونه های افتاده

ایجاد افتادگی ملایم تا متوسط در قسمت گونه‌ها به سبب افزایش سن ایجاد خواهد گشت. اما جای نگرانی نیست زیرا امکان مرتفع سازی آن به واسطه لیفت نخ امکان‌ پذیر است اما تضمین برای تداوم طولانی مدت آن تنها وابسته به حساسیت بخرج دادن نسب به مراقبت‌های بعد از لیفت با نخ می‌باشد.

چین و چروک های عمیق

کافیست تمامی چین و چروک و تا خوردگی‌ های حوالی بینی و چانه در کنار هم قرار گیرند تا جوانی چهره شما را از یاد دیگران ببرند. اما جای خرسندیست که به واسطه لیفت صورت با نخ، به طور کامل قابل درمان و بازگشت است‌.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره لیفت نخ با کارشناسان ما در ارتباط باشید

نکات و مراقبت های بعد از لیفت نخ

مراقبت‌های بعد از لیفت با نخ به عنوان یک پروسه تضمینی برای تداوم نتایج این روند درمانی محسوب می‌گردد که تکنیک‌های متعددی را تحت پوشش خود قرار خواهد داد. در این قسمت با آموزش و یادآور گشتن این موارد به شما، تمام انتظاراتتان بعد از عمل و تداوم طولانی مدت آن را جامه عمل خواهیم پوشاند.

عدم خندیدن یا گریه کردن

در اولین گام به سبب شرح مراقبت‌های بعد از لیفت با نخ برای تحقق نتایجی هر چه بهتر، توصیه داریم حرکت تمامی اعضای صورت را به واسطه عدم گریه و خندیدن توام با شدت، کنترل نمایید. کشش پوست به واسطه هر نوع ریکشنی از جمله عصبانیت، ماساژ و … تا طول دو هفته می‌تواند تمامی انتظارات شما را با پاسخی ضعیف مواجه سازد.

استفاده کمپرس یخ

بهره‌مندی از کمپرس یخ به سبب کاستن از میزان تورم ایجاد شده، احساس درد و کبودی در سطح پوست از مزیت‌های عمل به مراقبت‌های بعد از لیفت نخ محسوب می‌گردد. بدین ترتیب توصیه داریم که با گذر از یک بعد زمانی دو روزه، حتما از کمپرس سرد یا یخ یکی از مهمترین مراقبت‌های بعد از لیفت با نخ کمک بگیرید.

از همین رو باید تمامی قطعه‌های کوچک را میان حوله‌ای تمیز قرار بدهید و آن را در ناحیه مورد نظر، روی صورتتان قرار بدهید. البته مطلوب است به جهت ممانعت از یخ زدگی پوست، هر ساعت را به دقایق کوچک‌تری تقسیم نمایید و هر وقت نیاز بود آن را روی ناحیه مدنظر قرار بدهید.

عدم مصرف نوشیدنی های الکلی و دخانیات

شما موظف هستید تا با عبور از یک بعد زمانی ۷ روزه، از مصرف هر نوع نوشیدنی الکلی، دخانیات، داروهای ضد انعقاد خون، گروه ویتامین‌های E، C و A پرهیز نمایید. زیرا؛ مصرف سیگار و دخانیات به تنگی عروق خونی اطلاق گشته و در روند گردش خون اختلال ایجاد خواهد ساخت. از همین رو مسیر بهبودی به آهستگی طی خواهد گشت.

عدم مصرف نوشیدنی های الکلی و دخانیات

عدم مراجعه به دندان پزشکی

عدم مراجعه به دندان پزشکی در یک بعد زمانی ۱۴ روزه، در زمره مراقبت‌های بعد از لیفت نخ قرار خواهد گرفت. چراکه، به منظور انجام پذیرفتن امور پزشکی مرتبط، نیاز است دهانتان را بیش از اندازه باز و سبب کشش پوست حوالی این ناحیه گردید.

از همین‌ رو اسرار می‌ورزیم، زیباجویان عزیزی‌ که پروسه لیفت صورت با نخ را پشت‌ سر گذاشته‌اند، تمامی امور دندانپزشکی خود را تا نزدیک به ۴ هفته تعویق بیاندازند.

عدم انجام فعالیت های سنگین

آن عده از افرادی که آگاهانه این روش به سبب جوانسازی پوست بکار می‌گیرند، باید به جسم خود به سبب عدم انجام فعالیت های سنگین و ورزشی استراحت کامل بدهند. چرا که؛ انجام این قبیل از فعالیت‌های سنگین سبب کشش و فشار در نواحی لیفت خواهد گشت‌.

بدین‌ ترتیب نیاز است تا تمامی موارد تحت پوشش در مبحث مراقبت‌های بعد از لیفت را مورد توجه قرار داده و نسبت به آن بی‌ توجه نباشید.

کارهایی که باید قبل از لیفت با نخ انجام داد

مواردی که در قسمت پیشین مفصلاً بدان‌ پرداختیم، مراقبت‌های بعد از لیفت با نخ است که بسیار حائز اهمیت و حیاتی تلقی می‌گردد. اما آیا نیاز است تا پیش از انجام این عمل نیز، امور خاصی را انجام بدهیم؟

  • آری مضاعف بر مراقبت‌های بعد از لیفت نخ، شما باید از یک هفته قبل از آن از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات امتناع بورزید. چرا که؛ این مواد یا سموم سبب هیدراته پوستتان گشته و می‌تواند بر روند بی هوشی نیز موثر واقع گردد.
  • نیاز است تا دو روز پیش از پایان پروسه زیبایی محدودیت حاکم در مصرف موادی چون روغن ماهی، ویتامین E، سیر و انواع مکمل‌ها، چای سبز و همینطور زنجبیل ممانعت ورزید.
  • در کنار مراقبت‌های بعد از لیفت نخ عدم مصرف داروهایی چون ناپروکسن، نوروفن و ایبوپروفن و هر آنچه از خانواده آسپرین محسوب می‌گردد، در نوع نتیجه حاصله موثر واقع می‌گردد.
  • انجام هر نوع فعالیت سنگین، سونا و اتاق بخار را به زمان دیگری موکول گردانید. البته ممکن است که شما شرایط ویژه‌ و متفاوت‌تری دارا باشید و پزشک مضاعف‌ بر موارد بیان شده، توصیه‌های بسیار دیگری را گوشزد نماید که باید با جدیت تمام به آن‌ها عمل نمایید.

عدم رعایت مراقبت‌های بعد از لیفت با نخ چه عوارضی را به همراه خواهد داشت ؟

حساسیت ورزیدن به نکات حاکم در مبحث مراقبت‌ های بعد از لیفت با نخ از سوی پزشک بسیار صاحب اهمیت و در کلام، تعیین کننده کیفیت و بعد زمانی ماندگاری نتایجه حاصله این پروسه درمانی است. عوارض جانبی توام با تکنیک جوانسازی درد ، التهاب و عفونت خواهد بود که به سبب عدم اعمال مراقبت‌ های لازم، تشدید خواهد شد.

عمل به تمامی این موارد سبب شکل‌گیری خیالی آسوده در تسریع روند بهبودی با کیفیت مورد انتظار فرد خواهد گشت. وابسته به این مورد که میزان مهارت و تجربه پزشک معین کننده نوع نتیجه بدست آمده از این روند زیبایی_درمانی است، کم‌رنگ نمودن عوارض احتمالی آن اقدامی است که با پایبندی به مراقبت‌ های بعد از لیفت با نخ محقق می‌گردد.

بدین ترتیب با هدف بهبود یافتن در بعد زمانی محدود، باید با تمامی موارد و توصیه‌های بیان شده پیش از انجام لیفت و بعد از انجام آن، بی‌توجه نباشیم.

بروز خونریزی در ناحیه محل درمان حتی به میزان اندک، امری طبیعی و شایع محسوب نمی‌گردد، توجه داشته باشید که چنانچه با خونریزی در ناحیه انجام لیفت صورت غافلگیر شدید؛ وابسته به تکنیک‌های حاکم در مراقبت‌های بعد از لیفت با نخ باید سرتان را بالا نگاه دارید و به کمک اعمال فشار محدود از طریق کمپرس‌های سرد در حوالی صورت و گردن به این شرایط ایجاد شده، خاتمه بدهید.

اما نقش ما در بروز خونریزی در این نواحی چیست؟ توجه داشته باشید که خونریزی طی این پروسه زیبایی وابسته به دلایلی اعم از خم شد، بلند کردن و کشیدن اجسام با وزن سنگین ، عطسه و سرفه های مکرر و در مجموع بی‌ توجهی به تکنیک‌های مراقبت‌های بعد از لیفت با نخ رخ خواهد داد.

موارد منع لیفت و کشیدن صورت با نخ

چنانچه فرد با موارد زیر دست و پنجه نرم کند، حتی با اتکا به مراقبت‌های بعد از لیفت با نخ نمی‌تواند از مزیت‌های این پروسه درمانی_زیبایی تا پیش از بهبودی کامل، بهره‌مند گردد:

  • وجود آکنه فعال یا عفونت پوستی
  • استعداد بالای پوست به سبب ایجاد کلویید
  • مصرف داروهای ضد انعقاد همچون آسپرین
  • گروهی از بیماران هموفیلی، سرطانی، هپاتیت B و C
  • اشخاصی که با بیماری‌های منحوس ایدز و خود ایمنی درگیر گشته‌اند

موارد منع لیفت و کشیدن صورت با نخ

کلام پایانی

این مبحث را با عنوان مراقبت‌ های بعد از لیفت با نخ آغاز نمودیم و تمامی زوایا و ابعاد مرتبط بدان را مورد بررسی و کنکاش قرار دادیم.

از سوی دیگر با جسارت بیان داشتیم که بی‌ توجهی به انجام هر یک از این موارد پیش از انجام عمل و چند روز بعد از آن، چگونه می‌تواند صدمات جبران‌ ناپذیری را ایجاد سازد.

اما شاید در طی این مبحث، موضوع هزینه لیفت صورت با نخ نیز ذهن شما را درگیر خود ساخته و بدون پاسخ باقی مانده است‌.

توجه داشته باشید که محاسبه هزینه در پروسه لیفت صورت وابسته به موارد متعددی اعم از جنس نخ لیفت و سایز آن به جهت انجام جوانسازی و لیفتینگ و … محاسبه می‌گردد.

از همین ‌رو به جرئت می توان لیفت با نخ را نوعی ضد پیری غیر تهاجمی تلقی نمود که یه شرط اعمال تمامی مراقبت‌های بعد از لیفت با نخ پوست را سفت و لیفت خواهد کرد.

البته تنها این شما نیستید که سرنوشت این پروسه را از لحاظ کیفیت و میزان ماندگاری معین می‌سازید.

بلکه نوع کلینیک و پزشک انتخابی از سوی شما نیز، نقش پر رنگی را ایفا می‌سازد. سال‌هاست که درسا کلینیک به عنوان یکی از مطرح‌ترین مجموعه‌های فعال در حوزه زیبایی در سطح پایتخت، توانسته است به سبب‌ ارائه همراهی مراجعه کنندگان در این مسیر و کسب رضایت بی‌نظیرشان، همچنان بدرخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »