خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

مراقبت‌های بعد از پی‌آرپی صورت

چکیده محتوا

مراقبت‌های بعد از پی‌آرپی صورت

آیا اطلاعات مفیدی در باب مراقبت‌های بعد از پی‌آرپی صورت در اختیار دارید؟ آیا می‌دانید پی‌آرپی صورت به چه منظور و با چه هدفی انجام می‌پذیرد؟

باید بیان داریم که پلاسمای غنی از پلاکت یا همان پی آر پی، به رایج‌ ترین شیوه‌ در حوزه صنعت زیبایی مبدل گشته است. این شیوه از توانایی‌های درمانی، ارتقا سلامت طبیعی بدن با هدف جوان‌سازی پوست کمک می‌گیرد.

در طی این پروسه از پلاکت‌های خون با هدف تحریک روند رشد و توسعه سلول‌های جدید استفاده می‌کنند و این توانایی را دارند تا بیش از هر شیوه دیگری در حوزه بهبود رنگ چهره و همینطور بافت پوست موثر واقع گردند.

پی آر پی در جایگاه نوعی داروی احیا کننده قرار خواهد گرفت که از ویژگی‌ های درمانی اجزای خون، به سبب تحقق رویای جوانسازی پوست و گریز از پیری به سبب کهولت سن بهره می‌برد.

اما به جرئت میتوان گفت تمامی این اهداف زمانی تحقق خواهد یافت و جامه عمل خواهد پوشید که مراقبت‌های بعد از پی‌آرپی صورت به بهترین حالت ممکن و بدون کاستی صورت پذیرد.

کاربرد‌های پی‌آر پی

در قسمت پیشین و به عنوان آشنایی شما با این روند درمانی کسب آگاهی در باب مراقبت‌های بعد از پی‌آرپی صورت شما را به پی‌آرپی صورت و روند فعالیت آن در پوست آشنا ساختیم. حال زمان آن است تا شما را با کاربرد‌های متعدد پی‌آرپی به سبب تکامل تمام اطلاعاتتان در این باب آشنا سازیم که به شرح زیر هستند:

پی آر پی برای جوانسازی صورت

در گام ابتدایی به سبب تکمیل توضیحات و شرح موضوع مراقبت‌های بعد از پی‌آرپی صورت و تاثیر بی‌نظیر آن به سبب جوانسازی پوست و رهایی تاثیرات منفی آن در زیبایی پوست فرد به سبب از کهولت سن اشاره خواهیم داشت.

پی‌آر پی این قدرت را داراست تا شرایط سلامت بافت پوست را ارتقا و بهبود ببخشد و تمامی خطوط و چین و چروک‌های ظریف، بالاخص اطراف دهان و چشم را پنهان نماید.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق بوتاکس با کارشناسان ما در ارتباط باشید

رفع جای جوش و لک صورت

کافیست تا برای رفع لکه‌های صورت و درمان جای جوش‌های سطحی و عمیق که شرایط نازیبایی را به تصویر می‌کشد به شیوه پی‌آرپی صورت اعتماد نمایید.

این فرآیند می‌تواند منتهی به کاسته شدن از عیوب متعدد پوست، همانند لک‌های نا زیبایی چون اسکار و آکنه گشته و کیفیت پوست را نزدیک به چند درجه ارتقا بدهد‌‌. البته میزان مراقبت‌های بعد از پی‌آرپی صورت در تحقق این امر نقش خطری را ایفا می‌کند.

بهبود و رفع تیرگی و چروک دور چشم

تاکید ما بر اسرار ورزیدن بر موضوع مراقبت‌های بعد از پی‌آرپی صورت برای آن است تا پروسه درمان سیاهی دور چشم و تمامی خطوط پنجه کلاغی تاثیر طولانی مدتی را از خود بر جای بگذارد.

پی‌آرپی صورت، به واسطه تقویت نمودن بهبودی و رشد سلول‌های تازه متولد شده، موفق خواهد شد که از میزان حلقه‌های سیاه و خطوط پنجه کلاغی بکاهد و به مدد آن، موجب شکل‌‌گیری ظاهری شاداب‌تر و جوان‌ تر گردد.

اما این مورد که آیا این شیوه می‌تواند انتظارات شما را در باب رفع سیاهی دور چشم را پاسخ بدهد، به میزان مهارت و تشخیص صحیح پزشک باز می‌گردد.

پی آر پی برای اسکار جراحی

در آخرین مورد و به سبب تکامل توضیحاتمان در باب پی آر پی صورت، به کمرنگ‌ تر گشتن معجزه آسای اسکارهای جراحی اشاره خواهیم داشت که اثرات باقی‌ مانده از آن را کم رنگ خواهد ساخت.

بعد از پی‌آرپی صورت نیاز است چه اقداماتی صورت پذیرد؟

همانطور که بیان داشتیم زمانی تمامی اهداف متصل به روند پی‌آرپی صورت محقق خواهد گشت، که تمامی مراقبت‌های بعد از پی‌آرپی صورت به نحو احسن صورت پذیرد و مانع از شکل‌گیری هر عارضه احتمالی بعد از انجام تزریق گردد.

 

 بعد از پی‌آرپی صورت نیاز است چه اقداماتی صورت پذیرد؟

شست و شو صحیح محل تزریق

یکی از مواردی که طی عمل به تمامی مراقبت‌های بعد از پی‌آرپی صورت بدان تاکید بسیاری ورزیده می‌شود، شست و شوی صحیح و همینطور متناسب با یک برنامه‌ریزی صحیح محل تزریق و اطراف آن می باشد.

این مورد را از یاد نبرید که نزدیک به یک بعد زمانی ۷ تا ۸ ساعته باید به خودتان فرصت بدهید د اجازه ندهید که آب با قسمت انجام تزریق تماس پیدا کند. بعد از طی این چند ساعت، به کمک یک شوینده ملایم و بدور از ورود کمترین فشاری به ناحیه، برای عاری نمودن این محل از هر گونه آلودگی، دست بکار شوید.

عدم لایه برداری پوست

یکی دیگر از موارد که در حوزه به منع انجام آن اسرار می‌ورزیم، عدم مجوز استفاده از هر نوع محصول لایه بردار در ناحیه تزریق از سوی پزشک می‌باشد. همانطور که مستحضر هستید در ترکیب این قبیل از محصولات، مواد شیمیایی مضری وجود دارد که عوارض جبران‌ناپذیر و مخاطره آمیزی را در قسمتی که تزریق انجام پذیرفته است، به بار آورد.

خودداری از قرار گیری در معرض نور خورشید

این مورد را از یاد نبرید که بعد از انجام تزریق پی‌آرپی، پوست در حساس ترین شرایط و یا حالت خود قرار خواهد گرفت. از همین‌رو در بطن موارد بیان گشته در مراقبت‌های بعد از پی‌آرپی صورت فرد، عدم قرارگیری در معرض اشعه مضر خورشید به شدت توصیه می‌گردد.

مصرف لوازم شخصی و بهداشتی

البته که این مورد، نیازمند توصیه برای انجام نمی‌باشد اما؛ باید به جدیت توصیه بورزیم که بعد از انجام تزریق تنها به کمک بکارگیری لوازم شخصی و بهداشتی خودتان این شرایط را مدیریت و مانع از رقم خوردن هر گونه شرایط مخاطره آمیزی گردید.

البته تمامی این تجهیزات باید بعد از استفاده شسته و به طور کامل ضدعفونی گردد تا احتمال وقوع هر گونه عارضه جانبی و بروز عفونت‌های درجه اول، جلوگیری گردد.

آمادگی و مراقبت های قبل از پی آر پی صورت

از معقوله مراقبت‌های بعد از پی‌آرپی صورت که خروج نماییم، باید بیان داریم که نیاز است پیش از انجام پی‌آرپی، تمامی اهداف و انتظاراتتان را به پزشک خود بازگو نمایید و از طرف دیگر او را در جریان کامل سوابق پزشکی خود و همینطور حساسیت‌های دارویی نگران کننده قرار بدهید. اما چه اقداماتی نیاز است تا پیش از تحقق این پروسه انجام بدهیم:

  • پیش از پی‌آرپی از انجام لیزر یا اپیلاسیون کاملاً خودداری نمایید
  • تا یک بعد زمانی ۷ روزه پیش ازانجام پی‌آر‌پی صورت، مصرف کرم‌های حاوی ویتامین A و همینطور خاصیت لایه برداری پوست را کنار بگذارید
  • استعمال دخانیات و همین‌طور الکل، پیش از انجام پی‌آر پی ‌ممنوع می‌باشد
  • چنانچه داروهای ضد انعقاد و رقیق کننده خون استفاده می‌کنید، بدون هیچ معطلی آن را متوقف سازید
  • توجه داشته باشید که مجوز مصرف ایبوپروفن، نوافن و دیگر داروهای ضد التهابی را پیش از انجام پی‌آرپی نخواهید داشت.

عوارض پی آر پی صورت

شاید برایتان به دور از منطق باشد که بدن افراد به نوع ماده‌ای که از خود آن‌ها دریافت شده، واکنش آلرژیک بدهند.

از همین‌ رو شیوه درمانی_زیبایی پی آر پی صورت در جایگاه یکی از روش‌هایی کم تهاجم و بدون کمترین عارضه مخاطره آمیز قرار خواهد گرفت که البته وابسته به نوع و کیفیت مراقبت‌های بعد از پی‌آرپی صورت ایجاد خواهد گشت.

اما چنانچه بازهم متوجه تورمی خفیف توام با التهاب و قرمزی گشتید، آن را یک عارضه تلقی نکنید چراکه؛ تنها واکنش پوست شما به فعال گشتن پلاکت‌‌های خون بدنتان هستند. چند مورد را بر حسب احتمال بروز خواهیم سنجید که به شرح زیر هستند:

کبودی:

یکی از مواردی که باید پیش از انجام تزریق prp به شدت مورد توجه قرار گیرد، ممنوعیت مصرف داروهای رقیق‌کننده خون ۱۵ روز پیش از انجام تزریق است.

تورم:

متورم گشتن ناحیه تزریق یکی از عوارضیست که ممکن است به سبب‌ عدم عمل به مراقبت‌های بعد از پی‌آرپی صورت ایجاد گردد. اما جای نگرانی نیست چرا که با دادن یک فرصت کوتاه به طور کامل رفع خواهد گشت.

قرمزی خفیف:

این به دلیل ورود سوزن به پوست فرد است که با قرمزی خفیفی نیز همراه می ‌شود. البته باید بازگو نماییم که اگر پوست شما به این مواد، آلرژی نشان ندهد دچار چالش نخواهید گشت‌ و در زمان کوتاهی بهبود خواهد یافت. البته که مراقبت‌های بعد از پی‌آرپی صورت در مدیریت این شرایط نقش ویژه‌ای را اعمال می‌کند.

ماندگاری پی آر پی صورت چقدر است؟

بعد از تکامل اطلاعاتتان در باب این موضوع که مراقبت‌های بعد از پی‌آرپی صورت شامل چه مواردی می‌گردد، باید بدانید که عمل به تمام موارد بیان شده، نقش گام اصلی را برای مدت ماندگاری این پروسه ایفا می‌سازد.

پی‌آرپی صورت در گروهی از افراد که به تمام نکاتی مراقبتی بعد از انجام، به خوبی عمل می‌کنند، بعد زمانی طولانی‌تری را شامل می‌گردد.

اما در مجموع باید بیان داریم که نتایج حاصله از پی آر پی صورت با گذشت دوماه، هنوز هم به قوت خود باقیست.

چنانچه با عبور از این بعد زمانی دو ماهه متوجه گشتید که اثرات پی‌آر‌پی به مرور در حال کمرنگ شدن است، باید به جهت تمدید جلسات با پزشکتان ملاقات داشته باشید.

مراقبت‌های بعد از پی‌آرپی صورت

کلام پایانی

این مبحث را با عنوان مراقبت‌های بعد از پی‌آرپی صورت آغاز نمودیم تا اینکه بتوانیم شما را با نکاتی به سبب دریافت نتیجه بهتر و ماندگاری بالا‌تر پی‌آرپی صورت آشناییت بخشیم‌.

به جرئت که میتوان از پی‌آر‌پی صورت به عنوان روشی بی‌نظیر و بی نقص به سبب تحقق رویایتان برای جوانسازی پوست نام برد.

کافیست تا تمامی مراقبت های بعد از این پروسه درمانی و زیبایی را به نحو احسن اجرا نمایید تا در بعد زمانی کوتاهی، پوست کاملاً بهبود یابد و تمامی اثرات جوانسازی آشکار و شما را شگفت زده نماید. اما از یاد نبرید که شما نیمی از نقش فرد فعال این ماجرا تا رسیدن به نتیجه‌ای مطلوب هستید.

این مهارت کافی پزشک و پرسنل متخصص، کلینیک انتخابی شماست که پاسخ انتظارات شما را رفع می‌سازد.

این مورد را از یاد نبرید که ارائه خدمات از سوی درسا کلینیک به عنوان یک مجموعه مطرح در این حوزه، شما را چندین گام بزرگ به هدفتان نزدیک می‌سازد.

چراکه بهترین و مجرب‌ترین تیم در کیفیت نتایج بسیار موثر واقع می‌گردند.

بی‌شک بعد از انجام این پروسه درمانی و زیبایی، پرسنل کلینیک نکات لازم در باب مراقبت‌های بعد از پی‌آرپی صورت را به شما آموزش خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »