خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

مزایای استفاده از دستگاه ال پی جی برای رفع سلولیت

چکیده محتوا

مزایای استفاده از دستگاه ال پی جی برای رفع سلولیت

سلولیت یکی از مشکلاتی است که، افراد زیادی را، دیگر نموده است. خوشبختانه به مدد علم پزشکی به راحتی می توان به کمک دستگاه ال پی جی از شر سلولیت رهایی یافت. مزایای استفاده از دستگاه ال پی جی موضوع مورد بحث امروز ما می باشد.

امروزه بانوان و آقایان به مسأله تناسب اندام و لاغری اهمیت ویژه ای می دهند. صرف نظر از تناسب اندام و زیبایی شناسی، این امر با سلامت جسمی فرد نیز ارتباط مستقیمی دارد. با گسترش دنیای ارتباطات و سوشال میدیا شاهد رشد روز افزون مقوله زیبایی پوست و مو هستیم.

 

سلولیت چیست؟

پیش از این که، اشاره ای به مزایای استفاده از دستگاه ال پی جی داشته باشیم؛ به شرح مختصری از سلولیت می پردازیم. سلولیت نوعی تورفتگی و برآمدگی غیر عادی در سطح پوست گفته می شود. این عارضه را، با نام پوست پرتقالی نیز می شناسند.

این عارضه در اثر تجمع چربی، مواد زائد و غیره در ناحیه زیرین پوست صورت می گیرد. طبق تحقیقات به عمل آمده نمایان شد که، ٧٠ درصد از خانم ها درگیر سلولیت می شوند. در واقع سلولیت نوعی مسمومیت در بافت های ارتباطی جسم فرد می باشد.

شکم و پهلو، کشاله ران ها، لگن و باسن، اطراف مچ پا و همچنین، قسمت داخلی زانو مناطقی از بدن فرد می باشند که، تحت تاثیر سلولیت دچار تغییر شکل می شوند. این عارضه بسیار شایع بوده و حدود هفتاد الی هشتاد درصد از خانم ها در طی دوران زندگی خود درگیر آن می شوند.

 

دستگاه ال پی جی چه نوع دستگاهی می باشد؟

مزایای استفاده از دستگاه ال پی جی با شناخت عملکرد این دستگاه، به راحتی قابل تشخیص خواهد بود. عملکرد دستگاه ال پی جی یک نوع عملکرد غیر تهاجمی و تلفیقی از مکش به وسیله غلطک به همراه ماساژ است. در این روش کلیه سلولیت ها از بین می روند.

عملکرد و طرز کار دستگاه ال پی جی مبتنی بر مکش، غلطیدن و صاف کردن سلولیت است که، منجر به شکسته شدن سلول های سلولیت و از بین رفتن تجمع مایعات زیر پوست می گردد. مزیت این دستگاه را، می توان در بهبود و افزایش گردش و جریان خون در پوست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس

نحوه کار دستگاه ال پی جی به چه صورتی است؟

از جمله مزایای استفاده از دستگاه ال پی جی، کارکرد و نحوه کار بسیار ساده آن است. در این روش جهت از بین بردن سلولیت ها از یک غلطتک غلطان بر روی سطح پوست استفاده می گردد. دستگاه ال پی جی به تقویت شدن بافت همبند پوست فرد کمک شایانی می نماید.

تکنیک عملکرد این دستگاه به گونه ای می باشد که، نسبت به تقویت این بافت کمک می نماید. هنگامی که، بافت همبند پوست به بالاترین حد خود تقویت شود؛ از تجمع رسوبات چربی جلوگیری به عمل می آورد. در نتیجه سلولیتی در سطح پوست تشکیل نخواهد شد.

در روش دوم از عملکرد دستگاه ال پی جی، رسوبات تجمع شده در زیر پوست توسط این دستگاه شکسته شده و پوست صاف و یک دست می گردد. در بخش بعدی از این مبحث با مزایای استفاده از دستگاه ال پی جی و به کار گیری آن آشنا می شویم.

 

مزیت های به کار گیری دستگاه ال پی جی

مزایای استفاده از دستگاه ال پی جی در درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات پوستی افراد بر کسی پوشیده نمی باشد. علاوه بر داشتن کاربردهای فراوان و متعدد این دستگاه ال پی جی دارای مزیت های فراوان و ویژه ای ب ای پوست می باشد. برخی از این مزایا به شرح ذیل هستند؛

 

  • تحریک جریان لنفاوی
  • بهبود یافتن گردش خون
  • افزایش ترشح الاستین
  • افزایش ترشح کلاژن
  • سفت نمودن پوست
  • شکستن سلول های چربی
  • از بین برد اثر سلولیت

مزیت های به کار گیری دستگاه ال پی جی

 

تمامی این مزایا تنها بخش کوچکی و محدودی از مدیریت های استفاده و به کار گیری دستگاه ال پی جی و یا لیپوماساژ است. با استفاده از این دستگاه می توان به طور کلی و به مرور زمان از شر سلولیت های پوستی خلاصی یافت و پوستی کاملا صاف و یک دست را، تجربه نمود.

 

موارد به کار گیری دستگاه ال پی جی

مزایای استفاده از دستگاه ال پی جی محدود به موارد فوق و رفع سلولیت نمی باشد. این دستگاه فوق العاده کاربردی بوده و دارای موارد کاربردی ویژه دیگری نیز می باشد. در ادامه در نظر داریم که، به بررسی و شرح برخی از این موارد به کار گیری دستگاه ال پی جی بپردازیم؛

 

  • رفع سلولیت: همان گونه که، در در بخش های پیشین این مبحث نیز اشاره گردید؛ به منظور رفع سلولیت از دستگاه ال پی جی بهره گرفته می شود. رفع سلولیت در این دستگاه به دو روش صورت می گیرد.
  • لاغری: مزایای استفاده از دستگاه ال پی جی و کاربرد دیگر این دستگاه برای لاغری و رفع سلول های چربی است. در صورتی که، دارای چربی و افتادگی در پوست هستید می توانید از این دستگاه برای رفع این مشکل و لاغری استفاده کنید.

 

امروزه اکثر مشکلات پوستی و سلامتی افراد، توسط علم پزشکی و به وسیله دستگاه های مختلفی همچون دستگاه ال پی جی به راحتی قابل رفع و رجوع می باشند. کافی است به یک متخصص خبره، آگاه و با دانش کافی در زمینه مشکلات پوستی و سلامتی مراجعه کنید تا، به راحتی قادر به کسب راهنمایی های لازم در این زمینه باشید.

 

تعداد جلسات لازم برای کار با دستگاه ال پی جی

در ادامه مبحث مزایای استفاده از دستگاه ال پی جی در نظر داریم که، تعداد جلسات مورد نیاز جهت مراجعه به کلینیک و کار با دستگاه ال پی جی را، بررسی نماییم. از آنجایی که، دستگاه ال پی جی عملکرد و حالتی مشابه به ژیمناستیک را، برای پوست مشابه سازی می نماید؛ بایستی جلسات منظم انجام گیرند.

ممکن است بنا به تجویز پزشک در ابتدا ۳ الی ۴ جلسه در هفته مراجعه نمایید. به مرور زمان و پس از مشاهده تاثیرات دستگاه پزشک تعداد جلسات را، کم خواهد نمود. به یاد داشته باشید برای حصول نتیجه بهتر و دقیق تر بایستی جلسات را، مرتب و منظم مراجعه نمایید.

تعداد جلسات لازم برای کار با دستگاه ال پی جی

کلام پایانی

در این مطلب به بررسی مزایای استفاده از دستگاه ال پی جی پرداخته گردید. این دستگاه پوست بدن انسان را، در معرض ورزش هایی همچون ژیمناستیک قرار می دهد. به همین دلیل به راحتی قادر به شکستن سلولیت و توده های چربی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو جلسات درمانی به وسیله این دستگاه می توانید به کلینیک درسا مراجعه نمایید. درسا کلینیک اولین و معتبرترین کلینیک های عمل های زیبایی و رفع سلولیت در پایتخت می باشد. با انتخاب یک پزشک متخصص و حاذق می توانید از شر سلولیت های خود رهایی یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »