خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

مزایای لیزر موهای زائد چیست

چکیده محتوا

مزایای لیزر موهای زائد چیست

مزایای لیزر موهای زائد چیست ؟ این رایج ترین سوال در میان متقاضیانی است که به کلینیک های معتبر مراجعه می نمایند . هماانطور که در ادامه مقاله خواهید دید ، بر خلاف روش های دیگر حذف موهای زائد ، لیزر درمانی دارای طیف گسترده ای از مزایا است که به آن می پردازیم .

بیشتر بخوانید: مراقبت قبل از لیزر مو های زائد

لیزر موهای زائد چیست ؟

در شروع بحث مزایای لیزر موهای زائد چیست ، بهتر است به طور مختصر با درمان لیزر موهای زائد آشنا شویم . لیزر موهای زائد ، به شرطی که به وسیله تکنسین لیزر مجاز ، با تجربه و تایید شده انجام شود یک درمان ساده است و بی خطر است .

نحوه عملکرد آن به این صورت است :

در ابتدا ، تکنسین آموزش دیده و حرفه ای ، سری لیزر را بر روی نواحی تحت درمان قرار می دهد ، تا لیزر با اثر بر پیاز مو ، موجب حذف آن گردد . از آنجاییکه موها در مراحل مختلف رشد قرار می گیرند ، جهت اثرگذاری لیزر ، باید در مرحله فعال باشند . از این رو در جلسه مشاوره اولیه ، به شما گفته می شود که به تعداد مشخصی درمان با فاصله زمانی مناسب نیازمندید .

لیزر موهای زائد چیست ؟

مزایای لیزر موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد چیست ؟ در اینجا به برخی از مزایای لیزر موهای زائد اشاره می کنیم :

  1. به شما کمک می کند تا از موهای زائد جلوگیری کنید : موهای زائد یکی از بزرگترین کابوس‌هایی هستند که به دنبال شیو موهای زائد ایجاد می ‌شوند . با لیزر موهای زائد ، در نهایت می توانید با این مشکلات خداحافظی کنید . لیزر به از بین بردن موها از ریشه کمک می کند و در این فرآیند از رویش موهایی که در زیر پوست رشد می کنند ، نیز جلوگیری می کند .

به علاوه با لیزر موهای زائد ، عوارض ناشی از شیو که همگی تجربه آن را دارید ، وجود ندارد . بنابراین یکی از پاسخ های مزایای لیزر موهای زائد چیست ، حذف همیشگی موهای زائد خواهد بود ، به این معنی که دیگر هرگز نگران این موضوع نخواهید بود و دغدغه آن را نخواهید داشت .

  1. حذف لیزر پوست شما را نرم تر از قبل می کند : آیا تا به حال موهای خود را تراشیده اید و در عرض چند روز توسط موهای خاردار مانند اذیت شده اید؟ یا پس از اپیلاسیون ، ته ریش مشابهی را احساس کردید ؟

از طریق انجام لیزر موهای زائد ، پوست شما پس از یک بار لیزر درمانی ، نرم و بدون مو می شود و اگر زمانی موهای شما مجدد برگردند ، نازک تر و نرم تر از قبل می شوند ، بنابراین لازم نیست از موهای ضخیم که پوست شما را زبر می کند ، ناراحت باشید .

  1. هیچ اسکار یا عوارض جانبی دردناکی بر جای نمی گذارد : در ادامه مبحث مزایای لیزر موهای زائد چیست ، می توان به ایمن بودن آن اشاره نمود . بند انداختن یکی از دردناک ترین راه ها برای رفع موهای زائد است . اصلاح با تیغ ممکن است در ابتدا چندان دردناک نباشد ، اما با یک حرکت اشتباه خطر بریدگی و زخم وجود دارد و استفاده از موم نیز خطرات مربوط به خود را به دنبال دارد .

با این وجود ، لیزر موهای زائد تمامی این عوارض ناخوشایند را از بین می برد . این درمان یک فرآیند بدون آشفتگی است که می تواند بدون نگرانی در هر قسمت از بدن انجام شود .

  1. لیزر موهای زائد به شما نتایج ماندگاری می دهد : یکی از بهترین پاسخ ها از دید زیباجویان به مزایای لیزر موهای زائد چیست ، نتایج ماندگار این روش است که بالا ترین میزان رضایت مندی این روش را به همراه دارد . با هر مرحله از درمان ، حجم بیشتری از موها از بین می روند و این روند می تواند دائمی باشد .

خوب است بدانید ، اگر پس از گذشت زمان طولانی موها دوباره برگردند ، بسیار نازک تر و کم حجم تر خواهند بود و چیزی که در این مرحله به آن نیازمندید ، تنها یک مرحله درمان است . این یکی از مفیدترین بخش‌های استفاده از فناوری لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن شما است .

  1. لیزر به شما امکان می دهد بین جلسات اصلاح کنید : در برخی از درمان های حذف موهای زائد ، شما نباید در فاصله بین درمان ها عمل اصلاح را با هیچ وسیله ای انجام دهید . اما در روش لیزر درمانی این کار لازم نیست . این یک خبر خوب برای افرادی است که دوست دارند همیشه بدنشان بدون مو باقی بماند .
  2. در درازمدت پول پس انداز خواهید کرد :مزایای لیزر موهای زائد چیست ؟ یکی از پاسخ ها این است که ، هنگامی که لیزر موهای زائد را انجام می دهید ، نیاز به تعداد بی پایان تیغ ، کرم موبر ، اپیلاسیون و غیره را از بین می برید . هزینه انجام لیزر موهای زائد کاهش یافته در حالی که هزینه اپیلاسیون افزایش یافته است . لیزر موهای زائد از نظر مالی هوشمندتر است ، زمان کمتری می برد و در مجموع نتیجه طولانی تری به شما می دهد .
  3. در زمان صرفه جویی می کند : با لیزر موهای زائد ، نیاز نیست که وقت خود را برای اصلاح یا رفتن به آرایشگاه ها برای برداشت مو مصرف نمایید . همچنین دیگر لازم نیست نگران اشتباه کردن و از دست دادن نقاط باشید . بدون دردسر اصلاح یا اپیلاسیون پوستی تمیز خواهید داشت .

مزایای لیزر موهای زائد

کلام پایانی

این مقاله به بررسی مزایای لیزر موهای زائد چیست پرداخته است . لیزر موهای زائد فواید بیشماری دارد که به طور خلاصه می توان به دقت و سرعت آن ، توانایی حذف تمامی موها در هر ناحیه ای از بدن ، صرفه جویی در وقت و پول و نتایج بلند مدت آن اشاره نمود .

شما می توانید با لیزر موهای زائد ، رویش موهای زائد را مهار کرده و آن ها را از بین ببرید . این روش بهترین راه حل برای اطمینان از اینکه از موهای زائد رنج نمی برید و در معرض خطر برداشتن آن نیستید ، است . لیزر موهای زائد نیز برای افرادی که پوست حساسی دارند و پس از اصلاح یا اپیلاسیون دچار سوزش پوست می شوند ، گزینه بسیار خوبی است .

درسا کلینیک یکی از مراکز پوست تخصصی است ، که دارای تیمی از متخصصان با بیش از یک دهه تجربه در ارائه درمان های لیزر موهای زائد است . برای رزرو وقت درمان خود و پاسخ مزایای لیزر موهای زائد چیست به وب سایت ما مراجعه نمایید .

بیشتر بخوانید: عوارض بوتاکس در بارداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »