خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

مزایای هایفوتراپی صورت

چکیده محتوا

مزایای هایفوتراپی صورت

یکی از روش های جوانسازی پوست، که اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته هایفوتراپی صورت است، امروزه مشاهده می کنیم افراد زیادی تمایل دارند به جای انجام جراحی های سنگین زیبایی از هایفوتراپی استفاده کنند. یکی از مهمترین مزایای هایفوتراپی صورت غیر تهاجمی بودن آن می باشد.

انجام این روش زیبایی باعث جوانسازی پوست صورت و گردن افراد می گردد. با افزایش سن افراد دچار چین و چروک و افتادگی در پوست می شوند، که دلیل آن کاهش تولید کلاژن در پوست می باشد. با استفاده از این روش می توانید کمک زیادی به جوانسازی پوست کنید.

هایفوتراپی صورت چیست؟

درباره مزایای هایفوتراپی صورت باید بگوییم که این فرایند با استفاده از امواج فراصوت انجام می گیرد. به این ترتیب که امواج مورد نظر با شدت بسیار زیادی به اعماق پوست افراد نفوذ می کنند. به دلیل نتیجه مناسبی که این روش دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

در طی فرایند هایفوتراپی پزشکان با استفاده از گرمای ناشی از امواج فراصوت به بافت های عمیق پوست نفوذ می کنند. این عملیات موجب تحریک پوست شده، در نهایت فرایند کلاژن سازی انجام می گیرد. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم مهمترین مزایای هایفوتراپی صورت این است که در دسته ی روش های درمانی غیر تهاجمی قرار می گیرد. در این روش درمانی بافت های پوست را برای انجام فرایند کلاژن سازی تحریک می کنند. با کمک این روش سلول های پوست که دچار آسیب دیدگی شده اند شروع به بازسازی خود می کنند، عملیات کلاژن سازی را دوباره از سر می گیرند.

هایفوتراپی صورت چیست؟

کاربرد هایفوتراپی صورت

با کمک بررسی هایی که انجام دادیم متوجه مزایای هایفوتراپی صورت شدیم. می توانیم ادعا کنیم که این روش یکی از بهترین راهکارها در زمینه جوانسازی پوست به شمار می رود. متخصصان حوزه پوست اعتقاد دارند، که این روش می تواند به عنوان یک جانشین مناسب برای عمل های زیبایی معرفی شود. با استفاده از هایفوتراپی می توانید از بروز چین و چروک ها در صورت پیشگیری کرده همچنین به عنوان درمان جوانسازی و زیبا سازی پوست هم از آن استفاده کنید.

افرادی که دچار چین و روک پوست شده اند می توانند از مزایای هایفوتراپی صورت استفاده کنند. با استفاده از این روش درمانی شما یک صورت جوان، زیبا و فاقد چین و چروک خواهید داشت. علاوه بر صورت می توانید از هایفوتراپی برای از بین بردن چین و چروک های گردن و دیگر نقاط بدن هم استفاده کنید.

کاربرد هایفوتراپی صورت

 مزایای هایفوتراپی صورت برای جوان سازی

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم مزایای هایفوتراپی صورت بسیار زیاد می باشد، همین امر می تواند افراد را قانع کند، که این روش درمانی را انتخاب کنند. با استفاده از روش هایفوتراپی می توانید علاوه بر چین و چروک های صورت، مشکلات جوانسازی پوست گردن را نیز برطرف کنید. این روش درمانی می تواند برای از بین بردن چین و چروع و رفع افتادگی پوست گردن موثر باشد.

در ادامه قصذ ذلزیم به برخی از مزایای هایفوتراپی صورت که باعث می شود افراد این روش را انتخاب کنند اشاره کنیم.

  • وجود دوام و ماندگاری بسیار بالا در هایفوتراپی
  • می توانید از این روش برای حذف غبغب استفاده کنید.
  • از بین بردن و رفع چین و چروک ها در صورت و گردن
  • رفع افتادگی در پوست صورت
  • دوره نقاهت بسیار کوتاه به دلیل غیر تهاجمی بودن روش درمانی
  • استفاده از این روش جهت لیفت کردن گونه و ابروها
  • شاداب و جوانسازی پوست صورت

طبیعتا افرادی که قصد دارند درمان های زیبایی را انجام دهند، به دنبال روش هایی هستند که از ماندگاری بالایی برخوردار باشند. این امر موجب می شود در هزینه ها صرفه جویی شود، ارزش بسیار زیادی دارد. یکی از مزایای هایفوتراپی صورت که به آن توجه زیادی شده است، ماندگاری بالا و تاثیر این روش بر روی منطقه ی مورد نظر می باشد. افراد معمولا مدت زمان طولانی از این روش درمانی رضایت دارند. با توجه به اینکه از این روش برای رفع چین چروک صورت استفاده می کنند، می توانید به عنوان یک گزینه مناسب برای رفع غبغب به آن نگاه کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق فیلر در تهران

آیا هایفوتراپی صورت عوارض خاصی دارد

افرادی که قصد دارند روش های درمانی زیبایی را امتحان کنند، معمولا به دنبال روش هایی هستند، که کمترین عوارض ممکن را داشته باشد. به شما اطمینان می دهیم که یکی از مزایای هایفوتراپی صورت نداشتن عوارض جانبی می باشد. بیشترین عوارضی که پس از درمان توسط این روش گزارش شده است، وجود مقداری قرمزی و التهاب می باشد. جالب است بدانید که این عوارض تنها چند ساعت پایدار هستند. پس از گرشت مدت زمان کوتاهی خود به خود از بین می روند.

در برخی موارد هم افراد کمی با تورم و احساس سوزن سوزن شدن در نواحی تحت درمان قرار گرفته مواجه شده اند، که این موارد هم رفع می شود. بر اساس مشاهدات و گزارش هایی که وجود دارد، پس از گذشت یک هفته از انجام هایفوتراپی افراد تحت درمان هیچگونه مشکلی را گزارش نکرده اند.

در ادامه مزایای هایفوتراپی صورت باید بگوییم دلیل پیشنهاد شدن این روش درمانی معمولا عدم تهاجمی بودن آن است. در بعضی افراد برای مدت زمان کوتاهی عوارضی مانند بی حسی در موضع مورد درمان احساس شده است، که اینمورد هم پس از گذشت چند روز رفع شده است.

یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد، انتخاب پزشک متخصص برای انجام این روش درمانی ریبایی است. در صورتی که افراد بی تجربه را انتخاب کنید امکان دارد بخشی از پوست شما که تحت هایفوتراپی قرار می گیرد، دچار سوختگی شود. بنابراین برای کنترل عوارض بهتر است در انتخاب افراد با تجربه دقت لازم را داشته باشید.

آیا هایفوتراپی صورت عوارض خاصی دارد

سخن پایانی

در این جا سعی کردیم به صورت اجمالی مزایای هایفوتراپی صورت و عوارض آن را مورد بررسی قرار دهیم. حال که با این موضوع آشنایی نسبی پیدا کرده اید دقت داشته باشید انتخاب کلینیک مناسب برای انجام فرایند درمان یکی از مهمترین مواردی است که باید قبل از هایفوتراپی به آن بپردازید.

لازم است پیش از انجام این روش درمانی زیبایی محل مناسبی را انتخاب کنید. یکی از مهمترین اکتورها انتخاب کلینیک حرفه ای و دستگاه استاندارد است. می توانید پیش از انجام فرایند درمانی به کلینیک درسا مراجعه کرده و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »