خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

مزایا و معایب اصلاح فرم بینی بدون جراحی

چکیده محتوا

مزایا و معایب اصلاح فرم بینی بدون جراحی

به دلیل اهمیت این روش درمانی و افزایش استقبال افراد از آن ، قصد داریم که ، به بررسی اجمالی مزایا و‌ معایب اصلاح فرم بینی بدون جراحی بپردازیم . تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا ، با این روش زیبایی و ویژگی‌های آن آشنا شوید .

طی سال‌های گذشته میل به انجام عمل بینی در میان افراد ، به شدت افزایش داشته است . در این میان افرادی نیز هستند که ، تمایل به اصلاح فرم بینی خود بدون جراحی دارند . باید گفت که ، این کار امکان پذیر است و شما به راحتی بدون نیاز به انجام عمل جراحی می‌توانید فرم بینی خود را اصلاح نمایید .

 

بخوانید: آموزش تزریق فیلر در تهران

روش اصلاح فرم بینی بدون جراحی چگونه است ؟

 

پیش از آن که ، به بررسی مزایا و‌ معایب اصلاح فرم بینی بدون جراحی بپردازیم ، بهتر است تا این روش زیبایی را به طور مختصر توضیح دهیم . در این روش متخصص زیبایی فیلر پرکننده ‌ای مانند هیالورونیک اسید را ، به زیر پوست تزریق می‌کند .

این ماده پر کننده را ، معمولا برای پر کردن قوس بینی و رفع نابرابری ظاهری آن تزریق می‌کنند . لازم به ذکر است که ، انجام این روش می‌تواند کمی باعث لیفت نوک بینی نیز شود . به طور کلی این روش مناسب رفع نواقص و عیوب ظاهری بینی و بدون نیاز به تیغ جراحی می‌باشد .

این روش زیبایی ، رینوپلاستی مایع نیز نامیده می‌شود و مناسب افرادی است که ، مایل به انجام جراحی بینی نیستند . در عین حال علاقه‌مند به تغییر در شکل ظاهری و فرم بینی خود می‌باشند . در ادامه مطلب مزایا و‌ معایب اصلاح فرم بینی بدون جراحی برخی از مزیت‌های این روش را برای شما شرح خواهیم داد .

مزایای روش اصلاح فرم بینی بدون جراحی چیست ؟

 

افرادی بسیاری هستند که ، علاقه‌مند به ایجاد تغییر در فرم ظاهری بینی خود می‌باشند . اما از بیهوشی ، تیغ جراحی و عوارض پس از آن نیز واهمه دارند . روش اصلاح فرم بینی بدون جراحی یا همان رینوپلاستی روش مناسبی برای این گونه افراد می‌باشد .

در این قسمت از مطلب مزایا و‌ معایب اصلاح فرم بینی بدون جراحی ، به بیان مزایای این روش درمانی و زیبایی می‌پردازیم . در ذکر مزیت‌های این روش همین نکته کافی است که ، افراد بدون نیاز به جراحی ، می‌توانند فرم بینی خود را اصلاح کنند . برخی از مزیت‌های این روش به شرح زیر می‌باشند ؛

 

  • رینوپلاستی پل بینی و نوک بینی را ترمیم می‌کند .
  • برجستگی‌های روی سطح بینی را صاف می‌کند .
  • می‌توان به وسیله آن حجم بینی را افزایش داد .
  • به وسیله رینوپلاستی می‌توان نوک بینی را لیفت کرد .
  • هزینه این روش نسبت به روش جراحی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی‌تر می‌باشد .

 

اکنون که مزایای رینوپلاستی را بیان نمودیم ، در قسمت بعدی از مطلب مزایا و‌ معایب اصلاح فرم بینی بدون جراحی به بیان برخی معایب این روش زیبایی بینی نیز خواهیم پرداخت . تا انتهای مطلب همراه ما باشید .

 

مزایای روش اصلاح فرم بینی بدون جراحی چیست ؟

 

معایب روش اصلاح فرم بینی بدون جراحی چیست ؟

این قسمت از مطلب مزایا و‌ معایب اصلاح فرم بینی بدون جراحی را ، به بررسی معایب این روش اختصاص می‌دهیم . هر روش درمانی و زیبایی به ویژه جراحی ممکن است با معایبی همراه باشد . فرد پس از انجام اصلاح فرم بینی ممکن است عوارضی را تجربه کند که ، شامل موارد زیر باشد ؛

 

  • قرمزی و تورم در ناحیه تزریق
  • کبودی محل تزریق
  • حرکت فیلر به سایر بخش‌های بینی و یا زیر چشم
  • حالت تهوع

 

این مشکلات تقریبا برای درصد کمی از افراد رخ می‌دهد که ، با مراجعه به پزشک و متخصص وارد و خبره می‌توام تا حد زیادی از وقوع عوارض جلوگیری نمود . به یاد داشته باشید که ، در صورت وقوع علایم زیر حتما به پزشک مراجعه کنید ؛

 

  • تب : با افزایش حرارت و تب برای مدت طولانی حتما به پزشک مراجعه نمایید .
  • تاری دید : در صورتی که ، برای اصلاح فرم بینی به فردی آماتور مراجعه کردید و دچار تاری دید شدید سریعا به پزشک مراجعه کنید .
  • قرمزی طولانی مدت : با مشاهده قرمزی و تورم که ، افزایش می‌یابد نیز باید پزشکی شما را معاینه نماید .

 

حال که با مزایا و‌ معایب اصلاح فرم بینی بدون جراحی آشنا شدیم ، بهتر است تا با مراقبت‌های پس از انجام این روش درمانی نیز آشنایی مختصری پیدا کنیم .

مراقبت‌های لازم پس از انجام اصلاح فرم بینی

همانگونه که ، پیش‌تر نیز ذکر شد انجام هر گونه عمل زیبایی حتی اگر سرپایی نیز باشد ، نیازمند انجام یک سری مراقبت است . تا اینجا با مزایا و‌ معایب اصلاح فرم بینی بدون جراحی آشنا شدیم . اکنون به شرح مراقبت‌های مورد نیاز برای این روش زیبایی می‌پردازیم . برخی از این مراقبت‌ها به شرح زیر می‌باشند ؛

 

  • مصرف داروهای رقیق کننده خون : مصرف آسپرین ، داروی ضد التهاب مانند ایپوبروفن و ویتامین E را به مدت یک هفته قبل از این عمل متوقف کنید .
  • نوشیدن مایعات : نوشیدن آب قبل از انجام عمل تزریق توصیه می‌شود . به یاد داشته باشید که ، به دلیل حالت تهوع پس از تزریق بهتر است که ، پرخوری نکنید .
  • مراقبت از سطح ویتامین K: از آنجا که ، ویتامین K نقش بسزایی در پیشگیری و درمان کبودی دارد ، مصرف سبزیجات را فراموش نکنید .

در این مطلب سعی بر آن بود تا با بررسی مزایا و‌ معایب اصلاح فرم بینی بدون جراحی گامی در جهت آشنایی شما با این روش زیبایی برداشته باشیم . در صورتی که ، قصد تغییر و اصلاح فرم بینی خود بدون جراحی را داشته باشید این روش برای شما مناسب خواهد بود .

 

مراقبت‌های لازم پس از انجام اصلاح فرم بینی

 

کلام پایانی

 

با بررسی مزایا و‌ معایب اصلاح فرم بینی بدون جراحی می‌توان پی برد که ، این روش یک روش تغییر و اصلاح فرم بینی ایمن و بدون نیاز به جراحی است . افرادی که ، قصد دارند بدون جراحی به اصلاح فرم بینی خود بپردازند به راحتی می‌توانند این روش درمانی را انتخاب نمایند .

لازم به ذکر است که ، مراجعه به کلینیک معتبر برای انجام این روش زیبایی تا حد زیادی می‌تواند از عوارض آن بکاهد . کلینیک درسا یکی از معتبرترین کلینیک‌های جراحی زیبایی است . این کلینیک با بیش از صد جراحی زیبایی موفق از پیشروهای اصلاح فرم بینی بدون جراحی می‌باشد .

بخوانید: آموزش مزوتراپی مو در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »