خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

مقایسه تزریق ژل پروفایلو با سایر روش های تزریقی جوانسازی پوست

چکیده محتوا

مقایسه تزریق ژل پروفایلو با سایر روش های تزریقی جوانسازی پوست

همانگونه که از عنوان این مقاله بر می آيد، متخصصین زیبایی درسا کلینیک در مورد مقایسه تزریق ژل پروفایلو با سایر روش های تزریقی جوانسازی پوست صحبت خواهند کرد.‌ تزریق ژل پروفایلو از مدرن ترین ژل های جوانسازی پوست است، که توانسته پیری را شکست دهد و اثری طولانی مدت تر از رقیبان خود دارد.

در این مقاله با ما همراه شوید، تا نخست با متد زیبایی، نحوه عملکرد، دلایل تزریق پروفایلو آشنا شوید، در پایان بحث به مقایسه تزریق ژل پروفایلو با سایر روش های تزریقی جوانسازی پوست می پردازیم‌.‌

تزریق ژل پروفایلو چیست؟

در نخستین بخش از مقاله پیش از اینکه در مورد مقایسه تزریق ژل پروفایلو با سایر روش های تزریقی جوانسازی پوست صحبت کنیم، این روش زیبائی مدرن، محبوب و موثر را به شما معرفی می کنيم.

پروفایلو یک جوان کننده سلولی با عملکرد بازیابی ساختار بافت، بدون افزودن حجم به ناحیه مورد نظر است. از آنجایی که این محصول دارای سیالیت بالایی است، به صورت سطحی ناحیه تزریق پخش می شود و در نتیجه به تحتانی ترین نقاط پوست می رسد.

پروفایلو دارای ترکیبی ۱۰۰% از اسید هیالورونیک فوق خالص و عاری از هرگونه ماده افزودنی شیمیایی است . توسعه آن بر اساس فناوری NAHYCO یک مولکول با ثبات بالا و ساخته شده با غلظت بالایی از اسید هیالورونیک تزریقی بود.

آنچه که باعث غلظت این ژل شده است، نسبت یکسان مولکولی های کم وزن و سنگین وزن در دوز معین است. این ترکیب منجر می شود، که این اکسیر جوانی در مقایسه با سایر ژل های تزریقی جوانسازی پوست مانند بوتاکس، فیلر و چربی عملکرد بهتر و اثربخشی بالاتری داشته باشد.

هنگامی که پروفایلو روی پوست تزریق می شود، بیورمدلینگ و بازسازی بافت را ترویج می کند، که پیامدهای اصلی آن بهبود کیفیت پوست و تاخیر در روند پیری و افتادگی پوست است.

حال که با این ماده ضد پیری آشنا شدید، در ادامه مقاله مقایسه تزریق ژل پروفایلو با سایر روش های تزریقی جوانسازی پوست با ما باشید، تا به سایر جنبه های این ژل و تفاوت آن با دیگر روش های تزریق بپردازیم.

تزریق ژل پروفایلو چیست؟

چرا باید پروفایلو را انتخاب کنیم؟

همانگونه که از عنوان این قسمت مشخص است، در این بخش از مقاله مقایسه تزریق ژل پروفایلو با سایر روش های تزریقی جوانسازی پوست در مورد دلایل انتخاب پروفایلو صحبت خواهیم کرد.

در واقع دلایل زیادی برای از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست وجود دارد، وضعیتی که بسیاری از افراد را افسرده می کند و سبب کاهش اعتماد به نفس آنها می شود. افتادگی پوست چه ناشی از افزایش سن باشد، یا به دلیل کاهش وزن ناگهانی اتفاق بیفتد، یک نتیجه دارد و آن کاهش کلاژن در پوست است، که سبب پیری و افتادگی پوست می گردد و در نهایت، چین و چروک های مخوف و خطوط ظریف در صورت ظاهر می شوند.

پروفایلو یک روش انقلابی در مبارزه با پیری پوست با منشأ ایتالیایی است. این یک درمان تزریقی می‌ باشد، که نتایج سریع و بلند مدتی مانند بازگرداندن ظاهر جوان پوست، بازیابی بافت پوست، محو شدن خطوط ریز، کاهش افتادگی خفیف و متوسط و آبرسانی به پوست را در پی دارد‌.‌

چرا باید پروفایلو را انتخاب کنیم؟

نحوه عملکرد پروفایلو

در این بخش از مقاله شما را با نحوه عملکرد پروفایلو آشنا می کنیم، تا درک مقایسه تزریق ژل پروفایلو با سایر روش های تزریقی جوانسازی پوست برای شما آسان تر شود، سپس با توجه به عملکرد تا حدی به تفاوت های آن با سایر روش های تزریقی جوانسازی پوست پی ببرید.

پس از تزریق پروفایلو به پوست، اسید هیالورونیک به طور یکنواخت در سراسر ناحیه اعمال شده، پخش می گردد، با بافت واکنش نشان می دهد و بلافاصله باعث آبرسانی می شود؛ از این رو فورا شاهد سفت شدن پوست خود خواهید بود.

توجه به این نکته مهم است، که بافت‌ها، پس از ترمیم، مجددا افتادگی پوست یا علائم پیری را نشان نمی دهند؛ زیرا پروفایلو در هفته ‌های بعد از تزریق به فعالیت خود ادامه می‌دهد، تا به تدریج تولید الاستین و کلاژن را در بدن افزایش دهد.

این مقایسه در ویژگی مذکور نهفته است و این روش را از یک پرکننده یا یک کرم ساده با محتویات اسید هیالورونیک که فقط اثر موضعی و کوتاه مدت دارد، متمایز می کند.

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس در تهران و کرج

تفاوت ژل پروفایلو با سایر روش های تزریقی جوانسازی پوست

در این بخش به موضوع اصلی مقاله یعنی مقایسه تزریق ژل پروفایلو با سایر روش های تزریقی جوانسازی پوست می پردازیم. پروفایلو تنها بیورمدولاتور بافتی است، که از اسید هیالورونیک ۱۰۰٪ خالص و غلیظ استفاده می کند و همانند سایر ژل ها تزریقی با مواد شیمیایی ترکیب نشده است.

مزیت بزرگ پروفایلو در مقایسه با دیگر روش های جوانسازی پوست‌، عملکرد فوری آن تنها در طی دو جلسه است. این یک روش درمانی ایده آل برای کسانی می‌باشد، که خواهان نتایج طبیعی طولانی مدت هستند.

پروفایلو به عنوان یک آبرسان و لیفت عمل می کند و هیچ گونه عملکرد پرکننده یادحجم دهنده ای مانند تزریق فیلر یا چربی ندارد. استفاده از این متد جوانسازی آسان است، از آنجایی که نسبت به سایر روش ها سطحی تر است، درد آن کمتر است. این ماده جوانسازی برای بیمارانی که تا حدودی از کانولا می ترسند، به شدت توصیه می شود.

در ادامه این مقایسه باید افزود که، این روش جایگزین بسیار طبیعی تری برای زیبایی تزریقی است؛ زیرا عوارض کمتر و اثر بخشی بیشتر و سریع تری دارد. نتیجه پروفایلو چند سطحی است، یعنی در تمام لایه های پوست باعث تکثیر سلولی می شود، همان اتفاقی که در بافت جوان رخ می دهد.

پروفایلو روی سلول‌های مهمی مانند کراتینوسیت‌ها، فیبروبلاست‌ها و سلول‌های چربی اثر می ‌گذارد و به طور کلی برای پوست مفید است و به طور همزمان پیری را درمان و از آن پیشگیری می‌کند، برخلاف فیلرها که بر روی یک ناحیه تمرکز می کنند تا چین و چروک یا استخوان گونه یا لب را حجیم کنند.

پس از تزریق پروفایلو، اثربخشی آن در حدود ۳-۵ روز خود را نشان می دهد و افراد متوجه تفاوت در پوست خود می شوند، پوست آنها پس از انجام این درمان روشن تر و صاف تر خواهد شد.‌

در پایان این مقایسه باید افزود که، پس از تزریق اسید هیالورونیک خالص نیز همانند سایر روش های تزریق جوانسازی پوست، بیمار می تواند به به فعالیت های روزانه خود بازگردد.

البته باید از آرایش، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، انجام تمرینات بدنی شدید به مدت ۲۴ ساعت، ماساژ محل استفاده، سونا و حمام بخار اجتناب کنید. در واقع شیوه های مراقبتی در تمام روش های تزریقی مانند بوتاکس، فیلر، چربی و پروفایلو یکسان است .

تفاوت ژل پروفایلو با سایر روش های تزریقی جوانسازی پوست

سخن پایانی

در این مقاله از تیم زیبایی درسا کلینیک به مقایسه تزریق ژل پروفایلو با سایر روش های تزریقی جوانسازی پوست پرداختیم، تا در زمان انتخاب یکی از روش های تزریقی آگاهانه تر تصمیم بگیرید.‌ برای جوانسازی پوست خود و بهره گیری از تمام مزایای این روش تزریقی، پروفایلو را نزد پزشکان متخصص و حرفه ای کلینیک معتبر درسا کلینیک انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »