خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

مناطق قابل لیزر کردن مو های زائد برای خانم ها و آقایان

چکیده محتوا

مناطق قابل لیزر کردن مو های زائد برای خانم ها و آقایان

لیزر برای از بین بردن مو های زائد ، همه جانبه است و می توان برای قسمت های مختلف بدن آن را استفاده کرد . اما باید به این نکته توجه داشت ، که مناطق قابل لیزر کردن مو های زائد برای خانم ها و آقایان متفاوت می باشد ، چرا که خانم ها و آقایان هر دو دارای مو های زائد مختلفی می باشند ، از این رو مناطق قابل لیزر و حتی نوع لیزر انتخابی برای ایشان فرق می کند .

در ادامه ی این مبحث به مناطقی اشاره می کنیم ، که خانم ها و آقایان برای حذف موهای زائد آن ها می توانند به سراغ لیزر بروند ، خواهشمندیم در ادامه مطلب با ما همراه شوید .

مناطق قابل لیزر برای خانم ها جهت حذف مو های زائد

در ابتدای مبحث مناطق قابل لیزر کردن مو های زائد برای خانم ها و آقایان ، لازم بوده تا به صورت مجزا به بررسی نقاط قابل لیزر برای بانوان اشاره کنیم ، که این مناطق می تواند به شدت متنوع باشد و بسته به نیاز و ترجیحات هر فرد تغییر می کند . به آیتم های زیر توجه کنید ؛

  1. صورت ( نیاز به احتیاط و دقت فراوان دارد ) : در گذشته فرآیند اصلاح صورت با روش های مختلف انجام می شد ، که هم اکنون به کمک لیزر امکان پذیر است و شامل بالای لب ، ابروها ، پشت گردن و گونه ها می شود.
  2. زیربغل : این منطقه معمولاً برای زنان بسیار مهم است و بیشترین تقاضا برای حذف مو های زائد این منطقه می باشد ، که البته به دلیل حساسیتی که دارد ، لازم بوده تا حتما توسط پزشکان متخصص انجام گردد .
  3. بیکینی : حذف موها در منطقه بیکینی برای خیلی از خانم ها اولویت است و کیفیت زندگی زناشویی و بهداشت فردی را تحت تاثیر قرار می دهد و خوشبختانه با کمک لیزر می توان تمام مو های زائد آن را از بین برد .
  4. پاها : از جمله مناطق قابل لیزر کردن مو های زائد برای خانم ها و آقایان ، پا ها می باشد ، که خانم ها همیشه از مو های کنار انگشتان پا ، ساق پا و ران اذیت می شوند ، که با وجود لیزر به راحتی از بین می روند .
  5. بازوها : در بعضی از بانوان بازو ها دارای مو های بلند و نا مناسبی هستند ، که برای رفع آن ها می توان به سراغ لیزر رفت .
  6. پشت و شکم : برای از بین بردن موهای زائد اطراف شکم و ناحیه پشتی آن یعنی کمر استفاده از لیزر بهترین گزینه خواهد بود ، که این نقطه جزو مناطق قابل لیزر کردن مو های زائد برای خانم ها و آقایان است .
  7. سینه و پستان : توجه داشته باشید که ناحیه پستان و یا سینه نقاط حساس هستند و لیزر آنها با رعایت تکنیک ها نکات مختلفی انجام خواهد شد اما مستقیماً لیزر بر روی پستان اعمال نخواهد شد .
  8. دستها و انگشتان : اگر بانویی بر دست و پشت انگشتان خود دارای موهای زائد نامطلوبی است ، لیزر برای او یک معجزه فوق العاده می باشد و می تواند موهای زائد این نقاط را به کلی برطرف کند .
  9. پشت و گردن : معمولا آقایان در قسمت گردن خود دارای موهای زائد زیادی هستند ، اما اگر بانویی با این مشکل نیز مواجه است لیزر یک روش کارآمد برای حذف این موها می باشد . این نقاط جزو مناطق قابل لیزر کردن مو های زائد برای خانم ها و آقایان است .

توجه داشته باشید ، که هر بانو شرایط هرمونی و مو های زائد خاصی دارد و نقاط قابل لیزر برای آن ها وابسته به شرایطشان است .

بیشتر بخوانید: عوارض بوتاکس در بارداری

مناطق قابل لیزر برای خانم ها جهت حذف مو های زائد

مناطق قابل لیزر برای آقایان جهت حذف مو های زائد

در ادامه مبحث مناطق قابل لیزر کردن مو های زائد برای خانم ها و آقایان ، به نقاط قابل لیزر برای آقایان اشاره می کنیم . رشد مو های زائد آقایان بیشتر می باشد ، از این رو لیزر قدرتمند تری برای ایشان استفاده شده و نقاط مختلفی را شامل می شود ، که به شرح زیر است ؛

  1. صورت : از جمله مهم ترین محل های قابل لیزر کردن صورت است . آقایان دارای موهای ضخیم و کلفتی در قسمت های پیشانی گونه بینی و چانه خود هستند ، برای حذف موهای زائد بدون درد لیزر گزینه ایده آل می باشد .
  2. گردن : در گردن آقایان موهای زیادی رشد می کند ، که همیشه با روش های مختلف آن ها را شیو می کردند ، اما با وجود لیزر به راحتی می توان آنها را برطرف کرد .
  3. سینه و شکم : موهای زائد بسیار زیادی در قسمت سینه و شکم آقایان رشد می کند ، که برای افراد زیادی مخصوصاً ورزشکاران دردسرساز است ، که خوشبختانه به واسطه لیزر حذف آنها به راحتی فراهم شده است .
  4. پشت : ناحیه کمر و پشت آقایان مستعد رویش موهای زائد مختلفی است و برای حذف آن می توانند به سراغ لیزر موهای زائد بروند .
  5. شانه ها و بازوها : در برخی از آقایان موهای زائد زیادی در قسمت شانه و بازویشان رشد می کند ، که حذف این موها به واسطه لیزر بهترین انتخاب خواهد بود .
  6. دستها و انگشتان : از جمله مناطق قابل لیزر کردن مو های زائد برای خانم ها و آقایان ، قسمت دست و انگشت ها می باشد ، که البته شدت موهای زائد در آقایان بیشتر است . حذف موهای بلند و نامطلوب این نقاط به واسطه لیزر امکان پذیر می باشد .
  7. پاها : در قسمت مچ پا ران و ساق پای آقایان معمولا موهای زائد زیادی می رویند ، که برای افراد متعددی به خصوص ورزشکاران مشکل ساز خواهد شد ، حذف این موها به واسطه لیزر بهترین راه حل خواهد بود .
  8. زیربغل : از جمله محل های قابل لیزر کردن ناحیه زیر بغل می باشد ، حذف موها در این نقطه نیازمند دقت زیادی است و لازم بوده تا توسط تجهیزات مدرن افراد متخصص انجام شود .

اما باید به این نکته توجه داشت ، که موهای زائد در آقایان ضخیم تر هستند و برای حذف آنها نیازمند لیزر قدرتمندی است و تعداد جلسات مورد نیاز نیز بیشتر می باشد .

مزایای لیزر موهای زائد برای خانم ها و آقایان

در ادامه مبحث مناطق قابل لیزر کردن مو های زائد برای خانم ها و آقایان به مزایای لیزر موهای زائد برای هر دو جنس یعنی بانوان و آقایان صحبت خواهیم کرد به موارد زیر توجه کنید

  1. دائمی بودن : لیزر میتواند به طور دائمی موهای زائد را حذف کند . با تکرار جلسات لیزر ، موها به طور مداوم رشد کمتری خواهند داشت و در نهایت میتوانند تماماً از بین بروند .
  2. سرعت : لیزر فرآیند سریعی است و به طور معمول هر جلسه برای حذف موهای زائد از چند دقیقه تا یک ساعت به طول می انجامد . این به معنی صرفه جویی در وقت شماست .
  3. کاربری آسان : فرآیند لیزر کاربرد آسانی دارد و نیازی به تداخلات جراحی و یا انجام مراحل پس از عمل جراحی ندارد . شما می توانید بلافاصله پس از جلسه لیزر به فعالیت های روزمره خود برگردید و این روش بهترین انتخاب حذف موهای زائد بوده و مناطق قابل لیزر کردن مو های زائد برای خانم ها و آقایان را تحت پوشش قرار می دهد .
  4. صرفه جویی در هزینه : یکی از مزایای استفاده از لیزر این است که در طولانی مدت می تواند در مقایسه با روش های دیگر مانند اپیلاسیون دائمی موها هزینه های کمتری را نیاز داشته باشد .
  5. کمترین عوارض جانبی : با توجه به اینکه لیزر فقط روی مو قوی عمل می کند ، خطر ایجاد عوارض جانبی کمتری نسبت به روش های دیگر مانند شمع ، موم یا استفاده از کرم های شیمیایی وجود دارد .
  6. تنوع قابلیت استفاده برای هر نوع پوست : این تکنولوژی روش مناسبی برای زدودن مو
  7. پوستی بدون خراش و آسیب : لیزر به آرامی موهای زائد را از کنار پوست حذف می کند و خراش و آسیبی را ایجاد نمی کند .
  8. از بین بردن مو های نهفته : از جمله مزایای لیزر مو های زائد ، جلوگیری از رشد مو های نهفته است .

 

مزایای لیزر موهای زائد برای خانم ها و آقایان

کلام آخر

در این مقاله به بررسی مناطق قابل لیزر کردن مو های زائد برای خانم ها و آقایان پرداختیم . بانوان و آقایان بدون هیچ گونه نگرانی می توانند برای حذف مو های زائد خود به سراغ لیزر بروند .

این تکنیک نیازمند رعایت نکات و استاندارد های مختلفی بوده ، که سلامت جان افراد را تحت تاثیر قرار می دهد ، خوشبختانه درسا کلینیک به این نکات واقف بوده و بهترین اشعه لیزر را بر محل های قابل لیزر کردن اعمال می کند و مو های نا خواسته را از بین خواهد برد .

بیشتر بخوانید: عوارض هایفو برای دندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »