خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

مهمترین تاثیر پی‌ آر‌پی در جوانسازی

چکیده محتوا

مهمترین تاثیر پی‌ آر‌پی در جوانسازی

پی آر پی را می‌ توانیم یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین راه‌ها برای جوانسازی پوست و درمان ریزش مو معرفی کنیم. در این روش درمانی از خون خود بیمار برای جوانسازی پوست، ترمیم بافت‌ های آسیب دیده، درمان ریزش موی شدید و رفع برخی مشکلات مفاصل و عضلات استفاده می‌ کنند.

این روش بسیار ایمن و موثر بوده و امروزه توسط پزشکان زیبایی انجام می‌ شود. برای افرادی که به دنبال یک روش موثر و کم خطر برای زیبایی و رفع چین و چروک‌ های سطحی هستند، این کار می‌ تواند گزینه‌ای منحصر به فرد و ایده‌آل باشد. در ادامه مهمترین تاثیر پی‌ آر‌پی در جوانسازی را به شما معرفی می‌ کنیم.

 

فرایند پی آرپی برای جوانسازی چگونه انجام می شود؟

برای اینکه از مهمترین تاثیر پی‌ آرپی در جوانسازی اطلاع پیدا کنید نیاز است تا در ابتدا با فرایند این کار آشنا شوید. برای انجام این فرآیند زیبایی پزشک شما در ابتدا مقدار کوچکی از خونتان را گرفته و آن را درون مخصوصی تحت عنوان سانتریفوژ قرار می‌ دهد.

این دستگاه سرعت چرخش زیادی داشته و با سرعت بالا، سبب جدا شدن پلاسما و پلاکت‌ های خون از گلبول‌های قرمز می‌ شود. در نهایت مایعی زرد رنگ ایجاد شده که همان prp یا پلاسمای غنی از پلاکت می‌ باشد.

پزشک با تزریق این ماده به پوست، کلاژن سازی را تحریک کرده و در نتیجه سبب افزایش شادابی پوست و رفع چین و چروک‌ های سطحی آن می‌ شود که این موضوع را می‌ توانیم اصلی‌ ترین و مهمترین تاثیر پی آرپی در جوانسازی معرفی کنیم.

این روش کاملا سرپایی بوده و نیاز به دوره نقاهت یا بستری شدن ندارد. علاوه بر این، قبل از انجام آن پزشک از کرم‌ های بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند به همین دلیل شما دردی احساس نمی‌کنید.

به دلیل اینکه برای انجام این کار از خون بدن خود شما استفاده می‌ کنند در نتیجه هیچگونه روش تهاجمی و آسیب و پس زدگی ایجاد نمی‌شود. پس نکات ذکر شده را نیز می‌ توانیم از مهمترین تاثیر پی آرپی در جوانسازی نام ببریم.

فرایند پی آرپی برای جوانسازی چگونه انجام می شود؟

مزایای استفاده از پی آرپی در جوانسازی

استفاده از پی آرپی برای جوانی دارای مزیت‌ های زیادی است که همین مزایا باعث افزایش تقاضا برای انجام آن شده است. از مهمترین تاثیر پی آرپی در جوانسازی می‌ توانیم به رفع چین و چروک‌ های صورت و گردن اشاره کنیم.

علاوه بر این، این کار دارای مزیت‌ های دیگری است؛ برای مثال

  • به دلیل اینکه از خون خود شخص استفاده می‌ کنند در نتیجه مشکلی مانند انتقال بیماری‌ های خونی ایجاد نمی شود.
  • نسبت به روش‌ های دیگر عوارض کمتری دارد.
  • ماندگاری طولانی مدتی داشته و بر خلاف روش‌ هایی مانند جراحی، از هزینه کمتری برخوردار است.
  • سبب افزایش کلاژن سازی و جریان خون در قسمت‌ های مختلف صورت شده و در نتیجه از چین و چروک یا رنگ پریدگی پوست جلوگیری می‌ کند.
  • در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌ شود به صورتی که هر جلسه prp نزدیک به یک ساعت زمان می‌ برد.
  • می‌ توان از آن برای افزایش استحکام پوست و از بین بردن ترک‌ های بارداری نیز استفاده کرد.

پس همانطور که مشاهده کردید این کار می‌ تواند مزیت‌ های زیادی داشته باشد به گونه‌ای که امروزه برخی افراد مهمترین تاثیر پی‌ آرپی در جوانسازی را در نظر گرفته و سپس برای انجام آن اقدام می‌ کنند.

 

مزایای استفاده از پی آرپی در جوانسازی

مهم ترین کاربردهای پی آرپی صورت

آشنایی با مهمترین تاثیر پی آرپی در جوانسازی و آشنایی با کاربرد آن می‌تواند به افرادی که تمایل به زیبایی و جوانسازی پوست خود دارند کمک کند تا با اطمینان بیشتری این روش را انتخاب نمایند. از اصلی‌ترین کاربردهای این روش زیبایی می‌ توانیم موارد زیر را نام ببریم:

۱٫ جوانسازی صورت

اولین و مهم‌ ترین استفاده و کاربرد پی آرپی، برای جوانسازی پوست صورت است. این کار سبب بهبود بافت پوست شده و خطوط ریز و ظریف چین و چروک را کاهش می‌ دهد. علاوه بر این، به دلیل کلاژن سازی به صورت طبیعی، باعث جوان ماندن پوست صورت تا مدت طولانی می‌ شود.

مقاله پیشنهادی: مزوتراپی مو

۲٫ درمان و رفع اسکار

می‌ توان از پی‌ آر‌پی برای درمان زخم و جای زخم، اسکار، صاف‌تر شدن پوست و رفع خطوط پنجه کلاغی نیز استفاده کرد.

۳٫ روشن کننده پوست

به دلیل اینکه پی آر پی سبب تحریک پوست و ایجاد سلول‌ های جدید می‌ شود، در نتیجه نقش مهمی در روشن شدن پوست و رفع تیرگی و کدری پوست صورت دارد. این مورد را نیز می‌ توانیم از مهمترین تاثیر پی آرپی در جوانسازی پوست معرفی کنیم.

۴٫ رفع تیرگی دور چشم‌

علاوه بر موارد ذکر شده، این فرآیند می‌ تواند سبب از بین رفتن تیرگی زیر چشم و چین و چروک اطراف آن شود. پس اگر مشکلات اطراف چشم در سنین مختلف مخصوصا میانسالی شما را آزار می دهد، بهتر است اقدام به انجام پی آر پی کنید.

مهم ترین کاربردهای پی آرپی صورت

انجام پی آرپی برای چه کسانی توصیه نمی‌ شود؟

درست است که prp یک روش بدون خطر و موثر برای جوانسازی پوست دست و صورت است و در نظر گرفتن مهمترین تاثیر پی آرپی در جوانسازی می‌ تواند به صورت ایمن برخی مشکلات پوستی را رفع کند، ولی این روش نیز همانند روش‌ های دیگر زیبایی دارای محدودیت‌ هایی است.

برخی از افراد نمی‌توانند از آن استفاده کنند؛ بهتر است توجه کنید که اگر شرایط زیر را دارید کاندید خوبی برای انجام prp نیستید. این شرایط عبارت است از:

  • زنان باردار و شیرده
  • افرادی که مبتلا به عفونت‌ های عمومی و موضعی هستند.
  • کسانی که میزان پلاکت خونشان کمتر از ۵۰ هزار در میکرولیتر است.
  • افرادی که بیش از اندازه دخانیات یا الکل در طول روز مصرف می‌ کنند.
  • افراد مبتلا به سندروم اختلال عملکرد پلاکتی
  • افراد مبتلا به اختلال بافت کلوئید
  • اشخاصی که مبتلا به بیماری‌ های حاد یا تب هستند.
  • اشخاصی که دارای سابقه سرطان و شیمی درمانی هستند.
  • افرادی که انواع داروهای استروئیدی مصرف می‌ کنند.

 

انجام پی آرپی برای چه کسانی توصیه نمی‌ شود؟

ماندگاری پی آر پی چقدر است؟

برای بسیاری از مراجعه کنندگان، در کنار اهمیت اطلاع از مهمترین تاثیر پی آرپی در جوانسازی، دانستن مدت ماندگاری این کار نیز مهم است. به طور کلی ماندگاری این کار رابطه مستقیمی با تعداد جلسات، مشکل شما، سن و سالتان و تخصص پزشک دارد.

به طور تقریبی شما باید چند جلسه برای انجام پی‌ آرپی اقدام کنید تا پس از آن بتوانید نتیجه شگفت انگیز آن را مشاهده نمایید. ماندگاری این کار متفاوت است و شما می‌ توانید قبل از آن در مورد مدت زمان ماندگاری دقیق با پزشک خود صحبت کنید.

 

نکات تکمیلی و مهم در مورد انجام پی آرپی جهت جوانسازی پوست

پس از اینکه از مهمترین تاثیر پی‌ آرپی در جوانسازی آگاه شدید یکسری نکات مهم و ضروری در مورد این کار وجود دارد که بهتر است آنها را به خاطر بسپارید تا بدون نگرانی این کار را انجام دهید.

این نکات و موارد عبارت است از:

  • قبل از انجام prp مطمئن شوید مشکل کم‌خونی ندارید.
  • برای انجام این کار یک کلینیک و پزشک متخصص و باتجربه را انتخاب کنید.
  • تمامی جلسات را شرکت کنید تا نتیجه آن را به طور کامل مشاهده کنید.
  • اگر داروی خاصی مصرف می کنید یا به بیماری خاصی مبتلا هستید، قبل از انجام این کار با پزشک مشورت کنید.
  • بهتر است یک هفته قبل از انجام prp مصرف انواع داروهای آسپرین، داروهای استروئیدی و رقیق کننده خون را قطع کنید.
  • یک هفته قبل از عمل از انواع لوازم آرایش و ویتامین‌ C استفاده نکنید.

سخن پایانی

مهمترین تاثیر پی آرپی در جوانسازی مربوط به از بین بردن چین و چروک و افزایش زیبایی و جذابیت چهره است. برای افرادی که می خواند مشکلات پوستی خود را بدون عمل جراحی درمان کنند، انجام پی‌ آرپی یک روش ایمن، موثر، کم خطر و کم هزینه است.

اگر به دنبال یک کلینیک معتبر و شناخته شده برای انجام این کار می‌ گردید، ما کلینیک درسا را به شما معرفی می‌ کنیم؛ مجموعه ما برای انجام prp از بهترین دستگاه‌ ها و تجهیزات استفاده می‌ کند.

به همین دلیل شما می توانید این کار را با خیال راحت برای رفع مشکلات پوست و افزایش زیبایی و جوانی صورتتان انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »