خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

مهمترین تاثیر پی آر پی در جوانسازی

چکیده محتوا

مهمترین تاثیر پی آر پی در جوانسازی

با گذشت زمان و پیشرفت علم پزشکی روش های بسیار نوینی در زمینه جوانسازی پوست کشف و ارائه شده است. پی آر پی پی آر پی یکی از این روش های جوانسازی پوست به شمار می رود که به منظور رفع چین و چروک و همچنین بهبود بخشیدن جای لک و جوش استفاده می شود.

مهمترین تاثیر پی آر پی در جوانسازی پوست به اثبات رسیده است در نظر داریم در این مقاله شما را با این روش جوانسازی پوست آشنایی دهیم. این روش یکی از روش های بسیار طبیعی به منظور تقویت و جوانسازی پوست به شمار می رود.

 

پی آر پی پوست صورت چیست؟

مهمترین تاثیر پی آر پی در جوانسازی پوست به شمار می رود در این بخش به بررسی روش prp صورت خواهیم پرداخت. پی آر پی صورت به نام پلاسمای غنی از پلاکت نیز شناخته می شود. در این روش درمانی پزشکان با استفاده از روش هایی پلاکت های خون را برای تولید رشد سلول های جدید تحریک می نمایند.

این روش درمانی جز روش های درمانی احیا کننده طبقه بندی می شود از جمله خواص درمانی روش پی آر پی می توان به جوانسازی پوست و پیشگیری از پیری آن اشاره نمود. پی آر پی جزو روش های درمانی می باشد که پزشکان به منظور احیای پوست صورت از آن استفاده می نمایند.

برخی از افراد به دلایلی همانند افزایش سن و یا سایر روش های محیطی مانند در معرض آفتاب قرار گرفتن؛ دچار مشکلاتی در ناحیه پوست صورت می شوند. ممکن است پوست این افراد دچار خطوط ریز چین و چروک و همچنین تیرگی و لکه شود.

مهمترین تاثیر پی آر پی در جوانسازی پوست صورت به همراه بهبود بافت پوست رفع چین و چروک و همچنین درمان و کاهش تیرگی های موجود بر روی پوست صورت اشاره کرد.

 

کاربردهای روش پی آر پی

یکی از مهمترین تاثیر پی آر پی در جوانسازی پوست صورت می باشد. کاربردهای این روش درمانی بسیار متعدد بوده ولی به طور کلی برای جوانسازی پوست و زیبایی آن استفاده می شود. در ادامه با برخی از کاربردهای ویژه روش prp آشنا می شویم؛

 

  • از این روش زیبایی به منظور افزایش جوانی و شادابی پوست صورت استفاده می شود در این روش پس از گذشت چند جلسه فرد شاهد کاهش خطوط و چین و چروک ظریف به ویژه در اطراف دهان و چشم می شود. افزایش تولید کلاژن پوست با استفاده از prp امکان پذیر است.
  • مهمترین تاثیر پی آر پی در جوانسازی پوست است و در صورتی که فرد دچار جای آکنه و اسکارهای ناشی از جراحی و غیره باشد به وسیله روش درمانی prp می تواند به صاف شدن پوست خود کمک نماید.
  • برخی از پزشکان به منظور رفع کاهش خطوط پنجه کلاغی و همچنین حلقه های تیره زیر چشم و از بین بردن علائم پیری از این روش درمانی یعنی prp استفاده می کنند.
  • یکی از مزایای روش prp تحریک رشد سلول های جدید در بافت پوست می باشد. هنگامی که پوست شروع به تولید سلول های جدید می نماید بدون شک پوست روشن تر شده و دارای یکنواختی و درخشانی ویژه تری می شود.به همین دلیل پی آر پی با مزایای فراوانی همراه است.

کاربردهای روش پی آر پی

مزایای روش پی آر پی

مهمترین تاثیر پی آر پی در جوانسازی پوست کمک به کاهش لکه های صورت و از بین بردن جای جوش می باشد. معمولاً با استفاده از prp می توان فرایند تحریک رشد سلول های جدید توسط پلاکت های خون را افزایش داد. نتیجه این امر افزایش فاکتورهای رشد در prp و بهبود بازسازی بافت پوست می باشد.

بنابراین می توان با استفاده از روش های درمانی و جوانسازی همچون prp اسکار جوش آکنه و غیره را در پوست فرد بهبود بخشید و باعث بازسازی بافت پوست گردید در نتیجه این امر نیز کاهش لکه ها و افزایش کیفیت پوست اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: آموزش مزوتراپی مو در تهران

نقش پی آر پی بر روی رفع حلقه های دور چشم

از دیگر مهمترین تاثیر پی آر پی در جوانسازی می توان به درمان تیرگی و رفع چروک در اطراف چشم اشاره نمود. ‏prp یک نوع روش جوانسازی پوست و همچنین تحریک کننده تولید کلاژن می باشد. هنگامی که کلاژن در سطح پوست افزایش یابد خاصیت ارتجاع پذیری و استحکام پوست صورت نیز بیشتر می شود.

با افزایش استحکام و قدرت پوست در بازسازی خود می توان شاهد کاهش حلقه های سیاه و همچنین خطوط پنجه کلاغی در اطراف نواحی چشم بود. توجه به حساسیت ناحیه اطراف چشم بهتر است به منظور استفاده از prp از یک پزشک متخصص کمک بگیرید.

 

کاندیداهای مناسب روش پی آر پی

از آنجایی که، مهمترین تاثیر پی آر پی در جوانسازی پست می باشد؛ این روش نیز برای برخی کاندیداها بسیار مناسب است. به عنوان مثال تمامی افرادی که در نظر دارند با استفاده از یک روش غیر تهاجمی به جوانسازی پوست خود بپردازند می توانند از prp استفاده نمایند.

افرادی که به مرور زمان علائم اولیه پیری و چلوک پوست را برای صورت خود مشاهده می نمایند و یا دارای کمبود کلاژن و همچنین دچار کاهش حجم صورت شده اند می توانند از prp استفاده کنند و به افزایش جوان سازی و شادابی پوست خود کمک شایانی نمایند.

البته ناگفته نماند که استفاده از prp برای بانوان در دوره بارداری و یا شیردهی و همچنین افرادی که تحت درمان ضد انعقاد می باشند مناسب نیست. همچنین افرادی که دارای بیماری های خود ایمنی و یا کم خونی شدید می باشند بهتر است prp را انجام ندهند و یا به وقتی پس از درمان نهایی موکول نمایند.

کاندیداهای مناسب روش پی آر پی
کاندیداهای مناسب روش پی آر پی

کلام پایانی

مهمترین تاثیر پی آر پی در جوانسازی صورت می باشد که به وسیله prp می توان افزایش ترشح کلاژن سازی و سلول سازی پوست را تحریک کرده و به فرد در رسیدن به پوستی سالم و شاداب نهایت کمک را، نمود. پی آر پی جزو روش های کم تهاجمی می باشد.

پیشنهاد می شود جهت انجام روش prp و کلیه تکنیک های زیبایی دیگر به کلینیک درسا مراجعه نمایید. این کلینیک جزو پیشرفته ترین و مجهزترین کلینیک های زیبایی واقع در محدوده پایتخت می باشد که روزانه پذیرای افراد زیادی زیباجو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »