خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

نحوه خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس

چکیده محتوا

نحوه خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس

در این میان ممکن است که ، نحوه خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس برای افراد جای سوال داشته باشد . زیرا ، ممکن است حالت‌های متفاوت خواب بر روی عمل بوتاکس تاثیر معکوس داشته باشد . به همین دلیل امروز یک راهنمای جامعی برای تاثیر نحوه خواب بر روی بوتاکس را ، جمع آوری نمودیم . با ما همراه باشید .

در سال‌های اخیر افراد زیادی به انجام عمل‌های زیبایی روی آورده‌اند که ، این امر مختص بانوان نبوده و‌حتی شامل آقایان نیز می‌گردد . از بین تمامی روش‌های زیبایی ، تزریق بوتاکس ، به دلیل مزایایی که دارد ، از جایگاه بالایی در بین افراد برخوردار است .

 

نحوه خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس-وبسایت درساکلینیک

بوتاکس چیست ؟

 

برای اینکه بتوانیم اهمیت نحوه خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس را متوجه شویم ، نیاز است تا ، تعریفی از اینکه بوتاکس چیست داشته باشیم . بوتاکس در واقع نوعی سم به نام بوتولینیوم است که ، از نوعی باکتری به همین نام ترشح می‌شود . از این سم برای رفع چین و چروک پوست استفاده می‌کنند .

این سم خطرناک نبوده و به هنگام تزریق به پوست فرد مراجعه کننده ، گیرنده‌های عصبی ماهیچه‌هایی که ، باعث چین و چروک می‌شوند را ، فلج کرده و باعث جلوگیری از پیری پوست می‌شود . نتیجه این فرایند ، جوانسازی پوست و کاهش چین و چروک موجود در پوست صورت است .

متریال بوتاکس یا همان سم بوتولینیوم در واقع ، یک نوع پروتیین استرسل شده است که ، دارای خلوص بالایی بوده و به صورت پودر تولید می‌شود . در حال حاضر بوتاکس به صورت ویال‌های تک نفره و دو نفره درون بازار عرضه می‌شود .

اکنون که با مواد تشکیل دهنده بوتاکس و روش کارایی آن آشنا شدیم و اطلاعات نسبی پیدا کردیم ، با ادامه مطلب نحوه خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس با ما همراه باشید تا ، اطلاعات بیشتری در مورد بوتاکس و مراقبت‌های بعد از آن در اختیار شما قرار دهیم .

مزایای تزریق بوتاکس چیست ؟

در این قسمت از مطلب نحوه خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس به معرفی مزایای تزریق بوتاکس می‌پردازیم . تزریق بوتاکس اگر به صورت اصولی و صحیح انجام گیرد ، مزایای زیادی خواهد داشت . در اینجا به بیان مختصری از مزایای تزریق بوتاکس خواهیم پرداخت .

  • درمان میگرن و سردردهای حاد
  • ایجاد تقارن در دو طرف صورت
  • جلوگیری و درمان تعریق زیاد
  • درمان افتادگی پلک
  • از بین بردن خط اخم و خطوط پنجه کلاغی
  • از بین بردن خط خنده
  • درمان و کاهش اسکار دردناک
  • درمان انحراف چشم
  • درمان چین و‌چروک گردن
  • درمان انقباض فک و دهان

کاندیداهای مناسب برای تزریق بوتاکس

این قسمت از مطلب نحوه خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس را ، به کاندیداهای مناسب برای انجام عمل تزریق بوتاکس اختصاص داده‌ایم . تزریق بوتاکس در واقع کاندیدای به خصوصی نداشته و افراد در تمام سنین می‌توانند از آن بهره ببرند .

تجربه ثابت کرده است که ، افراد مسن با سن بالا و چین و چروک عمیق‌تر با انجام عمل تزریق بوتاکس نتیجه کم‌تری نسبت به افراد کم سن که چین و چروک خفیفی دارند ، دریافت می‌کنند . بنابراین ، در سنین کم نیز ، به محض مشاهده چین و چروک می‌توانید به پزشک متخصص مراجعه کرده و‌ از مزایای تزریق بوتاکس بهره ببرید .

همچنین ، لازم به ذکر است که ، بوتاکس در جلوگیری از ایجاد چین و چروک نیز نقش بسزایی دارد . پس فارغ از سن و جنسیت همواره با مراجعه به متخصص و دریافت مشاوره اصولی می‌توانید به تزریق بوتاکس بپردازید .

موارد منع تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس همانند سایر روش‌های زیبایی ممکن است که ، برای برخی افراد ممنوع باشد . در این قسمت از مطلب نحوه خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس به بررسی موارد منع تزریق بوتاکس خواهیم پرداخت . افرادی که ، دارای شرایط زیر هستند ، نباید عمل تزریق بوتاکس را ، انجام دهند .

  • مشکلات قلبی – عروقی : افرادی که دارای مشکلات قلبی و عروقی هستند ، نمی‌توانند تزریق بوتاکس انجام دهند .
  • محدودیت سنی : افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۸۰ سال نیز از تزریق بوتاکس منع شده‌اند .
  • دوران بارداری : مادران باردار‌ و مادرانی که ، در دوران شیردهی به سر می‌برند باید تزریق بوتاکس را به تعویق بیندازند .
  • تزریق واکسن : افرادی که ، تنها دو هفته از تزریق واکسن بیماری‌های دیگر گذشته است نیز ، نمی‌توانند عمل تزریق بوتاکس را ، انجام دهند .
  • سیستم ایمنی ضعیف : افرادی که ، بدن ضعیفی دارند و مستعد عفونت می‌باشند بهتر است که ، از انجام عمل تزریق بوتاکس بپرهیزند .

تا اینجای مطلب با موارد منع تزریق بوتاکس آشنا شدید . در قسمت بعدی مطلب به بیان مطالب و نکانی در مورد نحوه خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس خواهیم پرداخت .

نحوه خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس وب سایت درسا کلینیک

 

نکات مهم و نحوه خوابیدن پس از تزریق بوتاکس

عمل تزریق بوتاکس یک روش زیبایی بسیار سا‌ده و‌ پر طرفدار است که ، در مدت زمان کوتاهی نتایج آن قابل ملاحظه است . اما نیاز است تا پس از انجام عمل تزریق مراقبت‌هایی را انجام دهیم تا ، تزریق بوتاکس نتیجه بهتری داشته باشد .

نحوه خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس بسیار مهم است . پس از انجام تزریق شما به مدت حداقل ۴ ساعت نباید دراز بکشید . در صورت دراز کشیدن و خوابیدن ، نیروی جاذبه زمین باعث حرکت مواد بوتاکس می‌شود .

اگر پس از انجام تزریق بوتاکس به روی صورت و اصطلاحا به حالت دمر بخوابید ، مواد بوتاکس ممکن است به حفره چشمی نفوذ کند و مدت زمانی حدود سه ماه وقت ببرد تا درمان شود .

سعی کنید تا مدت ۴۸ ساعت پس از انجام عمل تزریق ، به پشت بخوابید زیرا ، در این حالت صورت شما با بالش تماسی نخواهد داشت و هیچ گونه فشاری به محل تزریق بوتاکس وارد نخواهد آمد .

به توصیه پزشکان ، بهترین حالت و نحوه خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس ، خوابیدن به پشت است . اگر در هنگام خواب به پهلو و شکم می‌خوابید از بالش کمک بگیرید تا به پهلو نچرخید .

برای اینکه پوست صورت شما پس از تزریق بوتاکس تحریک نشود ، از رختخواب تمیز استفاده کنید و از شستن صورت با آب گرم قبل از خواب پرهیز نمایید .

برای اینکه ، پس از انجام عمل تزریق بوتاکس به کاهش چین و چروک پوست کمک کنید بر روی ملافه‌های ابریشمی بخوابید زیرا ، این نوع ملافه‌ها بر کاهش چین و چروک اثرات مثبتی دارند .

نحوه خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس بسیار مهم بوده و نیاز است تا ، با کنترل نحوه خوابیدن به تاثیر بهتر بوتاکس کمک کرد . تنها در این صورت است که ، می‌توان به دریافت نتایج بهتر امیدوار بود .

کلام پایانی

در این مطلب که ، توسط کلینیک درسا گردآوری و جمع شده است به بیان نحوه خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس پرداخته شده است تا ، قدمی در جهت افزایش اطلاعات در مورد تزریق بوتاکس برداشته باشند .

کلینیک درسا یکی از پیشگامان صنف خود در زمینه تزریق بوتاکس بوده و کلیه مواد بوتاکس خود را در بالاترین کیفیت و بهترین متریال تهیه می‌کند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق بوتاکس به کارشناسان این کلینیک مراجعه نمایید .

مقالات پیشنهادی

آموزش مزوتراپی مو در تهران

آموزش لیزر موهای زائد در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »