خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

نحوه خوابیدن بعد از لیفت صورت چگونه است ؟

چکیده محتوا

نحوه خوابیدن بعد از لیفت صورت چگونه است ؟

نحوه خوابیدن بعد از لیفت صورت ، بر روی نتیجه و زمان بهبودی این روش زیبایی تاثیر به سزایی دارد . همه پزشکان زیبایی به مراجعه کنندگان خود توصیه می کنند ، که پس از انجام لیفت نخ ، بر روی نواحی تحت درمان ، هیچ فشاری وارد نشود ‌.‌ در این مقاله با نحوه خوابیدن و مراقبت های پس از این روش درمانی بیشتر آشنا می شوید .

نحوه خوابیدن پس از لیفت صورت

لیفت صورت یکی از متدهای زیبایی کم تهاجمی است ، که برای اینکه اثر بخشی بالا و عوارض کم داشته باشد ، باید نکات مراقبتی پس از آن را رعایت کنید . یکی از سوالات مراقبتی رایج پس از این عمل زیبایی ، نحوه خوابیدن بعد از لیفت صورت است .‌

پس از انجام لیفت صورت نباید هیچ گونه فشاری به منطقه مورد نظر اعمال شود ، حتی خوابیدن روی صورت نیز ممکن است اثر بخشی آن را کم و عوارضی مانند کبودی التهاب ، ورم ، درد و … را بر جای بگذارد . بهترین روش خوابیدن بعد از لیفت صورت بر روی کمر خوابیدن و استفاده از تکیه گاه ( قرار دادن بدن در حالت قائمه ) است ، در عناوین بعدی به این دو شیوه مراقبتی بیشتر می پردازیم .

نحوه خوابیدن پس از لیفت صورت

خوابیدن روی کمر پس از لیفت صورت

بهترین شیوه خوابیدن پس از انجام لیفت صورت ، خوابیدن بر روی کمر است . این نحوه خوابیدن بعد از لیفت صورت ، بر عکس خوابیدن بر روی شکم و پهلو که به صورت فشار وارد می کند ، هیچ فشاری به‌ صورت نمی آورد و عوارضی مانند التهاب ، ورم و درد را در پی ندارد .‌

اگر پس از این روش زیبایی ، به صورت فشار وارد شود ، امکان جابجایی نخ نیز وجود دارد ، که باعث اثر بخشی کم یا عدم اثر بخشی آن خواهد شد . بنا به توصیه پزشکان حداقل یک هفته پس از انجام لیفت نخ هیچ فشاری به صورت شما وارد نشود تا صورت شما زودتر بهبود یابد و به نتیجه مطلوب برسید .

بخوانید: آموزش تزریق فیلر در تهران

استفاده از تکیه گاه پس لیفت صورت

علاوه بر اینکه نحوه خوابیدن بعد از لیفت صورت در اثر بخشی آن موثر است ، استفاده از تکیه گاه نیز در روند سریع بهبودی شما موثر خواهد بود . برای اینکه پس از انجام این فرآیند زیبایی فشاری به صورت فرد زیبا جو وارد نشود ، بدن را در زمان خواب و نشسته ، باید در حالت قائمه نگه داشت .

برای قرار دادن بدن در این وضعیت از تکیه گاه یا در صورت امکان از تخت های برقی ( باربهره گیری از این تخت ها می توان وضعیت بدن را در آن تنظیم نمود ) ، استفاده کنید . در واقع نحوه خوابیدن بعد از لیفت صورت ، با رعایت این دو اصل بسیار آسان و ساده است .

استفاده از تکیه گاه پس لیفت صورت

نبایدهای خوابیدن بعد از لیفت صورت

تا به اینجای مطلب در مورد نحوه خوابیدن بعد از لیفت صورت صحبت کردیم ، ولی در این بخش از مطلب راجع به نباید های خوابیدن پس از لیفت صورت با نخ صحبت می کنیم !

یکی از مواردی که پس از انجام این روش زیبایی باید رعایت کنید ، عدم غلت زدن است ! در واقع پس از لیفت نخ نباید زیاد تکان و غلت بخورید . در صورتی که در خواب زیاد تکان می خورید ، چند هفته قبل از انجام این فرآیند زیبایی با خود تمرین کنید ، که این عادت را ترک کنید .

ترجیحا چند هفته پیش از لیفت نخ ، روی کمر بخوابید ، تا پس از انجام لیفت نخ ، این سبک خوابیدن برای شما آزار دهنده و غیر قابل کنترل نباشد و به راحتی با این سبک خوابیدن ، کنار بیایید و سختی های پس از این متد زیبایی برای شنا کمتر باشد .

برای اینکه در زمان خواب غلت نزنید ، در اطراف خود بالش یا غلط گیر ( محافظ ) قرار دهید ، تا مانع از غلت زدن شما شود . البته این نحوه خوابیدن بعد از لیفت صورت ، فقط در هفته اول پس از انجام این فرآیند زیبایی ، باید رعایت شود . پس از طی این بازه زمانی می توانید بدون هیچ نگرانی به راحتی و آزادانه بخوابید .‌

پس از لیفت صورت به مدت چند ساعت می توان خوابید ؟

یکی دیگر از سوالاتی که در ارتباط با نحوه خوابیدن بعد از لیفت صورت ، پرسیده می شود ، این است که چند ساعت پس از لیفت صورت با نخ می توان خوابید ؟ در واقع هیچ محدودیتی برای میزان خواب پس از این متد زیبایی وجود ندارد ، فقط کافی است که مواردی که در بالا به آن ها اشاره نمودیم ، را رعایت کنید .

پس از انجام این متد زیبایی ، بدون اینکه فشاری به ناحیه تحت درمان وارد شود ، به هر میزان که مایل اید استراحت کنید و بخوابید .‌ با خواندن این مقاله حتما متوجه شده اید ، که لیفت صورت نیاز به مراقبت سخت و پیچیده ای ندارد و دوره زمانی مراقبتی آن نیز بسیار کوتاه است .

پس از لیفت صورت به مدت چند ساعت می توان خوابید ؟

در پایان

مقاله نحوه خوابیدن بعد از لیفت صورت ، توسط تیم زیبایی مرکز زیبایی درسا کلینیک نگاشته شده است . آکادمی و مرکز زیبایی درسا کلینیک از مراکز معتبر با کادری مجرب و حرفه ای است ، که خدمات زیبایی مختلفی مانند تزریق بوتاکس ، تزریق فیلر ، تزریق مزوتراپی ، لیفت صورت با نخ ، هایفو تراپی و… را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مراجعه کنندگان خود ، ارائه می دهد .

اگر مایل به انجام لیفت صورت با نخ نزد متخصصین زیبایی ، مجرب و متخصص هستید ، برای اخذ نوبت و گرفتن مشاوره به سایت درسا کلینیک مراجعه نمایید ‌.

بخوانید: آموزش مزوتراپی مو در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »