خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

نخ های نوا NovaThreads برای چه نوع لیفتی مناسب هستند ؟

چکیده محتوا

نخ های نوا NovaThreads برای چه نوع لیفتی مناسب هستند ؟

اگر می خواهید بدانید که ، نخ های نوا NovaThreads برای چه نوع لیفتی مناسب هستند ؟ در این مقاله پاسخ پرسش شما را خواهیم داد .

نخ های نوا برای رفع چین و چروک قسمت های مختلف صورت ، جوان سازی پوست ، زیبا سازی صورت و … به کار گرفته می شوند . در این مقاله با ما همراه شوید تا با نخ های نوا آشنا شوید .

بیشتر بخوانید: ۸ عارضه احتمالی مربوط به لیفت با نخ و چگونگی حل آن

نخ نوا چیست ؟

پیش از اینکه پاسخ پرسش نخ های نوا NovaThreads برای چه نوع لیفتی مناسب هستند ، را روشن کنیم ، شما را با این نوع از نخ لیفت آشنا می کنیم . نخ نوا در واقع یک مارک معتبر نخ لیفت می باشد ، که از مواد زیست تخریب پذیر تحت عنوان PDO ( پلی دی اکسانون ) تولید می شود .

این نخ توسط سازمان غذا و داروی آمریکا برای جوان سازی و زیبا سازی صورت تایید شده است . نخ نوا با بدن سازگاری بسیار بالایی دارد ؛ از این رو در سال های اخیر به وفور برای بالا کشیدن یا لیفت پوست صورت ، افزایش کلاژن سازی پوست صورت استفاده می شود .

 

نخ نوا چیست ؟

مزایا و معایب نخ های نوا

در این بخش از مقاله نخ های نوا NovaThreads برای چه نوع لیفتی مناسب هستند ، در مورد مزایای بی شمار و معایب این نخ ها صحبت خواهیم کرد .

مهمترین مزایای نخ نوا عبارتند از ؛

  • یک روش درمانی بسیار سریع و راحت است . جای گذاری هر نخ تقریبا یک دقیقه طول می کشد .
  • این فرآیند زیبایی یک روش غیر تهاجمی است و بدون هر گونه برشی در پوست قرار می گیرد .
  • بلافاصله پس از لیفت نخ ، شاهد اثر بخشی فوری آن هستیم .
  • نخ های نوا در مقایسه با نخ های دائمی ، خط کمتری به جا می گذارند .
  • اگر به هر دلیلی مایل به انجام جراحی لیفت صورت نمی باشید ، لیفت صورت را انتخاب کنید ؛ زیرا با همان اثر بخشی مقرون به صرفه تر و کم خطر تر خواهد بود .
  • لیفت نخ با بی حسی موضعی انجام می گیرد ؛ از این رو اصلا دردناک نیست ‌.

در این مبحث از مقاله ، معایب این روش را بیان خواهیم کرد . این روش زیبایی در کنار مزایای فراوان ، عاری از ایراد نیست . معایب نخ های نوا شامل دو مورد زیر می شود ؛

  • نخ های نوا در مقایسه با جراحی لیفت ماندگاری کوتاهی دارند و حدود شش ماه اثر بخش دارد ، البته به علت افزایش کلاژن سازی پوست ، سفتی آن تا حدود یک سال پایدار است .

 

  • اگر با عوارضی مثل بر آمدگی یا فرو رفتگی پوست مواجه شدید ، باید تا جذب خود به خودی نخ ها صبر کنید .

مزایا و معایب نخ های نوا

نحوه انجام لیفت با نخ نوا

در این قسمت از مقاله نخ های نوا NovaThreads برای چه نوع لیفتی مناسب هستند ، شما را با نحوه انجام این فرآیند زیبایی آشنا می کنیم . لیفت با نخ نوا با دو تکنیک زیر در پوست زیبا جویان جا گذاری می شود ؛

  • روش NuLift : در این روش در زیر پوست از نخ های خاردار پلی دی اکسانون بهره گرفته می شود . هدف از این تکنیک ، درمانیپ شلی و افتادگی پوست صورت ، گردن و فک است . نخ نوا پوست این نواحی را بالا می برد ، کلاژن سازی را چندین برابر می کند و در نهایت کشسانی و سفتی پوست را بهبود می بخشد .
  • روشNuMesh : تکنیک دیگری که در این مبحث از مقاله درباره اینگونه نخ ها خواهیم پرداخت ، تکنیک NuMesh نام دارد . این تکنیک یک داربست مشبک را در زیر پوست به وجود می آورد . نحوه ایجاد این داربست با نخ نوا بدین صورت است که ، دو نخ صاف پلی دی اکسانون به شکل عمودی و سه نخ به شکل افقی در هر دو طرف صورت جای گذاری می شوند .

پوست در پی واکنش به جای گذاری این نخ ها ، تولید کلاژن را چندین برابر و پوست را محکم و سفت می کند .

 

عوارض لیفت با نخ نوا

در این بخش پیش از اینکه به سوال نخ های نوا NovaThreads برای چه نوع لیفتی مناسب هستند ؟ جواب دهیم ، در مورد عوارض این نخ ها صحبت می کنیم ، تا با تمام جنبه های این روش جوان سازی آشنا گردید . لیفت با نخ نوا مانند هر روش زیبایی دیگری عوارض کوتاه مدت و بدون خطری را در پی دارد .

پس از لیفت با نخ نوا ممکن است عوارضی مانند تورم ، قرمزی و کبودی را به صورت خفیف و برای چند روز تجربه کنید ، که این عوارض به خودی خود از بین می روند .

در ادامه این بحث باید خاطر نشان کرد که ، عوارض لیفت به سابقه و مهارت پزشک بستگی دارد . اگر پزشک تجربه بالایی در انجام این روش زیبایی داشته باشد و کار خود را با دقت و مهارت بالا انجام داد ، لیفت با نخ نوا حداقل عوارض را در پی خواهد داشت .

عوارض لیفت با نخ نوا

نخ های نوا NovaThreads برای چه نوع لیفتی مناسب هستند ؟

حال که با نخ ها نوا به طور کامل آشنا شدید ، در این بخش به موضوع اصلی مقاله یعنی پاسخ به پرسش نخ های نوا NovaThreads برای چه نوع لیفتی مناسب هستند ، می پردازیم .

در پاسخ با این پرسش باید گفت که ، نخ نوا برای لیفت قسمت های پایین صورت مانند گردن و چانه ، درمان کشسانی پوست ، برطرف کردن چین و چروک های صورت نظیر خطوط اطراف چشم ، خط خنده ، ناحیه گلابلا ( برآمدگی پیشانی میان دو ابرو ) ، خطوط پنجه کلاغی و … مناسب می باشد .

در واقع لیفتینگ با نخ نوا چند کاره است و امکان استفاده از آن برای نواحی مختلف صورت از خطوط ریز میان دو ابرو گرفته تا چین و چروک های عمیق گردن وجود دارد . با استفاده از این نخ ها می توان زیبایی و جوانی را به صورت بازگرداند .

سخن آخر

مقاله نخ های نوا NovaThreads برای چه نوع لیفتی مناسب هستند ، توسط متخصصین زیبایی مرکز درسا کلینیک نگاشته شده است . مرکز زیبایی درسا کلینیک تمام خدمات زیبایی را توسط متخصصین مجرب و حرفه ای برای زیبا جویان انجام می دهد . برای اخذ نوبت از این مرکز به سایت درسا کلینیک مراجعه نمایید .

بیشتر بخوانید: لیفت صورت یا بوتاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »