خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

چکیده محتوا

نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو اگر به درستی انتخاب نشوند، سبب بروز و اوج گیری نتایج عکسی خواهد گشت. زمانی می‌توان از این پروسه تحقق رویاهایی که در ذهن می‌پرورانیم را داشته باشیم، که روند تزریق بوتاکس به واسطه یک پزشک صاحب تخصص و در نقاط صحیح انجام پذیرد که به شرح زیر هستند:

ماهیچه‌های موجدار

محل قرارگیری این ماهیچه‌ها میانه ابروهای فرد است و موظف است تا، حالت اخم را با اراده فرد به چهره او ببخشد.

  • عضله پروسروس :

پروسروس دقیقا در قسمت مرکزی پیشانی قرار گرفته و وظیفه خم نمودن ابرو را به دوش می‌کشد.

عضلات Orbicularis oculi :

و در پایان مجموعه ماهیچه‌های حوالی چشم که روند پلک زدن چشم را عهده‌دار ‌می‌باشند.

نه تنها معین ساختن نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو به شکل صحیح، در این روند تاثیرات مطلوبی را در پی دارد، بلکه موارد دیگری نیز سبب طی نمودن توام با موفقیت و عدم موفقیت این مسیر خواهد گشت که در ادامه با تمامی آن‌ها آشناییت خواهیم یافت.

 تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

یکی بی‌ نظيرترین شیوه‌ها به منظور بالا بردن ابرو‌ها در فرد که منتهی به تاثیرات طبیعی و البته متناسب با انتظارات شما می‌گردد، تزریق بوتاکس است.

وابسته به اینکه شما با تکیه‌ بر دلایل متعددی اعم از صعودی گشتن نمودار سن، حالت اخم داشتن همیشگی به چهره و …. با عوارضی اعم از افتادگی پوست در حوالی ابرو به چالش کشیده شده‌اید، می توانید با سپردن نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو به دستان صاحب مهارت یک پزشک، آن را به شرایط نرمال و مطلوبی بازگردانید.

کمک گرفتن از نواحی تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو شرایطی را برای شما فراهم خواهم نمود که، با رفع تمام و کمال چین و چروک‌هایی که پوست را احاطه نموده است، حالت لیفت و یا نچرالی را به ابروهایتان ببخشید.

با این اوصاف می‌توان بیان داشت که، شما به واسطه تزریق بوتاکس به راحتی به یک تیر، دو نشان را مورد هدف قرار خواهید داد.

بدین‌ترتیب که هم ابروها به سبب کشیدگی، زیباتر می‌گردند و هم چین و چروک‌های حوالی آن، محو و حس جوانی و شادابی دوباره را به پوست می‌بخشند.

البته‌‌که مضاعف‌بر مزیت‌های متعددی که این پروسه بر دوش می‌کشد می‌توان به قالب درمانی و کم تهاجم بودن آن نیز اشاره نمود.

 

نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

بهترین روش بالا بردن ابرو

البته شما مجبور و محدود به برگزیدن تنها یک راهکار برای بالابردن ابروهایتان نیستید. اما؛ دل سپردن به بوتاکس با تکیه بر معین گشتن نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو در رده محبوب‌ ترین شیوه‌های ممکن قرار می‌گیرند.

در طی انجام این شیوه کمترین نیازی به انجام انجام پروسه جراحی حتی ایجاد کوچکترین برشی نخواهد بود و در بعد زمانی اندکی انجام خواهد پذیرفت. به دور از حیرت نیست که، با گذر زمان از سن تمامی افراد، ماهیچه‌ها برای ایجاد خطوطی در میانه ابروها دست بکار شوند.

اغلب این افراد با گام نهادن در رده ۴۰ سالگی، به سبب شکل‌گیری این خطوط و همینطور افتادگی ابروها دیگر شادابی و زیبایی گذشته را در چهرشان مشاهده نخواهید نمود. اما مشاهده این خطوط در قبل از ورود به دهه ۳۰ سالگی نیز وابسته به تغذیه نامناسب افراد، شرایط آب‌و هوایی ناسالم، استرس‌ های تجربه شده و … امری کاملا طبیعی است.

نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو بعد از دریافت مواد و با حذف تمام خطوط کوچک و بزرگی که در این ناحیه پراکنده گشته‌اند به باز‌تر شدن چشم کمک خواهند ‌کرد و در نتیجه چهره فرد شاداب‌تر به نظر خواهد رسید.

اما گاهی برخی از افراد تصمیم می‌گیرند تا تغییرات حاکم در چهره را به گذر زمان بسپارند و آن در دستخوش تغییر نسازند. اما بی‌خبر از آنکه، پلک‌ها دچار افتادگی گشته و دیگر تنها به واسطه جراحی بلفاروپلاستی قابل درمان خواهد بود.

شما با دریافت بوتاکس در نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو سبب توقف حرکت ماهیچه‌ها خواهید گشت و در نهایت مجددا داشتن پوستی صاف را تجربه خواهید نمود.

تمامی این اثرات بی‌نظیر تا ۶ ماه به قوت خود باقی خواهد بود و با گذشت این زمان، تنها نیاز به ترمیم دارد.

چه افرادی می‌توانند برای بالابردن ابروها از بوتاکس کمک بگیرند؟

برخی از افراد زیباجو، روند موفق‌تری برای بعد از دریافت مواد، از طریق نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو می‌پیمایند.

چنانچه ابروی فرد، وابسته به شکل گرفتن ناسالم عضلات این ناحیه، به افتادگی بینجامد، تنها به کمک دریافت بوتاکس موجب بالا کشیده شدن ابروها، وابسته به جایگزین گشتن چربی از دست رفته خواهد گشت.

البته در برخی از مواقع احتمال می‌رود که، بیمار تصمیمش را بر آن دارد تا، از شیوه زیبایی_درمانی لیفت ابرو توام با تقبل هزینه بوتاکس بهره‌مند گردد.

در چنین شرایطی، جراحی لیفت ابرو این قدرت را داراست تا موجب طی گشتن روند موفق و مطلوبی برای بالا کشیده شدن ابروها شود.

اما تمام این رویه را نیز، می‌توانید توام با رفع چین‌و چروک‌های حوالی آن، از تزریق بوتاکس انتظار داشته باشید.

شما فرد زیباجو عزیز بعد از دریافت ماده در نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو نیازمند گذران دوره نقاهت هر چند اندک نخواهید بود و بلافاصله بعد از انجام آن می‌توانید به، انجام امور روزمره خود باز‌گردید.

حال در جواب سوال طرح شده در این قسمت می‌توان از افرادی نام برد که با نگاه در آینه به سبب افتادگی پلک و یا چین و چروک‌های حوالی آن، دیگر حس شادابی و نشاط دوران جوانی در چهره را تجربه نکرده و به واسطه علائمی برای هشدار به شما به سبب ورود به کهولت سن، آزرده خاطرتان ساخته است.

البته این مزیت‌ها تنها به بهبود و کیفیت پوست در این ناحیه نینجامیده و می‌تواند به سبب کشیدگی در قسمت چانه و گردن شما را شگفت‌زده نماید.

مراقبت های بعد از بوتاکس ابرو

بعد دریافت ماده توسط نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو نیاز است که، شما مراقبت‌های لازمی را تا اطلاق گشتن به نتیجه‌ای مطلوب و طبیعی بکار گیرید:

لمس ناحیه تزریق ممنوع:

نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو در نواحی ممنوعه، به منظور انجام لمس قرار خواهند گرفت. چراکه، احتمال می‌رود مواد بوتاکس شروع به حرکت به به نواحی اطراف صورت نمایند و به بروز اختلالات بافتی منتهی گردند.

ورزش نکنید:

در روزهای ابتدایی و بعد از انجام تزریق، اجازه شما به منظور انجام هر نوع فعالیت فیزیکی سنگینی با ممنوعیت همراه است. انجام تمرینات ورزشی، سبب جابه‌جا گشتن مواد بوتاکس در سطح صورت خواهد گشت‌ و مانع از بروز اثرات نگران کننده خواهد شد.

مصرف داروهای تجویزی:

چنانچه بعد از دریافت مواد در نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو پزشکتان دستور به مصرف داروهای آنتی هیستامین را داد، به سبب ممانعت از بروز هر عارضه‌ای با حساسیت بالا آن را مصرف نمایید. داروهای تجویز گشته، به تسریع دوره نقاهت و کاسته شدن از علائم بوتاکس دامن می‌زند.

مصرف الکل ممنوع:

بدون شک وجود الکل در بدن روند جذب بوتاکس را به تعویق انداخته و میزان اثر گذاری آن را به حداقل‌ترین حالت ممکن خواهد رساند‌. بدین ترتیب قبل و بعد از انجام تزریق، مصرف الکل را حداقل و در صورت امکان ترک بگویید.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره لیزر موهای زائد با کارشناسان ما در ارتباط باشید

رعایت نظافت پوست:

نیاز است، پیش از آنکه نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو مواد را دریافت نمایند، پوست را به خوبی تمیز و عاری از هر نوع آلودگی نمایید. توجه نمایید که، نبايد پیش از مراجعه به کلینیک، آرایش به صورت داشته باشید.

استفاده از کمپرس یخ:

استفاده از کمپرس یخ روی نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو در، رده نکات مراقبتی بعد از تزریق و منتهی گشتن به نتیجه مطلوب نقش موثری را داراست.

بکارگیری چند بار کمپرس یخ در طی روز، سبب کاهش دما در این ناحیه و در نهایت کاهش میزان کبودی و تورم ایجاد شده، خواهد گشت.

کلام پایانی

این مبحث را با معرفی نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو آغاز نمودیم و هر مورد دخیل یا مرتبط بدان را بررسی و به کنکاش آن پرداختیم.

البته‌که همه ما تمایل داریم تا همچون دوران جوانی با پوستی شادابی، کشیده و بشاش بر زیباییمان دامن بزنیم.

اما این امر انکار پذیر نیست که، با پا گذاشتن به سن و کاسته شدن از میزان سلامت و زیبایی پوست، آزرده خاطر گردیم.

البته که در میان اجزای صورت، چشم و ابرو برجسته‌ترین نقش را به سبب به تصویر کشیدن زیبایی ایفا می‌کنند‌.

به همین سبب با برگرداندن حالت سابق به ابروهایتان و رفع افتادگی در آن‌ها تا میزان قابل توجهی از نشانه‌های پیری پوستتان خواهید کاست‌.

مفتخریم که معترف گردیم، درسا کلینیک به عنوان مطرح‌ترین مرکز زیبایی در حوزه تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو رضایت تمام مراجعان خود را در بالاترین سطح ممکن جلب نموده است‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »