خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

نکات مهم قبل از ایمپلنت سینه

چکیده محتوا

نکات مهم قبل از ایمپلنت سینه

نکات مهم قبل از ایمپلنت سینه به شدت مهم بوده و بر سلامت فرد و کیفیت جراحی و هم چنین نتیجه ایمپلنت تأثیر می گذارد . هر چه آگاهی زیباجو در خصوص عمل ها و جراحی های پلاستیک افزایش یابد ، عملکرد بهتری خواهند داشت و قطعا به نتیجه مطلوب خود می رسند . در این مقاله اطلاعات مفیدی را در خصوص این ایمپلنت خاص ، در اختیارتان قرار خواهیم داد ، پس لطفا با ما همراه شوید .

ایمپلنت سینه چیست ؟

از جمله نکات مهم قبل از ایمپلنت سینه ، شناخت کامل این فرآیند است . ایمپلنت سینه یا جراحی افزایش حجم سینه یک جراحی پلاستیک بوده ، که برای افزایش حجم و شکل سینه ها در زنان استفاده می شود . این روش به طور عمده برای زنانی که احساس نارضایتی از اندازه یا شکل طبیعی سینه های خود دارند ، طراحی شده است .

در جراحی افزایش حجم سینه ، ایمپلنت های پروتز ، وارد سینه ها می شوند . این ایمپلنت ها از سیلیکون و یک سری مواد خاص ساخته شده اند . جراح متخصص ، با توجه به نیازهای بیمار و شرایط فیزیکی خود ، اندازه ، شکل و نوع ایمپلنت مناسب را انتخاب می کند .

از جمله نکات مهم قبل از ایمپلنت سینه ، آگاهی از شیوه انجام آن است ، که به دو روش تقسیم می شود ؛

  1. جراحی برش باز ( Open Incision ) : در این روش ، یک برش بزرگ در زیر سینه ، دور سینه ، یا در بخش زیر شمالی سینه ایجاد می شود . سپس ایمپلنت به یکی از مکان های زیر پوست و عضله سینه قرار خواهد گرفت .
  2. جراحی برش کوچک ( Minimally Invasive ) : در این روش ، یک برش کوچک تر در نقطه ای مانند خط سینه پایین تر ( برش زیر سینه ) ، دور آرئول سینه ، یا در محل سرج سینه انجام می شود . سپس ایمپلنت وارد سینه می گردد .

بعد از جراحی ، بیمار بایستی استراحت کند و در طول چند هفته به تدریج به فعالیت های روزمره ادامه دهد . همچنین ، برخی عوارض از جمله ؛ درد ، خونریزی ، تورم و تغییرات حسی موقت نیز رخ خواهد داد .

نکات مهم قبل از ایمپلنت سینه کمک کرده ، به نتیجه دلخواه برسید . برای درک بهتر و کسب آگاهی بیشتر به یک کلینیک تخصصی مراجعه کنید و مشاوره های لازم را دریافت نمایید .

 

ایمپلنت سینه چیست ؟

اقدامات لازم قبل از ایمپلنت سینه

یک سری مراحل خاص وجود داشته ، که آن ها را به عنوان نکات مهم قبل از ایمپلنت سینه می شناسیم و به شرح زیر هستند ؛

  1. مشاوره با جراح تخصصی : در ابتدا ، ملاقات و مشاوره با یک متخصص و جراح پلاستیک قابل اعتماد بسیار مهم است . در این جلسه ، می توانید نگرانی ها ، اهداف و نیازهای شخصی خود را بیان کنید ، جراح شما را راهنمایی کرده و بهترین روش جراحی را برای شما تشریح می کند .
  2. بررسی و ارزیابی شرایط سلامتی : جراح بایستی سلامتی و وضعیت بیمار را مورد بررسی قرار دهد . در رابطه با این امر سابقه پزشکی ، آزمایشات خون ، تصویربرداری و یک سری مراحل طی شده و نتایج آن بررسی خواهد شد .
  3. بررسی انتظارات و تصویرسازی : تمام انتظارات خود از نتیجه جراحی را بیان کنید ، که شامل ؛ شکل و حجم مورد نظر سینه ها ، نوع و اندازه ایمپلنت و محل قرارگیری آن در سینه خواهد بود . خوشبختانه با حضور فناوری های مدرن ، می توان با تصویر سازی نتیجه جراحی را پیش بینی نمود .
  4. توقف مصرف مواد ممنوعه : قبل از جراحی ، استعمال سیگار یا مصرف الکل را متوقف کنید ، چرا که تأثیر مخربی روی فرآیند بهبودی دارد و احتمال بروز عفونت را افزایش می دهد .
  5. آماده سازی قبل از عمل : یکی از نکات مهم قبل از ایمپلنت سینه ، نخوردن غذا و تخلیه معده است . همچنین لازم بوده ، قبل از جراحی از مصرف آب و یک سری دارو ها خودداری شود ‌.

بیشتر بخوانید: بهترین مواد غذایی برای رشد مو کدامند ؟

موارد منع انجام ایمپلنت سینه

یکی از مهم ترین نکات مهم قبل از ایمپلنت سینه ، مواردی است ، که انجام این فرآیند خطرناک خواهد بود . ایمپلنت سینه نوعی جراحی پلاستیک بوده ، که در آن یک دستگاه پروتز سینه درون بافت سینه قرار می گیرد .

این روش برای افزایش حجم سینه ، بهبود شکل و ظاهر سینه ، تعادل دادن به اندازه سینه ها و در برخی موارد پس از استئوپوروز ( کاهش حجم سینه به علت فرآیندهایی مانند بارداری و شیردهی ) استفاده می شود . اما انجام این روش در برخی موارد توصیه نمی شود ؛

  • برخی بیماری ها : برخی بیماری ها مانند ؛ سرطان پستان در مراحل پیشرفته ، عفونت ها در منطقه سینه ، دیابت نوع ۲ کنترل نشده و یک سری بیماری های خونی مانعی برای انجام ایمپلنت سینه هستند .
  • بارداری و شیردهی : در صورتی که خانم باردار است و یا در دوران شیردهی قرار دارد ، معمولاً توصیه می شود ، که ایمپلنت سینه را به تعویق بیندازد . چرا که در این زمان با تغییرات طبیعی در حجم و شکل سینه مواجه می شویم . این امر یکی از نکات مهم قبل از ایمپلنت سینه به شمار می آید .
  • مشکلات روحی : در برخی موارد ، افرادی که با مشکلات روانی جدی مانند اختلال اضطراب و افسردگی مبتلا هستند ، برای ایمپلنت سینه با مشکل مواجه می شوند . در این موارد ، پزشک معالج پیشنهاد می کند ، تا قبل از انجام عمل جراحی ، دوره های روان شناسی طی شود و وضعیت روحی بهبود یابد .
  • استحکام استخوان ها و بافت های پوستی : استحکام استخوان ها و بافت های پوستی در منطقه سینه نقش مهمی در موفقیت ایمپلنت سینه دارند . در برخی موارد ، اگر استحکام استخوان ها و بافت های پوستی کافی نباشد ، ایمپلنت سینه به طور مناسب جا نمی شود .

موارد منع انجام این جراحی ، جزو نکات مهم قبل از ایمپلنت سینه خواهد بود و نباید از آنان چشم پوشی شود .

موارد منع انجام ایمپلنت سینه

کلام آخر

نکات مهم قبل از ایمپلنت سینه را جدی بگیرید و ساده از کنار آن نگذرید . این روز ها بانوان به جراحی سینه علاقمند شده اند . اما آگاهی لازم را در خصوص آن ندارند . شما با مراجعه به درسا کلینیک نه تنها قادر یه ارتقا اطلاعات خود خواهید بود ، بلکه از یک مشاوره درمانی ویژه بهره مند خواهید شد . این مجموعه بدون هیچ خطایی فرآیند ایمپلنت سینه را به خوبی انجام خواهد داد .

بیشتر بخوانید: ترماژ ( Thermage ) چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »